Azok a kis bogarak jutnak eszembe mindig, amikor ez a rémisztő telekomos magyar tuning szembejön, amik szaladnak 20 centit, aztán megállnak, hogy az idegrendszerük feldolgozza a látottakat. Ez a bánatos futballista is úgy beszél, mint akinek minden tagmondat után percekig hűteni kell az agytekervényeit, hogy fel ne robbanjon, aztán gyorsan elkántálja a maradékot.
Amúgy mi a francot akar ez az egész mondani? Nem arról vagyunk híresek mostanság Európában, hogy egy észlény nép lennénk, szóval nekem nem áll össze. Vagy ettől fogok kínai okostelefont venni, vagy kábeltévét kérni? Amúgy a rádiós változatban van valami olyasmi, hogy a gps szerint meg fordulj jobbra, szóval az egész valami vérgáz rezsimkényeztető manőver lehet a telekomtól. Vagy lemaradtam, már a telekom is tiborczé?
Abszolút egyetértek! Nagyon kevés a jó reklám,én azt veszem észre! Én azért még a 90-es évek reklámjain szocializálódtam,akár magyar,akár külföldi reklám volt,főleg az első évek.......... Az meg különösen kedves korszak számomra,az akkori képi világ,zenei aláfestés,egyszerűen a legtöbb reklámból áradt a pozitívum,vagy csak szimplán nem akart az ember agyára menni! Abban az időben,ha reklámoztak egy cukorkát,vagy kólát,vagy csak egy édesítőt,mint a Canderel,aminek a mai napig a fülembe cseng a kedves kis dallama,kicsit tényleg olyan volt,mintha nem is egy terméket vennél,hanem egy életérzést! Abban az időben a marketingesek legalább tudták mi a dolguk. De pl. ott vannak a Mentos reklámok is :
Bármelyiket nézzük meg ebből az időszakból,a képi világa,a zenéje,az amit sugall,csupa pozitívum! Süt a nap mindegyikben,vidám arcok,és ha egy kis problémád akad,oda se neki,fel a fejjel,valahogy ezt is üzeni,amellett,hogy egy mentolos cukorkát reklámoz. Ez a korszak ami tényleg hemzseg az ilyen stílusú reklámoktól,na meg ugye az ikonikus Gillette reklám 1989-ből,ahol megint csak csupa pozitív életkép cunamit kapunk,egy baromi jó zenével,ami eredetileg John Parr The Best című száma
És még nagyon sok ilyen reklámot lehetne sorolni,de persze nem akarok ide egy link tengert,szerintem azért úgy is tudjátok,vagy esetleg érzitek miről beszélek! Ha a 90-es évek volt mondjuk a hegy csúcsa,akkor most szerintem kb,egy sötét völgyben vagyunk ahhoz képest! Pl. akkoriban nem volt még ez a sok "beteg" gyógyszerreklám sem,mint az utóbbi 15-20-évben,komolyan mondom szörnyű,de ugyanakkor sok kávé,és tea reklám is volt,ha visszaemlékeztek! Ja,és igen! Visszakanyarodva a Gillette reklámhoz,jól szemlélteti,hogy 1989-től hová jutottunk 2019-ben
Ennyire kontrasztos két reklámot,ami ugyanazt a terméket reklámozza-reklámozná........... Ekkor pl. nagyon sokan el is fordultak ettől a terméktől,a mondandója miatt is,de borzasztó depis,magába fordulós sz@r az egész egyébként is úgy ahogy van! Jól szemlélteti,hogy hol tart most a reklámipar :((
Üdv mindenkinek! Az utóbbi évek reklámjai egyre rosszabbak,de úgy látom,hogy ti is ezen a véleményen vagytok! El nem tudom képzelni,hogy sokszor amiket kiengednek,azokat mégis hogyan gondolták? Ezért embereket fizetnek? Az új Orbit reklámban, amiben a hülye gyerek homlokán egy száj beszél? :))))) A Maltesers reklámoktól meg összeszedetlenebb,értelmezhetetlenebb hülyeségeket még nem láttam! És akkor ugye lehetne folytatni a sort még olyan gyöngyszemekkel,mint a Haribo reklám!
Bizonyára hétköznapiember-szerűvé akarná tenni, mint pl. a születésnapi dalolászók, akik minden filmben annyi szólamú kánont hoznak össze, ahányan vannak.
Szerintem ez nem új reklám, csak most ismét elővették. Én már láttam ezt korábban is. Az a fiú, akit Robinak szólítanak és mondja, hogy (nem tudom) hány %-kal só csökkentett, az a fiú szegény nagyon zavarban van. Alig tudja elmondani a szövegét. Vagy csak nekem jön le úgy? A többiek lazák, úgy beszélgetnek, mintha nem lenne ott a kamera. Amúgy, nem bírom ezt a reklámot. :)
Ármageddon! Érted, ÁR-mageddon. "Az árak meteorként zuhannak és a vásárlás kozmikus élmény!!"
Ennek a láncnak egy boltjába bementem a minap, hát pusztulat. Azon külön lehidaltam, hogy 3600 forint volt egy nagy üveg nescafé.
Nem beszélve arról, hogy az árak nem zuhannak meteorként csókolom! Ez Magyarország! Ezért nem járna egy gigabírság? A lidlt a minap mintha megbaxarintották volna valami reklámjáért, mert azt találta mondani, ők a legolcsóbbak.
És a színházigazgató úr szerint a bankot kereső, számlát nyitni szándékozó kisembert marhára érdekli, hogy (az ő pénzén) támogatják a kultúrát (ez alatt mit is ért pontosan? Nem derül ki...), és hogy erdőt ültetnek - méghozzá saját kezűleg(!) (De ez is mit jelent pontosan? Ásót fognak a bankárok, aztán uccu neki?)
atyaúristen szűzmáriaessélle... Rudolf Péter a magnetbankos monológjával. Elnézést álljunkle hitelesebb leszek, ha izzadtan, készületlenül, kiégve, szarokrá majdösszegányolom arccal odavetek valamit, amin 3 percet se gondolkodtam, csak mondták, hogy rögtönözhetek. Tüdüdü magnetbanklogó, sittysutty webcím, viszlát.
MI az atyaúristen ez? ekkora böszme igénytelenséget.... kiváló érdemes művész. Jó tudom, a Párt ajánlásával.. na de akkor is.
Nem TV-s reklám, hanem a telefonomra jövő rövid reklám (miközben játszom), a foodpanda reklámja. Szerintem ezzel rohadt nagy öngólt lőttek. Maga a reklám is idióta (emberek tapadnak rá a ház ablakára arc-és kéznyomokat hagyva, vagy a kocsi szélvédőjére úgy, hogy várják a futárt...ja, a kocsis csaj mi a bánatért nem megy érte a kajáért, miközben kocsiban ül?)
Elnézést, de ha rendelek valahonnan, és ha a futárt kell várnom rátapadna az üvegre, az azt jelenti, hogy KÉSIK a futár. Tehát a szállító késik