Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BUNYI Creative Commons License 2012.01.18 0 0 8901

Sziasztok!

Gondom van egy automata váltós verdával. Mégpedig a jelenség az, hogy 3.-ig nagyon finoman vált de a negyedik sebesség helyett mintha üresbe váltana és felpörög a motor. A váltókaron van egy gomb amivel kapcsolni lehet azt, hogy szeretnéd -e a 4. fokozatot vagy álljon meg a 3.-nál. Többen szimpla olajcserét javasolnak. Ha van valami tippetek osszátok meg légyetek szívesek. 95-ÖS ECLIPSE.

Köszönetel, Szabi.

roomster09 Creative Commons License 2012.01.18 0 0 8900

Ja, hát aki balga!

Előzmény: Szabadbatthyany Béla (8899)
Szabadbatthyany Béla Creative Commons License 2012.01.18 0 0 8899

"Nem igazán fontos nekem ez a dolog, de ha már reagáltál.....! Ha végignézed a topik elmúlt néhány évét, valamint a topikindító akkori bejegyzését, láthatod, hogy a címben a kézi váltó mint ellenpont jelent meg, nem mint a topik témája. Mondhatnám úgy is, a kötöjel helyén állhatna akár a vs. kifejezés is."

 

Nekem sem olyan fontos, de ha már reagáltál....!

Szerintem ez nem egy nyelvészeti, sem pedig  stilisztikai topic.

 

1.) Ha valaki elolvassa ezt a címet: "Automata váltó - kézi váltó"  nem fogja elemezni a címet, nem fog  azon gondolkozni, hogy e topicban a kézi váltó éppen  tárgya- e, vagy csak ellenpontja az automatának! Így aztán a szegény balga veszi magának a bátorságot és beírja a kéziváltós hozzászólását...

 

2.) Tényleg állhatna a kötőjel helyén a vs. kifejezés is - de hát mit tehetünk: nem áll.

:-)

 

 

Előzmény: roomster09 (8893)
Zoltán78 Creative Commons License 2012.01.17 0 0 8898

Olajszint rendben, novemberben teljes motorfelujítás során cserélve lett a váltoban is az olaj, elődje sem volt vészes.

Nem tudnám megsaccolni, h mennyire pörög fel, de eléggé. És nem reagál a finom lábelvételre, h felkapcsoljon, mint ahogyan azt teszi 2-3 között.

Előzmény: style (8849)
gallo Creative Commons License 2012.01.16 0 0 8897

Van benne kuplung. Ketto is. Egyik a paros oldalon, masik a paratlanon.  Es konnyen lehet, hogy tenyleg a kuplung miatt porog fel. Szerintem legyel kicsit kemenyebb a szervizben, ha mar tobbszor voltal ott es nem jonnek ra, mi a baja.

Előzmény: Nagy S. (8896)
Nagy S. Creative Commons License 2012.01.16 0 0 8896

Sziasztok!

 

Elég régi itt az utolsó bejegyzés, de megpróbálom!

 

%-ös golfom van DSG váltóval és pár hónapja elkezdte azt, hogy a tengelykapcsoló leold. Ilyenkor felpörög a motor (mivel nyomom a gázt), teljesen olyan mintha kuplung (ami nincs is) be lenne nyomva. Már lassan többet van a kocsi a szervizben, mint nálam.

 

Találkoztatok-e ilyennel esetleg?

vwopel Creative Commons License 2012.01.16 0 0 8895

hááát, ha ötödikben búg akkor ott van valami kopás-kenéshiány amit olajszint ellenőrzéssel kell kezdeni.

Amennyiben jó a szint akkor olajcsere, és ha ez sem segít szétborítás (vagy békés együttélés)

gallo Creative Commons License 2012.01.16 0 0 8894

Kerdesed inkabb tedd fel az autoszerelo topicban. 

Előzmény: 325tds (8887)
roomster09 Creative Commons License 2012.01.16 0 0 8893

Nem igazán fontos nekem ez a dolog, de ha már reagáltál.....! Ha végignézed a topik elmúlt néhány évét, valamint a topikindító akkori bejegyzését, láthatod, hogy a címben a kézi váltó mint ellenpont jelent meg, nem mint a topik témája. Mondhatnám úgy is, a kötöjel helyén állhatna akár a vs. kifejezés is. De hangsúlyozom, nekem egyfelől tök mindegy ki mit ír ide, viszont nem fog megfelelő választ kapni a kérdező, mert a profi kézi váltósok és használók nem ezt a fórumot preferálják.

Előzmény: Szabadbatthyany Béla (8891)
ede111 Creative Commons License 2012.01.15 0 0 8892

Jogos!!!

Szabadbatthyany Béla Creative Commons License 2012.01.15 0 0 8891

A topic címe eléggé egyértelmű:

 

"Automata váltó - kézi váltó"

 

Az egy más dolog, hogy jobbára inkább csak az automata váltósok  írnak ide.

 

:-)

ede111 Creative Commons License 2012.01.15 0 0 8890

Mi az a "kuplung"!!::))

üdv,,,,,ede

Előzmény: 325tds (8887)
roomster09 Creative Commons License 2012.01.15 0 0 8889

Ja, hogy félreérthető!

Előzmény: roomster09 (8888)
roomster09 Creative Commons License 2012.01.15 0 0 8888

Olvastad a fórum címét?

Előzmény: 325tds (8887)
325tds Creative Commons License 2012.01.15 0 0 8887

Hello!

A problémám a következő:Audi A3 2.0 TDI,  5. fokozatban felengedett kuplungnál búg a váltó. Csak 5.-ben csinálja! Valakinek valami ötlet? Esetleg cseréljek benne olajat?

Szabadbatthyany Béla Creative Commons License 2012.01.13 0 0 8886

"Új polo 1,6 Crtdi DSG 3 hónapos 6.000 km egy hete áll a szervízben"

 

Ez tényleg nagyon gáz.

:-(

Előzmény: gsxfx1 (8881)
napoli008 Creative Commons License 2012.01.13 0 0 8885

Ez jó hír. Gondolom bízol benne, hogy tartós lesz a dolog!

Csereautót legalább kaptál a javítási időre?

Azért ez gáz, hogy 6000 km után ekkora javítás jött az új autóra:(

Előzmény: gsxfx1 (8883)
ivódzsima Creative Commons License 2012.01.13 0 0 8884

na, ne fogd vissza magad, meséjj!

Előzmény: gsxfx1 (8883)
gsxfx1 Creative Commons License 2012.01.13 0 0 8883

10 nap állás után végre elkészült a paripa ! :-)

Előzmény: napoli008 (8882)
napoli008 Creative Commons License 2012.01.11 0 0 8882

Hát ez nevetségesen hangzik, de egy őrület lehet! Nekem 2001 sharanom van, de azt hiszem nem fogok már sokkal újabbat venni, mert agyon van minden elektronikázva! rengeteg probléma és hibaforrás ebből adódik.

Előzmény: gsxfx1 (8881)
gsxfx1 Creative Commons License 2012.01.10 0 0 8881

Új polo 1,6 Crtdi DSG 3 hónapos 6.000 km egy hete áll a szervízben a váltó hibájából, kuplung javítókészletre várnak . 2-ből 3-ba rosszul vált.Állítólag típushiba. SX-4 50.000 km még egy izzó sem égett ki - bruhahaaahha

:-((((((

 

napoli008 Creative Commons License 2012.01.10 0 0 8880

Teljesen igazad van! Ön és közveszélyes! Jelenleg rokkant nyugdíjban vagyok 100 %-ban:(((

Amivel összetörtem magamat (fiat ducató) 1 éves volt 280 ezek Km volt benne úgy, hogy pihenésképpen több alkalommal átültettek mindenféle nagyobb autóra váltósofőrnek!!!

A napi 1000 Km átlag úgy jött ki, hogy azért néha egy-egy vasárnapot szerencsésebb esetben itthon töltöttem a családommal!

Általában csak az első 250 km volt a nyűgös amíg el nem értem a határt. Onnan pályán már nincs gond. Tachográf nem volt benne mert 3,5 tonna alatti volt!

Előzmény: MultiT5 (8879)
MultiT5 Creative Commons License 2012.01.09 0 0 8879

Napi 1000 km nehezen hihető. Én is csináltam párszor, de minden áldott nap lenyomni 1000-et ? Az már közveszélyes.

Előzmény: napoli008 (8877)
ivódzsima Creative Commons License 2012.01.07 0 0 8878

húúú...ez igen! nem csodálom,hogy elfáradtál, mert ez embert próbáló teljesítmény!

Előzmény: napoli008 (8877)
napoli008 Creative Commons License 2012.01.05 0 0 8877

El kellett volna engedni! De egyszerűen nem tudtam!!! Ha a féket is el tudtam volna egy picit, akkor megúsztam volna, hogy csak az autó legyen totálkáros! Nem volt benne ABS. Meg mi a fenének bambul el az ember gyerek néha? Lehet belefáradtam a havi 28-30 ezer Km-be:(

Előzmény: gallo (8875)
ivódzsima Creative Commons License 2012.01.05 0 0 8876

mégegyszer nekifutok....  ....." ballal kitámaszt , jobbal satu"....eddig csak automatára gondoltam, de legyen hárompedálos...ott kuplung-fék...századmásodpercek..jó, legyen tized...hárompedálosnál már erre a kis időre nem tanulom meg, hogy satuféknél nem lépek a kuplungra...ilyent még sosem csináltam...   de,... egyszer...véletlen...igaz,  azt még az MHSZ nél 1000 MB-n

szerintem hagyjuk  a technikai finomságok részletezését...mindenkinek igaza van.

 

 

automata mindörökké!

Előzmény: gallo (8872)
gallo Creative Commons License 2012.01.05 0 0 8875

Sajnalom. Amugy a Te eseted is bizonyitja, miert nem szabad kitamasztani a bal labbal. Gondolom pont akkor csattantal, amikor kuplungoltal. Csattanas elott el kellett volna engedni. Csak hat a dolgok meglehetosen gyorsan szoktak tortenni es sokszor nincs eleg ido....

Előzmény: napoli008 (8874)
napoli008 Creative Commons License 2012.01.05 0 0 8874

Az én esetemben nem volt lehetőség további manőverre:((

Mivel a bal lábam ott volt ahol nem kellett volna(kuplung), már csak automatát vagyok képes vezetni. A többit a fantáziádra bízom!

Előzmény: gallo (8873)
gallo Creative Commons License 2012.01.05 0 0 8873

Pedig ugy marad jarva a motor, ha azonnal levalasztod a hajtaslanc tobbi reszerol. Adott esetben jol johet veszfekezes utani kikerulo manovernel. Mi torten Veled, hogy megbantad?

Előzmény: napoli008 (8870)
gallo Creative Commons License 2012.01.05 0 0 8872

Jobbal kitamaszt? Ov radfeszul, jobban megtart, mint Te sajat magad. Elmozdulni ugyszem nem tudsz. Csak azt ered el vele, hogy csattanasnal eltorhet a labat, mert be van egyenesre feszitve. Amugy persze a ballabas fekezest is meg lehet tanulni, mint mindent. 

Előzmény: ivódzsima (8871)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!