Gondom van egy automata váltós verdával. Mégpedig a jelenség az, hogy 3.-ig nagyon finoman vált de a negyedik sebesség helyett mintha üresbe váltana és felpörög a motor. A váltókaron van egy gomb amivel kapcsolni lehet azt, hogy szeretnéd -e a 4. fokozatot vagy álljon meg a 3.-nál. Többen szimpla olajcserét javasolnak. Ha van valami tippetek osszátok meg légyetek szívesek. 95-ÖS ECLIPSE.
"Nem igazán fontos nekem ez a dolog, de ha már reagáltál.....! Ha végignézed a topik elmúlt néhány évét, valamint a topikindító akkori bejegyzését, láthatod, hogy a címben a kézi váltó mint ellenpont jelent meg, nem mint a topik témája. Mondhatnám úgy is, a kötöjel helyén állhatna akár a vs. kifejezés is."
Nekem sem olyan fontos, de ha már reagáltál....!
Szerintem ez nem egy nyelvészeti, sem pedig stilisztikai topic.
1.) Ha valaki elolvassa ezt a címet: "Automata váltó - kézi váltó" nem fogja elemezni a címet, nem fog azon gondolkozni, hogy e topicban a kézi váltó éppen tárgya- e, vagy csak ellenpontja az automatának! Így aztán a szegény balga veszi magának a bátorságot és beírja a kéziváltós hozzászólását...
2.) Tényleg állhatna a kötőjel helyén a vs. kifejezés is - de hát mit tehetünk: nem áll.
Van benne kuplung. Ketto is. Egyik a paros oldalon, masik a paratlanon. Es konnyen lehet, hogy tenyleg a kuplung miatt porog fel. Szerintem legyel kicsit kemenyebb a szervizben, ha mar tobbszor voltal ott es nem jonnek ra, mi a baja.
Elég régi itt az utolsó bejegyzés, de megpróbálom!
%-ös golfom van DSG váltóval és pár hónapja elkezdte azt, hogy a tengelykapcsoló leold. Ilyenkor felpörög a motor (mivel nyomom a gázt), teljesen olyan mintha kuplung (ami nincs is) be lenne nyomva. Már lassan többet van a kocsi a szervizben, mint nálam.
Nem igazán fontos nekem ez a dolog, de ha már reagáltál.....! Ha végignézed a topik elmúlt néhány évét, valamint a topikindító akkori bejegyzését, láthatod, hogy a címben a kézi váltó mint ellenpont jelent meg, nem mint a topik témája. Mondhatnám úgy is, a kötöjel helyén állhatna akár a vs. kifejezés is. De hangsúlyozom, nekem egyfelől tök mindegy ki mit ír ide, viszont nem fog megfelelő választ kapni a kérdező, mert a profi kézi váltósok és használók nem ezt a fórumot preferálják.
A problémám a következő:Audi A3 2.0 TDI, 5. fokozatban felengedett kuplungnál búg a váltó. Csak 5.-ben csinálja! Valakinek valami ötlet? Esetleg cseréljek benne olajat?
Hát ez nevetségesen hangzik, de egy őrület lehet! Nekem 2001 sharanom van, de azt hiszem nem fogok már sokkal újabbat venni, mert agyon van minden elektronikázva! rengeteg probléma és hibaforrás ebből adódik.
Új polo 1,6 Crtdi DSG 3 hónapos 6.000 km egy hete áll a szervízben a váltó hibájából, kuplung javítókészletre várnak . 2-ből 3-ba rosszul vált.Állítólag típushiba. SX-4 50.000 km még egy izzó sem égett ki - bruhahaaahha
Teljesen igazad van! Ön és közveszélyes! Jelenleg rokkant nyugdíjban vagyok 100 %-ban:(((
Amivel összetörtem magamat (fiat ducató) 1 éves volt 280 ezek Km volt benne úgy, hogy pihenésképpen több alkalommal átültettek mindenféle nagyobb autóra váltósofőrnek!!!
A napi 1000 Km átlag úgy jött ki, hogy azért néha egy-egy vasárnapot szerencsésebb esetben itthon töltöttem a családommal!
Általában csak az első 250 km volt a nyűgös amíg el nem értem a határt. Onnan pályán már nincs gond. Tachográf nem volt benne mert 3,5 tonna alatti volt!
El kellett volna engedni! De egyszerűen nem tudtam!!! Ha a féket is el tudtam volna egy picit, akkor megúsztam volna, hogy csak az autó legyen totálkáros! Nem volt benne ABS. Meg mi a fenének bambul el az ember gyerek néha? Lehet belefáradtam a havi 28-30 ezer Km-be:(
mégegyszer nekifutok.... ....." ballal kitámaszt , jobbal satu"....eddig csak automatára gondoltam, de legyen hárompedálos...ott kuplung-fék...századmásodpercek..jó, legyen tized...hárompedálosnál már erre a kis időre nem tanulom meg, hogy satuféknél nem lépek a kuplungra...ilyent még sosem csináltam... de,... egyszer...véletlen...igaz, azt még az MHSZ nél 1000 MB-n
szerintem hagyjuk a technikai finomságok részletezését...mindenkinek igaza van.
Sajnalom. Amugy a Te eseted is bizonyitja, miert nem szabad kitamasztani a bal labbal. Gondolom pont akkor csattantal, amikor kuplungoltal. Csattanas elott el kellett volna engedni. Csak hat a dolgok meglehetosen gyorsan szoktak tortenni es sokszor nincs eleg ido....
Pedig ugy marad jarva a motor, ha azonnal levalasztod a hajtaslanc tobbi reszerol. Adott esetben jol johet veszfekezes utani kikerulo manovernel. Mi torten Veled, hogy megbantad?
Jobbal kitamaszt? Ov radfeszul, jobban megtart, mint Te sajat magad. Elmozdulni ugyszem nem tudsz. Csak azt ered el vele, hogy csattanasnal eltorhet a labat, mert be van egyenesre feszitve. Amugy persze a ballabas fekezest is meg lehet tanulni, mint mindent.