Keresés

Részletes keresés

zugfirkász Creative Commons License 2004.10.01 0 0 657
Geri! A megállás nélkül megtehető km. hogyan viszonyul a Burgin és a V-stromon. A mult héten bekiváncsiskodtam a Red Baronhoz és felpróbáltam egy pár "igazi motort". Sporttúra és túra gépek voltak. Az üléspozíció és kényelem érdekelt. Hát,.... amit ott az alkalmazottak "ez nagyon kényelmes"-nek mondtak az én gépem után olyan volt, mintha egy betöretlen vadszamár és egy kergemarhakóros teve kereszteződésén lovagoltam volna. Persze azt is tudom, hogy a pillanatnyi (rövidtávú) üléshelyzet és a tartós ücsörgés között nagy különbség lehet (lásd csopperek).
Előzmény: geri72 (655)
geri72 Creative Commons License 2004.10.01 0 0 656
Érdekes, hogy erre is azt írja, hogy 2005-ös modell.
geri72 Creative Commons License 2004.10.01 0 0 655

Hali!

 

Amikor én vettem a dl 1000-emet akkor még nem lehetett kapni a 650-es változatot. Ha lehetett volna tuti, hogy azt veszem és nem csak az ára miatt. (ami azért a kettőt összehasonlítva: -700.000Ft)

Amiért én cseréltem az a következő volt: Az a motor 3.9 alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége pedig saját tapasztalatom szerint 247Km/h. 98 lóerő gyárilag és én még ezt megnöveltem 10%-kal egy Remus rendszerrel.

A motor egyszerűen életveszélyes volt. Nem lehetett megállni, hogy ne húzd a gázt.

Autópálya: maximum, város ami kifért (220 Lágymányosi hídon nagy forgalomban). Mindíg megérkezéskor gondolkoztam el, hogy tök hülye vagyok. De akkor sem bírtam ki. (esetleg majd kb: 10 év múlva felnövök egy ilyen motorhoz)

Amit viszont szerettem rajta, az a nagy kerekek, a rugózása és a kényelem volt. A budapesti utakon verhetetlen.

Amit nem szerettem az a sok váltás (6 seb.), gyenge szélvédelem és azt, hogy még egy locsolókocsi mögött is térdig dzsuvás lettem.

Összefoglalva: nem mondom, hogy néha nem hiányzik, de a burgimat nem adnám oda érte!!!

Pöttyös_AN650 Creative Commons License 2004.10.01 0 0 654
Az áttérésről veteránGERI tudna mesélni, de 15.30-kor indulunk át, úgyhogy semmiről nem fogunk lemaradni!
Előzmény: PowerZ (652)
steve650 Creative Commons License 2004.10.01 0 0 653
Szevassz Zugfiri!

Jó a sejtés. A név és a gép a V-Srom is. Mint tudjuk geri72 erről(dl 1000) váltott burgonyára, én fordítva. Nekem október közepén érkezik a K5-ös modell, addig kell várnom. A gép eladásával ugyanakkor nem csökken a létszám, mert igen tisztelt gyorslábú barátunk, már aktív tagja a társulatnak.
Előzmény: zugfirkász (650)
PowerZ Creative Commons License 2004.10.01 0 0 652

Szasztok!

 

Nem akarok beleszolni de a téli idöszámitásnál már 4-kor szokott indulni a felvonulás.....

De azt nemtudom h ez van-e már érvényben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zugfirkász Creative Commons License 2004.10.01 0 0 651
Tessék mondani        TUNINGOLT  BURGMAN=PAPRIKÁS KRUMPLI ?
zugfirkász Creative Commons License 2004.10.01 0 0 650

Heló Setve650!

 

Steve=István?

 

és ha igen akkor

 

650= burgman 650?

 

vagy

 

650= V-Strom650 ?(úgy emléxem erről beszéltél Szilvásváradon)

Előzmény: steve650 (642)
Pöttyös_AN650 Creative Commons License 2004.09.30 0 0 649

Nyugi Zomby,

 

normális használat mellett nem normális - de garis!!!

Előzmény: zomby (648)
zomby Creative Commons License 2004.09.30 0 0 648

Persze magam is tudom a választ de azért nyugtassatok meg:

 

Ugye nem normális, hogy 2 hét alat lemerüljön az aksi ? Kb. van most a 650-esemben 1500km

 

 

Mnagy Creative Commons License 2004.09.30 0 0 647

zugfirkász

Kössz a memó átírás címeket de nem nekem kellett, csak mint egy lehetőséget említettem meg.Sufni tuning valahol olvastam 500 köbcentis megoldást valami digó lapon.Nemtudom a 400 as endúrónak az elektronikálya mennyire rádugás szabatos

Előzmény: zugfirkász (621)
Mnagy Creative Commons License 2004.09.30 0 0 646

gyorslabu 1 nek te sem vagy "csóri" motoros mert nem itt laksz kis falunkban, amit a "66 os út" (azaz a 8- as főút) szel át Szfvár után Veszprém felé.

Félre a tréfával a véleményem kérted: télen a gumik nem tudnak felmelegedni és könnyen megcsusztathatok a kerekek ez veszélyes is lehet. Combtőnél ahonnét kinő a láb, jelenik meg a hajnali nyirkos hideg én hosszú meleg pulcsit húzok a nadrág alá olyan seggig érőt. Minusz 10 - 20 fok ban a bundás kesztyü is csak úgy 10-15 Km ig hatásos; ezek gyári 400 as burgival értendők magas plexi kormány fűtes biztos jó lehet. Fogyasztás 1-2 dl el több a hosszab melegítés miatt és tovább kell indítozni mert ugye én a jó meleg 0 minusz 3 fokos műhelybe dolgozom (nyáron 35-40fok) addig a moci kinn az udvaron a sok sok minuszba. Ugy hogy sok rosszat nem tudok mondani a burgira (van viszonyítási alap 78 decemberi a jogsim ja és sima A betü van csak benne) egyedül a seregben nem motoroztam.Bövebb imfó magánba ha érdekel.

Előzmény: gyorslabu1 (617)
Pöttyös_AN650 Creative Commons License 2004.09.30 0 0 645

Helló British,

 

Na, hogy tetszik az ORBUTA programajánló? Ellátogatsz hozzánk a nagy utazás előtt?

Előzmény: british_explorer (619)
geri72 Creative Commons License 2004.09.30 0 0 644

Szevasztok!


Szombaton mi megyünk 2 burgival, +1 vacak bömössel.

tonyo arn Creative Commons License 2004.09.30 0 0 643

Nagyon szépen köszönöm a részletes választ.

Ezzel teljesen + nyugtattál.

+1* köszi

Előzmény: rt650 (635)
steve650 Creative Commons License 2004.09.30 0 0 642
Zugfirkász!

Csak okosan, ne illesd kelletlen szavakkal a burgonyámat! Gyorslábúnak "teccik" a gép, mert volt szerencséje kipróbálni. Belekóstolt a burgonyába, megfertőződött és esze ágában sem nem nincsen másra gondolni csak az Ő leendő kis gépére.
Pöttyös_AN650 Creative Commons License 2004.09.30 0 0 641

....

1. - az nem zőccség hanem ezüstség

2. - akkora az érdeklődés, hogy a gyorsabb a nyerő (ebből is látszik, hogy nagy a kereslet a 400-ra is!)

Előzmény: zugfirkász (638)
gyorslabu1 Creative Commons License 2004.09.30 0 0 639

 Sziasztok

 

Hátjaaa van még hely a pincében, átteleltetem hátha nem csírázik ki:))))

Legalább lesz téli tapasztalat a topicon.Szerintem PowerZ is azzal fog nyomulni, hiába mondja hogy átül az SR-re.Legfeljebb nagy hóban fog váltani, a kényelem nagy úr. Egy kicsit azért tartok a megbízhatóságától,de majd kiderül.Van tartalék:)))

zugfirkász Creative Commons License 2004.09.30 0 0 638
A Pöttyösnepper közvetítette zőccséget akarod felvásárolni?
Előzmény: gyorslabu1 (637)
gyorslabu1 Creative Commons License 2004.09.30 0 0 637

  Sziasztok.

 

Bizony még a jövő hétig nem BUTA vagyok, hanem MŰTAg :)

  +4=4  személy, ha minden igaz ennyien megyünk, de csak én vagyok MŰTAg a többiek BUTA-k:)),

 

stoki Creative Commons License 2004.09.30 0 0 636

:)))))))))))))))))))

 

Zomby

Szerintem lehet, autóhoz hirdetésben már többször is láttam pl. :

http://www.konzolgarazs.hu/frame.php?sid=9523004c14280ab47975428810b8106d&frame=info&s[main]=product&id=1

 

Előzmény: zugfirkász (626)
rt650 Creative Commons License 2004.09.30 0 0 635

 

   2003 nyarán voltam a Horvát tengernél egy 400-as Burgival / 110+70+camping motyó/.  Az autópályán 120-130 között utaztunk, a teljes táv 2500 km volt. A leghosszabb távolság amit egy seggel mentünk az Porec--Bp /kb 700 km./  A fogyasztás olyan  4,5- 5,5 l között volt. / K2 karburátoros/  Mindent összevetve tuti volt. Nyugi, túraképes a 400-as Burgonya, jó választás.

Előzmény: tonyo arn (618)
zugfirkász Creative Commons License 2004.09.30 0 0 634
Tudom, de nem bírtam kihagyni! Elismerem ezhüjjepénvót!
Előzmény: zomby (633)
zomby Creative Commons License 2004.09.30 0 0 633

zugfirkász Nem a motorra goldotam hanem a garázsra :)

Előzmény: zugfirkász (626)
zugfirkász Creative Commons License 2004.09.30 0 0 632

Stirgula behúzva! Egy butával több :-))

 

Még akkor is, hogy ha te (tudomásom szerint) egyenlőre MŰBUTA vagy!

Mi az a "+4"?

Előzmény: gyorslabu1 (631)
gyorslabu1 Creative Commons License 2004.09.30 0 0 631

   Sziasztok.

 

  ORszágosBUTA-találkozó? Ott a helyem+4 :))))

Ádámbácsi Creative Commons License 2004.09.30 0 0 630
....jowammá.....
Pöttyös_AN650 Creative Commons License 2004.09.30 0 0 629
...az ORBUTA megfelelő alkalom lesz a vasárnapi kis túra átbeszéléséhez. Nemdebár Ádámbácsi?
Előzmény: Ádámbácsi (627)
Pöttyös_AN650 Creative Commons License 2004.09.30 0 0 628

ORBUTA menetrend

 

Találkozás: minden Citadellás napon, 15 órakor

Helyszín: Hősök tere - Műjégpálya bejárata (a szobornál)

Cél: Előmelegítés a "nagy gurulásra"

Útvonal: Andrássy - Lánc-híd - Hegyalja - Citadella

Résztvevők: Burgonyák és egyéb állatfajták

 

 

Előzmény: british_explorer (619)
Ádámbácsi Creative Commons License 2004.09.30 0 0 627

....viccet félretéve engem is érdekelne egy ilyen garázs....hmmm ...tán későbbiekeben a belevaló is.....nekem egy sima ponyvám van....5000ft (amargo) de goldwing-re való, mert másméret kicsi rá.....

 

....ki kőne mennünk amugy egy kirándulás keretében az osztrákiai bóótba.....ott tutkó van....

 

....én jövök ORBUTA.....meg a barétaim is accem....

 

...hja és ami kis félreértést akozott a Burgonyás szíveknek, nem akarom megváltoztatni senki nevét....de ha már így kezdünk összejönni, kéne egy egységes név egy logó (color) és máris mehetnénk öszecsapni a szomszédos chopperes bandával :))))))

 

....senki nem válaszol arra, h talán ha szép az idő vasárnap is kéne gurulni.....meg persze szombaton a Citadella után sem kőőne szétszéledni, hanem pörögjünk egy kört valamerre.....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!