Geri! A megállás nélkül megtehető km. hogyan viszonyul a Burgin és a V-stromon.
A mult héten bekiváncsiskodtam a Red Baronhoz és felpróbáltam egy pár "igazi motort". Sporttúra és túra gépek voltak. Az üléspozíció és kényelem érdekelt. Hát,.... amit ott az alkalmazottak "ez nagyon kényelmes"-nek mondtak az én gépem után olyan volt, mintha egy betöretlen vadszamár és egy kergemarhakóros teve kereszteződésén lovagoltam volna. Persze azt is tudom, hogy a pillanatnyi (rövidtávú) üléshelyzet és a tartós ücsörgés között nagy különbség lehet (lásd csopperek).
Amikor én vettem a dl 1000-emet akkor még nem lehetett kapni a 650-es változatot. Ha lehetett volna tuti, hogy azt veszem és nem csak az ára miatt. (ami azért a kettőt összehasonlítva: -700.000Ft)
Amiért én cseréltem az a következő volt: Az a motor 3.9 alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége pedig saját tapasztalatom szerint 247Km/h. 98 lóerő gyárilag és én még ezt megnöveltem 10%-kal egy Remus rendszerrel.
A motor egyszerűen életveszélyes volt. Nem lehetett megállni, hogy ne húzd a gázt.
Autópálya: maximum, város ami kifért (220 Lágymányosi hídon nagy forgalomban). Mindíg megérkezéskor gondolkoztam el, hogy tök hülye vagyok. De akkor sem bírtam ki. (esetleg majd kb: 10 év múlva felnövök egy ilyen motorhoz)
Amit viszont szerettem rajta, az a nagy kerekek, a rugózása és a kényelem volt. A budapesti utakon verhetetlen.
Amit nem szerettem az a sok váltás (6 seb.), gyenge szélvédelem és azt, hogy még egy locsolókocsi mögött is térdig dzsuvás lettem.
Összefoglalva: nem mondom, hogy néha nem hiányzik, de a burgimat nem adnámoda érte!!!
Jó a sejtés. A név és a gép a V-Srom is. Mint tudjuk geri72 erről(dl 1000) váltott burgonyára, én fordítva. Nekem október közepén érkezik a K5-ös modell, addig kell várnom. A gép eladásával ugyanakkor nem csökken a létszám, mert igen tisztelt gyorslábú barátunk, már aktív tagja a társulatnak.
Kössz a memó átírás címeket de nem nekem kellett, csak mint egy lehetőséget említettem meg.Sufni tuning valahol olvastam 500 köbcentis megoldást valami digó lapon.Nemtudom a 400 as endúrónak az elektronikálya mennyire rádugás szabatos
gyorslabu 1 nek te sem vagy "csóri" motoros mert nem itt laksz kis falunkban, amit a "66 os út" (azaz a 8- as főút) szel át Szfvár után Veszprém felé.
Félre a tréfával a véleményem kérted: télen a gumik nem tudnak felmelegedni és könnyen megcsusztathatok a kerekek ez veszélyes is lehet. Combtőnél ahonnét kinő a láb, jelenik meg a hajnali nyirkos hideg én hosszú meleg pulcsit húzok a nadrág alá olyan seggig érőt. Minusz 10 - 20 fok ban a bundás kesztyü is csak úgy 10-15 Km ig hatásos; ezek gyári 400 as burgival értendők magas plexi kormány fűtes biztos jó lehet. Fogyasztás 1-2 dl el több a hosszab melegítés miatt és tovább kell indítozni mert ugye én a jó meleg 0 minusz 3 fokos műhelybe dolgozom (nyáron 35-40fok) addig a moci kinn az udvaron a sok sok minuszba. Ugy hogy sok rosszat nem tudok mondani a burgira (van viszonyítási alap 78 decemberi a jogsim ja és sima A betü van csak benne) egyedül a seregben nem motoroztam.Bövebb imfó magánba ha érdekel.
Csak okosan, ne illesd kelletlen szavakkal a burgonyámat! Gyorslábúnak "teccik" a gép, mert volt szerencséje kipróbálni. Belekóstolt a burgonyába, megfertőződött és esze ágában sem nem nincsen másra gondolni csak az Ő leendő kis gépére.
Hátjaaa van még hely a pincében, átteleltetem hátha nem csírázik ki:))))
Legalább lesz téli tapasztalat a topicon.Szerintem PowerZ is azzal fog nyomulni, hiába mondja hogy átül az SR-re.Legfeljebb nagy hóban fog váltani, a kényelem nagy úr. Egy kicsit azért tartok a megbízhatóságától,de majd kiderül.Van tartalék:)))
2003 nyarán voltam a Horvát tengernél egy 400-as Burgival / 110+70+camping motyó/. Az autópályán 120-130 között utaztunk, a teljes táv 2500 km volt. A leghosszabb távolság amit egy seggel mentünk az Porec--Bp /kb 700 km./ A fogyasztás olyan 4,5- 5,5 l között volt. / K2 karburátoros/ Mindent összevetve tuti volt. Nyugi, túraképes a 400-as Burgonya, jó választás.
....viccet félretéve engem is érdekelne egy ilyen garázs....hmmm ...tán későbbiekeben a belevaló is.....nekem egy sima ponyvám van....5000ft (amargo) de goldwing-re való, mert másméret kicsi rá.....
....ki kőne mennünk amugy egy kirándulás keretében az osztrákiai bóótba.....ott tutkó van....
....én jövök ORBUTA.....meg a barétaim is accem....
...hja és ami kis félreértést akozott a Burgonyás szíveknek, nem akarom megváltoztatni senki nevét....de ha már így kezdünk összejönni, kéne egy egységes név egy logó (color) és máris mehetnénk öszecsapni a szomszédos chopperes bandával :))))))
....senki nem válaszol arra, h talán ha szép az idő vasárnap is kéne gurulni.....meg persze szombaton a Citadella után sem kőőne szétszéledni, hanem pörögjünk egy kört valamerre.....