Sziasztok! Van egy eladó suzuki an 400 -2001 burgmanom a motor 2017 óta van nálam. a motor üzem képes mindene működik, 2021 óta nincs műszaki mert van egy nagy tesó 650 burgim is és azt használom. Pest-megye Pánd címen meg nézhető.
Szépen indul minden oké és mikor bemelegszik/de lehet, hogy nem ettől indul a probléma/a vízhőfok mérő felmegy a pirosba majd néhány másodperc mulva visszaáll normális helyzetbe !Ezt időközönként megismétli!Főleg ha már nyolcvan -kilencven felett megyek!Fagyálló van benne!
2007 utánikat ajánlanám azok már nem csipegetik az olajat Egy 400 al is nyugodtan elindulhatsz túrázni is akár több száz km re is ha nem szükséges azért kerüld az autópályát mert 90 és 120 körül érzi igazán jól magát de nyugodtan mehetsz gyorsabban is csak ne folyamatosan sok gond nem szokott lenni velük egy megbízható típus Én az enyémet 100000 km felett adtam el a motorjához soha nem kellet nyúlni csak a kopó alkatrészeket cseréltem. Egy 99 es 400 asom volt 7 évig Még ma is forgalomban van
Kacérkodom a motorozás gondolatával, és a nagytestű robogó kategória lenne hozzám testhez álló. A régi rutinos Burgman tulajokat kérdezném, hogy jó szívvel ajánlanák e ezt a típust? Vásárláskor mire kell figyelni? Mik a típus hibái? Melyek a legjobb évjáratok?
Munkába járnék vele jó időben kb 12 km-re, illetve néha kirándulni max 100 km re.
Az én burgonyám nagyon érzékeny volt a hőmérsékletre sok idő kellet amíg ki tapasztaltam hogy indul Volt hogy gáz nélkül pl hidegen de volt hogy csak negyed gázon amikor már meleg volt. Ki kell tapasztalni
Sziasztok.Van egy 2004-es 400-as robi és az aprobléma hogy ha bemelegszik nehezen indul. Hidegen jó, alapjárat jó de ha leállitom és újra akarom inditani csak gázkar mozditásra indul be.
Ja, és ugyanitt a képen látható bukó a motorral együtt, vagy attól függetlenül szintén eladó. Nagy fejre vettem. Alig használt, cserébe nagyon menő neon színű, felhajtható állrész, beépített napszendó, szellőzés, príma cucc. Tiszta belül, minden nap hajat mosok, nem dohányzom. Újonnan 37ezerért láttam legolcsóbban, 30-ért megszámítom, Ha a motort is megveszed, akkor 25.
Van egy 2001-es, mercilámpás Burgonyám, de külföldön élek, teljesen kihasználatlan, plusz már családom van, nem motorozom többé, ezért eladnám. Gondoltam, előbb itt kérdezem, hogy érdekel-e esetleg valakit, mert a küldöldi lét miatt korlátos, hogy mikor tudom nyélbe ütni az eladást, és sokat állt is beindítatlanul a motor – cserébe hajlandó vagyok valamennyire piaci ár alatt eladni.
Őszinte leírás következik, nem akarok zsákbamacskát árulni, nem akarok senkit átverni, a mocinak ilyen idősen értelemszerűen vannak fogyatékosságai – de a kevés futás, fűtött garázsos tárolás miatt előnyei is. Nem hallgatok el semmit, cserébe a vevőtől is tisztességes magatartást/ajánlatot várok. Hiszek benne, hogy lehet normálisan-tisztességesen üzletelni, ezért írom meg a hibáit is, nem azért, hogy azzal induljon az alku, hogy mennyit engedek a harmadából.
Az előnyök: 1) Mivel 10 éve élek küldöldön, ezalatt az idő alatt a kevés hazalátogatás alkalmával csak pár napokat használtam, ezért garantáltan kevés kilométer van benne. Hogy pontosan mennyi, azt most nem tudom, mert az akksija lemerült, és emiatt nem tudta megnézni, akinél tárolom, de természetesen ezt megoldom, ha érdeklődő van, a lényeg az, hogy nem napi használós moci, hanem az elmúlt 10 évben párezer km ment bele összesen. 2) Fűtött, száraz teremgarázsban van/volt tárolva, semmilyen víz nem éri. Olasz import, bár ez már tizenakárhány év távlatába vész. 3) Metálkék szín 4) Szépen megy, amikor épp napi használatban van, akkor pöccre indul. Amikor nincs, akkor is pár perc masszírozás után beröffen, akár egy év állás után is. 5) Fékbetétek, fékfolyadék nemrég lettek cserélve (bár az utóbbit a sok állás miatt én megint cserélném, még ha szinte használatlan is) 6) Egyenesen fut, jól rugózik, jók a csillapítók, szépen lassul, jól adagolható a fékhatás, jó az önindító, jó a hűtőrendszer, jó a ventillátor, világít, indexel, dudál, minden működik, aminek működnie kell (kivéve a fénykürt, az sosem működött, mióta nálam van, de őszintén szólva nem is igen emlékszem esetre, mikor szükségem lett volna rá), melegen szépen, egyenletesen jár a motor, nem hagy ki henger, nem durrog, élvezet hallgatni a hangját 7) Legjobb tudomásom szerint elektromos problémája-hasfájása-zárlata sincs 8) Van közép- és oldalsztendere is 9) Szép nagy Givi doboz 10) Műszaki sosem volt probléma, gond nélkül átment legutóbbi alkalommal is. 11) Veszek bele egy zsírúj akksit.
A hátrányok: egy csomó dolgot cserélni kell rajta, nem mintha nem működnének, de részben biztonság, részben üzemeltetés miatt ezeket nem hanyagolnám el a vevő helyében. 1) A gumik, folyadékok, ülésemelő teleszkóp öregek. Gumicsere kötelező! 2) Fénykürt sosem működött (a refi műxik pedig, szóval nem biztosíték, nem izzó) 3) Plexi öreg, és sajna repedt is, tört is, nem átláthatatlan, de kendácsolva lett valami olasz maestro által, sosem volt időm kicserélni; akartam, de nem volt elég égető (meg ugye pár napra hazamentem, akkor vagy használtam a mocit, vagy szervizbe vihettem volna a csere miatt – amikor egyáltalán elhoztam a garázsból, mindig a használat győzőtt, ugye)... 4) Eszi az olajat – ezt féltem leírni, mert ez a leggázosabb rész, de aki ismeri a mercilámpás burgonyákat, az tudja, hogy típushiba, sajna az enyémet is érinti, ezzel nem tudok mit csinálni, csak utántölteni 5) Alapvetően jó kiállású, de nem épp karcmentes test. Nagyot sosem taknyoltam vele, de egyszer egy mélygarázsban a műgyanta + olajfolt kombó miatt kábé 3 km/h-s sebinél elfeküdtem vele, annyira hirtelen csúszott ki az első kerék, hogy a lábamat sem bírtam lerakni, egy másik alkalommal pedig esős makadám + olajfolt miatt adtam elő ugyanezt utassal, szintén kábé nullára fékezett állapotban; görbülni, törni nyilván nem görbült, nem tört semmi (esetleg 1-2 patent), felálltam, leporoltam magam, mentem tovább, de a dukkózás (ill. ami leért) karcos lett a szélén. 6) Felemás a visszapillantó, mert lelopták az egyiket, és csak típusidegent tudtam venni (a bolt azt állította, hogy ehhez való, nem az volt, de a helyszínen már nem akartam tükör nélkül távozni) 7) A Covid miatt 2 évig nem tudtam hazamenni, ehhez azóta hozzájött még egy év, hogy nem volt időm használatba venni, szóval 3 éve nem volt beindítva, nyilván a műszaki is lejárt rég. Valószínű, hogy a szokott módon, pár perc indítózás után beröffenne, és simán csinálná a dolgát, de nem tudom, hogy a 3 éves benzin mennyire esett szét alkotórészeire, mennyire egészséges azzal indítani próbálni, mennyi leoldott kosz/adalékanyag rakódott le a szűrőbe stb. Szóval talán érdemesebb egyből egy szerelőhöz utánfutózni, ahol lecserélik a gumit, folyadékokat, szűrőt és üzemanyagot. Ez nyilván macera, de nem lehet eltekinteni tőle. Eladás előtt én már nyilván nem szívesen öntenék bele egy zsák pénzt, de értem, hogy üzemképesség bevizsgálása nélkül senki nem vesz mocit, szóval kérésre beindítom, ha a szétesett benya és a szűrő is úgy akarja... Az fix, hogy teljesen jó, működő állapotban, friss műszakival lett leállítva, vis maior lett, hogy azóta sem volt beindítva, egyáltalán nem így terveztem... (de hát ki gondolt ugye Covidra és 2 éves utazási tilalmakra...)
Szóval a kérdés, hogy van-e esetleg érdeklődő. Az áron még gondolkodom, megnéztem nyilván a hasznaltauto.hu-n a hasonló korú Burgonyákat, az alatt lenne picivel. Nem kergetek ábrándokat, de elkótyavetyélni sem szeretném. Helyileg a tárolás Budaörsön van.
Több helyen hirdetem, csak komoly érdeklődőnek, értelemszerűen nem tudom tíz percenként megmutatni... Kérem, Fittipaldik, tesztpilóták kíméljenek!
Sziasztok! 2000-es évjáratú 400-as hidegen tökéletesen megy, kb 10 perc után megáll!Majd indítás után csak alapjáraton ketyeg, ha indulnék vele, megint lefullad.
Mi a véleményetek, mi lehet a baja? Előre is köszi a válaszokat!
Látom, hogy nem igazán pörög a topik, de azért érdeklődöm nincs e esetleg valakinek használható önindítója a 400-as burgman hoz? (elkopott szénkefés az nekem is van). Köszi.
Szia. Én már csináltam mindenhogyan. Egy ideig jó, gondol egyet begog az első fék. Most már azt csinálom van nálam kulcs, légtelenítőt kinyitom picit, azt már jó is egy ideig. Viszont most meg úgy jártam hogy menet közben durrogott párszor, aztán egyszer leállt. Azóta nincs szikra. Tisztára kikészít.
Milyen gyertya javasolt egy 2004-es 400-as Burgmanba?
Egy ideje alapjáratról, ha hirtelen nagyob gázt húzok, előfordul, hogy leáll. Aztán beindul gond nélkül, de nem tetszik a jelenség. Meg ha egész alacsony fordulaton éppenhogy gázzal megyek, időnként apró durranásokat hallok.
Egyébként harmincvalahányezer km van benne, és semmi baja.
Már vagy 6-7 éve de még mindig jó. Előzőleg lebeszéltem telefonon, aztán személyesen mentem érte, mert volt arrafelé utam. Erősebbet vettem, mint a gyári, de nem baj, könnyedén felemeli az ülést.
Sziasztok,új belépő vagyok problémám a következő,Burgman K1 400 2000-es gondol egyet és leáll vmi elveszi az áramot,kapcsolók csatlakozók biztosítékok rendben.
Kérdésem,volt vkinek hasonló probléma mi lehet a baj,feszültség szabályozó vagy test zárlat?Ha van ötlet előre is köszönöm
Új belépő vagyok és tulajdonosa egy 2004-es 400-as burgmannak. Az ülést tartó teleszkóp sajnos nem jó. Hol tudnék szerezni hozzá? Köszönöm a segítséget előre is.