Keresés

Részletes keresés

Vida Jozsef Creative Commons License 2024.02.02 0 0 28041

Köszi!Meglett aprobléma!A km óra hátsó dugó alj nem volt rendesen visszatéve!

Előzmény: nantuyou (28039)
*tramadol* Creative Commons License 2023.12.13 0 0 28040

Sziasztok!  Van egy eladó suzuki an 400 -2001 burgmanom a motor 2017 óta van nálam. a motor üzem képes mindene működik, 2021 óta nincs műszaki mert van egy nagy tesó 650 burgim is és azt használom. Pest-megye Pánd címen meg nézhető. 

304436355

 

 

Eladó használt SUZUKI AN 400 BURGMAN wvau, 2001/10, Ezüst színű - Használtautó.hu (hasznaltauto.hu)

nantuyou Creative Commons License 2023.11.15 0 0 28039

Levegős a hűtőrendszer. Le kell légteleníteni.

Előzmény: Vida Jozsef (28038)
Vida Jozsef Creative Commons License 2023.11.14 0 0 28038

Helló Mindenkinek!

Segítséget kérek egy problémára!400-as a burgi !

Szépen indul minden oké és mikor bemelegszik/de lehet, hogy nem ettől indul a probléma/a vízhőfok mérő felmegy a pirosba majd néhány másodperc mulva visszaáll normális helyzetbe !Ezt időközönként megismétli!Főleg ha már nyolcvan -kilencven felett megyek!Fagyálló  van benne!

Mi lehet a gond?

veszim Creative Commons License 2023.11.10 0 0 28037

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni gyújtás cdi 32900-14F40 és 32900-14F50 egymással helyettesíthető? Esetleg javíthatóak?Előre is köszönöm a válaszokat!

tsalis Creative Commons License 2023.10.25 0 0 28036

Vettem.

Előzmény: tsalis (28035)
tsalis Creative Commons License 2023.09.27 0 0 28035

Hali! Lábtakarót szeretnék venni 2010-es 400-hoz, ha van valakinek eladó jelezze, új és használt is érdekel.

Razor177 Creative Commons License 2023.09.12 0 0 28034

400-as burgmannal a 24 ezer km valós lehet ha csúszkákat kellett benne már cserélni, az eladó szerint szíjcsere és csúszka csere volt 24 ezernél. 

imi 67 Creative Commons License 2023.07.13 0 0 28033

3-4 liter körül én kétszemélyel a 400 al nyugis 85-90 körül 3,5 ben megálltam  a 650 az inkább 6 körül az újabbak kevesebbet

Előzmény: 1413 (28032)
1413 Creative Commons License 2023.07.12 0 0 28032

Köszi a választ!

 

Az átlagfogyasztásuk hogy alakul?

Előzmény: imi 67 (28031)
imi 67 Creative Commons License 2023.07.10 -1 0 28031

2007 utánikat ajánlanám azok már nem csipegetik az olajat  Egy 400 al is nyugodtan elindulhatsz túrázni is akár több száz km re is  ha nem szükséges azért kerüld az autópályát   mert 90 és 120 körül érzi igazán jól magát  de nyugodtan mehetsz gyorsabban is csak ne folyamatosan sok gond nem szokott lenni velük egy megbízható típus  Én az enyémet 100000 km felett adtam el a motorjához soha nem kellet nyúlni csak a kopó alkatrészeket cseréltem. Egy 99 es 400 asom volt 7 évig  Még ma is forgalomban van

 

Előzmény: 1413 (28030)
1413 Creative Commons License 2023.07.09 0 0 28030

Sziasztok, 

 

Kacérkodom a motorozás gondolatával, és a nagytestű robogó kategória lenne hozzám testhez álló. A régi rutinos Burgman tulajokat kérdezném, hogy jó szívvel ajánlanák e ezt a típust? Vásárláskor mire kell figyelni? Mik a típus hibái? Melyek a legjobb évjáratok?

Munkába járnék vele jó időben kb 12 km-re, illetve néha kirándulni max 100 km re. 

 

Előre is köszi a válaszokat! 

Előzmény: imi 67 (28029)
imi 67 Creative Commons License 2023.05.17 0 0 28029

Az én burgonyám  nagyon érzékeny volt a hőmérsékletre sok idő kellet amíg ki tapasztaltam hogy indul  Volt hogy gáz nélkül  pl hidegen de volt hogy csak negyed gázon  amikor már meleg volt. Ki kell tapasztalni

Előzmény: hematoma1 (28028)
hematoma1 Creative Commons License 2023.04.10 0 0 28028

Sziasztok.Van egy 2004-es 400-as robi és az aprobléma hogy ha bemelegszik nehezen indul. Hidegen jó, alapjárat jó de ha leállitom és újra akarom inditani csak gázkar mozditásra indul be.

hugi00 Creative Commons License 2023.04.08 0 0 28027

Szia !

Irtam szamodra emailt:
 

 . . . cimre, ami itt az index foruman elerheto
De visszajott . . . 

 

 

Kerlek irj egy emailt a hugi00(kukac)gmail.com -ra. - Koszonom !


Udv: hugi00 

Előzmény: Jazzman (28025)
Jazzman Creative Commons License 2023.03.31 0 0 28026

Ja, és ugyanitt a képen látható bukó a motorral együtt, vagy attól függetlenül szintén eladó.
Nagy fejre vettem. Alig használt, cserébe nagyon menő neon színű, felhajtható állrész, beépített napszendó, szellőzés, príma cucc. Tiszta belül, minden nap hajat mosok, nem dohányzom.
Újonnan 37ezerért láttam legolcsóbban, 30-ért megszámítom, Ha a motort is megveszed, akkor 25.

Jazzman Creative Commons License 2023.03.31 0 0 28025

Sziasztok,

Van egy 2001-es, mercilámpás Burgonyám, de külföldön élek, teljesen kihasználatlan, plusz már családom van, nem motorozom többé, ezért eladnám. Gondoltam, előbb itt kérdezem, hogy érdekel-e esetleg valakit, mert a küldöldi lét miatt korlátos, hogy mikor tudom nyélbe ütni az eladást, és sokat állt is beindítatlanul a motor – cserébe hajlandó vagyok valamennyire piaci ár alatt eladni.

Őszinte leírás következik, nem akarok zsákbamacskát árulni, nem akarok senkit átverni, a mocinak ilyen idősen értelemszerűen vannak fogyatékosságai – de a kevés futás, fűtött garázsos tárolás miatt előnyei is.
Nem hallgatok el semmit, cserébe a vevőtől is tisztességes magatartást/ajánlatot várok. Hiszek benne, hogy lehet normálisan-tisztességesen üzletelni, ezért írom meg a hibáit is, nem azért, hogy azzal induljon az alku, hogy mennyit engedek a harmadából.

Az előnyök:
1) Mivel 10 éve élek küldöldön, ezalatt az idő alatt a kevés hazalátogatás alkalmával csak pár napokat használtam, ezért garantáltan kevés kilométer van benne. Hogy pontosan mennyi, azt most nem tudom, mert az akksija lemerült, és emiatt nem tudta megnézni, akinél tárolom, de természetesen ezt megoldom, ha érdeklődő van, a lényeg az, hogy nem napi használós moci, hanem az elmúlt 10 évben párezer km ment bele összesen.
2) Fűtött, száraz teremgarázsban van/volt tárolva, semmilyen víz nem éri. Olasz import, bár ez már tizenakárhány év távlatába vész.
3) Metálkék szín
4) Szépen megy, amikor épp napi használatban van, akkor pöccre indul. Amikor nincs, akkor is pár perc masszírozás után beröffen, akár egy év állás után is.
5) Fékbetétek, fékfolyadék nemrég lettek cserélve (bár az utóbbit a sok állás miatt én megint cserélném, még ha szinte használatlan is)
6) Egyenesen fut, jól rugózik, jók a csillapítók, szépen lassul, jól adagolható a fékhatás, jó az önindító, jó a hűtőrendszer, jó a ventillátor, világít, indexel, dudál, minden működik, aminek működnie kell (kivéve a fénykürt, az sosem működött, mióta nálam van, de őszintén szólva nem is igen emlékszem esetre, mikor szükségem lett volna rá), melegen szépen, egyenletesen jár a motor, nem hagy ki henger, nem durrog, élvezet hallgatni a hangját
7) Legjobb tudomásom szerint elektromos problémája-hasfájása-zárlata sincs
8) Van közép- és oldalsztendere is
9) Szép nagy Givi doboz
10) Műszaki sosem volt probléma, gond nélkül átment legutóbbi alkalommal is.
11) Veszek bele egy zsírúj akksit.

A hátrányok: egy csomó dolgot cserélni kell rajta, nem mintha nem működnének, de részben biztonság, részben üzemeltetés miatt ezeket nem hanyagolnám el a vevő helyében.
1) A gumik, folyadékok, ülésemelő teleszkóp öregek. Gumicsere kötelező!
2) Fénykürt sosem működött (a refi műxik pedig, szóval nem biztosíték, nem izzó)
3) Plexi öreg, és sajna repedt is, tört is, nem átláthatatlan, de kendácsolva lett valami olasz maestro által, sosem volt időm kicserélni; akartam, de nem volt elég égető (meg ugye pár napra hazamentem, akkor vagy használtam a mocit, vagy szervizbe vihettem volna a csere miatt – amikor egyáltalán elhoztam a garázsból, mindig a használat győzőtt, ugye)...
4) Eszi az olajat – ezt féltem leírni, mert ez a leggázosabb rész, de aki ismeri a mercilámpás burgonyákat, az tudja, hogy típushiba, sajna az enyémet is érinti, ezzel nem tudok mit csinálni, csak utántölteni
5) Alapvetően jó kiállású, de nem épp karcmentes test. Nagyot sosem taknyoltam vele, de egyszer egy mélygarázsban a műgyanta + olajfolt kombó miatt kábé 3 km/h-s sebinél elfeküdtem vele, annyira hirtelen csúszott ki az első kerék, hogy a lábamat sem bírtam lerakni, egy másik alkalommal pedig esős makadám + olajfolt miatt adtam elő ugyanezt utassal, szintén kábé nullára fékezett állapotban; görbülni, törni nyilván nem görbült, nem tört semmi (esetleg 1-2 patent), felálltam, leporoltam magam, mentem tovább, de a dukkózás (ill. ami leért) karcos lett a szélén.
6) Felemás a visszapillantó, mert lelopták az egyiket, és csak típusidegent tudtam venni (a bolt azt állította, hogy ehhez való, nem az volt, de a helyszínen már nem akartam tükör nélkül távozni)
7) A Covid miatt 2 évig nem tudtam hazamenni, ehhez azóta hozzájött még egy év, hogy nem volt időm használatba venni, szóval 3 éve nem volt beindítva, nyilván a műszaki is lejárt rég. Valószínű, hogy a szokott módon, pár perc indítózás után beröffenne, és simán csinálná a dolgát, de nem tudom, hogy a 3 éves benzin mennyire esett szét alkotórészeire, mennyire egészséges azzal indítani próbálni, mennyi leoldott kosz/adalékanyag rakódott le a szűrőbe stb. Szóval talán érdemesebb egyből egy szerelőhöz utánfutózni, ahol lecserélik a gumit, folyadékokat, szűrőt és üzemanyagot. Ez nyilván macera, de nem lehet eltekinteni tőle. Eladás előtt én már nyilván nem szívesen öntenék bele egy zsák pénzt, de értem, hogy üzemképesség bevizsgálása nélkül senki nem vesz mocit, szóval kérésre beindítom, ha a szétesett benya és a szűrő is úgy akarja... Az fix, hogy teljesen jó, működő állapotban, friss műszakival lett leállítva, vis maior lett, hogy azóta sem volt beindítva, egyáltalán nem így terveztem... (de hát ki gondolt ugye Covidra és 2 éves utazási tilalmakra...)

Szóval a kérdés, hogy van-e esetleg érdeklődő. Az áron még gondolkodom, megnéztem nyilván a hasznaltauto.hu-n a hasonló korú Burgonyákat, az alatt lenne picivel. Nem kergetek ábrándokat, de elkótyavetyélni sem szeretném. Helyileg a tárolás Budaörsön van.

Több helyen hirdetem, csak komoly érdeklődőnek, értelemszerűen nem tudom tíz percenként megmutatni... Kérem, Fittipaldik, tesztpilóták kíméljenek!

Üdv,
Jazzman

kepi67 Creative Commons License 2023.03.26 0 0 28024

Ellenőrizd hogy a karburátor és a szívócsonk közötti gumi átvezető cső nincs-e kirepedve.

Előzmény: Piper001 (28023)
Piper001 Creative Commons License 2023.03.24 0 0 28023

Sziasztok! 2000-es évjáratú 400-as hidegen tökéletesen megy, kb 10 perc után megáll!Majd indítás után csak alapjáraton ketyeg, ha indulnék vele, megint lefullad.

Mi a véleményetek, mi lehet a baja? Előre is köszi a válaszokat!

laci 53 Creative Commons License 2023.03.05 0 0 28022

Sziasztok! 

     Látom, hogy nem igazán pörög a topik, de azért érdeklődöm nincs e esetleg valakinek használható önindítója a 400-as burgman hoz? (elkopott szénkefés az nekem is van). Köszi. 

Lugosi béla a vámpír Creative Commons License 2022.12.29 0 0 28021

Itt https://www.facebook.com/groups/741843462617673    Vagy itt https://www.facebook.com/groups/1572190982827328 Próbálkozz inkább  ez egy döglött fórum. Bár van aki szerint tele van élettel :)

Előzmény: puszkeró (28019)
TJAti Creative Commons License 2022.12.27 0 0 28020

Szia! Hát meg bontani egy két helyen, és műszerrel (vagy próba lámpával) keresni a bizserét, meddig van. 

Előzmény: puszkeró (28019)
puszkeró Creative Commons License 2022.12.27 0 0 28019

sziasztok attila vagyok van egy 2013as 400as mocim és elment az első világitásom izzók jók biztositékok jók milyen irányba induljak tovább?

István Veszelszki Creative Commons License 2022.07.17 0 0 28018

Szia. Én már csináltam mindenhogyan. Egy ideig jó, gondol egyet begog az első fék. Most már azt csinálom van nálam kulcs, légtelenítőt kinyitom picit, azt már jó is egy ideig. Viszont most meg úgy jártam hogy menet közben durrogott párszor, aztán egyszer leállt. Azóta nincs szikra. Tisztára kikészít. 

Előzmény: Bzotya72 (28011)
jaklac Creative Commons License 2022.07.10 0 0 28017

Ezt vegyél bele a manuál is ajánlja a sima mellett: DENSO U22ESR-N, iridium gyertya. kb. 3500 Ft

Előzmény: szati333 (28016)
szati333 Creative Commons License 2022.07.08 0 0 28016

Urak!

 

Milyen gyertya javasolt egy 2004-es 400-as Burgmanba?

 

Egy ideje alapjáratról, ha hirtelen nagyob gázt húzok, előfordul, hogy leáll. Aztán beindul gond nélkül, de nem tetszik a jelenség. Meg ha egész alacsony fordulaton éppenhogy gázzal megyek, időnként apró durranásokat hallok.

 

Egyébként harmincvalahányezer km van benne, és semmi baja.

 

Attila vagyok Miskolcról

szati333 Creative Commons License 2022.07.08 0 0 28015

Én itt vettem: http://formaxkft.com/

Már vagy 6-7 éve de még mindig jó. Előzőleg lebeszéltem telefonon, aztán személyesen mentem érte, mert volt arrafelé utam. Erősebbet vettem, mint a gyári, de nem baj, könnyedén felemeli az ülést.

Előzmény: totesq (28012)
Motoros1967 Creative Commons License 2022.06.30 0 0 28014

Sziasztok,új belépő vagyok problémám a következő,Burgman K1 400 2000-es gondol egyet és leáll vmi elveszi az áramot,kapcsolók csatlakozók biztosítékok rendben.

Kérdésem,volt vkinek hasonló probléma mi lehet a baj,feszültség szabályozó vagy test zárlat?Ha van ötlet előre is köszönöm 

jaklac Creative Commons License 2022.06.30 0 0 28013

Itt a fórumbam keress rá, ajánlották hol van hozzávaló.

Előzmény: totesq (28012)
totesq Creative Commons License 2022.06.28 0 0 28012

Sziasztok!

Új belépő vagyok és tulajdonosa egy 2004-es 400-as burgmannak. Az ülést tartó teleszkóp sajnos nem jó. Hol tudnék szerezni hozzá? Köszönöm a segítséget előre is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!