Én éppen most cserélem le a 400-as burgonyát egy DL650-re. Én is rengeteget jót olvastam a déelről. Hosszú lenne leírni itt a fórumon.
Kényelmes, dinamikus, könnyen kezelhető, (a súlya annyi mint egy 400-as burgonyának) túrázásra és a városi gödrös utakra kiváló. Én imádom a burgonyát is, de amióta volt szerencsém kipróbálni a déelt azóta ilyet akarok. Már készül a web oldal is. www.V-Strom.hu
Elnézést a burgonyásoktól, hogy itt más típusról is csevegünk, de hát ugye 2 kereke van a déelnek is, Ádámbácsi szavaival élve!
Igyekszem kipróbálni az X9-et, a 400-as Burgmant, a 400-as Majestyt, és a nem robogók közül el kezdett érdekelnia a Suzuki DL650,amiről sok jót olvastam.
...jelen pillanatban a 650-esa a csúcs ez tuti...de nékem volt 250-es és 400-as burgonyám is és meg kell adni nem vallottak szégyent sem egy sem két személyel....
......s tényleg igaz max annyi, hogy a 650-es cuccal nincs ellenfél még pályán 2 személlyel sem.....
Plexi ügyben köszönöm a segítséget, megrendeltem a lehel úton. A másik céghez alapból el sem mentem, mert hétfőn 13:00 kor nyitnak.....De még jó is mert nem szeretem ha bunkó valaki. Nekem a plexit 26.000.- ért adják. Ott nagyn normálisak voltak, megmutatták, stb. Mivel kezd igen hideg lenni, ezért már elraktam a gépet, nem igazán számít mikor adják oda.
Írtam, én is sokat vaciláltam a mocikon, hogy mit vegyek.
Megvettem a 650 est és úgy látom, jól tettem, hogy ennél a gépnél döntöttem. Igaz ez nem teljesen új, de imádom a gépet.
Utóla úgy gondolom, a többi kevés lett volna. Ha valaki mocit vesz, inkább keresen szerintem ebből használtat, megéri. (a Full-Gas nál talán még van)
Az, hogy autópályára kicsit kevés az azt jelenti, hogy a 400-assal nem tudsz folyamatosan a belső sávban menni a pályán, mert a nagykocsik kitolnak onnan.
Ahogy írtam is, véleményem szerint egy személlyel 90-125 a motornak is kényelmes tempó. Kettő személlyel 90-115. Ez nem azt jelenti, hogy nem bir gyorsabban menni, de az már a motor fokozott terhelését jelenti. Persze vannak akiket ez nem érdekel és felválalják, hogy a matorjuk élettartama nem lesz 100-150 ezer km. Csak mondjuk 80-100 ezer!
Úgy 90-120 között van még annyi erőtartalék, hogy az autókat "erőből" tudod előzni. 125 felett már kell hozzá egy kis lendület is! Tehát ez a gép nem gyenge, de úgymond vagánykodni nem lehet vele!
Tehát kérdésedre a válasz:
Én olyan 150-160 kg-mal próbáltam és a motor "tartósan, nem széthajtva" ment 115-öt!!!
DE MINDENKINEK MONDOM, HOGY KI KELL PRÓBÁLNI MIELŐTT MEGVESZED!
Még egy 250-essel is lehet 2 személlyel 110-el menni autópályán, csak nagyon tépni kell neki. Bár én nem 400-asban utazom, de valahol 100 körül lesz a 2 személy, úgy hogy ne tépd ki a belét egy gyárinak.
...2 személyhez szerintem valahol 50< Le kell minimum, hogy legyen tartalék is és a hegyeket is tisztességessen le tud győzni...
- könnyű, könnyen kezelhető, vezethető a feleségem is tudja vezetni (sőt imádja)
- városban szinte soha nem használnám, autók közötti bujkálás nem szokásom sajnálhatod!
- finom, halk járású motorja van
nekem túl csendes, 40-től már erősebb a bukósisak zaja, úgyhogy én dobok rá egy igazi kipufogót
- városon kívüli túrázás a fő üzemmód, két személlyel is egy személlyel 90-125 km/h, kettővel 90-115 km/h, ahogy szokták mondani "az idők vége +1 nap", autópályán már egy picit kevés a teljesítmény!
- az utasülés is legyen kényelmes a 400-asnak ez a legerősebb pozitívuma! (jó úton)
- jól rugózik, nem zörög, nem rezonál Elől kiválóan rugózik, hátul viszont ráz!!!!!(bár lehet 32 állásban szabályozni a hátsó telót, de én még nem próbáltam "közepesnél jobban felpuhítani) Zörögés? rezonancia? Hová gondolsz ez egy japán motor!
- polgári közlekedésre, nem száguldozásra kellene, de azért legyen benne erőtartalék annyi erőtartalék van benne..... több nem ( az egyetlen igazi hátrány)
- utipoggyász is férjen el benne még az anyósé is! (ennyi elég is a kedves mamából)
További vélemények: http://www.motorteszt.hu/search.php
A Honda CBF600S-t én is nézegetem, én is forgatom a fejembe, hogy mi lenne ha...... .
Az tutti, hogy teljesítmény szempontjából nem említhető egy lapon az általad megnevezett többi géppel. Viszont a robogók sokkal kényelmesebbek, komfortosabbak (utasnak meg főleg), tisztábbak (mármint a rajta utazók).
A burgman előnye még ezeken felül az ára és, hogy szépség dolgában (bár ez viszonylagos) együtt veri az összeset! Ami még visszatart a Hondás cserétől az, hogy a Burgonyának van valami filingje ami a különlegességéből fakad!!
Ja és ennek a márkának van egy csapata, amivel a többiek nemigen dicsekedhetnek!
Új vagyok a fórumon, és tapasztalt nagyrobogósok tanácsát szeretném kérni. Szeretnék egy motort, ami(nek):
- nagyon kényelmes,
- biztonságos,
- nem kell rajta görnyedni,
- könnyű, könnyen kezelhető, vezethető
- városban szinte soha nem használnám, autók közötti bujkálás nem szokásom
- finom, halk járású motorja van
- városon kívüli túrázás a fő üzemmód, két személlyel is
- az utasülés is legyen kényelmes
- jól rugózik, nem zörög, nem rezonál
- polgári közlekedésre, nem száguldozásra kellene, de azért legyen benne erőtartalék
- utipoggyász is férjen el benne
Eddig kismotort, kis sportrobogót - Gilera Runnert, Honda CB400-at, Suzuku GS500-at vezettem. A Honda nehéznek tűnt, bár négyhengeres motorja igen finom járású. A Suzuki GS500-on az üléshelyzet tetszett kevésbé, és a kéthengeres már nem jár olyan finoman. A Runner nagyon kellemes hibáival együtt is.
A Suzuki Burgman 400, Yamaha Majesty 400, a Piaggio X8, X9, Honda CBF600S vannak a potenciális választottak között. A listából jól látszik, hogy még nem tudom, hogy mit akarok.
A legjobban azonban a Burgman400 tetszik. Szerintetek a fenti követelményeknek megfelel?
szeretnék meghirdetni egy autóval is történőmotoros túrát....
ugyanis valakinek haza kell cipelni azt a sok jót amit vásárolunk..szóval én tutti autóval megyek 4 szabad hely még van
a rezsi kültség kb 5 rugó per kopf :)
www.louis.at kerül meglátogatásra...az út időpontja még több esélyes amikor több embernek jó de előre szólok hogy hétvége ill péntek kizárva...lehetettlen olyankor normálisan a határon átkelni,,,,,már AUTÓVAL :)...tehát jövő csütörtök 21-e...vagy azután levő csütörtök 28 -a.....sms-ben kérném a jelentkezést 06 20 9 316 871,,,,névvel és lehetséges időpontokkal akinek mindkettő jó kérlek irjátok meg.....természetesen....nem csak a motoros boltba megyünk...egész napos túra lesz jó zabálás röhögés dumcsi :)..meg egy két titkos bolt ahol félelmetesen olcsón lehet műszaki cikkeket és egyébb ruhát ill finom csokikat nyomni :)...ja aki jól beszél németül...az ingyen zabálhat a számlámra :)