Igen látom benne a logikát. Sajnos gyártón belül nem megy minden tovább, pl ha Fluence ablakai lent maradnak nem lehet kártyával felhúzni mint MII-nél....
Pedig a legegyszerűbben úgy tudod ellenőrizni, hogy az izzó van-e kiégve, ahogy Pinga írta. Ablaktörlőt első fokozatba rakod. Kapcsolsz egy hátramenetet és ha elindul a hátsó ablaktörlő, akkor jó a váltóban a kapcsoló.
emeld fel az elsö lapátokat és a hátsot is,inditsd be a motort ,kapcsold be az elsö ablaktörlöt majd a váltot tedd hátramenetbe,ha elindul a hátso is akkor már valoszinüsithetö hogy égö hiba van,ha nem indul el az ablaktörlö hátul akkor vagy rossz a tolato kapcsolo vagy nincs is ilyen funkcio
a multszázadi m1 nél igy müködik,egyszer arra lettem figyelmes hogy esöben hátramenetben nem töröl hátul,megnéztem hogy világit e a tolatolámpa de az sem müködött,a biztik rendben voltak, a váltoban kellett kicserélni a tolatolámpa kapcsolot
Sziasztok. Egy hónapja vagyok tulajdonosa egy 2003-as MII 1.6-nak. Előtte Cliom volt az is 1.6 16V volt,de sajna összetört.Most az MII-vel gondom van a tolatólámpa nem világít. Probáltam a hátsó izzót megnézni de a lámpát nem tudom kivenni a helyéről. ( a 2 csavart ami tartja a lámpát kivettem ).Erőltetni nem merem. Van valami trükje a lámpa kivételének?