...én is a gázt támogatnám a dízellel szemben. A városi buszoknál biztosan. A Skandináv országok ethanolt és gázt használnak a városi közlekedésnél. részemről külvárosban lakom és amikor bemegyek a belvárosba és kiszálok a kocsiból, szembesülök igazán, hogy mennyire rossz a levegő. A buszok meg nyomják az emberek arcába a kormot.
Gesszti azért ahogy olvasom sokan nem probáltak még dizelt,az egyik szomszédom 40 éven át benzines volt,most hogy megvette a focus tdci-t minden nap áradozik,a nulláson tempomattal 80-al 1,8-2 lityi a pillanatnyi fogyija,arrol nem is beszélve hogy nagyon durvát gyorsit ezt kiprobáltam,még nem vezettem m2 dci-t de majd egyszer azt is véleményezem,
a scenic 1,4 hez szolva,szerintem a legrosszabb választás volt,1,6-os motorral kellett volna venni, az enyém 130-nál forog 3500-at és ott a legzajosabb
Ahhoz kell vagy fél év. A tapasztalatom amúgy az (kisgépeknél, kapáló,fűnyíró), hogy csak a 95-ös szokott megromlani. A kagylós 98-as nálam nem romlott meg. De a szüleim autójában, ami havonta 1-szer ment 10 km-t, abban sem romlott meg a 98-as soha. Pedig 10 éven keresztül így használták 24 éves koráig.
köszi a tippet, de nem vagyok egy ezermester, s a kerékőr bár lehet, hogy valamelyest fals biztonságérzetet ad, de többet ér, mint a semmi, ráadásul megveszem, gyári csavar ki, ez be, és örülök.
Ilyet még nem is hallottam. Soha nem vált át benzinre akármennyire nyomom neki. Induláskor kb. 1 percig üzemel benzinről. Benzint majd úgy terveztem, hogy jövőre tankolok majd. Amúgy 3 hónap alatt mentem 10 ezer km-t, nekem megéri a gáz.
Azért a gézosba is kell tankolni benzint és ha nagyobb gázt adsz, ami egy 1,4-es motornál azért előfordul, átvált benzinre. Tehát okosan lehet csak spórolni...
Ahhoz meg kell emelnie a kasztnit. Ha szerzel egy higany kapcsolót, vagy ügyesen szerkesztesz egy jeladót, akkor tud illeszkedni egy riasztóhoz. Vagy akár teszel bele egy egyedi riasztót. Ilyen egyedi riasztóm van eladó 5 ezerért. A jeladót meg én úgy csinálnám meg, hogy egy csőben van egy golyó. A golyó kis láncon van (szerintem lehet kapni ilyet, valami bóvli áru tartozékaként). Kész a kontakt. Ha a golyó hozzáér egy pillanatra a csőhöz, akkor indul a risztás. A riasztón meg azt is látod bekapcsolás előtt, hogy éppen hozzáér vagy nem a csőhöz a golyó (ha pl. ferdén álltál meg). Ki kell tapasztalni, hogy ha felemeled a kasztnit a kerékcseréhez, akkor érjen hozzá a golyóbis.
Tényleg! Ilyen kütyüt tudnék is gyártani. Hiszen az egyedi riasztó az saját fejlesztés, és bevált cucc.
Nem csinálnál nekem 2-3 képet a sebváltóról ? Arról, hogy konkrétan hol van az önindító. De csak akkor ha elöl van mert ha hátul, akkor a váltó biztos nem jó az enyémre.
Nálam is szétrohadt ez a zártszelvény szerű valami. Ma fogom megcsinálni. Szerintem az téves, hogy ez csak a tankot védené. :)
1. A tank előbb kezdődik, mint ahogy a vas van. Ezért nem is logikus. Vagy tolatásra gondoltak? :)
2. Kerszetben egy plusz merevítést szánhattak neki a nagyobb stabilitás miatt. Az oldalirányú nyíróerők kanyarban nagyobb sebességnél a kasztni csavarodását okozzák. A kasztni viszonylag nem kényes ezekre a pár mm -en belüli mozgásokra kis sebességnél. Nagyobb sebességnél azonban számít ez is.
3. Nekem úgy fél éve kezdett el instabilabb lenni az autó. Hiába cseréltem új gumikra, és centíroztattam, futóművet rendbe tetettem, futóművet állíttattam. Ez a hiba megmaradt. Most látom,hogy a zártszelvény szerkezet teljesen el van korrodálva. Ezt már jelezte egy ismerős is, és csere után állítólag vett észre különbséget.
na az meg a másik. a kutyák a paneltől 20m-re marják egymást meg vonyítanak folyamatosan, a gazdáik meg az ablak alatt állnak meg pofázni 1 órát... de ha már panel... a másik, amit nagyon bírok: jönnek le a lifttel és már ott bagózik, sokszor olyan a lépcsőház, mint egy kocsma, mert a taplója nem bírja ám ki azt a fél percet amíg leér.
tudjátok, mit álmodtam? szét volt szedve a motor HK csapágyat cseréltünk, és csúnyâk voltak a dugattyúk meg minden, ax egyik pl. tele volt rézpasztával... ez ám a rémálom :)
Ennél jobb megoldás nincs is ! Mi még a kocsi alját is le szoktuk fújni aztán egy jó poros úton vágigmegyünk és az olaj tökéletesen rágyógyul az aljára, nem csöpög és nem hordja arrébb a menetszél. Trafóolajat szoktuk használni mert annak van egy kúszó tulajdonsága így bemászik mindenhova.
Megnézed a övcsatot hogy felületileg hol ér a B oszlop és az üléskáva burkolatához és abba a magasságba körbetekered párszor egy szövetes ragasztószallaggal (ez a legkönnyebben elérhető ). Utána nem fog zörögni.
Részemről Renaultos is vagyok meg kutyás is. Nagy kertem van, rendezett díszkert autómata öntöző, stb. Három 40 kgos Akita Inum. Nem terveztem, így alakult. Részemről meg tudom oldani, hogy a kutya a három gyerekkel legyen egy kertben és nem rombolják szét. Piszkítani ez a fajta nem píszkít mert ősi fajta, elbújik a mezőn és elássa mint a farkas. A kis kutyákkal az a baj, hogy az emberek nem nevelik meg őket. Azt hiszik mivel kicsik nem tehetnek kárt. Ezért dominálnak a gazdájukon és a környezetükön. A kanapén ülnek, ágyban alszanak, kézből esznek és valójában ők dirigálnak a gazdáknak. Minden hibát elkövetnek a gazdák amit csak lehet. Pedig kutyák között nincs különbség, alapvetően minden kutyával ugyanúgy kellene bánni. Persze egy nagy kutyánál rögtön kellemetlen, ha mondjuk ugrál....Ezért ezeket a kutyákat nevelik a gazdáik. Az ölebek meg maradnak elkényesztetett parfümkutyák. A gond akkor van amikor póráz nélkül a kutyiáimra ront egy "agresszív csivava", ugyanis a kutyák lesz@rják a méretet ugyanúgy kezeli, mint egy nagy testűt és kattan az álkapocs és reccsen a csont. Én meg fizethetek a hisztiző műcsöcsnőnek, met ugye én egy vadálatot tartok. Jogilag védhető a történet, de béke fontosabb. A kutya sok embernek utolsó menekülés a depresszió elől. Egyszerüen szükségük van valamire, ami elkénysztethető. Annyi előnye van, hogy összehozza az embereket. A panel egyharmada otthon sincs, mert menekül belőle és aludni jár haza, a másik fele a 2 méteres tv előtt nézi az aktuális szappanoperát, a harmadik fele ép sétáltatja az elkényesztett, gyerekpótlóját. Az utóbbiak legalább mozognak, beszélgetnek, társadalmi életet élnek. Nem bírom ezt gondként kezelni. Ez jó. Persze úgy, ha szedik az ürüléket.
Van egy laguna 1 em 94-es egyik naprol a másikra meghalt a fűtésem vagyis a motor nem akar elindulni azon kívűl minden megy a digit klíma vezérlöje pár másodperc után service feliratod ad, már kicseréltem a vezérlőpanelt,és a motort is, a biztik rendben vannak, tudja valaki, mi a fene baja lehet?