Keresés

Részletes keresés

gejza Creative Commons License 1998.07.23 0 0 62
Sziasztok!
Benzines motornál kb. 10- 15 atm.
Dieselnél kb.25-30 atm.
Hali gejza.
Gorcsev Creative Commons License 1998.07.23 0 0 61
Olasz!!?? Jéééééé......
(Nem mintha baj lenne...)
Zölduborka Creative Commons License 1998.07.23 0 0 60
Kicsit nezelodtem a neten es azt talaltam, hogy ez a Fantic nev igencsak nagynak szamit az ugynevezett Trial motorozasban (asszem ez valami ugyessegi motorozast jelent) es azt mondjak, hogy olasz. Sajna a kis lufikerekurol semmit nem talaltam. Eddig.

Ubi

Zölduborka Creative Commons License 1998.07.23 0 0 59
Jovanna! Nincs tobb kerdes! ;)

De azert koszonom.

Ubi

Gorcsev Creative Commons License 1998.07.23 0 0 58
Ubi: kérjé' má' 1et kőccsön... Vagy vidd el a szerelőt, oszt' útközbe' megitatod 1 sörrel...
Hogy mennyi a jó érték? Hát... a 3 nem :))).
Meg kell nézni vmi leírásba' (www.fantic.com :)) ) a kompressziót, annál 2-3-mmal többet kell mérni. De egy _jó_ szerelő úgyis tuggya... (imho 13 fölött OK).

A Fantic tudtommal jappppán márka. Nem bóvli, ilyen kis mókagépekbe' meg endurókba' utaznak, úgy rémlik.

Zölduborka Creative Commons License 1998.07.23 0 0 57
MaCS!

Igy mar tenyleg megeri, azt hittem tobbe kerul.
Es hol lehet ilyen kutyut kapni?
Valamint honnan lehet azt megtudni, hogy az eppen adott tipushoz mekkora a jonak mondhato kompresszio?

Ubi

MaCS Creative Commons License 1998.07.23 0 0 56
Szia Ubi!

Pedig lehet, hogy érdemes. A ketyere 2-3e Ft, ami meglehetősen kevéske a negyedmilliós árhoz képest. Arról nem is beszélve, hogy nem csak a vételkor jöhet jól.

Milyen gyártmány ez a FC?

A hazai piacon ugyanis az alkatrészellátás nagyrészt az ömlesztett áruként beérkező robogók kirakatba ki nem tett példányaiból származik, ergo alapvetően Honda, Yamaha, Suzuki.
Vehetsz persze a márkakereskedőktől is, de az egy vagyon.

Csak nehogy az első apró hibánál javíthatatlanná váljon a géped!

Üdv: MaCS

Zölduborka Creative Commons License 1998.07.22 0 0 55
Gorcsev!

Igen azt tudom en is, hogy hogy nez ki egy ilyen kutyu es mit tud, csak honnan szerzek ilyet, mert venni nem fogok ezert az egy alkalomert az biztos.

De azert koszi :)

Ubi

Gorcsev Creative Commons License 1998.07.22 0 0 54
Még annyit a fülröl: ha hallani, hogy rossz, az biztos. Ha nem hallani, az nem jelent semmit.
Gorcsev Creative Commons License 1998.07.22 0 0 53
Ubi
Egy kb. 5 dekás ketyere kell hozzá. Kiveszed a gyertyát, odadugod a helyére, megtekered a motort, és kész.
Fülre csak az amatörök meg a kazánkovácsok dolgoznak :)))
Zölduborka Creative Commons License 1998.07.22 0 0 52
Hogy hogyan fogom a kompressziot lemerni azt meg nem tudom, nem hiszem, hogy el tudom cibalni a faszit a mocival egyutt, hogy na gyere merjuk ma' meg valahol.
Fulre megmondhato (termeszetesen valami hozzaertonek), hogy OK vagy nem?

Ubi

Zölduborka Creative Commons License 1998.07.21 0 0 51
MaCS!

Legjobb tudomasom szerint ez egy Fantic Koala nevo joszag. Ebben a homokfutos temaban eleg sokszor talalkoztam mar a nevevel, de nem tudom, hogy nagy vagy kis marka-e.
Az iranyar pedig 250 ezer forint es asszem 1994-es.
Es mi a velemenyed a rendes motor (cross) kinezetu, de 50 ccm-es endurokrol?

Kosz

Ubi

Gorcsev Creative Commons License 1998.07.21 0 0 50
Tájbor
Semmi gond, akinél tudok ilyesmit, ott is vagy 10 éve áll a pincében :)))

gejza
:)))

Ubi
Hát... fene tuggya. Kompressziómérés, ha külön olajozású, akkor olajnyomásmérés sokat elárul. Többet, mint a km.

MaCS Creative Commons License 1998.07.21 0 0 49
HaLIHÓ!

Ubi!
Kéne még infó! Főleg a márka és típus.
Egy rendes japán gépnek + sem kottyan 10e km, de ha agyonnyúzták, macerás lehet a generál.

Üdv: MaCS

Tájbor Creative Commons License 1998.07.21 0 0 48
Gorcsev!

Kösz a (leendő) segítséget, de mostanában elég tekintélyes "idővallumon" vagyok nem ráérőképes a munkám miatt.:-(

Sajnos még a tasztalra is kevés időm van mostanában.
De kitartás:

Üdv:
Tájbor

Zölduborka Creative Commons License 1998.07.21 0 0 47
Fijjug!

Nekem nagyon tetszenek a ketkereku homokfutok (tudjatok azok a nagy lufikerekuek).
Na most van egy ilyen elado 50 ccm-es es azt hiszem 3 sebesseges es 10.000 km van benne.
Az lenne a kerdesem, hogy mit szoltok az ilyen mocikhoz es hogy sok-e a km benne.

(Tetszenek meg a crossmotor kinezetu, de csak 50 ccm-es endurok is).

Koszi

Ubi

gejza Creative Commons License 1998.07.21 0 0 46
Gorcsev!
Má + mire vágsz fel avva a trélerrel? Azt mindenki tuggya, hogy elnyerted a Nobel díjjat, igaz csak a makaó nevű szerencsejátékon, de ez még nem kicsinyíti az érdemeidet!
Haligejza a piros / és még 6 másík szinű/ nyakkendős! Addig is süssön..............! ;~)
Gorcsev Creative Commons License 1998.07.16 0 0 45
Szlarti...:
De az má' nem 2O-ü :((

Trebitsch:
Béke poraidra! Emlékedet kegyelettel megörizzük, és küldünk 2 szép, O koszorút :)))

Szlartibartfaszt Creative Commons License 1998.07.16 0 0 44
Gorcsev!

Az F-15 Eagle még sokkal rulezebb!!:-))

Trebitsch Creative Commons License 1998.07.16 0 0 43
Gorcsev,

nem véletlenül kérdeztem, azzal jött hozzám valaki... Megláttam nála a bukósisakot, aztán érdeklődtem.
Aszonta, ha van hozzá jogosítványom meg merszem, kipróbálhatom.

Ha nem jelentkeznék többet: Béke veletek... :)

Gorcsev Creative Commons License 1998.07.16 0 0 42
Trebitsch
Azzal igen, ha van :)))
De Kawasaki VN 1500 rulezebb :))
Vagy a Yamaha V-Max.
Trebitsch Creative Commons License 1998.07.16 0 0 41
Ajjajj...

Lemaradtam a világ folyásáról, úgy látszik.
Megnéztem a jogsimat, abban csak az vanm hogy "A", Motorkerékpár, V.i.: 1980. 06.21.

Akkor most én vezethetem azt a Honda Gold Wing 1300-ast, vagy nem??? :)

Szlartibartfaszt Creative Commons License 1998.07.16 0 0 40
Halihó!

MaCS, az a 2 esztendő azé' van, mer' 16 éves korodtól ülhetsz motorra (segédm. 14-től), 18-tól kaphatod az A korl. jogsit, 21-től meg a korl. nélkülit. Csak a korhatár miatt van a várakozás. 21 fölött olyat kapsz, amilyet kérsz.

MaCS Creative Commons License 1998.07.16 0 0 39
Halihó!

Este felpakoltam egy biciglikompjútert a rendkívül dögös SR50-es Simóra. Kellett 1 kis sikerélmény... :-)

Az A1 jogsit az idén leszállították 125cm3-ra és felszállították 2 évre. Jövőre biztosan 50 cm3 és 5 év lesz a limit.

Üdv: MaCS

Gorcsev Creative Commons License 1998.07.15 0 0 38
gejza:
Én meg jövök a tréleremmel, és elviszem a nyergesvontatódat :)))
gejza Creative Commons License 1998.07.15 0 0 37
Robicsek!
Akkó én + gyövök a nyerges vontatómmal, én sem ültem má vagy 9 éve rája!
gejza ;~)))))
robicsek Creative Commons License 1998.07.15 0 0 36
Akkor én má megnyugodtam, vezethetek akármilyen motort a 17 éves jogsimmal.
Te Ti azért ne legyetek nyugodtak, mert kb 10 éve nem ültem motoron :-((( De akkor az nagynak számított (350-es Jawa).
Szlartibartfaszt Creative Commons License 1998.07.15 0 0 35
De Gorcsev, az a kétkerkű már nem él...:-)

Azt tudom, hogy régebben másképp volt, de hogy hogyan azt már nem. Csak a mostanit közvetlenül megelőző állapotról tudok valamit, mivel csak idén tavasszal estem neki a témának.

Üdv!

Gorcsev Creative Commons License 1998.07.15 0 0 34
Gejza
A PÁV szétdarabolása késöbb volt. Én '78-ban csináltam, de az is jó még mindenre.

Szlarti..
"az A jogsi eddig úgy volt, hogy elsőre csak 150(?) ccm-ig volt jó..."
Ez is csak néhány éve van így, régebben levizsgáztál a Schwalbén, oszt' jöhetett a HD (bár akkor még inkább csak az MZ :(()
"Éljenek a kétkerekűek!" ?! Tudok egy fél Trabantot :))))

Tájbor
Pannónia-ügyben esetleg tudok segíteni (ha aktuális lesz...).

Szlartibartfaszt Creative Commons License 1998.07.15 0 0 33
Nos, az A jogsi eddig úgy volt, hogy elsőre csak 150(?) ccm-ig volt jó. Esztendő múltával (függetlenül attól, hogy motoroztál-e addig) új rutin és forgalmi vizsgával (előtte a kötelezően levezetett gyakorlóórákkal) megkaphattad a nagyobb fokozatot. Folyó hó mittudomén-hányadikán életbelépett új rendelet szerint már húzhatsz a pakliból: A/1, A korl., A korl. nélk. az előzőekben említett paraméterekkel.
Nagyon régi jogsik általában olyan motorra érvényesek amilyenen vizsgáztál.
Tényleg veszélyes tapasztalatlan ember alá erőművet adni, ennek kiküszöbölésére találták ki a PÁV motoros kiegészítő tortúráját, ahol meggyőződnek arról, hogy te tudsz kezelni nagy dög motorokat. Ami mondjuk nem túl nehéz dolog, csak ne kezdj el ámokfutni vele. De hát akkor mi értelme van? :-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!