Inkább szigorítják, mint enyhítik ...
Egyébként meg, ha egy 125 köbös gép éppen 49 LE-s, akkor az egy igen kemény sportgép, amivel egy egész iskoláscsoportot el lehet tenni láb alól.
Ha úgy írtad volna, hogy 15 LE-ig+ a többi, akkor még talán lenne alapja, ...
Most hallottam egy kacsát.
Állítólag nem kell majd külön vizsgázni 125cm3 50Le ig jó a B, de le kell szedni a hátsó lábtartót és nem vihetsz senkit.
Áll ez??
Benzingőz és olajszag!
Sziasztok!
Kár, hogy csak most találtam ezt a topikot, amikor már épp süllyedőben van :(
Azért elmesélem én is a történetemet, mert úgy látom, kevés motoros lány van itt. Szóval, igen, lány vagyok és motorozom! Méghozzá egy 400-as sportgépen. Jogsim még nincs, én is éppen a PÁV kálváriáját járom. De nagyon élvezem igy is a dolgot, csak a városban nem merek a rendőrök miatt közlekedni vele, de hát egy speed motor úgysem arra való, nem?!
Egyébként nem tud valaki egy jó motoros-iskolát ami még olcsó is?
Örömmel látom hogy mások is kihasználják a jó időt egy kis motorozásra.
Nekem egy zöld Honda CBX 650-esem van. Friss A PÁV-val mindenhová azzal járok.
Tegnap államvizsgára mentem motorral, öltönyben, nyakkendővel.
Nektek milyen van? Öröm látni ismerősöket az utakon.
stoki: szerintem www.autoinfo.hu és www.apronet.com a helyes megfejtés
+néztem a Vespát, nem rossz gép, és ha valaki szeret bütykölni, nagyon jó motort csinálhat belőle.
Egyetlen gondom van: kismotornak hozták be, így nagyon macerás lenne a levizsgáztatása.
Ezért aztán marad az ETZ-s megoldás, úgyhogy most ezerrel nyomulok 251-es ETZ-k után.
ETZ az jóóóóóó! Én is mentem eggyel 1*. Szerencsére elkerültem a ház sarkát és meg tudtam állni a -csukott- kapu előtt :))
(Ja, ez még a Komar-os időszakban volt, ahhoz voltam szokva...)
Most latom, mifele topik! Motorozas rulez...Simson rulez...
Kb. 8 evesen tanultam meg teso vadi uj S51 Endurojan gurulni, azota imadok motorozni. Elso gepem termeszetesen a hagyomanyokat folytatva S51 Enduro volt :-) aztan lett egy SR50, aztan egy Hercules XE9 (ennek kulon tortenete van!!) vegul egy Suzuki Sepia ZZ. Sajnos tavasszal el kellett adnom, de remelem nem maradok sokaig gep nelkul.
Batyam, az oreg motoros gepein is mentem neha (ETZ150, EZT251e).
Most csak neki van motorja, egy Yamaha Virago 750 es egy Pannonia T5. A haverjaival klubot alapitottak, nemsokara lesznek kepek es honlap rola.
( BPMC: http://www.extra.hu/bloodypig , en motorjaim: http://www.extra.hu/csaba_t/motor.htm )
Apropo lopás : majus 4 -én lesz 1 éve hogy ellopták szeretett babettámat(egyéni tuningolás volt , felbecsülhetetlen értékü) a rendörnek csak a tartozékokat mondtam el erre ő : ez kb 130000 ft persze azota sincs meg... remelem egyben hasznalja valaki nem pedig darabokban...
Persze, hogy be... Még én is beférek, pedig csak 1* régen volt Komar-om :)))
Szegényt ellopták, pedig nem is volt benne az első kerék :(((
Na, ugye, hogy befértem ?
Na akkor: 209-363-648. Mint látható pannon mobil. A tulaj rendör, az Info '99 kiallításra mentem antiBSA plakátot osztogatni, mikor megláttam a járgányt a bejáratnál, hgoy eladó. Valahol Halásztelken, vagy a közelében lakik (ez a Csepel szigeten van). Hívd fel! Valami Vespa klubja van, rendszeresen járnak Olaszországba alkatrészek miatt. A robogót azért árulja, mert egy nagyobbat újított fel és azzal jár.
Köszi, persze, hogy érdekelne a vespás telefonszám!
Ha pedig van Vespa, eladó a Simson.
Ez nem Schwalbe, hanem az SR50-es. Kisebb a kereke, és modernebb a formája. Nagyon jó kis gép, és történetesen 60-as henger dolgozik benne a la Tábori (Templom utca).
Éppen most - kábé 10 perce - ültem egy 750-es Suzuki hátsóján. Most vette a srác nemrég és rákönyörögtem magam. Mit mondjak, még most is remeg a lábam. Tudjátok, mint a szex. ;-)))) (Megrángatta a bajuszát rendesen.) Sajnos nőciként csak a hátsó ülést élvezhetem, mert egy 750-essel csak egészen addig jutnék, amíg lábra állítják, és magamra döntöm. Eccerűen nem bírom megtartani. Tudom. Gyík vagyok...
Ha érdekel, van egy telefonszámom egy Vespa klubhoz. Ugyanitt eladó egy 125-ös Vespa robogó, meg is venném de nincs 110e Ft-om rá. Viszont egy olyan Simson érdekelne, mint a Tied. Egyébként annó, mikor a motorokkal ismerkedni kezdtem, ezt a tipust úgy nevezték: Schwalbe. A Star volt a nem burkolt verzió. Mindkettö ketszemelyes, rendszamos mocinak számitott, csak valamikor jó 6-8 évvel késöbb lehetett leszedni a rendszámot, hátsó lábtartót (a Star-ról), hogy elfogadják sm-nak is. Meg idöközben elöjötek az S50, SB50 sorozattal. Ezokról már leszedték a turbóhütést (mert az eredetieknek ilyenjük is volt).
Ja az emlitett Vespa-t is sm-ként használja a jelenlegi tulaj, csak én abszolút nem értek hozzá, hogy megállapítsam: érdemes e még gyüjtögetni rá. Úgy 80e Ft-ig keresek valami jó sm megoldást, japán robi csak végszükség esetén érdekel... Meg esetleges jó simi szervizes címe is érdekel, ahol pl 60-as hüvely-dugó beszerezhetö...
hat..........robogo meg motor.........akkor mar inkabb a motor........lehetoleg ket hengeres, bar egy 800-as egyhengeres big twin sem artana. a robogo az nem jo kozlekedni .(varoson kivul)..es ki akar 30 fokban ket tabla kozti lakott teruleten szenvedni? (kivetel a sorozo).ugyhogy kell az a par paci a combom kozott, hogy ugy istenessen gurulhassunk.
Bar en inkabb motoroznek,mint robogoznek...Persze ehhz kellene egy motor,tehatha valaki tud:
Megvetelre keresek ENDURO motort 250 ccm felett, vegyes terep es varosi-orszaguti hasznalatra... Iranyar:300-400 penz...
Elore is koszi,Tamas
Köszi, de engem most csakis valami nagymotor érdekel. Az ideális az lenne, ha ez egy robogóba oltott nagymotor lenne. Mivel az automata sebváltótól kiráz a hideg, az egyetlen szóbajöhető típus a PX200 Vespa. Ha ilyen nincs -- márpedig nemigen lesz -- akkor 250-es ETZ.
Amint lentebb már soxor írtam, most egy Simson SR50-est nyúzok nagy szerelemben. Volt már közben Yamahám is, de az automatával nem tudtam megbarátkozni, úgyhogy visszaálltam a Simsonra, ami nagggyon rulez!