Keresés

Részletes keresés

goose Creative Commons License 1999.07.16 0 0 199
urhlaci@aramszu.net -re lőj egy emilt és majd megpróbálok segiteni!!
Előzmény: LeninAPánk (198)
LeninAPánk Creative Commons License 1999.07.16 0 0 198
Az az igazság, hogy nem vagyok egy motor mágus. Az biztos, hogy tökéletesen ment. Nem magátol ált le, én állítottam le. Másnap reggel indítottam volna de áááá...... Azóta se ki se be se nyő .....

Szóval így állunk. Ha tudtok valakit, aki megnézné és meg tudná mondani mi a baja az nagy nagy segítség lenne. ( Lehet hogy csak valami vezeték, vagy az is lehet, hogy a chip. Na ez árban ugye.....) Szóval ha tudnám mi a baja azt is tudnám kb menyi a javítás, és az tök jó lenne .

Tehát Tovarisi keresem azt a socialista brigádot, aki kiszállna hozzám, és egy kellemes kommunistaszombat ( vagy más nap. A lényeg a kommunista) keretében megmondaná mi a fészkes fenét tudok kezdeni a mocimmal. Természetesen a Vatikánt nem ismerem el, ergó a pénznemét sem használom. -- természtesen nem ingyen kérném.

Zdrásztvujtye :o))

goose Creative Commons License 1999.07.16 0 0 197
Vladimir!
Ha melegszik lehet, hogy belső zárlat van, vagy ha ez a melegedés csak az izzadt kezed eredménye akkor végig kell szondázni az egész gyújtóáramkört a tekercstől az elektródig. Lehet:tirisztor, tekercs, (ha van chip akkor szopi) Vagy akár a kondi is lehet, mint átszakadás vagy elektrolitnál zárlat. Kalapács vagy megszakito eléggé koszos (koxos:) esetleg ha a főtengelyed olyan szar:( hogy nem emel ki semmit. Várjá má' ez egyáltalán mech. vagy electr. ???
Előzmény: LeninAPánk (196)
LeninAPánk Creative Commons License 1999.07.16 0 0 196
Sztok!

Nem tud valaki segíteni????? Van egy Suzuki Savage 650 LS tipusú mocim, és nincs semmi gyujtásom. A gyertyát kivettem, a motort tekeri, de nem szikrázik. A gyujtókondit kicseréltem ( nagyon melegszik ha próbálkozom ) de nem segitett. Nekem itt megáll a tudomány, viszont éppen nem állok úgy, hogy egy márkaszervízben több 100 rongyot otthagyjak. Nincs valakinek tippje??????

By

MaCS Creative Commons License 1999.07.16 0 0 195
Hajrá!

Csak így tovább!

(Hol lesznek a gyakorlati vizsgák?)

Üdv: MaCS

Előzmény: Ariana (191)
Ariana Creative Commons License 1999.07.16 0 0 194
Köszi! :))
A motoros lányismerősöd azóta sem jelentkezett :(
Előzmény: stoki (193)
stoki Creative Commons License 1999.07.16 0 0 193
Gratula !!!
Előzmény: Ariana (192)
Ariana Creative Commons License 1999.07.16 0 0 192
Sziasztok!
Az első akadályt sikeresen vettem, megvan a Kreszvizsgám, egy lépéssel közelebb kerültem a jogsihoz :))))
Ariana Creative Commons License 1999.07.15 0 0 191
Ma van a kresz-vizsgám, hétfőn a járműkezelési és remélem legkésőbb jövő héten a forgalom. Persze, ha nem bukok meg rögtön a kresznél :(
Előzmény: goose (190)
goose Creative Commons License 1999.07.15 0 0 190
OK, majd kitaláljuk, neked mikorra lesz jogsid Ariana?
Ariana Creative Commons License 1999.07.15 0 0 189
Szerintem van éppen elég találkozó, felesleges mégegyet külön szervezni! Egyszerübb, ha megbeszéljük, melyikre megyünk el együtt (vagy ott találkozunk)
Előzmény: MaCS (184)
Ariana Creative Commons License 1999.07.15 0 0 188
Nekem még nincs, most csinálom a nagy A-t de addig sem hagyom parlagon a motort :))
Előzmény: goose (183)
goose Creative Commons License 1999.07.15 0 0 187
Ahha... Obi wan, én erre azt mondom, hogy ha eredeti anyag akkor soká tartson alattad!! :)
Csak a magyar biliacél dugattyúgyártást kéne a KERMI nek bezáratni, mert felénk van egy x bolt, ahol 200km után szétmegy a frissen vásárolt dugó stb...:((
Előzmény: Obi wan (186)
Obi wan Creative Commons License 1999.07.15 0 0 186
Hi goose!
Köszi, már nekem is régen benőtt a fejem lágya! A tartósság elsősorban azon múlik, hogy mennyire hajtod ki a motorból amit tud, másodsorban azon, hogy milyen minőségű alkatrészek (eredeti!) vannak a kritikus helyeken. Idáig 5000 km van a gépben (fél év alatt), de a főtengely, dugó stb. állapota nem utal arra, hogy a következő 5000-ben szétesne. A kritikus helyeken meg kell adni a módját a dolognak és akkor nincs gond. Egyébként abban igazad van, hogy a 70 ccm-es szimó mindenhol gyári cuccal(főtengely,dugó,henger,kuplung, áttátelek) igen tartós konstrukció. Nem hinném, hogy a 60 km/h sebességnél 4000-et forgó 90 ccm-es szimó hamarabb elkopik, mint az ugyanilyen sebességnél 7000 -et forgó 50 ccm-es!
Előzmény: goose (181)
goose Creative Commons License 1999.07.15 0 0 185
A találkozó nagy ötlet, valami mindenkinek egyformán távol eső helyet kéne kitalálni: még nemtomhol' Mátra,Balcsi vagy akármilyen istenhátamögötti hely,ahol ha leállitom a "hajtóművet" előbb-utóbb hallom a szivdobogásomat.(ritka hely, de már találtam néhányat az országban.
Tűkön ülve várom a jogsit :p ha meglesz meg sem állok reggeltől estig.

Goose

MaCS Creative Commons License 1999.07.15 0 0 184
Halihó!

goose: semmi neheztelés, csak tényleg nem lenne jó, ha a szalámijelenség érvényesülne! :)

Miccólnátok egy találkozóhoz? Mondjuk aug. végén, ha már levették a gipszemet!

A Simsont nem a sebesség miatt furattam föl. Városban elég az 50, max. 60, országútra meg ott az ETZ.
Inkább az vezérelt, hogy legyen némi tartalék a gépben, ami különösen itt a hegyen jól jön.

Üdv: MaCS

Előzmény: goose (178)
goose Creative Commons License 1999.07.15 0 0 183
Hölgyem, köszöntem az infót! Az augusztusin vagy a szeptemberin biztos ott leszek. (jogsijogsijogsi)

Goose

Előzmény: Ariana (182)
Ariana Creative Commons License 1999.07.15 0 0 182
A Citadellás találkozón mindenféle motoros megjelenik, de itt talán több a speed motoros, mint máshol. Egyáltalán nem sörivós, mivel ez a találkozó csak pár órás. Együtt megyünk egy kört a városban, majd utánna általában Visegrádra de a múltkor Velencére mentünk. Szerintem nagyon klassz, gyertek nyugodtan bármilyen motorral, MZ -től az R1-ig minden volt. A tempó is olyan, hogy tartani tudja mindenki.
Előzmény: goose (178)
goose Creative Commons License 1999.07.15 0 0 181
Helló Kenobi tábornok! Neked van a 90ccm-es wadmotorod? Anno én is akartam csak pénz nem volt rá... Mostmár benőtt a fejem lágya:a tartósságra esküszöm.
Előzmény: Obi wan (180)
Obi wan Creative Commons License 1999.07.15 0 0 180
Jó gép a 70-es Szimó, csak az a baja, hogy a Tábori-féle 26-30 -as végáttétellel kicsit gyenge 4. fokozatban. Ha van kedve, akkor kipörgi magát 80-85 km/h -ra (ez nem szakadékban hátszéllel mért adat!!!), ha nincs, akkor nem!
Ettől sokkal másabb a 90 ccm-es, 4 felömlős Szimó, aminek 110 km/h körül van a vége. Ezt is Tábori csinálja.
Előzmény: MaCS (176)
stoki Creative Commons License 1999.07.15 0 0 179
MaCS

És van rajta sportkipufogó is ???

Előzmény: MaCS (176)
goose Creative Commons License 1999.07.15 0 0 178
MaCS! Bocs a másik topicért, csak nem láttalak mert el volt süllyedve... Akkkkorr egyesitsük erőinket!
Ha valaki mesélne a Citadellás találkozóról (kik vannak sörivós max-körös-e? csak banda csak nagy gép stb..)
azt megköszönném!:)
About me:Most lesz meg durván 3-4 hét múlva az AKorl jogo , de már ott vár rám a 350JAWA pöcröff állaporban :))))
Néha azárt enyhitem a magányt és a töltésen megzavarom :p . Az egyik barátom eszeveszetten keres 125-ös MZ-t!(főleg etz-t) segitsünk rajta gyerekek!

Goose

disp_ Creative Commons License 1999.07.14 0 0 177
Akkor tegnap a te gépedet láttam...Sajnos egy barom letörte az indexemet és ujat kellett vennem.
Előzmény: MaCS (176)
MaCS Creative Commons License 1999.07.14 0 0 176
Halihó!

Hazajöttem, átvettem Tábori mestertől az immáron 70 ccm-es Simson SR50-emet, aztán rakattam magamra egy fekvőgipszet. :(((((

A gipsznek semmi köze a motorhoz, csupán egy leejtett ceruza volt a ludas, de voltaképpen mindegy.

A motort a szigorú bejáratási procedúra miatt nem tudtam igazán kihajtani (1000 km max. 50-nel, 2000 km max. 60-nal), de érzésre nagyon tetszett. A hegyre úgy jött föl, mint a sicc!

A dolog 44e forintba került, amibe beleszámít a hengerfúrás új dugattyúval, a kuplung megerősítése és a váltó átáttételezése is.
Nem olcsó mulatság, de nekem megérte. (Hiába, az ETZ mellett kevés volt a 60 ccm :))

Üdv: MaCS

Jay Creative Commons License 1999.07.08 0 0 175
Amikor én szereztem jogsit (két hónapja), akkor még így volt:

Az A1-es jogsi 21 év alattiaknak szól, 125cc-ig.
Van A korlátozott, ez 25KW-ig jó, ehhez vizsgázhatsz 125-ös MZ-vel.
A korlátozás nélküli (PÁVos) A-hoz kell PÁV (nem nagy szám, de 10kFt), ezen kívül min. 50LE-s mocival kell vizsgáznod, ezzel a jogsival aztán vezethetsz akármilyen motort.

Előzmény: SaGa (174)
SaGa Creative Commons License 1999.07.07 0 0 174
Na akkor mégegyszer: robogóval semmilyen jogsival nem szállíthatsz utast,mert annak nincs forgalmija. Hiába csinálták a németek 2 személyesre, itt a SM kategória miatt egyszemélyesnek minďsül.

Ha szerzel rá rendszámot, és forgalmit kétszemélyes verzióra, akkor lehet, de csak A2-es jogsival. (illetve ezt nem tudom, most hogy nevezik, csak annyit: az A1-es max 125 ccm-ig jó és nem lehet vele utast vinni, a "komolyabb" A-val már igen, de csak akkora motort vezethetsz /teljesítményre/ amekkorával vizsgáztál.)

Előzmény: JegesMaci (173)
JegesMaci Creative Commons License 1999.07.07 0 0 173
Milyen jogsi kell, hogy robogóval 2 személyt vigyek? Nekem B-s van, nem kezdő jogsi. Ez OK, vagy eláshatom magam vele?
Előzmény: Jay (172)
Jay Creative Commons License 1999.07.07 0 0 172
Ha a forgalmijában az szerepel, hogy két személy utaztatására alkalmas, illetve van jogosítványod vezetni.
A Balatonon nem bűntetik a robogósokat, még sisak nélkül sem. Tapasztalat, ha valakinek más a tapasztalata, javítson ki.
Előzmény: JegesMaci (170)
Ariana Creative Commons License 1999.07.07 0 0 171
Kawasaki!
Irtam neked emilt a motor ügyben, ha még érdekel, jelentkezz légyszi!
Előzmény: kawasaki (154)
JegesMaci Creative Commons License 1999.07.07 0 0 170
És akkor mikor lehet 2személyesnek használni a 2személy utaztatására kialakított járgányt? Ha nem látja a rendőr?? :-)
Előzmény: SaGa (167)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!