Én valószínűleg elnézek, mert hallottam, hogy ez az egyik legszinvonalasabb találkozó.
A Citadellához viszont biztos hogy megyek. Piros Honda VFR400R, integessetek, ha láttok! :)
Gondoltam, kicsit irok a topicba, hatha eltek meg. Mi van, mindenki uton van? Szoval holnap kezdodik posteleken (Bekescsaba) a motorostalakozo, es mar tele van a varos mocikkal. En Qvara elvezem;-) Jon valaki holnap (vagy holnaputan) kozuletek?
Ariana
Gratulálok a jogsihoz! Nekem is jó érzés volt, mikor már nem kellett szivrohamot kapni a "bütykös taxitól" ;-)
ETZ-hez ülést bontóban lehet kapni, de sajna én vidéki vagyok és pesti bontókat nem ismerek. Most van egy a helyi bontóban, egy totálkáros 250-esé. 3E ft.
ETZ 150 hez kérdeznék. Gyujtás kondi kampec. Rövid zárlatos. Szívja az áramot mint a fene. Nem rég van ETZ-m. Ez tipikus, vagy csak nekem sikerült egy ilyet kifognom. Ülésből lehet még nem repedtet szerválni? Próbálta már valaki az ETZ ülését hegeszteni? Milyen lemez, lehet könnyen hegeszteni?
előre is köszi vince
Már be is van pecsételve a jogsimba a korl. nélk. A. :))
Egész más érzés így motorozni, hogy nem kapok szívdobogást, ha meglátok egy rendőrt!
Egyébként, ha valóban le akarod rakni a jogsit, akkor ajánlanám azt, ahol én csináltam. Beiratkozástól számított 3. héten meg volt a pecsét!
Sirokon volt valaki? Nem tudjátok, meddig tart(ott). Ha jól tudom, ez nem a szokásos péntektől vasárnapig találkozó.
Obi wan
Sajna videki vagyok (ugy 200km-re pesttol) ugyhogy nem nagyon fogok leugrani a Zichybe :( Tudod vannak a konyvesboltokban ilyen "Hogyan szereljunk Ladat? , Hogyan tartsuk karban az Opel Kadettet?" meg hasonlo konyvek. Na nekem valami ilyen kene ETZ verzioban. Ha tudtok rola (esetleg valakinek van) irja mar le a kiado nevet es a kiadas evet, hatha meg tudom rendelni.
Tegnap végre kiprószál6tam a 70-es Simsont.
Nagyon +változott. Ugyan csak 50-ig gyorsítottam fel vele, érezhetően erősebb lett, és mégis lényegesen alacsonyabb fordulatszámon dolgozik.
A kútnál az 1:20-as keverék előállításával akadt némi gondom, mivel sikerült olajban jól megúsztatni a környéket, de mire lemegy a 2000 km bejáratás, egészen profi leszek!
Hi mindenkinek!
Tegnap találtam rá erre a topicra és nagyon örülök neki hogy ilyen is van :)
Magamról csak annyit hogy kb 2 éve motorozok csak és rögtön egy Honda VF 400F-en kezdtem sajna még A jogsi nélkül... :) hál istennek eddig még nem kaptak el a rendőrők de mostmár jövőre biztos hogy leteszem (legalábbis ezt mondogattam tavaly is :)))
Anyagi gondok miatt idén eladtam a mocit de jövőre már be van tervezve egy "kis" 600-as speedgép :)
Ariana-nak külön üdvözletem és gratula a jogsihoz :)
Ja... szokott itt valaki motoros vb-t nézni?
HI!
De igen!
A kapcsolóvillának az egyik szárát kell egy kicsit megreszelni, ha lól emlékszem. Ez pontosabban le van írva a Motor Revű c. újság '91 év körüli számában. Hétfőre megnézem - ha érdekel- hogy melyikben.
Isten hozott mifelénk! A kérdésidre megpróbálok választ lelni.
A 250-es valahogy közelebb áll az egyéniségemhez, mint a 251-es. Nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb alkat.
Most lassan már megint tudok motorozni, nagyon várom!
Egy kis reklám -- erre még Péter, akitől a motort vettem, hívta fel a figyelmemet --: az Auchanban 1200 Ft/2l áron lehet kapni félszintetikus 2T olajat! Nagyon tudom ajánlani!
MaCS
Most találtam rá erre a topic-ra, úgyhogy gyorsan bele is írok :) Csak azért írok először neked, mert olvastam, hogy ETZ-d van. Nekem is most nyáron lett meg az Akorl. és vettem egyet (ETZ250). Igaz ez nem 251-es, mert az nekem kicsinek tűnt és idétlennek. Viszont remélem elég sok ETZ-s problémát meg tudunk beszélni. ;-) Azon meg ne csodálkozz, hogy nem nagyon integetnek vissza, az automata robogósok nagy része nem motorozni szeret, csak most ez a divat.
Mindenki:
Pár szóban a motoros "múltam": 3 évig jogsi nélkül kentem a Simson S50B-t (ezt városban is, még el is takartam vele egyszer csúnyán), meg a Csepel ill. Danuvia 125-öt. A Danuvia sajnos már ki lett dobva (fater kivitette a MÉH-be) de a csepelt épp most építem újjá.
Naszóval, akinek volt (van) ETZ-je, ne habozzon beszólni (írni), mert szívesen megkérdeznék pár dolgot. Elsőre elég ennyi:
Van magyar nyelvű könyv az ETZ-kről? (amit kapni is lehet)
Mennyi olajat kell tölteni az első telókba? (Elég puhának tűnik, de nem merem nagyon megtölteni)
Igen, amiket leírtál azokat kb. 2 éve magam beépítettem, működik is, de az a baj, hogy nagyon nehéz úgy beszabályozni a váltót, hogy 1-be és 4-be is be lehessen rakni. Ezt a beállítást ha nem ismétlem havonta akkor valamelyik nem megy. A kérdés ezekután pontosan: a hengeres (mittoménmianeve) alkatrészen kívül -amin a ferde horony van - a tengelyt mozgató alkatrészek közül nem kellett volna mást is kicserélni?
Akkor inkább fizetek többet de mennyen a gép nem? :)
Apropo áttételek engem olyasmi érekelne hogy a 4-est hogyan lehet megynyújtani 1 kicsit? Létezik "tuning" fogaskerék-pár?
Azért vigyázz Tábori mesterrel. Jól dolgozik, de piszok drága! Egyébként kell egy új hajtott tengely, amin 12 lyuk van (4*3), és kellenek a következő fogaskerék párok:
Az 1. fokozat ugyanaz, mint a 3 sebességesben (10:44 fogú pár)
A 2. fokozat: 16:39 fogú pár
A 3 fokozat: 19:36 fogú pár
A 4 fokozat ugyanaz, mint a 3 sebességesben a 3. fokozat. (22:34 fogú pár)
T. Hozzáértők!
Ki tudná megmondani pontosan, hogy mit kell beépíteni ill. kicserélni egy 51-es Simsonban ahhoz, hogy 4 sebességes legyen? Üdv: szakmber
Hali sziasztok!
Van egy elado ZXR400 Special Edition mocim 94-es 2 ev muszakival kituno allapotban. Ha valakit erdekelne irjon.
Sajna csaladi okok miatt kell megvalnom tole pedig piszok jo volt.