Keresés

Részletes keresés

kabix Creative Commons License 1999.12.17 0 0 333
szijjasztok

akkor megegyszer:


kabi (zx6r)

kabix Creative Commons License 1999.12.17 0 0 332
szijjasztok

nem biztos hogy elsore sikerul, nekem teccett:


kabi (zx6r)

Lloyd Creative Commons License 1999.12.13 0 0 331
Udv. motorosok!

Mi is az Isle of Man orulet? En is csak az egyik muholdadon (dsf) lattam reszleteket. Man a sziget neve, Irorszag es Anglia kozott. Evente egyszer ket hetig motorberregestol hangos a sziget. Allitolag otvenezer motoros keresi fel ilyenkor a szigetet. Itt rendeznek a vilagon egyedulallo modon olyan utcai motor versenyt, ahol semmifele elkerites, lekerites nincs palya gyanant. Nemugy, mint Monte Carloban az F1 ideje alatt. A profi versenyzok 200-as tempoban szaguldoznak korbe a szigeten, varoskakon es falvakon keresztul. A versenyek utan az amatorok is elvezhetik ezt a kivaltsagot. Annyi biztositas van, hogy egyiranyusitva van a sziget. Persze a hivatalos versenyek mellett ezer olyan dolgog van ott, ami a motoros sziveket megdobogtatja! Az egesz egy nagy nemzetkozi motorostalalkozo.
Hat ennyit tudok. Ezzel kapcsolatban szeretnek tobbet megtudni. Nagyon megloditotta a fantaziamat! Ha esetleg valaki mar..., ki se merem mondani.

Tisztelettel: Lloyd

Joco Creative Commons License 1999.12.13 0 0 330
Köszi, de engem kezdetben tényleg csak elméleti síkon érdekelne a dolog, majd csak aztán csapnék át a gyakorlatba. Mivel van némi gépészeti gyakorlatom (mérnök volnék, vagy mifene), bele mernék csapni, csak volna egy pár kérdés, amit feltennék egy hozzáértőnek.
Előzmény: MaCS (327)
MaCS Creative Commons License 1999.12.13 0 0 329
Halihó!

Pontosan mi is az az Isle of Man őrület?

Üdv: MaCS

Előzmény: Lloyd (328)
Lloyd Creative Commons License 1999.12.12 0 0 328
Szevasztok motorosok!

Isle of Man orulettel kapcsolatban tud valaki segiteni?
Jomagam egy 12 eves gyari Simson S51B, es egy uj 1200 Bandita lovasa vagyok. Mikor melyik alkalomhoz illoen...

Maradok tisztelettel: Lloyd

MaCS Creative Commons License 1999.12.11 0 0 327
Halihó!

Ismerek egy srácot, aki anno HD-ket építgetett. Kicsit ért hozzá...
Megkérdem, hogy ilyesmit elvállalna-e.
Valamikor a jövő 7en lesz válasz.

TOM!

A hóláncos őrületet én is olvastam! Hát, nem semmi!
Bár elvben nem tartozom a papírkutyák közé, mostanában sajnos nem tudok motorra ülni. Talán az Ünnepek táján már menni fog.
Így aztán nem tudom, hogy hogyan megy a Dominator, merthogy álldogál szegényke. :o(

Üdv: MaCS

Előzmény: Joco (326)
Joco Creative Commons License 1999.12.11 0 0 326
Sziasztok!

Ven egy kis problémám. Szeretnék a motoromon némi átalakítást csinálni, de nem tudom kinek feltenni a kérdéseimet. Egy Yamaha YX 600 Radian motorról lenne szó, és a következőket szeretném elkövetni rajta: villaszög módosítás, lábtartó+pedálok előre helyezése, ülés megsűllyesztése, háttámla felrakás. Keresek egy olyan embert, akinek van egy kis tapasztalata ebben, és legalább elméleti síkon tudna nekem segíteni. Előre is köszi...
Ja, és a mailcímem.

Jocó

TOM Creative Commons License 1999.11.25 0 0 325
Hello Macs!

Motoros levelezolistan irta valaki,hogy nemeteknek (gondolom volt NDK) divott, es van aki meg hasznalja MZ-re a Holancot,sot O is megprobalkzoik vele....:-)))

Udv,Tamas
KLX250
Ui:Dominator hogy megy?

Előzmény: MaCS (324)
MaCS Creative Commons License 1999.11.24 0 0 324
Halihó!

Ez az időjárás teljesen Lkeserít. Nem lehet benne motorozni. :(
Ráadásul pénteken kell hazahoznom az MZ-t a szerelőtől, és kissé meredeknek tűnik ez a menet...

Üdv: MaCS

Ariana Creative Commons License 1999.10.27 0 0 323
Nem, az nem én vagyok, mivel még csak március óta motorozom, a gyorsulási versenyekig még hosszú az út.. :)
Előzmény: kabix (319)
kpeter Creative Commons License 1999.10.18 0 0 322
Sziasztok!!

Tudnatok nekem mondani vagy kuldeni FZ400-rol kepeket vagy infokat????

Elore is koszi Kpeter

SaGa Creative Commons License 1999.10.18 0 0 321
MaCS!

Rendben. Este megprobalom lerajzolni es elkuldom e-mailban.

Mas:
Szombaton osszeraktam a 60 ccm-s simit. Tul van a 4-5 oras alapjaratos bejaratason es az elso par km-es uton (reggel bejottem vele dolgozni).
Jobban huz, mint korabban (ami nem meglepo), viszont azon az emelkedon, amin korabban 48-54 kozott tudtam felmenni, most csak 45-ot tudott. Igaz, nem mertem annyira felhuzatni 3.-ban, mint amennyire korabban szoktam, mert nekem is adott a Tabori egy bejaratasi utasitast, miszerint az elso 1000 km-en ne huzzam 50 fole. Ez 3.-ban kb 40-et jelenthet, vagy meg annyit sem.

Hali SaGA

Előzmény: MaCS (320)
MaCS Creative Commons License 1999.10.17 0 0 320
Halihó!

Akkor szólok. :o) Őszintén szólva nemigen jelenik meg lelki szemeim előtt a szerkezet!

Ma óriási felfedezést tettem: tudok bukósisakban CD-t hallgatni! Remek!

Üdv: MaCS

Előzmény: SaGa (318)
kabix Creative Commons License 1999.10.17 0 0 319
ariana

szoktal gyorsulasi versenyeken indulni?...tudood olyan keves lany van arrafele azert gondoltam....asszem egy szoke lany indulni szokott aszem 400 asban....te vagy?

kabix

Előzmény: Ariana (310)
SaGa Creative Commons License 1999.10.14 0 0 318
MaCS!

Nem az én ötletem, láttam ilyet, a Fehérvári úton Budán. A Kondorosi úttól befelé jövet, a bal oldalon, valami házhozszállítással is foglalkozó cég elďtt ácsorgott, több hasonlóan felszerelt masinával együtt...

Az egész egy kétkarú emelď szeršség. Képzelj el egy (illetve a motor mindkét oldalán egy-egy) nagyjából negyedkör alakú lapos tartót. A kiindulási pontja a középtámasz fölött van (ide valahogy le is csavarozták úgy, hogy egy laposvas átnyúlik a sárvédď és a motortartó között egyik oldalról a másikra, és ez két nagy (12-es?) csavarral rötgzítve van a motortartó hátuljához, ennek két végéhez meg az oldalelemek). A hátsó teleszkópok felsď rögzítďje a másik felfüggesztési pont. Innen már majdnem egyenesen kinyúlik hátra az ülés mögé és fölé. Egy nagy plató (úgy 40x40-esnek saccolom) és ezen egy méretes doboz van. Az eredeti lámpaögzítďt is átrakták a csomagtartóra, mert ez mögé nyúlik az alaphossznak jócskán. Az egész úgy van felrakva, hogy akár még utast is lehetne vinni, neki a doboz háttámlaként is szuperálna...
Érdemes lenne megnézni, mert nagyon profi kivitel. Az oldaltartók a könnyüszerkezetes tetďk rácsszerkezetére haszonlítanak. Két ív, köztük a háromszögek, merevítésnek és erďsítésnek...

Ha nem elég plasztikus, ahogy leírtam, szólj és megpróbálom lerajzolni...

SaGa

Előzmény: MaCS (317)
MaCS Creative Commons License 1999.10.14 0 0 317
Halihó!

Bár valamit én is barkácsoltam, nem biztos, hogy tökéletes a dolog. Folyton attól félek, hogy letörik. Eddig már három megoldásom végződött ilyen csúfos véggel, bár a legutóbbi már két éve bírja.
Azért kíváncsi vagyok az 5letedre!

Azt viszont 1xűen nem értem, miért nincs ez normálisan +oldva a Simsonon. Egy robogón szerintem távolról sem valóságtól elrugaszkodott ötlet egy használható csomagtartó!

A nyíl előre mutat.

Üdv: MaCS

Előzmény: SaGa (313)
SaGa Creative Commons License 1999.10.13 0 0 316
Bocs a dupláért, de azt hiszem megint hülyére vesz a proxy 8-(((
SaGa Creative Commons License 1999.10.13 0 0 315
Sziasztok!

Már megint én. Egy szabályos Simson dugattyú tetején lévď nyílnak merre kell mutatnia? Elďre (kipuffogó felé), vagy hátra? Elfelejtettem megkérdezni a Táboritól...

Köszi

SaGa Creative Commons License 1999.10.13 0 0 314
Sziasztok!

Már megint én. Egy szabályos Simson dugattyú tetején lévď nyílnak merre kell mutatnia? Elďre (kipuffogó felé), vagy hátra. Elfelejtettem megkérdezni a Táboritól...

Köszi

SaGa Creative Commons License 1999.10.13 0 0 313
MaCS!

Egyszer írtad, hogy csomagtartót akarsz szerkeszteni a robogódra. Láttam egy szép megoldást erre, ha érdekel még a dolog, megpróbálom lerajzolni és elküldöm...

SaGa

SaGa Creative Commons License 1999.10.12 0 0 312
Sziasztok!

Ma voltam Táboriéknál, becseréltem a hengert egy 60 ccm-sre. Persze nem úsztam meg 2500-ból, mert a kipuffogó menetét kapásból rossznak minösítették, meg kiderült, hgyo ez a gyengített (fojtott, N-es) kivitelü henger, így elkértek plusz 3 rongyot, de így is megéri azt hiszem. Viszont lehet, hogy mégiscsak meglátogatom az öregurat, aki generálozta a masinát, egy alkalmatos kéziszerszámmal. Arra esküdözött, hogy azért tartott ilyen sokáig a javítás (ült rajta vagy 3 hetet) mert a normál hengerre cserélte be a fojtottat... 8-((

Na mindegy, holnap nekiugrok az összerakásnak.

Hali SaGa

Alejandro DeSilva Creative Commons License 1999.10.12 0 0 311
Ariana, a PAV-val az a gondom, hogy lehetoleg meg iden szeretnek jogsihoz jutni.
Amugy nekem is bejonne az a gyorsitott jogsiszerzes, ahogy a Tied megkaptad :)
Előzmény: Ariana (308)
Ariana Creative Commons License 1999.10.12 0 0 310
Kabix! Van egy motoros levelező lista, ott szoktunk szervezni rendszeresen túrákat, legutóbb 9 motorral voltunk Dobogókőn, legközelebb a hónap végén megyünk Szlovákiába.
Info:
motoros levlista
Ariana Creative Commons License 1999.10.12 0 0 309
Most jut eszembe, eladó a motorom: Honda VFR400R 90.-es évjárat, piros, egy lengőkaros, klassz állapotban. I.ár:470e Ft.
Ariana Creative Commons License 1999.10.12 0 0 308
Sziasztok!
Látom, többen is szeretnétek jogsit. Én a nyáron 2 hét alatt csináltam meg a nagy A-t (PÁV már megvolt). Persze nem jártam tanfolyamra, hanem egy minimimális felárért kijött az oktató párszor hozzám és gyakorlatra sem jártam, mivel már tudtam motorozni, csak a rutinvizsga elött egy alkalommal gyakoroltam be a feladatokat. Akit érdekel, magánban szivesen megadom a suli telszámát.
Alejandro! miért nem akarsz Páv-ot csinálni? nem nehéz, hiszen még nekem lány létemre is sikerült :))
SaGa Creative Commons License 1999.10.11 0 0 307
MaCS!

Köszi, közben én is beszéltem velük délelött és megerösíthetem: Vinni kell egy hüvelyt, ha szép és nem sérült a menete a kipuffantónál, akkor becserélik egy 60 ccm-sre, adják hozzá a dugót, gyürüket és a csapszeget, hézagolókat 2500-ért, meg ha kell, csapszegperselyt 500-ért. Ha nagyon tré a hüvely kinézete (a bordák állapota számít), akkor felfúrják azt, így kicsit tovább tart. Ha a menet tré, akkor még plusz 2 rongy annak a javítása. Nekem meg kell még egy kipuffogó könyök is, mert az enyémen már szinte semmi perem nincs, ettöl elég durva hangja van, plusz mindig taknyos az orra a masinának... Ez meg ha igaz, 1500...

A blokkot nem emiatt szedem szét, hanem azért, mert ha már úgyis nekiestem, hát szétkapom és leellenörzöm, mit szúrt el a szerelö még. Az 1-est ugyanis nehezen veszi. Ha kell kihézagolom. meg le akarom dugózni a fötengely "sonkáiban" azt a négy könnyítöfuratot. Ezzel nö az elösürítés, jobb lesz a nyomaték (ha hihetek a tunningtippeknek)...

Köszi SaGa

Előzmény: MaCS (304)
KTMSzepy Creative Commons License 1999.10.11 0 0 306
Macs: Kösz a gyors választ, ennek függvényében fogok a kereséshez. De ha már nagyobb motoroknál vagyunk, mennyi idő alatt lehet letenni motorvizsgát, ill. hol érdemes hozzákezdenem? Nagymotorra gondoltam PÁVval.

Tulywa

Előzmény: MaCS (305)
MaCS Creative Commons License 1999.10.11 0 0 305
Halihó!

Az olasz gépeket nem ismerem, de majd utánanézek.
A Dominator nagyon jó gép, országútra hasonlóan, terepre egy hajszálnyival kevésbé jó, ám valamivel kényelmesebb a Transalp.
Szintén jók a Suzukik (DR, Freewind) és a Yamahák (XT600, Ténéré), de a Kawasakiktól óvakodj!

500e-ért kb. 8-10 éveset kapsz, a Hondák egy kicsit mindig drágábbak. A képes Autó Expresszben egy-két nap alatt találsz Neked való gépet!

Üdv: MaCS

Előzmény: KTMSzepy (303)
MaCS Creative Commons License 1999.10.11 0 0 304
Halihó!

Megkérdeztem a Táborit (369 2915): 50->60 ccm átalakítás dugattyúva, tokkal, vonóval 2500 Ft.

A BLOKKOT NEM KELL MEGBONTANI!!!!
A 40e forintos összeg a 70 ccm-es átalakítás ára, higgyétek el!

Üdv: MaCS

Előzmény: SaGa (299)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!