Nálam nemigen férne el, de az Aeroxnak más a sisaktartója, szóval elképzelhető, de előtte azért mérd le majd a magasságot, ha a karbidból kijövő hajlított gázbowden toldat már most is hozzáér a sisaktartód aljához, akkor nem hiszem, h. el fog férni. Ill. ami még felmerült bennem, annak utána kéne nézned. MIvel a Malossi ezt versenypályára tervezte ezért leginkább sík pályán történő használatra készült, tehát azzal számolj, h. pl. egy Dell'Orto karbit max 40°-os szögben lehet megdönteni, h. használható maradjon, a mostani karbid vízszintesen áll, így ha meredek (emelkedőn (lejtőn) mész akkor még olyan szögben döl h. nem gond. Viszont a Malossi csonk már eleve ferde helyzetben tartja a karbidat, szóval ha ehez hozzáadódik egy emelkedő, akkor lehet h. kihagy majd az üzemanyag v. pont túlcsordul ezt nem tudom. Tehát mielőtt hegyen-völgyön akarod használni ennek nézz utána, mert szerintem a Mikunit sem lehet nagyon megdönteni!!
a pufó mindenképp yasuni lesz! azért valszeg kimegyek az osztrákokhoz!
A hengert már nemtom megnézni de asszem nem volt benne semmi hiba!
A szerelőnek csak kiszuja a szemét ha van benne v.mi!
Már hogy lenne mindegy ! Ha 55-öt menne , akkor mehetnék nyugodt lélekkel tartósan 50-nel , ergo mehetnék a városban a kocsik között a sáv közepén , nem kéne az út szélén gödörből gödörbe zötykölődnöm a 8 collos kerekeimmel !
Így viszont , hogy 50 a vége , 45-nél gyorsabban nem szívesen megyek , mert el szeretném kerülni a tartós maximális sebességen haladást - gondolom , ez nem tenne jót a motornak . 45-el pedig nem akarok az út közepén haladva útakadályt játszani , ergo marad az út széle a kátyúkkal :( ... hát ezért nem mindegy !
A 13/44 azt jelenti, h. a kis fogaskeréken 13fog van a nagyon meg 44 és ebből ered az áttételarány is. A gyári variátor nem tartozik a legjobbak kmözé.
Milyen Overranged van? Hol szerelteted be? Motul v. Repsol versenyolajat használj hozzá!!
Rosszúl tudják, az MHR szívócsonkhoz át kell alakítania sisaktartód alját!!!
de nem tom hanyas az az áttétel!mert tudod azok bevannak igy számozva hogy 13/44-es meg ilyenek!vagy nem?egy levegős SR-ben volt!lehet hogy nem speedy-nél csináltatom de akkor nem lesz átalakitva a variátor!szerinted szar lesz ha a vario marad a gyári de az áttétel tuning lesz!?hm?
nike84!!
dwela-nka egy aerox-a van!70-es Malossi SPort hengerrel és Dell'ORto 21mm-es karbival és Giannelli Sport Pro 6 pufóval és 100-110-et megy és nagyon jól pörög!
képzeld felhivtam a RIEL-t és mondtam hogy hibás a henger és a csávó egyből ezt vágta rá meglepődés nélkül:
''Ne szarj be,kicseréljük csak küldj valami képet hogy meggyőződjünk arról,hogy télleg hibás e!''
de előbb még elküldik annak a cégnek ahonnan ők szerzik és ők állapitják meg hogy jogos e a felháborodásom vagy nem!
zotyaSR!!!!
léci adj már még egy kis határidőt erre a pufó-vásárlás gondolkodásra mert amint irtam hibás a hengerem és most ezzel kell foglalkozni!léci!
Dehogy ... 52-53 körül a motor nem pörög tovább , a motorfék pedig megakadályozza a további gyorsulást . Kipufogó-buherálás előtt simán felgyulladásra lehetett bírni a lámpát ...
A kérdésre továbbra sem érkezett válasz : elképzelhető , hogy fojtást raktak a kipufogóba ?
"Van egy piros figyelmeztető lámpa , SPEED felirattal . Ezt meredek lejtőn nyélen sem lehet felgyulladásra bírni"
Akkor kiégett az izzó benne:)))))))))))))
Hebo:
Na akkor szombaton megyek hozzátok! Úgy szervezd hogy sokan legyenek kint Bátorban is!! Mennyi casht vigyek szerinted?? minimum 3x kell tankolnom a két nap!! Most akkor ez a DR henger azt jelenti hogy az én vasam lőni fog mindenkit?? Bátorba is meg Szalkán is??
Na erre kiváncsi leszek!!
Ma majdnem buktam egykeréken!! Belementem egy akkora gödörbe hogy majdnem lefordultam a motorról!! Na mind1!! Akkor 1-kor találkozunk Nyiregyen!!
kélpeld voltam ma Szalkán és az a ZIP amit mondtam abban DR henger van!szóval szerintem te megeszed!ja és Szalkán rakatom be a cuccost mert ott van egy robogó szerelő-tuningoló aki cuccokat is tud rendelni!
MBK!!
emlékszel aerox MHR-re????annak a mocijába télleg MHR henger volt csak irtó szarul volt beállitva de az volt benne!ja és amúgy Aprilia SR(levegős)-nek a végáttétele belemegy az enyémbe?mert lenne egy Malossi eladó!amúgy ez tud kopni ez az áttétel?
... csak ez nem Honda , hanem egy Yamaha Mint , és amint írtam , amíg nem piszkálták meg a kipufogóját (hogy konkrétan mit csináltak vele , azt nem tudom) , addig gyorsabb volt . Zajosabb és gyorsabb . Most halkabb és lassúbb . Ezért gondoltam , hogy talán valami fojtást rakhattak a kipufogóba ...
Van egy piros figyelmeztető lámpa , SPEED felirattal . Ezt meredek lejtőn nyélen sem lehet felgyulladásra bírni , pedig a kipufogópiszkálás előtt nem volt nehéz ...
Palaczk!
A mocidban szerintem nem folytás one, hanem tiltás. > egy bizonyos fordulatszám, vagy sebesség fölé nem engedi a motort. Sajnos a Hondáknál kicsit körülményes eltávolítani, mert a gyújtásra van kötve, de sajnos soha nem tudtam rájönni, hogyan lehet ezt olcsón és egyszerűen kiktani. Költségesebb eljárás, hogy veszel egy tuning gyujtást, és akkor szerintem 65-70 körül lesz a top speed. Nekem volt 1 Honda Diom, sőt az eggyik cimbimnek is éppen az van, és ugyanebben a cipőben jár; az 45-ig repült, de utána tiltott > ezt azért volt gáz, mert nem égett ki rendesen a kipufogóm és folyt belőle az olaj, teljesítménycsökkenés... egyebek.
Kicsit hosszú lett, de remélem érthető.
Hát pont az a vicc benne , hogy a teljesítményével nincs gond ! Gyorsul , gyorsul , tök hamar eléri ezt az ötvenet , és puff , abbahagyja a gyorsulást . Mintha valami lefojtaná , de hirtelen . Lejtőn sem megy többet , mint 52-53 !! Nem lehet valami fojtás benne ? Valaki nemrégiben gányolgatta a kipufogóját (akkor még nem volt nálam a gép,egy haveromé volt) , utána sokkal halkabb lett ... halkabb és lassúbb ... Nem lehet , hogy belerakott valami fojtást ?
Gyufagyújtással sem akar "megszólalni", csak 50 próbálkozás után. De van amikor elsőre. Szénacél elektródával nem volt gond. Nem a technikámmal van a gond, elégszer gyújtottam már ívet, nem tudom mi lehet a baj...