Keresés

Részletes keresés

MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7199
nike84--

Nálam nemigen férne el, de az Aeroxnak más a sisaktartója, szóval elképzelhető, de előtte azért mérd le majd a magasságot, ha a karbidból kijövő hajlított gázbowden toldat már most is hozzáér a sisaktartód aljához, akkor nem hiszem, h. el fog férni. Ill. ami még felmerült bennem, annak utána kéne nézned. MIvel a Malossi ezt versenypályára tervezte ezért leginkább sík pályán történő használatra készült, tehát azzal számolj, h. pl. egy Dell'Orto karbit max 40°-os szögben lehet megdönteni, h. használható maradjon, a mostani karbid vízszintesen áll, így ha meredek (emelkedőn (lejtőn) mész akkor még olyan szögben döl h. nem gond. Viszont a Malossi csonk már eleve ferde helyzetben tartja a karbidat, szóval ha ehez hozzáadódik egy emelkedő, akkor lehet h. kihagy majd az üzemanyag v. pont túlcsordul ezt nem tudom. Tehát mielőtt hegyen-völgyön akarod használni ennek nézz utána, mert szerintem a Mikunit sem lehet nagyon megdönteni!!

Az overranged Malossi v.Polini az volt a kérdés?

Előzmény: nike84-- (7198)
nike84-- Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7198
Mbk! hogy érted hogy milyen overrange-m van??
A csonkra még rákérdezek, de ez tuti??
nike84-- Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7197
Mbk! hogy érted hogy milyen overrange-m van??
A csonkra még rákérdezek, de ez tuti??
nike84-- Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7196
a pufó mindenképp yasuni lesz! azért valszeg kimegyek az osztrákokhoz!
A hengert már nemtom megnézni de asszem nem volt benne semmi hiba!
A szerelőnek csak kiszuja a szemét ha van benne v.mi!
Palaczk Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7195
Már hogy lenne mindegy ! Ha 55-öt menne , akkor mehetnék nyugodt lélekkel tartósan 50-nel , ergo mehetnék a városban a kocsik között a sáv közepén , nem kéne az út szélén gödörből gödörbe zötykölődnöm a 8 collos kerekeimmel !

Így viszont , hogy 50 a vége , 45-nél gyorsabban nem szívesen megyek , mert el szeretném kerülni a tartós maximális sebességen haladást - gondolom , ez nem tenne jót a motornak . 45-el pedig nem akarok az út közepén haladva útakadályt játszani , ergo marad az út széle a kátyúkkal :( ... hát ezért nem mindegy !

Előzmény: takacskr (7185)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7194
nike84--

Pufóval mi a helyzet, karbi is csak később lesz?? Azért előtte nézd meg, h. a tehengered nem hibás-e mint Heboé!!

Előzmény: nike84-- (7190)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7193
Hebo

A 13/44 azt jelenti, h. a kis fogaskeréken 13fog van a nagyon meg 44 és ebből ered az áttételarány is. A gyári variátor nem tartozik a legjobbak kmözé.

Előzmény: Hebo (7191)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7192
nike84--

Milyen Overranged van? Hol szerelteted be? Motul v. Repsol versenyolajat használj hozzá!!
Rosszúl tudják, az MHR szívócsonkhoz át kell alakítania sisaktartód alját!!!

Előzmény: nike84-- (7190)
Hebo Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7191
MBK!!!

de nem tom hanyas az az áttétel!mert tudod azok bevannak igy számozva hogy 13/44-es meg ilyenek!vagy nem?egy levegős SR-ben volt!lehet hogy nem speedy-nél csináltatom de akkor nem lesz átalakitva a variátor!szerinted szar lesz ha a vario marad a gyári de az áttétel tuning lesz!?hm?

nike84!!

dwela-nka egy aerox-a van!70-es Malossi SPort hengerrel és Dell'ORto 21mm-es karbival és Giannelli Sport Pro 6 pufóval és 100-110-et megy és nagyon jól pörög!

nike84-- Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7190
Hy!! keddre benne lesz az overrange + a henger főtengelyel!! így mennyit fog menni?
milyen olaj lenne abba jó?
A tm24-t 2 hét mulva hozzák!

Mbk!! A motorline-ban mondták hogy a mhr csonkhoz nem kell átalakítani a bukótartót csak a piaggionál van olyan!!

dwela!! milyen géped van??

MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7189
Hebo!

Ha olaj nélkül haszználta az illető akkoris rohadt lassan kopik egy picit is.. szóval yakorlatilag örök időkre jó egy végáttétel.

Előzmény: Hebo (7187)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7188
Hali

Palaczk

Én az izzó dolgot, csa k viccből írtam azért volt mögötte:)))))))))

Hebo

Na látod, h. feleslegesen paráztál, csak fel kellett őket hívni és kész..

hamvasat
Jóhogy nem 50 km-ként szervizeled:))))) Nem kell olajat cserélned az áttételházban!

Előzmény: Palaczk (7184)
Hebo Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7187
MBK!!!

''amúgy ez tud kopni ez az áttétel?''

képzeld felhivtam a RIEL-t és mondtam hogy hibás a henger és a csávó egyből ezt vágta rá meglepődés nélkül:
''Ne szarj be,kicseréljük csak küldj valami képet hogy meggyőződjünk arról,hogy télleg hibás e!''

de előbb még elküldik annak a cégnek ahonnan ők szerzik és ők állapitják meg hogy jogos e a felháborodásom vagy nem!

zotyaSR!!!!

léci adj már még egy kis határidőt erre a pufó-vásárlás gondolkodásra mert amint irtam hibás a hengerem és most ezzel kell foglalkozni!léci!

hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7186
Yeah! Ma átfordult 2000-re a km órám :-)))

MBK_O_E!

Szerinted cseréljek most is áttételnél olajat? Vagy nem kell? Mit végezzek el szerinted rajta?

takacskr Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7185
Hi Placzk!

Nem mindegy neked hogy a motorod 50-et vagy 55-öt
megy?

Előzmény: Palaczk (7184)
Palaczk Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7184
Dehogy ... 52-53 körül a motor nem pörög tovább , a motorfék pedig megakadályozza a további gyorsulást . Kipufogó-buherálás előtt simán felgyulladásra lehetett bírni a lámpát ...

A kérdésre továbbra sem érkezett válasz : elképzelhető , hogy fojtást raktak a kipufogóba ?

Előzmény: MBK_O_E (7183)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7183
Palaczk

"Van egy piros figyelmeztető lámpa , SPEED felirattal . Ezt meredek lejtőn nyélen sem lehet felgyulladásra bírni"
Akkor kiégett az izzó benne:)))))))))))))

Előzmény: Palaczk (7177)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7182
Hebo

"belemegy az enyémbe?"
Állítólag neked is van katalógusod, háát nosza lapozd fel és megkapoda választ!!

Előzmény: Hebo (7178)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7181
zotyaSR

Ez nagy szemfülességre vall, h. így kiszúrtad az idő változását:)))

Előzmény: zotyaSR (7180)
zotyaSR Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7180
srácok péntek van :)


Előzmény: dwelablack (7179)
dwelablack Creative Commons License 2003.07.18 0 0 7179
Hebo:
Na akkor szombaton megyek hozzátok! Úgy szervezd hogy sokan legyenek kint Bátorban is!! Mennyi casht vigyek szerinted?? minimum 3x kell tankolnom a két nap!! Most akkor ez a DR henger azt jelenti hogy az én vasam lőni fog mindenkit?? Bátorba is meg Szalkán is??
Na erre kiváncsi leszek!!
Ma majdnem buktam egykeréken!! Belementem egy akkora gödörbe hogy majdnem lefordultam a motorról!! Na mind1!! Akkor 1-kor találkozunk Nyiregyen!!
Előzmény: Hebo (7178)
Hebo Creative Commons License 2003.07.17 0 0 7178
dwela!

kélpeld voltam ma Szalkán és az a ZIP amit mondtam abban DR henger van!szóval szerintem te megeszed!ja és Szalkán rakatom be a cuccost mert ott van egy robogó szerelő-tuningoló aki cuccokat is tud rendelni!

MBK!!

emlékszel aerox MHR-re????annak a mocijába télleg MHR henger volt csak irtó szarul volt beállitva de az volt benne!ja és amúgy Aprilia SR(levegős)-nek a végáttétele belemegy az enyémbe?mert lenne egy Malossi eladó!amúgy ez tud kopni ez az áttétel?

Palaczk Creative Commons License 2003.07.17 0 0 7177
Persze , érthető , köszi :)

... csak ez nem Honda , hanem egy Yamaha Mint , és amint írtam , amíg nem piszkálták meg a kipufogóját (hogy konkrétan mit csináltak vele , azt nem tudom) , addig gyorsabb volt . Zajosabb és gyorsabb . Most halkabb és lassúbb . Ezért gondoltam , hogy talán valami fojtást rakhattak a kipufogóba ...

Van egy piros figyelmeztető lámpa , SPEED felirattal . Ezt meredek lejtőn nyélen sem lehet felgyulladásra bírni , pedig a kipufogópiszkálás előtt nem volt nehéz ...

Előzmény: szpidro (7176)
szpidro Creative Commons License 2003.07.17 0 0 7176
Palaczk!
A mocidban szerintem nem folytás one, hanem tiltás. > egy bizonyos fordulatszám, vagy sebesség fölé nem engedi a motort. Sajnos a Hondáknál kicsit körülményes eltávolítani, mert a gyújtásra van kötve, de sajnos soha nem tudtam rájönni, hogyan lehet ezt olcsón és egyszerűen kiktani. Költségesebb eljárás, hogy veszel egy tuning gyujtást, és akkor szerintem 65-70 körül lesz a top speed. Nekem volt 1 Honda Diom, sőt az eggyik cimbimnek is éppen az van, és ugyanebben a cipőben jár; az 45-ig repült, de utána tiltott > ezt azért volt gáz, mert nem égett ki rendesen a kipufogóm és folyt belőle az olaj, teljesítménycsökkenés... egyebek.
Kicsit hosszú lett, de remélem érthető.

üdv: szpidro

Előzmény: Palaczk (7175)
Palaczk Creative Commons License 2003.07.17 0 0 7175
Hát pont az a vicc benne , hogy a teljesítményével nincs gond ! Gyorsul , gyorsul , tök hamar eléri ezt az ötvenet , és puff , abbahagyja a gyorsulást . Mintha valami lefojtaná , de hirtelen . Lejtőn sem megy többet , mint 52-53 !! Nem lehet valami fojtás benne ? Valaki nemrégiben gányolgatta a kipufogóját (akkor még nem volt nálam a gép,egy haveromé volt) , utána sokkal halkabb lett ... halkabb és lassúbb ... Nem lehet , hogy belerakott valami fojtást ?
Előzmény: MBK_O_E (7167)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.07.17 0 0 7174
Hagyjuk is abba! :-))
Előzmény: MBK_O_E (7172)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.17 0 0 7173
hamvasat (Golf III 1.9TD)

Mennyibe kerülhet egy ilyenAC/DC AWI hegesztő, 1 milka?

Előzmény: MBK_O_E (7172)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.17 0 0 7172
hamvasat (Golf III 1.9TD)

Hát ez nem egy profi trafós gép, szóval akkor próbálkozz az áramerősséggel hátha...

Hú de szétOFFoljuk a topikot:))

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (7171)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.07.17 0 0 7171
MBK_O_E!

Gyufagyújtással sem akar "megszólalni", csak 50 próbálkozás után. De van amikor elsőre. Szénacél elektródával nem volt gond. Nem a technikámmal van a gond, elégszer gyújtottam már ívet, nem tudom mi lehet a baj...

Előzmény: MBK_O_E (7166)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.17 0 0 7170
tugattyút v. hattyút v. dugattyút na mind1..
Előzmény: MBK_O_E (7169)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!