Na Hebo akkor megpróbálom átrakni fehérre a sárgákat!
A túl keményre tömés nem jó, (ne tömjed vizesen se), nekem nem köpködött soha semmilyen hangtompító nayagot, sőtt nem is fogyott, csak elkokszosodott, ugyanannyi volt kiszedés után is.
hamvasat (Golf III 1.9TD)
Na lemértem a lehnagyobb magsságot, kétféle módszerrel, emiatt kijött egy bizonyos hibaszázalék, de ha mindent jól mértem, akkor a nyitvatartási idő: 73,469° +-0,918
"Az állat!" félreérthető, értelmezése > az a cselekmény (rezonkészítés házilag) állat, vagyis baró, kafa, penge, császárkirály, ütős, nívós, király, sirály, toppon van, viszi a primet, ultrakemény........
:-)))
Kezdek megbolondulni..
Azért olyan hangos a használt ZX, mert a hangtompítóból a tompítóanyag egy része eltávozott, másik része pedig olajos-kokszos kövületé vált és már nem tompít. Pótolni kell kő- vagy üveggyapottal. A Tömés keménységével sokat variálhatsz a hangelnyelőképességén. De egyre felhívom a figyelmedet!!! A tömés után közvetlen 30km alatt ne engedd egy haverodnak sem, hogy mögötted motorozzon, mert akipuf köpködi a gyapotot és szembe-orrba jutva nagyon kellemetlen tud lenni. Egyébként a hangtompítót időnként meg kell új gyapottal tömni, a régit meg eldobni.
Ha nincs egész belevaló "gyapotgurigád", akkor sima üveg vagy kőgyapotot rakj bele, méghozzá vizesen, mert úgy könnyebb jó keményre tömni. A hegesztési varratok hőövezetét meg mi a faxnak akarod visszállítani? Nem kell feltétlen majmolni a mai álldivatot. Jó kis munkaspórolás végett találták ki a gyártók ezt a "design"-t, szerintem nem is néz ki jól. Akkor inkább adj neki valami szép színt hőálló festékből, pl tűzpirosat. De az a lényeg, hogy neked tetszen... Én már kitaláltam a saját design-omat. A gyári dobomra hajlítok egy tükörfényesre polírozott védőlemezt a gyári fekete helyére. Szerintem a fekete rezó hangtompítója köré félkörben hajlítva jól nézne ki, nem? (bocs ha xar izlésemmel terrorizállak .-)))
kérhetnék tőled egy nagy szivességet?itt van ez a 2 kép!légyszives annyit csinálj már meg Corel-ban hogy a sárga műanyag részeket megcsinálod fehérre(az első sárvédő kivételével)!mert én próbáltam Pain-ben de nem jött össze mert nem lehetett látni az idom formáját és sajna nekem nincs Corel-em!légyszives!csak azért téged kérlek mert te a sajátodat is faszán megszerkesztetted!mert azt tervezem hogy átfújom a műanyagokat fehérre vagy sárgára de nem tom milyen fehéren!szerinted melyik illik a motorhoz?
" mint ha a SHOT nem rozsdásodna"
Hebo te még nem láttad a garázsunkat, csoda, h. még nem dölt össze mindenütt be van ázva, nyugodtan lehetnénk "extrém tesztelő környezet", itt még az is berozsdásodik, aminek nem kéne! A Shot rendes körülmények között nem rozsdásodik.
"ugye nem kellesz megint fuvókázni hanem elég csak görgőzni?"
Ahány kipuff annyi fúvóka...
szpidro
Aha akkor jó a munkád, akkor te sem szenvedsz hiányt PC-ben..
hamvasat (Golf III 1.9TD)
Aha persze és pénzt ne küldjek...:)))
A kipuff nyílás kiderítésére kéne egy fokoló tárcsa és vissza kéne tennem a hengert, ezt kösz inkább nem. Viszont úgy tudom esetleg, h. lemérem mm-ben a legnagyobb magasságot és mivel tudom, h. a löket 39,2 mm(=180fok) a Minarellinél át tudom váltani fokba, úgy jó lesz??? Nem túlpontos, de közeli érték. A nyomatékot a katalógusból tudom mondani: kemény 4 Nm/5000 1/min, a kipuff gáz sebességét, meg mérd le karórával:))
Hebo
dwela nem reagált semmit, h. meddig jó, bár reggel esett és én már nem tudok menni esőben ill. vizes úton:(
Vásárlás (szerintem):
-hidegen-melegen az első rugásra indulnia kell
-az idomok állapota, repedezés, csavarhiány
-ne lógjon az első teló
-a kerekek 1 nyomon fussanak
-ne legyen búgó-sivító "difihang", kipufogó zörgés
-érdemes megszagolni az olajtartájt, milyen olajjal járatták; ha gázolajszagú, akkkor xar olcsó olajjal
-a kulcsokat,zárakat, hogy lopott-e
-ne csikorogjanak a fékek
most miért? 7 ezret még a hülyének is megért,főleg nekem! :)) amúgy nem tom mitől de irtó hangos!volt régen egy Giannelli Sport CEE-m és az nem volt iylen hangos ,em baj,kiváncsi leszek hogy mit fog tudni a SHOT a ZX-hez képest!kipróbálom mindkettőt a Manston Replica-val!
most úgy mondod ezt a rozsdásodás dolgot mint ha a SHOT nem rozsdásodna!na de ezt a ''vissza a gyári állapotába'' dolgot ki tudja megcsinálni?nekem azt mondták hogy elég ha kromofággal átkenem és akkor lejön a fekete réteg vagy még mondták a csiszolást de azt nem tartották jónak!amúgy lehet hogy úgy lesz hogy megveszem a SHOT-ot is és csak tavasszal rakom rá!és ha a ZX-et befuvókázzuk már a tuningcuccokhoz akkor ha majd ráteszem a SHOT-ot ugye nem kellesz megint fuvókázni hanem elég csak görgőzni?most 4grammosta fogok bele venni mig 50-es aztán 3.7-est!
Lenne egy kis harci feladat számodra :-))) Ki kéne deríteni, hogy a gyári Neosnak mennyi a a kipufogónyílás nyitva tartási ideje fokban, illetve mennyi a lökéshullám terjedési sebessége a kipufogógázban, valamint mekkora fordulatszámon adja le maximális nyomatékát...
Nade: ezek a Suzik ne csörögjenek, mert akkor drágák lesznek. A Sepia nem rossz, az Adress, ha dobfékes elöl, akkor nem szeret lassulni. Cserébe jóval nagyobb, mint a Sepia. A világításuk spec izzókkal megy, olyat venni kell párat, mert hajlamos kiégni a rezgéstől.
A Mint nekem nagy kedvencem, döbbenetesen egyszerű és nagyszerű.:) Meg jól mozog, de: nem való Budapestre, mert a 8-as kerekek miatt minden kátyú horror vele. Nincs sisaktartója, sőt soknak kesztűtartója sem. Ez fogyasztja amúgy a legkevesebbet, és a legmegbízhatóbb a hármasból, de picike az egész.
Általában: ilyen, japánból konténerezett motorokat ott érdemes venni, ahol a konténerből véve ujítanak fel. Amit itthon házilag barkácsolgatnak, azok általában a Rigák megbízhatóságával bírnak, csak éppen nem annyiba kerül a javításuk.
Ha az ember érez elhivatottságot, vehet rögtön konténereset is, és rendbeteheti, de akkor jöbb, ha látott már ilyet.
Ezek közül a Sepia ZZ nem rossz, főleg tárcsafékkel. Én eggyik ismerősömmel 2 hónapja vettünk 1 Dio-t (Af34) 100-ért, sajnos csak dobfékes, de gyönyörű állapotban van.
A Mint kicsi, a Sepia keskeny és szerintem csúnya.
zért ajánlja mindenki a Dio-t meg a Jog-ot, mert ha van valami gubanc vele, mindenhol értenek hozzá, az alkatrészek, (a tuningalkatrészek is) hegyekben hevernek hozzá.
regebben kerdezoskodtem itt hasznalt robogokrol, mit erdemes 100 korul. most utananeztem egy kicsit, es jogon meg dion kivul meg talaltam parat. ezek milyenek?
es legszives valaki ket mondatban irja le, hogy mire kell figyelni egy ilyen hasznalt gep vasarlasakor, hogy ne basszak at a fejem. nem ertek hozza absz.
Nekem a az a munkám, hogy az interneten minnél több információt megszerezzek nekem fontos dolgokról, és megismerkedjek ugyanilyen "hülye" benzingőzfüggő barmokkal. :-)))
Különben egy internetkávézóban melózom.
Motoline ban a tag katalógus alapján nézte, természetesen nem talált.
A Malaguti Moto (Budaőrsi út), ott a srác bizton állította, hogy szerez, de pár hét kell neki; eredménytelenül.
A BAH-on lévő robeszos azt ajánlotta, hogy vegyek 1 használt rezót, és alakíttasam át lakatossal. Ezt szerintem ő sem gondolta komolyan. Úgyhony ennyi volt a tuning projectem.
"Gondolom rozsdamentes acélból van"
hahaha, köze nincs hozzá, a ZX-ek úgy rozsdásodnak, h. az már durva.
Igen Nagyjából ugyanazok a Minarelli blokkok, ill. a jogban kicsit rövidebb a blokk ez látszik is, mert annak eléggé a végében van a rugóstag, míg az újakban a vége előtt csatlakozik be. (ezért a régibe rövidebb a szíj is).
Elvileg attól még a kipuuf felfogatási ponto azonosak, de elképzelhető, h. a pici eltérés miatt nem megy rá a kipuff, (de kis átalakítással biztos lehetett volna rá szerezni).
Ill. az ei lehet, h. egyszerűen nem szerepelt a katalógusban, pedig jó lett volna rá.