Keresés

Részletes keresés

MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7478
Na Hebo akkor megpróbálom átrakni fehérre a sárgákat!
A túl keményre tömés nem jó, (ne tömjed vizesen se), nekem nem köpködött soha semmilyen hangtompító nayagot, sőtt nem is fogyott, csak elkokszosodott, ugyanannyi volt kiszedés után is.

hamvasat (Golf III 1.9TD)
Na lemértem a lehnagyobb magsságot, kétféle módszerrel, emiatt kijött egy bizonyos hibaszázalék, de ha mindent jól mértem, akkor a nyitvatartási idő: 73,469° +-0,918

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (7473)
Hebo Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7477
jó lenne a piros is!de akkor azt kromofággal megcsinálom akkor mi lenne?a gyári réteg lejönne vagy mi?
szpidro Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7476
"Az állat!" félreérthető, értelmezése > az a cselekmény (rezonkészítés házilag) állat, vagyis baró, kafa, penge, császárkirály, ütős, nívós, király, sirály, toppon van, viszi a primet, ultrakemény........
:-)))
Kezdek megbolondulni..

szpidro

Előzmény: szpidro (7474)
szpidro Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7475
"Az állat!" félreérthető, értelmezése > az a cselekmény (rezonkészítés házilag) állat.
:-)))
Előzmény: szpidro (7474)
szpidro Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7474
Hamvasat!
Házilag szeretnél rezont csinálni? Az állat!!
Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (7473)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7473
Hebo!

Egy ilyen Aeroxhoz szerintem jobban illene egy tűzpiros rezó, mint egy fényes. A hőövezetes megoldásról ne is beszéljünk :-)))

Előzmény: Hebo (7471)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7472
MBK_O_E!

...Sokat segítettél...:-))

Hebo!

Azért olyan hangos a használt ZX, mert a hangtompítóból a tompítóanyag egy része eltávozott, másik része pedig olajos-kokszos kövületé vált és már nem tompít. Pótolni kell kő- vagy üveggyapottal. A Tömés keménységével sokat variálhatsz a hangelnyelőképességén. De egyre felhívom a figyelmedet!!! A tömés után közvetlen 30km alatt ne engedd egy haverodnak sem, hogy mögötted motorozzon, mert akipuf köpködi a gyapotot és szembe-orrba jutva nagyon kellemetlen tud lenni. Egyébként a hangtompítót időnként meg kell új gyapottal tömni, a régit meg eldobni.
Ha nincs egész belevaló "gyapotgurigád", akkor sima üveg vagy kőgyapotot rakj bele, méghozzá vizesen, mert úgy könnyebb jó keményre tömni. A hegesztési varratok hőövezetét meg mi a faxnak akarod visszállítani? Nem kell feltétlen majmolni a mai álldivatot. Jó kis munkaspórolás végett találták ki a gyártók ezt a "design"-t, szerintem nem is néz ki jól. Akkor inkább adj neki valami szép színt hőálló festékből, pl tűzpirosat. De az a lényeg, hogy neked tetszen... Én már kitaláltam a saját design-omat. A gyári dobomra hajlítok egy tükörfényesre polírozott védőlemezt a gyári fekete helyére. Szerintem a fekete rezó hangtompítója köré félkörben hajlítva jól nézne ki, nem? (bocs ha xar izlésemmel terrorizállak .-)))

Előzmény: MBK_O_E (7467)
Hebo Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7471
MBK!!

kérhetnék tőled egy nagy szivességet?itt van ez a 2 kép!légyszives annyit csinálj már meg Corel-ban hogy a sárga műanyag részeket megcsinálod fehérre(az első sárvédő kivételével)!mert én próbáltam Pain-ben de nem jött össze mert nem lehetett látni az idom formáját és sajna nekem nincs Corel-em!légyszives!csak azért téged kérlek mert te a sajátodat is faszán megszerkesztetted!mert azt tervezem hogy átfújom a műanyagokat fehérre vagy sárgára de nem tom milyen fehéren!szerinted melyik illik a motorhoz?


MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7470
szpidro

Dobd be egy múzeumba...:)))

Előzmény: szpidro (7465)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7469
Hebo

" mint ha a SHOT nem rozsdásodna"
Hebo te még nem láttad a garázsunkat, csoda, h. még nem dölt össze mindenütt be van ázva, nyugodtan lehetnénk "extrém tesztelő környezet", itt még az is berozsdásodik, aminek nem kéne! A Shot rendes körülmények között nem rozsdásodik.

"ugye nem kellesz megint fuvókázni hanem elég csak görgőzni?"
Ahány kipuff annyi fúvóka...

Előzmény: Hebo (7461)
tcaoe Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7468
Ja, én már gondolkodtam rajta, csak nincs semmi tuningcuccom hozzá.:))
Előzmény: szpidro (7464)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7467
szpidro
Aha akkor jó a munkád, akkor te sem szenvedsz hiányt PC-ben..

hamvasat (Golf III 1.9TD)
Aha persze és pénzt ne küldjek...:)))
A kipuff nyílás kiderítésére kéne egy fokoló tárcsa és vissza kéne tennem a hengert, ezt kösz inkább nem. Viszont úgy tudom esetleg, h. lemérem mm-ben a legnagyobb magasságot és mivel tudom, h. a löket 39,2 mm(=180fok) a Minarellinél át tudom váltani fokba, úgy jó lesz??? Nem túlpontos, de közeli érték. A nyomatékot a katalógusból tudom mondani: kemény 4 Nm/5000 1/min, a kipuff gáz sebességét, meg mérd le karórával:))

Hebo
dwela nem reagált semmit, h. meddig jó, bár reggel esett és én már nem tudok menni esőben ill. vizes úton:(

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (7460)
totoo Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7466
kossz.
Előzmény: szpidro (7462)
szpidro Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7465
És tudok 1 jó tuningtippet.
Megveszitek szpidro Vespáját 70-ért;
-70-es tuning, 125 gyári vagy 125 tuning henger
-rezon
-sportkupplung
-hosszabb kihajtás
70 illetve 125 gyári kb 90-100, 125 tunig 120-130km/h
:-))))
szpidro Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7464
Nekem van 1 Vespám 70-ért... :-))
Előzmény: tcaoe (7459)
Hebo Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7463
ja és MBK azt mondta dwela hogy ha ráérsz menj az Árkádhoz 130-al!vagy mikor érnél rá hogy kimenj?
szpidro Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7462
Vásárlás (szerintem):
-hidegen-melegen az első rugásra indulnia kell
-az idomok állapota, repedezés, csavarhiány
-ne lógjon az első teló
-a kerekek 1 nyomon fussanak
-ne legyen búgó-sivító "difihang", kipufogó zörgés
-érdemes megszagolni az olajtartájt, milyen olajjal járatták; ha gázolajszagú, akkkor xar olcsó olajjal
-a kulcsokat,zárakat, hogy lopott-e
-ne csikorogjanak a fékek

szpidro

Előzmény: totoo (7456)
Hebo Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7461
most miért? 7 ezret még a hülyének is megért,főleg nekem! :)) amúgy nem tom mitől de irtó hangos!volt régen egy Giannelli Sport CEE-m és az nem volt iylen hangos ,em baj,kiváncsi leszek hogy mit fog tudni a SHOT a ZX-hez képest!kipróbálom mindkettőt a Manston Replica-val!
most úgy mondod ezt a rozsdásodás dolgot mint ha a SHOT nem rozsdásodna!na de ezt a ''vissza a gyári állapotába'' dolgot ki tudja megcsinálni?nekem azt mondták hogy elég ha kromofággal átkenem és akkor lejön a fekete réteg vagy még mondták a csiszolást de azt nem tartották jónak!amúgy lehet hogy úgy lesz hogy megveszem a SHOT-ot is és csak tavasszal rakom rá!és ha a ZX-et befuvókázzuk már a tuningcuccokhoz akkor ha majd ráteszem a SHOT-ot ugye nem kellesz megint fuvókázni hanem elég csak görgőzni?most 4grammosta fogok bele venni mig 50-es aztán 3.7-est!
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7460
MBK_O_E!

Lenne egy kis harci feladat számodra :-))) Ki kéne deríteni, hogy a gyári Neosnak mennyi a a kipufogónyílás nyitva tartási ideje fokban, illetve mennyi a lökéshullám terjedési sebessége a kipufogógázban, valamint mekkora fordulatszámon adja le maximális nyomatékát...

Thanks :-)))

Előzmény: MBK_O_E (7454)
tcaoe Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7459
Van egy Honda Sky-om 120 ezerért.:)

Nade: ezek a Suzik ne csörögjenek, mert akkor drágák lesznek. A Sepia nem rossz, az Adress, ha dobfékes elöl, akkor nem szeret lassulni. Cserébe jóval nagyobb, mint a Sepia. A világításuk spec izzókkal megy, olyat venni kell párat, mert hajlamos kiégni a rezgéstől.
A Mint nekem nagy kedvencem, döbbenetesen egyszerű és nagyszerű.:) Meg jól mozog, de: nem való Budapestre, mert a 8-as kerekek miatt minden kátyú horror vele. Nincs sisaktartója, sőt soknak kesztűtartója sem. Ez fogyasztja amúgy a legkevesebbet, és a legmegbízhatóbb a hármasból, de picike az egész.
Általában: ilyen, japánból konténerezett motorokat ott érdemes venni, ahol a konténerből véve ujítanak fel. Amit itthon házilag barkácsolgatnak, azok általában a Rigák megbízhatóságával bírnak, csak éppen nem annyiba kerül a javításuk.
Ha az ember érez elhivatottságot, vehet rögtön konténereset is, és rendbeteheti, de akkor jöbb, ha látott már ilyet.

Előzmény: totoo (7456)
szpidro Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7458
Ezek közül a Sepia ZZ nem rossz, főleg tárcsafékkel. Én eggyik ismerősömmel 2 hónapja vettünk 1 Dio-t (Af34) 100-ért, sajnos csak dobfékes, de gyönyörű állapotban van.
A Mint kicsi, a Sepia keskeny és szerintem csúnya.
zért ajánlja mindenki a Dio-t meg a Jog-ot, mert ha van valami gubanc vele, mindenhol értenek hozzá, az alkatrészek, (a tuningalkatrészek is) hegyekben hevernek hozzá.
Előzmény: totoo (7456)
szpidro Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7457
És 2 oldalt szokatm nézni a neten; egy bizonyos Index auto-motor fórumot, meg valamilyen vespa.hu (piaggio.hu, gilera.hu) oldalt.

totoo Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7456
regebben kerdezoskodtem itt hasznalt robogokrol, mit erdemes 100 korul. most utananeztem egy kicsit, es jogon meg dion kivul meg talaltam parat. ezek milyenek?

Suzuki Adress CA1-FA
Suzuki Sepia ZZ
Yamaha Mint

es legszives valaki ket mondatban irja le, hogy mire kell figyelni egy ilyen hasznalt gep vasarlasakor, hogy ne basszak at a fejem. nem ertek hozza absz.

ja es meg egy kerdes: keeway?

szpidro Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7455
Nekem a az a munkám, hogy az interneten minnél több információt megszerezzek nekem fontos dolgokról, és megismerkedjek ugyanilyen "hülye" benzingőzfüggő barmokkal. :-)))
Különben egy internetkávézóban melózom.

szpidro

Előzmény: MBK_O_E (7454)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7454
szpidro

"Hogy-hogy állandóan netközelben vagytok? Csak nem ez a munkátok (nektek is)?"

Nem én student vagyok, de faternak szoktam dolgozni néha: szövegszerkesztés ill. szövegbevitel (persze ott nemszoktam hibázni, nemúgy, mint itt:)).

Te mit dolgozol?

Előzmény: szpidro (7453)
szpidro Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7453
Hogy-hogy állandóan netközelben vagytok? Csak nem ez a munkátok (nektek is) ?
szpidro Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7452
Motoline ban a tag katalógus alapján nézte, természetesen nem talált.
A Malaguti Moto (Budaőrsi út), ott a srác bizton állította, hogy szerez, de pár hét kell neki; eredménytelenül.
A BAH-on lévő robeszos azt ajánlotta, hogy vegyek 1 használt rezót, és alakíttasam át lakatossal. Ezt szerintem ő sem gondolta komolyan. Úgyhony ennyi volt a tuning projectem.

szpidro

Előzmény: MBK_O_E (7451)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7451
szpidro

"Gondolom rozsdamentes acélból van"
hahaha, köze nincs hozzá, a ZX-ek úgy rozsdásodnak, h. az már durva.

Igen Nagyjából ugyanazok a Minarelli blokkok, ill. a jogban kicsit rövidebb a blokk ez látszik is, mert annak eléggé a végében van a rugóstag, míg az újakban a vége előtt csatlakozik be. (ezért a régibe rövidebb a szíj is).
Elvileg attól még a kipuuf felfogatási ponto azonosak, de elképzelhető, h. a pici eltérés miatt nem megy rá a kipuff, (de kis átalakítással biztos lehetett volna rá szerezni).
Ill. az ei lehet, h. egyszerűen nem szerepelt a katalógusban, pedig jó lett volna rá.

Előzmény: szpidro (7448)
zotyaSR Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7450
Ha van kedved eljönni győrbe személyesen odaadom :)
vagy utánvétellel!

minek vettél ZXet :DDDDDDD
majd rájössz hogy felesleges pénzkidobás volt!

Előzmény: Hebo (7446)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.07.25 0 0 7449
a felületéről a hegesztési... benyomódott az insert:)) tehát a hegesztési nyomokat

Hebo
Azért megy szarul, mert nincs hozzágörgőzve, és szerintem fúvókázni is kell!!

Előzmény: MBK_O_E (7447)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!