Keresés

Részletes keresés

hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8215
Nagyon hallgat itt mindenki! Mi ez a hanyagság gyerekek! Már csak 3 nap és motorozhatok megint :-)))))))))
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8214
Én sajnos nem :-(
Előzmény: FF Squad (8213)
FF Squad Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8213
Hebo, köszi.

Vki tudna még helpet adni a 8034-esre?

hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8212
Nem is meséltem, kipróbáltam sajnos több robogót is a héten, legalábbis ráülés szintjén, és sajnos sem Aprilia SR125, Malaguti F12 és F15, sem piaggio mittoménmire nem fértem rá :-((( Egyszerűen nem tudom a kormányt mozdítani a térdemtől. Nem tudom ,hogy miért nem gyártanak több robogót kicsit magasabb embereknek. Eddig még sajnos csak a Neos volt, ami kényelmes. Kár, hogy emiatt ilyen beszűkültek a lehetőségeim...

Hebo! Még mindig nem válaszoltál, vagy nem is érdekel? Egyébként jövő hétvégén megyek Bátorba, ha összeröffenünk, akkor hadd üljek rá az Aeroxodra, azon elférek-e...

Üdv

HagaNRG Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8211
Sziasztok!

Lenne egy kis problémám!
Az NRG-mben egy ideje hallani vami kis cincogást a variátor környékéről!
Ezt leginkább csk alapjáraton veszem észre,ha járo kvele nem hallani,és nem is erősödik gázhúzásra!
A szerelő szerint egy fé léve is iylet csinált,mikor megvettem tőle a mocit, de akkor még megcsinálta magának!
Akkor a víz/olaj pumpánál/ban cserélt szimeringet,az csinálta a csipogást(mintha kismaradarak lennének benne),viszont furcsállja, h. iylen hamar esetleg előjött!
Hallottatok már iylenről?
Köszi!

MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8210
hamvasat (Golf III 1.9TD)

Ill. a 2%-ot szerintem úgy kell értelmezni, h. összesen a keverési arány annyi, mert a különolajozással együt már sok lenne a +2%!! A 2% ha jól értelmezem 1:50-et jelent.

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (8209)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8209
Akkor ez a plusz 2% mennyi? Mennyi az olajpumba néveleges keverési aránya?
Előzmény: MBK_O_E (8205)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8208
hamvasat (Golf III 1.9TD)

Nem akarok én semmit, csak láttam a nevedet...

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (8207)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8207
Ja de már nem sokáig :-)
Előzmény: MBK_O_E (8206)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8206
hamvasat (Golf III 1.9TD)

Te a chaten vagy?

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (8204)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8205
hamvasat (Golf III 1.9TD)

Hűűűűűűűűű akkor te nyertél!! Azt a hengert meghajtja (ha jó..ja pesrsze, h. jó hiszen új) Igen aleírás szerint + 2%-ban

Idézet: "To use of premium grade fuel with synthesis 2%"

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (8204)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8204
szpidro!

Én júliusban 4litert vettem :-)) Igaz, hogy két motorba :-)

Előzmény: szpidro (8201)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8203
MBK_O_E!

Én arra a vashengerre gondolok, amiről beszéltünk, hogy felraknám a gépemre. Az indítható önindítóval? A Tiéd indult vele? És ha felrakok egy ilyen hengert, annak is ír a használati utasítás elő plusz olajat?

Amúgy jöhet a kép a pumpáról!

Előzmény: MBK_O_E (8198)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8202
szpidro

Ja:))))))))))

Előzmény: szpidro (8201)
szpidro Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8201
Viszont azért jó a keverékes megoldás, mert akár havonta 2L olajat is vásárolhatsz! De legalább biztosan van kenés... :-))

sz

Előzmény: Hebo (8192)
szpidro Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8200
Ja most látom Mr MBK is válaszolt... bocs!
Előzmény: szpidro (8199)
szpidro Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8199
Hebo!!!
7L benzin > 1 Dl olaj??? Ez nagyon híg vazz'!!
Szerintem 1:50 de inkább 1:40-et használj!!
Előzmény: Hebo (8192)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8198
hamvasat (Golf III 1.9TD)

"a keveréket nem jól állította be"
Én a benzin-levegő keverékre gondoltam:)
Normál esetben nem lehet állítani, viszont, ha legyártatsz hozzá más áttételt akkor igen, csak az bonyolultabb. A gyári meghajtás áll egy főtengelyre szerelt műanyag orsóbólés egy pici fém fogaskerékből, ami a pumpa tengelyén van. (ha kell róla kép adok).

Háát legtöbb esetben igen, de van olyan, amit nem tud meghajtani.

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (8193)
Hebo Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8197
MBK!!!

gyere a chat.hu-ra most!léci!

MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8196
Hebo

Azért nem áll egykerékre, mert SZAR:)) Miért te azt hitted, h. fog??? Kapásból az egész variátorod gyári...stb. Én nem raknék ilyen trutyikat a tankba, mint a Metabond. A rezo nem igazán tud eldugulni, mint láthatod inkább kiköpi az olajos kipuffgázt, azért látod kívül. Szóval nem kell szétvágni! A hangtompító anyag megy hamarabb tönkre, de az sem olyan nagy dolog.
7l-hez 0,5 dl???? ez hogy lenne 1:50 v. már hozzászámoltad a különoljaozást is? Ha tisztán az 1:50-et vesszük 7 l benzinnél akkor az 1,4 dl. Ha figyelembe vesszük, h. a Polini a sima 70-es tuninghengeréhez 2% + olajat ír elő, akkor is min. a különolajozás mellett, akkor te nagyon keveset adsz neki és a tied ráadásul nem egy sima tuning henger! Én 4l benzinhez adok 1 dl olajat (nekem nincs olajpumpám).

Előzmény: Hebo (8192)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8195
"a keveréket nem jól állította be"

MBK_O_E! Lehet állítani az olajpumpán???

Előzmény: MBK_O_E (8190)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8194
Hebo! Nem válaszoltál a kérdésekre! (amúgy kösz a jókivánságokat :-)
Előzmény: Hebo (8192)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8193
MBK_O_E!

Ha rakok egy 70-es vashengert a gépemre, akkor az önindító még el fogja indítai a motort, nem?

Hebo Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8192
MBK!!!

figyu!az hogy lehet hogy az enyém nem áll gázrántásra egykerékre?jó ha rántok egy picit már jönne felfelé de magától nem!magától csak úgy hogy ha teljesen hátraülök!szerinted hogy lehetne megcsinálni hogy magától álljon?te akkor mennyi olajat raksz 7L benzinbe?vagyis tele tankba!mert én 7L-hez fél dl.-t!(1:50)!de most csak 4L-t tankoltam és abba is fél dl.-t raktam,mert elfelejtettem hogy most kevesebbet kéne!ez szerinted árt neki?meg rakok bele mindig METABOND-ot!ja és a benzinbe mindig CASTROL R2-t rakok!vagy a tankba lehetne szarabb olajat is rakni!de ugye az igaz hogy ez a benzinbe való olaj rakás annyiban árt,hogy eldugitja a kipuffot és by by!szétkell vágni!mert nekem köpi kifelé az olajat és már tiszta barna a kipuff!ez normális!

hamvasat!!

jobbulást kivánok és hamar felépülést!

MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8191
hamvasat (Golf III 1.9TD)

Persze, h. van mindegyiknek a hengerfejében menetes furat, mert a gyári hőmérő v. jelző is onnan szedi az jelet. Ha jó tudom ugyanolyan szabványos menete van, mint motorokon.

Előzmény: Hebo (8182)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8190
szpidro

Ezek után, h. ilyen hülyeségeket beszél a szerelő az is lehet, h. rosszúl rakta össze, v. a keveréket nem jól állította be és a benzinszegény keverék miatt túlmelegedett és megragadt a dugattyú! Avagy tényleg a bejáratást nem vette komolyan a srác!

Előzmény: szpidro (8183)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8189
hender=henger
kicsit=kicsi

:-))

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (8188)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8188
Egyébként a négyütemű motoroknál pl az új motornak nagyon jó a szintetikus motorolaj, de pl. ha már van 200ekm a motorban, akkor már vannak bizonyos mértékű kopások mind a siklócsapágyaknál, mind a hender és dugó illsztése között. Ilyenkor a szintetikus olajokat eszi a motor, de ha egy kicsit vastagabb ásványi vagy félszintetikus olajat használsz, akkor nem fogy szinte semmi. Ez azért van, mert a vastagabb olajat az olajlehúzó gyűrű, szinte teljesen lehúzza a hengerfalról, a vékonyabb szintetikus viszont eljut kicsit résekbe is (ahol kell ugye a kenés) és a gyűrű a már nagyobb hézagok miatt nem tudja lehúzni mindet, tehát marad belőle az égéstérben, ami kékes füsttel távozik. Szóval tök hülye az a manus...
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8187
"mivel motor nagyon szorosra volt illesztve, egyszerűen nem maradt meg a kenőfilm..."

Ehhez még annyit fűznék, hogy aki tanult tribológiát, az nagyon jól tudja, hogy szoros illesztéshez vékony olaj kell, mert csak az fér be a felületek közé, a vastaqg olaj be sem jut. Vastag olaj a nagy illesztési hézagokhoz (pl. kopott motorok) kell. Szóval a szerelő nm ért túlzottan a szakmájához, mert a szoros illesztéshez, pont hogy a vékony szintetikus olaj a jó!!!

hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.09 0 0 8186
szpidro!

Ez a dolog természetesen fals, ugyanis a viszkozits ugyanaz. Ez a szinteikus olaj vékonabb dolog inkább kopottabb négyüteműeknél játszik szerepet, de ott is csak annyit okoz, hogy "vékonysága" miatt eszi a motor. Kenési tulajdonságai, viszont sokkal jobb, mint az ásványi olajak. Mellesleg ha vastag az olaj, az sem jó, a henger fala egyébként kifejezetten vékony filmet igényel, a görgőcsapágyaknak kell vastagabb, de mivel ott gördülésből és nem felületek egymáson történő elcsúszásából származik a súrlódás, ott sokkal kisebb a hőfejlődés, jó oda a vékony olaj. Szóval, szerintem is nagy blabla volt, amit a mester mondott. Szerintem is valami más a hiba, de biztos nem az olaj hibája. Az biztos, hogy kenés nem maradhatott ki? Nem lehetett ferde a hajtókar, vagy nem bólinhatott be a dugyattyú?

Előzmény: szpidro (8183)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!