Kompreszzíó hiány lehet, a gyűrűk (dugattyú) kopásából adódóan, rossz tömítésektől v. rossz szimeringektől. Ha a főtengely nem az igazi nem kell mindjárt cserélni, vannak hozzá felújító kittek, amik tűgörgőből stb-ből állnak.
A dugattyúról miért kell kép?? Nomeg a főtengelyszimeringről? Szóval nem értem a lényeget??
Nekem van 1 suzuki Sephia ZZ Disc robogóm (újabb Sephia).
Aszongyák, hogy nincs elég kompresszióm és ezért nem megy 47-50 fölé. Kicsit dadog is. A karbit lecsutkáltam, a kipufogót kifuvattam.
De csak ez a helyzet.
Aszongyák, hogy tengely csere kén, ami 25e. Sajna én elég csóró vagyok ehez, így aszonták, hogy esetleg elég lehet egy dugattyú és egy dugattyú gyűrű csere, hátha megbírja fogni a kompressziót...
szal. én nem akarok munkadíjra 8e-t fizetni, mert még az is sok...
nagykerbe vásárolok, ha valami kell és ott megveszem a dugattyúkat meg miegyebeket... de 1 db képet sem láttam még a dugattyúról... valaki tudna képet küldeni róla???
és esetleg egy főtengely szimeringről is (PAL-hoz).
Én bármit megszerelek, amit előzőleg láttam hogy kell, de sajna ezt még nem láttam...
2 hónapja még karbit sem láttam, mára már negyed h alatt szétkapom a mocit darabokra és összerakom...akárcsak a haverom Hondáját (NSR 125).
Szerintem 2 hónap alatt ez nem rossz teljesítmény:)
Szal pls képeket és minnél olcsóbb 5leteket, hogy hogyan tudnám megoldani a problémát...
A szimeringről a kép, 1 másik robogó miatt kéne, mert a haveromnak aszonták a szervizbe, hogy azt kéne kicserélni...de az is drága munkadíjú.
pl nekem egy kerék leszedéséért felfúvásáért és visszarakásáért 2e-t kértek el... eszem megáll...kb 10-15 min volt...
Mellesleg tud valaki féktárcsát Honda NSR 125-höz??? Használt is jöhet...
Akkor 30-40-el egykerekezz!! :-))
Az egykerekezés nem a motorerőtől függ,
OFF emlékeszem mikor aktívan bringáztam, bevoltam rezelve, hogy soha nem tudok megtanulni egykerekezni. Csak gyakorlás kérdése. Először 1 tekerés; 3 tekerés; 10 tekerés után egyre nőtt a távolság. Oktogon-Nyugati villamosinen oda-vissza, Alagút oda-vissza > ezek után voltam benne bizos, hogy sikerült megtanulni 1kerekezni. És akkor lehetett kombinálni. Tekerés nélkül lejtőn, tekerés-nélkül sík úton lelassulni 0-ig, kanyarodni jobbra, kanyarodni balra, végig le a Várból a szerpentinen,
ON
Robesszal is gyakorlás, gyakorlás; nem fog egyből 50m-t menni hátsó keréken. Viszont láttam robeszost egykerekezni, az ülésen térdelt bal lábbal, jobb lábbal belépett a csomagtartóba és úgy egyensúlyozott. Még kis ívú kanyarokat is tudott eszközölni.
A 2T olajtartályra gondolsz?? A hajtóműolaj külön rendszer. Alul a hátsó kerék mellet van egy 10 v. 11-es csavar, ott tudod leengedni. A betöltőnyílást a hajtóműház hátsó-felső részén megtalálod, kézzel oldható műanyag szárnyas csavar van rajta.
Akkor most valamit nagyon nem értek! Ha szembeállsz a motorral és leveszed a középső burkolatot, benézel az ülés alá, ott van jobbra a légszűrőház, azon a karbi felőli oldalon felül van egy pipa, amit ki lehet venni, mert csak egy gumiperem fogja! Ezt, ha kihúzod, a pipa szára kívül-belül tiszta por! Ha ez a tiszta oldal, milyen a másik?? A pipa szárától jobbra van a szivacs, tehát, ha a motor középvonalától indulsz: karburátor -> légszűrőház -> pipa -> szivacs -> légszűrőház másik oldala. Megüt a guta, mert ma kocsival jöttem, meg sem tudom nézni, ha Neked ott van a moci, vess már rá egy pillantást légyszíves!
Gyorsan javítom hamvasat-ot mielőtt késő lesz, tehát fordítva!! A légszűrőház belső műanyagjára fúrd a lyukakat, ne a kintire, amin a Yamaha felirat van!!!
Na első lépésben le kell ereszteni a hajtóműolajat valamilyen edénybe. Ehez, alul kell kicsavarni egy csavart. Aztán lazítsd ki a hátsó kerék tengelyének a csavarját (a kerék közepén kupakkal védve). Ezt lehet légkulcsal is, ill. h. ne forogjon a kerék behúzhatod a hátsó féket. Aztán szedd le a deklit. Le kell szedni az egész hátsó variot mindenestül. Ehez szintén reteszelni kell a hátsó kuplungharangot. Ezt már leírtam hogyan... esetleg, ha egyik ezköz sincs, lehet, h. leszedi a légkulcs. Ill. végső esetben itt. is próbálkozhatsz a hátsó fék behúzásával. Na ha lejött a csavar egyben le lehet húzni mindent a tengelyről. Ezután kell leszedni az áttétel ház deklijét. Kicsavarod a csavarokat és szépen egyenesen lehúzod, vannak rajta fülek is (viszont vigyázz a papírtömítésre). Ha nehezen jön ne rángasd ide-oda. Van két kis csapocska, ami a deklit tartja, azok el ne vesszenek. Jegyezd meg, h. hogy voltak az alátétek (a primer fogaskerékpár nagyobbik kereke előtt van kettő db alátét, a kúposabb van belül). Na szépen húzd ki az áttételeket a házból. Ill. a kis dekliből is (pl. csapágylehúzóval). Végig vigyázzál a szimeringekre, főleg a hátsó kerék tengelyének a szimerinjére, mert nehezen cserélhető. Na ha úgy szereled be mindenestül, ahogy a képen is van, csapágyastul tengelyestül akkor könnyű dolgod van, csak be kell rakni az újat szép óvatosan. Aztán az alátéteket is helyezd be. Ha jó a papírtömítés akkor mehet vissza, esetleg kis tömítő szilikonnal bekenheted. A kis dekli csavarjait ne húzzátok túl, nekem ezt vk. már megtette... (szerintem 1x Nm-rel kell), a lényeg, h. óvatosan az aluminíum menet pillanatok alatt meg tud szakadni). Na ha ez meg van innentől már menni fog az összerakás. A végén mehet 110 ccm olaj az áttételházba!!
légyszives ird már le!vagy küldd el e-mail-ben!léci!mert a keresztapámmal akarom berakni és szükség lenne egy felvilágositásra!és szerinted nehezebb vagy könnyebb görgők kellenek majd?
Várjál csak , picit gondolkozom, lehet hogy rosszat mondtam. Vegyél 5-tel nagyobbat. Ezek egyébként egyesével változnak. Bár ez attól is függ, h. kyukat akarsz fúrni!!
Köszi, akkor elsőre ezzel fogok kísérletezni! Azt mondod 7-tel nagyobb? Tehát kb. 85-ös? Van valami szabványos sorozat, hogy milyen méretek vannak?
hamvasat (Golf III 1.9TD)
MBK javaslata alapján majd ilyen piano fúrásokat fogok tenni rá az eredeti luk környékén, a motor felőli oldalon, ott viszonylag ritkán mosok. Kösz a figyelmeztetést, gondolom nagy szívás a vízben tocsogó szivaccsal reménykedni az indulásban.
Megmondtam, neked, h. szinte minden alkatrészcserénmél újra kell állítani a motort, azt kevés, h. csak beraktad a variot, ált, át kell görgőzni. A végáttétel miatt amúgy is át kell majd!!
Írjam le a végáttétel cserét?? Húúúú.
Vazze az 10 oldal lesz..
Egy kis segítség kéne. Honda Dio (AF18) robogóm van. Motorikusan OK, a 90 kilómat vidáman viszi 60 felett is. Induláskor azonban akár finoman húzom neki, akár csutkagázzal próbálkozom, rángatni kezd. A röpsúlyok környékén lehet a gond, szétszedtem, de látni nem láttam semmi különöst. Mi okozhatja ezt?