Keresés

Részletes keresés

szpidro Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9070
OFF
"Túl kicsik a betük és nem ugrik be a 6mélba.." ?!? fasz!
ON
internetkávézó rulez
peaso25 Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9069
én is pont ezt mondom!
Előzmény: szpidro (9067)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9068
Hali PER

Kompreszzíó hiány lehet, a gyűrűk (dugattyú) kopásából adódóan, rossz tömítésektől v. rossz szimeringektől. Ha a főtengely nem az igazi nem kell mindjárt cserélni, vannak hozzá felújító kittek, amik tűgörgőből stb-ből állnak.

A dugattyúról miért kell kép?? Nomeg a főtengelyszimeringről? Szóval nem értem a lényeget??

Előzmény: PER (9066)
szpidro Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9067
Akkor semmi.
Előzmény: peaso25 (9065)
PER Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9066
HI!

Nekem van 1 suzuki Sephia ZZ Disc robogóm (újabb Sephia).
Aszongyák, hogy nincs elég kompresszióm és ezért nem megy 47-50 fölé. Kicsit dadog is. A karbit lecsutkáltam, a kipufogót kifuvattam.
De csak ez a helyzet.
Aszongyák, hogy tengely csere kén, ami 25e. Sajna én elég csóró vagyok ehez, így aszonták, hogy esetleg elég lehet egy dugattyú és egy dugattyú gyűrű csere, hátha megbírja fogni a kompressziót...

szal. én nem akarok munkadíjra 8e-t fizetni, mert még az is sok...
nagykerbe vásárolok, ha valami kell és ott megveszem a dugattyúkat meg miegyebeket... de 1 db képet sem láttam még a dugattyúról... valaki tudna képet küldeni róla???
és esetleg egy főtengely szimeringről is (PAL-hoz).

Én bármit megszerelek, amit előzőleg láttam hogy kell, de sajna ezt még nem láttam...
2 hónapja még karbit sem láttam, mára már negyed h alatt szétkapom a mocit darabokra és összerakom...akárcsak a haverom Hondáját (NSR 125).

Szerintem 2 hónap alatt ez nem rossz teljesítmény:)

Szal pls képeket és minnél olcsóbb 5leteket, hogy hogyan tudnám megoldani a problémát...
A szimeringről a kép, 1 másik robogó miatt kéne, mert a haveromnak aszonták a szervizbe, hogy azt kéne kicserélni...de az is drága munkadíjú.
pl nekem egy kerék leszedéséért felfúvásáért és visszarakásáért 2e-t kértek el... eszem megáll...kb 10-15 min volt...

Mellesleg tud valaki féktárcsát Honda NSR 125-höz??? Használt is jöhet...

peaso25 Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9065
fekete és hangos.....most épp halk, mélyen hallgat.broáhhhhhhhhuuhuhu
Előzmény: szpidro (9031)
szpidro Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9064
Akkor 30-40-el egykerekezz!! :-))
Az egykerekezés nem a motorerőtől függ,
OFF emlékeszem mikor aktívan bringáztam, bevoltam rezelve, hogy soha nem tudok megtanulni egykerekezni. Csak gyakorlás kérdése. Először 1 tekerés; 3 tekerés; 10 tekerés után egyre nőtt a távolság. Oktogon-Nyugati villamosinen oda-vissza, Alagút oda-vissza > ezek után voltam benne bizos, hogy sikerült megtanulni 1kerekezni. És akkor lehetett kombinálni. Tekerés nélkül lejtőn, tekerés-nélkül sík úton lelassulni 0-ig, kanyarodni jobbra, kanyarodni balra, végig le a Várból a szerpentinen,
ON
Robesszal is gyakorlás, gyakorlás; nem fog egyből 50m-t menni hátsó keréken. Viszont láttam robeszost egykerekezni, az ülésen térdelt bal lábbal, jobb lábbal belépett a csomagtartóba és úgy egyensúlyozott. Még kis ívú kanyarokat is tudott eszközölni.
Előzmény: Törölt nick (9058)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9063
Na, ezt jól lekönnyítetted! :-))))
Előzmény: MBK_O_E (9062)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9062
Na több képet nem szúrok be nehogy a modemesek kinyírjanak, bár elég kicsi képek!

De így néz ki ha a hűtőventillátor elszáll és ez lesz a vége

Előzmény: MBK_O_E (9060)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9061
FCS :-)))))))))))

Bocsi!!! :-))) Nem akartam a szívbajt hozni, rád, csak kicsit félregondolkodtam :-)))))))

Előzmény: FcS (9056)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9060
FcS

Ha csak egy lyukat fúrsz ide fúrd:


Ha többet akkor szerintem ide, bár nagyon az aljára ne rakjál:

Előzmény: FcS (9056)
szpidro Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9059
A 2T olajtartályra gondolsz?? A hajtóműolaj külön rendszer. Alul a hátsó kerék mellet van egy 10 v. 11-es csavar, ott tudod leengedni. A betöltőnyílást a hajtóműház hátsó-felső részén megtalálod, kézzel oldható műanyag szárnyas csavar van rajta.

sz

Előzmény: Törölt nick (9057)
FcS Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9056
hamvasat (Golf III 1.9TD)

Te itten a szívbajt hozod rám!:))))))))))))

MBK_O_E

Köszi, akkor belülre igaz???

FcS

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (9054)
FcS Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9055
hamvasat (Golf III 1.9TD)

Akkor most valamit nagyon nem értek! Ha szembeállsz a motorral és leveszed a középső burkolatot, benézel az ülés alá, ott van jobbra a légszűrőház, azon a karbi felőli oldalon felül van egy pipa, amit ki lehet venni, mert csak egy gumiperem fogja! Ezt, ha kihúzod, a pipa szára kívül-belül tiszta por! Ha ez a tiszta oldal, milyen a másik?? A pipa szárától jobbra van a szivacs, tehát, ha a motor középvonalától indulsz: karburátor -> légszűrőház -> pipa -> szivacs -> légszűrőház másik oldala. Megüt a guta, mert ma kocsival jöttem, meg sem tudom nézni, ha Neked ott van a moci, vess már rá egy pillantást légyszíves!

FcS

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (9050)
hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9054
:-))))))))))))))))))))))

Jóóó!!! Bocsi! Hülye vagyok! :-))))))))

Előzmény: MBK_O_E (9053)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9053
FCS!

Gyorsan javítom hamvasat-ot mielőtt késő lesz, tehát fordítva!! A légszűrőház belső műanyagjára fúrd a lyukakat, ne a kintire, amin a Yamaha felirat van!!!

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (9050)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9052
Hebo

Na végáttétel:
Nincsenek képeim!!

Megpróbálom nagyon röviden:

Na első lépésben le kell ereszteni a hajtóműolajat valamilyen edénybe. Ehez, alul kell kicsavarni egy csavart. Aztán lazítsd ki a hátsó kerék tengelyének a csavarját (a kerék közepén kupakkal védve). Ezt lehet légkulcsal is, ill. h. ne forogjon a kerék behúzhatod a hátsó féket. Aztán szedd le a deklit. Le kell szedni az egész hátsó variot mindenestül. Ehez szintén reteszelni kell a hátsó kuplungharangot. Ezt már leírtam hogyan... esetleg, ha egyik ezköz sincs, lehet, h. leszedi a légkulcs. Ill. végső esetben itt. is próbálkozhatsz a hátsó fék behúzásával. Na ha lejött a csavar egyben le lehet húzni mindent a tengelyről. Ezután kell leszedni az áttétel ház deklijét. Kicsavarod a csavarokat és szépen egyenesen lehúzod, vannak rajta fülek is (viszont vigyázz a papírtömítésre). Ha nehezen jön ne rángasd ide-oda. Van két kis csapocska, ami a deklit tartja, azok el ne vesszenek. Jegyezd meg, h. hogy voltak az alátétek (a primer fogaskerékpár nagyobbik kereke előtt van kettő db alátét, a kúposabb van belül). Na szépen húzd ki az áttételeket a házból. Ill. a kis dekliből is (pl. csapágylehúzóval). Végig vigyázzál a szimeringekre, főleg a hátsó kerék tengelyének a szimerinjére, mert nehezen cserélhető. Na ha úgy szereled be mindenestül, ahogy a képen is van, csapágyastul tengelyestül akkor könnyű dolgod van, csak be kell rakni az újat szép óvatosan. Aztán az alátéteket is helyezd be. Ha jó a papírtömítés akkor mehet vissza, esetleg kis tömítő szilikonnal bekenheted. A kis dekli csavarjait ne húzzátok túl, nekem ezt vk. már megtette... (szerintem 1x Nm-rel kell), a lényeg, h. óvatosan az aluminíum menet pillanatok alatt meg tud szakadni). Na ha ez meg van innentől már menni fog az összerakás. A végén mehet 110 ccm olaj az áttételházba!!

Előzmény: MBK_O_E (9040)
Hebo Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9051
MBK!!!

légyszives ird már le!vagy küldd el e-mail-ben!léci!mert a keresztapámmal akarom berakni és szükség lenne egy felvilágositásra!és szerinted nehezebb vagy könnyebb görgők kellenek majd?

hamvasat (Golf III 1.9TD) Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9050
FCS!

Vazzé"! Nehogy a motor felől fúrjad!!! Az már a szűrt levegős rész. Akor lekezd koszt szívni. Csakis a kifele néző oldalt fúrkáld!

Üdv

Előzmény: FcS (9045)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9049
Tehát ha csak egy lyukat fúrsz lehet, h. elég lesz a 82-es is!
Előzmény: MBK_O_E (9048)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9048
hé mit írt ez??

Bár ez attól is függ, h. hány lyukat akarsz fúrni!!

Előzmény: MBK_O_E (9047)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9047
FcS

Várjál csak , picit gondolkozom, lehet hogy rosszat mondtam. Vegyél 5-tel nagyobbat. Ezek egyébként egyesével változnak. Bár ez attól is függ, h. kyukat akarsz fúrni!!

Előzmény: FcS (9045)
RJancsi Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9046
MBK_O_E

Köszi a tanácsot, hétvégén lerobbantom a harangot. Addig is jó motorozást!

János

Előzmény: MBK_O_E (9044)
FcS Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9045
MBK_O_E

Köszi, akkor elsőre ezzel fogok kísérletezni! Azt mondod 7-tel nagyobb? Tehát kb. 85-ös? Van valami szabványos sorozat, hogy milyen méretek vannak?

hamvasat (Golf III 1.9TD)

MBK javaslata alapján majd ilyen piano fúrásokat fogok tenni rá az eredeti luk környékén, a motor felőli oldalon, ott viszonylag ritkán mosok. Kösz a figyelmeztetést, gondolom nagy szívás a vízben tocsogó szivaccsal reménykedni az indulásban.

Kíváncsian várom majd az eredményt!

FcS

Előzmény: hamvasat (Golf III 1.9TD) (9021)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9044
RJancsi

Aha, akkor vagy nagyon égett a kopóréteg a kuplungon, vagy estleg már nagyon vékony. Le kéne szedned a kuplungharangot, akkor okosabbak lennénk..

Előzmény: RJancsi (9043)
RJancsi Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9043
Most kezdte el kb.1 hete. Nem a motor dadog, érezhetően a kuplung rángat. Olyan, mintha a röpsúlyok nem tudnák, tapadjanak vagy se.
Előzmény: MBK_O_E (9041)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9042
szpidro

Jó kis motor, látom itt sem elégedtek meg a gyári Malossi hengerrel.. elég meredekre sikerült a görbe.. ez egy hirtelen haragú Vespa:))

Előzmény: szpidro (9037)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9041
RJancsi

Ezt mindig csinálta v. csak újabban. És pontosan h. rángat megtorpan aztán megint megindul??

Előzmény: RJancsi (9039)
MBK_O_E Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9040
Hebo

Megmondtam, neked, h. szinte minden alkatrészcserénmél újra kell állítani a motort, azt kevés, h. csak beraktad a variot, ált, át kell görgőzni. A végáttétel miatt amúgy is át kell majd!!

Írjam le a végáttétel cserét?? Húúúú.
Vazze az 10 oldal lesz..

Előzmény: Hebo (9035)
RJancsi Creative Commons License 2003.08.29 0 0 9039
Sziasztok!

Egy kis segítség kéne. Honda Dio (AF18) robogóm van. Motorikusan OK, a 90 kilómat vidáman viszi 60 felett is. Induláskor azonban akár finoman húzom neki, akár csutkagázzal próbálkozom, rángatni kezd. A röpsúlyok környékén lehet a gond, szétszedtem, de látni nem láttam semmi különöst. Mi okozhatja ezt?

János

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!