Csak kreatívan kell nézni -> Sepia blokk=Italjet Formula AC ezeknek megegyezik a főtengelyük. Italjet Formula AC főtengelye=Italjet Formula LC. És már le is van vezetve a dolog.
De még mindig nem mondtál egy jó érvet sem, h. miért külömböznének a hengermagasságok!!
Azért poén, mert több a hely a víztérnek és jobb tud lenni a hűtés... Szilárd77-nek vagy valaki másnak nincs meg a gyári vizes hengere? Meg kellene mérni, mert akkor én is vizezni fogok jövőre!
Hát nem tudom hogy hol láttad az azonos cikkszámú főtengelyeket Suzzyhoz? A Katanánál a levegősé 539592, a vizeshez nem kínálnak! A Hebo nem árul egyikhez sem főtengelyt...
Én meg csodálkoztam, h. mit kerstek még!! Ja azt hittem, h. az alap, h. kipróbáljátok a www.italkit.com-ot, ezek szerint nem:))) Azon kívül mésikat én sem ismerek.
Ha volna alkalom ,szeretném ha az enyém is kipróbálnád.A gyári folytásoknál ami a variátor csapján levő karika,+a variátor mögötti lemez, mind folytás csak ezeket eltávolítva csodák történnének.Gyárilag egyik modell se fog (valós) 70-nél többet menni,hozzányúlás nálkül,szerintem ezt te is tudod.Egyébbként szerintem vagy a gép rossz volt vagy tényleg teljesen alap folytott.De egy két dolog azért még magáért beszél pl:átmérő 98-as vari,meg átmérő 130-as kuplung.Gyárilag szerintem, egyik más tipusú alap motoron sincsennek ilyen méretek.
Azért ezt még leírom. Szóval a Malossi u.azt a cikkszámú főtengelyt adja a levegőshöz meg a vizeshez, tehát azon full minden meg kell, h. egyezzen még a hajtókar is. De amúgy is egy okot mondjál, h. miért lenne az jó nekik, h. külömbözűek legyenek a hengermagasságok!!
Bár a főtengelyre valóban nem gondoltam... De a levgőshöz meg vizeshez más főtengelyeket ajánlanak... Kellene egy vizes Zilion vagy Katana gyári henger magassága a talptól a hengerfejig, én megmérem a levegőset és már ki is derült! :-)
en anno probaltam egy sr50-est
hat az kibaszottul nem indult, ugy 40-nel jott meg nemi ero, es 60-ig kicsit megvonszolta
es igaz h ora szerint ment 80-at, allitolag tokre nyitva
de nagyon halott modon ment lentrol es fent se volt vmi fergeteg
szerintem mar szet voltak cseszve a gorgok v a varionak volt vmi baja nemtom
es 2.5-2,8 korul fogyasztot maxigazzal
futomu+fek az nagyon uber, csak ment volna jobban
Az a dugó a képen az még a 70-es vas Polini hengerben sikerült, de érdekes módon a hengerfalat nem sértette meg, csak nagyon picit..bár tök mindegy úgy is fúrni kéne..
Kösz tudom mit jelent emit írtál:) és valóban sem a Piaggionál sem a Minarellinél nem tér el a vizestől a levegős, miből gondolod, h. pont a Morininél térne el. Egyébként ha 5 mm-rel lenne hosszabb a hajtókar, amit kétlek akkor a vizes henger is annyival magasabbnak kéne, h. legyen. Lsd. MHR Speed (80-as hajtókar) v. MHR Cross henger (85-ös hajtókar).
Csáo M B K! Du megnéztem a honlapodat a képeidet a lapodon eléggé kellemes és részletes ,nekem tetszik. A dugód az szépen beigazodott, a hengeredet nem kellett kilapátolnod? Nem csíkolta be? egy ilyen gixer után? Ha nem akkar most már minden bizadalmam megvan a nikesilhez. Nekem nincs digit fényképezőm ugyanis nekem nem nagyon kell,az én fényképeimhez is kölcsön kértem :) De majd ha vannak dolgok amik esetleg másokat is érdekelnének biztos felrakom,Domy honlapjára.
Simán, tudod a levegősöknél is néhány hengeren van egy-egy mélyítés a hüvely két oldalán a hajtókar irányába(ha ilyenre tervezik), vagy van egy ilyen cucc, vagy a henger annyival hosszabb és feljebb van, hogy nem kell marogatni.
Képzeld el úgy mintha 5mm-el magasabb lenne a hengered, vagy 5mm lenne a hengertalpnál a tömítés:-) , de a hengerfejtől minden vezérlőrés ugyanannyira lenne. Ehez hosszabb hajtókar kell, nemde? Bár élőben még nem láttam ugyanolyan blokkot vizesen és levegősen is, de a Morini blokkoknál erre utaló nyomok vannak!
Ahogy nézegettem a Tátrai Alfaerre hajtókar katalógusát, nálad nincs ez a veszély, mert ott a hajtókarok stimmelnek...
Elolvastad hogy mi a lószart írtam a görgőkről meg az átalakításról? Ha nagyobb átmérőjű görgőt tesz bele, az csak alapon kifeszíti a szíjat, de az ugyanolyan hosszúságú pályában kevesebbet mozog:-( Wazz, az enyém is úgy van átalakítva ahogy leírtam és ha a blokkom nem lenne széthajtva, 70-75-ig kb. úgy mennék, vagy még jobban mint te!
Mindenki úgy értelmezi, h. annak a hengernek vége, holott nem.. csak nagyon illene már egy új dugó bele, mert a régi azon kívül, h. a kopás miatt gyengébb, még koptatja is a hengeremet. An szóval igazából én nekem még csak most jönne az 1: C dugattyúm..de a ventillátoros baleset óta erősen hajlok a vizes konvertálás felé, ezért egyenlőre nem tervezem a henger renoválását.
A gyári cucc vár a sorsára..(hogy meghegesszék már végre mégegy zárójel (csak még le kéne köszörülni a félresikerült varatot róla)) és feltétlenül beszámolok majd az eredményről.
Az a Bimetall cucc igen jó lehet. A vizesen én is gondolkoztam, de ahhoz hajtókart kellene cserélni, mert a vizesek hajtókarja ahogy néztem hosszabb kb. 5mm-rel. A vazi új főtengelyemet meg nem akarom szétrugni + szerezni egy hozzávaló erősített hajtókart ami ráadásul hosszabb is! Sokkal többe lenne a vizes móka:-(
Aerox Na most azt tudni kell hogy az fxr és a ditech között min 100 cm3 kölönbség van, még így 70-esen is.Tehát 100 cmm3 az 100 cmm3.:)Egyébbként egy 50cmm3-es motorral nem kell próbálkozni a ditech ellen, akár mitcsinál neki az tény!Próbáltam full tuningos 70-eseket volt ami jobban ment de az már annyiba került mint az enyém és csak bizonyos fordulatokon volt jobb,hullára pörögve.Ellentétben a ditech nyugodtabb erővel(nem hullára pörögve) egyenletesen végig állat módjára húz,ez tény!(mivel az injector szabályozza). Én azt javaslom a gőrgőknek csak a súlyával kisérletezz átmérö max:0.5 megengedett pluszba ,1mm már sok lehet,ha ennél nagyobb A gyorsulásod rovására fog menni.Mivel a gőrgők nagysága nemfogja engedni a szíjat teljesen a variátor csapjára(a két tárcsa közt).Magyarul minden indulásod mintha valami nagy lánckerékkel indulna (elől)vagyis gyengén fog indulni ,Szerintem te nem ezt akarod! A ditech drága játék de ,hosszútávon megéri minden szempontbol ,és már több cég gyárt hozzá tunig szettet,jóval olcsobban mit a Malossi,és lassan már minden tuning cég kezd erre a tipusra is ráállni,ez ezért jó hír lehet?
Egyébként MBK is gondolkozik, h. jövőre ne 70-es vizes EVO-ja legyen, hanem 70-es Italkit Bi-Metall-ja, mert hajszálra olyan, mint az EVO csak szerényebb vezérléssel (gondolom) és 39,2 euróval olcsóbban. A kipuff nyílása is ugyanolyan szögletes. A duggattyújuk is tökre megegyezik, csak nem bevonatos. És a mondás szerint: rézfejjel határozottan tartósabb!:))
MBK
Csak volt nem ? :)) Most nem rosszból kérdem, de most meghalt az EVO hengered vagy sem ? Melyiket használod amúgy az eredetit vagy még az EVO-t ?
Majd kivácsi lennék az eredeti mennyire megy átalakítva, ha azzal jársz majd írd le, kösz :)
Nekem nagyon tetszik, és ha az ár korrekt, tutkó hogy ilyet veszek! Mindenképp aluhengert szeretnék, és ez az, ráadásul elég tartósnak igérkezik. Ha meg tényleg kijön belőle a 10-13 ló, esetkeg kicsit átalakítom és KÉSZ!
scooter-centeren is kint van a kit
IKCK60650G
ott azt irjak a polini corsa alternativaja
hat nemtom, meg lehet probalni nem azt mondom
csak mar el kene donteni, igazabol digok valaszolnanak azt varom, meg kerdeznem toluk ezeket, de eleg sokaig emesztik azt a kurva levelet (igaz volt benne egy rakas dolog :)