Neked nincs olyan kérdésed, ami nem hangzott volna még el legalább 2szer.
Malossi szíj, vastagabb, jobb tapadású (gyár szerint jóval erősebb - szerintema jóval az túlzás). A tehát elvileg kisebb az esélye, h. megcsúszik. Vastagság hatásai kettőspont nagyobb végsebesség, gyorsulásban viszont kismértékű romlást idéz elő.
Ja ez a másik.. Hebo te meg mindent elhiszel, te amiket nekem a Motorlinenál már beadtak szövegeg, hát szét röhögöm magam..olyan mesebeszéd megy minden kereskedőnél..hogy el sem hiszed. A legtöbb keresk. a katalógus szöveg feltúrbózott változatát adja elő..
fontos lenne!és ne mondd hogy már 100x kérdeztem mert az ékszijat még 1x sem kérdeztem hogy azzal jobban fog e menni vagy jobban fog e tapadni!vazze azért szar hogy csak úgy elmész a hozzászólásom mellett mint ha nem is irtam volna!
:)
Pedig a power szelepek nem a teljesítményt növelik, hanem az extrém vezérlés miatt alacsony fordulaton bekövetkező jelentős teljesítmény hiányt próbálják meg feljavítani, a kiömlő szűkítésével, így alul is viszonylag erős lesz a motor. De nagy fordulaton már úgy is nyitva van, tehát nem ad pluszt..
mondani mindent lehet
nekem a gyari kepviseletnel mondtak h amit ide hoznak az 30 loeros, kereskedok altalaban nem szavahiheto emberek ugye
az rs125 szar mukodeset meg tudom erositeni
mentem eggyel nemreg
5000-nel mintha egy lyuk lenne, varsz, varsz, 1 percet, es amikor 6 fole megy fordszam megugrik
gyorsan 9-11e kozott lehet vele kozlekedni
az RS125-ön 28-as Dell'Orto van!ja és azért szar ez a Power-szelepes megoldás mert 6000-es fordulat akárhogy húzod alig akar menni aztán ha eléri aztuán majd lerepit a motorrol!csak 120-at mertem vele menni,észre sem veszed és már 100-on van!kúrvára megy!
Akkor viszont te néztél el csúnyán valamit, mert akkor azok főtengelyen max 24-25 lóerősek... Gondolj már bele, h. a dörzshajtás visz át kb. 92-95% teljesítmény és ezek meg ékszíjhajtásúak, jó még levonjuk a végáttételeket, de akkor sincs ilyen nagy veszteség!
Nameg ez más tészta, de a 125-ös Cross gépek 35-40 lóerősek, és azokon nem 25-ös karbi van ámn!! Mondjuk, ha megnézitek, h. milyen karbit kínál a Malossi 180-as Runnerre -> 25-ös Dell = nudli minimum 28-as Mikuni TM-TMX-et, vagy 28-as Keihin D-Slide-ot raknék ré, de a 3x sem kizárt..
a 15 éves haverom most vett egy zsir új,0km-es RS125-öt és arra a kis fémlapra a tankra 27Kw van irva és azt mondták neki hogy fojtással olyan 23 lóerő és fojtás nélkül olyan 40-45!eskü hogy ezt mondták neki!és tetet bele tavasszal tuningot!henger+karbi=150ezer! de lehet benne van még a kipuff is!
szerintem a 180 2T (amellett h raadasul mar nalunk asszem nem is kaphato egy ideje) gyarilag tengelyen aszondjak 21 LE
mindenfele polini v malossi tuningokkal, nagy karbival, kipuffal szerintem nem lesz tobb mint 30-32 LE tengelyen
gondolj bele a szeria rs125 aprilia power szeleppel 30 lo, az olasz hegyes valtozat 36, ami megy 125 sport kupakban az olyan 42, de az mar igencsak elen van a temanak
"Vannak ám jó tuningpfók a 180-asra csak nemismeri senki őket"
Igen előbb írtam egy párat, én hallottam róluk. Mellesleg a Simonini sem kis név a nagy Runnerre a pufója majdnem tök ugyanolyan, mint a Polinié, ezek mind egymásnak dolgoznak:))
Viszont a EIcma 2003 képeit nézve az Endy-ről mega Christofolini-ről még nem hallottam. Viszont ahogy néztem a Malossinak is lesz egy olcsóbb rezója Replika néven.. Ill. ha vk. nemtudná elvileg a Pinascot, Kundot is forgalmazzák Mo-on (Italmondo).
húúúúúúú bazzze,lemaradtam a nagy TV2-es produkcióról!nem vette fel valaki?pont nem voltam itthon,azt a kúrva görgőt raktam a motorba a szerelőműhelyben ahol nincs TV!:(((((((((
irok a TV2-nek hogy ismételje meg!
MBK!!
4.2-est vettem és szerintem ennél maradok mert bevállt!50-60-ig 11.000-es fordulaton megy aztán majd tovább 10.000-resen!és sokkal jobban húz mint a 4-essel!és tudok menni 70-nel 8000-es fordulaton!azért ezzel már simán lehet utazni,nem?8000 az nem sok!4.5-ös sajnos nincs MAlossi-ban!és azt mondták a Yamaha-nal hogy valszeg azért csak pörög mert gyári szij van rajta és csúszik!Malossi szijjal már nem csinálná!ja és küldtem e-mailt a MotorLine-nak hogy mennyibe kerül egy szett görgő és erre meg ők bevágják hogy ha már veszek görgőt akkor vegyek vele együtt variátor szettet is amihez jár hátsó nagy tolórugó is!ára 16.000 Ft!mondom OK!:)))
nalunk meg tobb
olaszban lassan mar kevesebb
alig lattam emberek 20%-at milanoban 50-es 2T-vel porogni, tuningot meg vegkepp keveset, bar gondolom azoknak megvannak az ejjeli gyulekezo helyeik
masreszt szerintem a runner ronda
persze ez szubjektiv, de akkor is :)
akkor mar malaguti phantom max 200
az is 21 loeros, igaz az sajnos 13x kg mar...
megmondom mi szol a 50-rol 70-es tuning mellett
ezek a motorok 85-95 kilo kozottiek, tuning utan valamivel kevesebbek is ha eleve nem alu hengeresek voltak vegyunk 90-et es egy atlagos 17 loerot, ennyit meg biztonsagosan ki lehet hozni nem minden heten dugo cserevel is. 0.188 le/kg.
nezzuk a legfullosabb runner vxr-t, a 200-as mar 21 loero es 120 kg, az 0.175
szoval itt olyan kicsik a loero kulonbsegek, amit a suly mindenkeppen elvisz mar, masreszt nagy arcu vxr tulajokat is le kell h buntesse vki :)
MBK
Vannak ám jó tuningpfók a 180-asra csak nemismeri senki őket. Csak multkor olvastam német fórumot ott istenítettek vmi pufót 180-asra még életben nemhalottam, meg került kb. 150 ezerbe :)
Amúgy PM asszem van nagyokra is, meg van Simonini amit nemismerek de nemlehet rossz, meg van technigas RS is ami megintcsak nemrossz pedig a technigas nemnagy szám 70es pufókban.
én inkább használnék egy 180-ast normális fordulatszámtartományban mint egy 70-est szétpörgetve
pl vedd a bmw-t nincs benzines turbo motorja inkább csinál 3000 ccm-es szívó motort 231 Le vel míg az audi tt ben a 1.8 T motornak van 220 Le változata. A külömbség ugyan csak 11 Le mégis megeszi a bömi a TT-t.
MBK
Én nemértek a technikai részéhez, de mivel a 70es ami lenyomta R1-et 20 lovat adott le, gondolom valójában megreszelve meg mindenszar megvolt kb. 30 lovas a tengelyen. Nemhinném, hogy szarul állították be mert értenek hozzá, szóval azért írtam csak 25-öt a 180-asra, gondolom ott is akkora a veszteség.
Na igen..ja meg nemtom néztétek-e már a Runnerhez mibe vannak a tuning cuccok.. hát nagyságrendekkel odébb a 70-sektől. Mondjuk én Malossi pufót nem vennék Runnerhez..akkor már Fabrizi v. Scorpion v. PM tuning..
Most nézem a Fabrizi árul henger megmunkáló gépet mindössze 1500 euróért!!