en ezekbol runner fx sp dd 125-re v
vx 125 4T-re szavaznek
elobbi mellett szol kesobbi tuning 180-as hengerrel a meglehetosen jo menetteljesitmenyek es akciosan egy 50-es araban van szinte
4T 125 mellett a kis fogyasztas es karbantartasi ktg, varhatoan joval tovabb nem kell a blokkhoz hozzanyulni mint egy 2T-nel
125 mellett meg azert mert kesobb fel tudod tuningoltatni nagyobbre, ellenben az afa telleg visszajonne ugyebar...
" Beverly formája nekem nem tetszik, de teszteltem már egy 500-ast belőle, az eléggé gusztustalan módón jól ment, egyészen egyszerüen felugrott "
Volt a teremben egy fekete 500-as, hát az szerintem nagyon szép volt.
Mégegyszer kösz.
csiga
Runner 2T 180, de 4T 200 egy hajszálnyival a második.
-a Beverly formája nekem nem tetszik, de teszteltem már egy 500-ast belőle, az eléggé gusztustalan módón jól ment, egyészen egyszerüen felugrott 160-ig. :-)
Azt hittem, hogy a Vespa Gt kis pici motor. Ere a bejáratnál állt egy teljesen felextrázott ezüst GT 200! Az államat kerestem a földön. :)
Gyönyörű volt. a szélvédője kicsit nagynak tűnt, de biztos hatásos.
csiga
Kösz az infókat.
A főforgalmazónál van még egy sárga/fekete 180 2T. arra gondoltam, hogy megveszema Runnert és máshol rakatok bele riasztót és valani extra immobilit :).
Természetesen egy komoly Abus láncot is venni kell.
A Beverly sokkal lágyabb formájára nem buknak a tolvajok?
De az 2-300.000 forinttal drágább. akkor inkább casco. (a részlet miatt úgyis kell)
Csiga
UI: mindent mérlegelve melyiket vennéd?
Mostmár eléggé nehéz 180 2T Runnert szerezni, de ez viszi a prímet. Csak a forgalmazását szüntették be, nem fog negatív diszkrimináció érni a kétütem miatt. :-)
Függetlenül hogy rendszám vagy nem, sajnos a tolvajok körében a toplistán áll. Ezért van tele a város rendszám nélküli Runnerekkel!
A rendszámosat is lopják? Nappal forgalmas helyen állna, kamerával védett (?) helyen.
A Beverly nagyon szép, de nagyon drága.
A Runner sokkal kisebb (érzetre) és egyszrűbb, de talán sportosabb. (van még egy db 180 2T is)
A GT 200-as hatalmas egy jószág :), csak az is 1 M. :(
Szívem szerint a Beverly 200-at venném, anyagiak miatt a Runner lesz vlsz. a befutó. A kétüteműtől azért tartokegy kicsit, mert leállnak a gyártásával és a környezetvédelem terén biztos ezeket fogják először kiszórni.Az áfától sokminden függ. Tényleg, van valami infótok erről? Minden cég visszaigényelheti, vagy csak a futárok?
Csiga
Mind a 3 más kategóriába tartozik, de a motorok (Leader széria) megegyeznek.
- 2 személyes használatra a Runner eléggé kicsi és kényelmetlen
- döntsd el hogy 2T vagy 4T; szerintem a 125/4T viszonylag gyenge; de keveset eszik és kultúrált
- a 125cc 2T könnyebb mint a 4T-k
Szerintem Runner 125 2T, bár a szivem a Vespa felé húz.
Sziasztok!
A tanácsotokra lenne szükségem.
Szeretnék városi használatra 125/180/200-as robogót venni.
A kiszemeltek: Runner FX SP DD 2T 650.000 (akciós), Runner VX/VXR 125/200 4T 775.000/880.000 és az Aprilia Beverly 125/200 949.000/990.000.
Esetleg a Vespa GT 200.
(a bruttó árakat nem villogásból írtam le) :)
Természetesen részletre venném. Városban kb. 30 km-t mennék vele egy nap, munkába járás céljából.
A 125-ös mellett szól az esetlegesen visszaigényelhető ÁFA, az új mellett pedig a Casco lopás ellen. A 16" kerék sem hátrány, csak az ára. :(
Melyiket érdemes, mert motorikusan a 4T ugyanazok.
Előre is köszönöm
csiga
A variot melegen kell hangolni, úgyértem hogy melegen menjen jól! Ez nem megy a Sepiánál. Traktort lehet belőle csinálni, de dinamikusan gyorsuló gépet a variátor megfelelő hűtése nélkül nem lehet:-( Próbáltam már a dekli nélkül és állat volt egy fél óra múlva is! Ja a rugó nem lehet nagy gáz, az enyémben a kisrugó a gyári kuplunghoz mért közepes erősségű (a legerősebb már túl sok volt), és a sokat emlegetett bivalyerős nagyrugó felalátétezve:-)
Télleg MBK! Meg kellene próbálnod a sárga nagyrugót felalátétezni. 1mm alátét is qrva sokat jelent!
olyan szivocso johetne nekem is variator hutonek
de csak ha faszan nez ki :)
nincs tuning ugye erre sem ...
mennyire hangos a sportlegszuro kulso?
nekem szerelo aszondta h tartsuk meg a gyari szurohazat sportszurovel, max belezzuk ki a hazat h ne legyen benne korlatozo
szóval hidegen az inditást követő 1-2 percben nagyon dinamikus gyorsan felpörög és húz is rendesen 50 ig de ha már bemelegedaett akkor olyan mint a csiga nagyon lassan pörög fel és az optimális fordulatszámot olyan 30 km/h nál éri el és onnan megint húz egy kicsit 50-ig.
gondoltam hogy a kuplung rugókkal meg a görgőkkel lehet a baj de ez hogy hidegen mindig jól megy nagyon megzavar
Az én blokkom tökéletes állapotban van mivel már mondtam nagyfati szomszédja adományozta nekem ezt a mocit. és tényleg meg lehet szeretni. de lehet egy kis szemét dögnek is tartani attól függ milyen kedve van.
A varo tiszta mert volt egy kis generálon miután megkaptam.
A sebességet meg sehogy se tudom 55 fölé vinni.
(lehet a 90kg a hibás)? :))
A Sepia egy érdekes állat. Nagyon lehet szeretni... Az enyémen sportszűrő van tehát meleg levegőt véletlenül se tud szívni:-) Kopott motorral is megy 75 körül, és hidegen jól gyorsul pedig rugdosom vagy 1 percig mire elindul és úgy csörög hogy az már fáj... sajnos melegen már nem olyan jó... Sanya a múltkor kipróbálta és azt mondta hogy tuning helyett újítsam fel:-) Azóta kitakarítottam a variátort és nem is ugyanaz a gép volt... Sanya ezután is ment vele és már tényleg használható...
Problémák:
A Sepia variátor zárt házú és a probléma oka a vario túlmelegedése! Az enyémnek a hátulja már ki van vágva, várom hogy haver üvegszálból megcsinálja a kis légbeömlőt a variátorház deklijére. Terveim szerint vagy a taposó alól, vagy a tank környékéről szívja majd be a levegőt... Hosszú gégecső rulez. Ja kell mindenképp a hűtött első variátortárcsa mert anélkül kaki az egész. Nincs ami forgassa a levegőt, meg ugye több hőt is von el a venti....
A variátor a titka!!! Takarítsd ki és próbáld ki. Ha jobb, akkor megvan a baj. Az én blokkom is szarrá van kopva!
polini v malossi meg akar a tobbi nem ad kozze egy ilyen tablazatot h ez a henger ezzel a kipuffal, varioval, szijjal, kuplunggal es karbival ilyen gorgot, nagyrugot es kuplungrugot igenyel?
pedig gondolom a gyarban csak letesztelik ezeket, v lehet egy resze csak tapasztalat es ki sem elemzik minden beallitast?
Ja! Bocs!:)) Akkor szerintem ezt ne is ragozzuk!! Berakok 1 piros rugót, 5.2-es görgőt a varioszöget békénhagyom és lessz ami lesz!! Ennél szarabbul már ugyse mehet 1 replika!! Kipuffnál pedig egyenesen aszalósékhoz viszem! Szórakozzanak ők a 400variációs deltakuplunggal+ a többivel!
Ja!! A topnak a karbikittje! Az mikuni flatside-os vagy rosszul tudom?? Ezek a kittek amugy jók, vagy tudsz ajánlani v.mi jobb karbit? Nem érdemes akkor már a 25-ös delortot megvenni, amit a motorline kit-ben árul? vagy az már túl sok?
Görgő ár? -> Változó a Malossi HT roller konkrétan 2700 ft ennél vannak persze jóval olcsóbbak is! A piros rugó együttes nem lenne rossz egy rezónál, de nemtom mit szól hozzá a gyári puffantód!! A Delta kuplunghoz is vannak + súlyok, összesen 2 garnitúra. Csak, h. ne keseregj a Delta Kuplingnak több, mint 400 beállítási lehetősége van a gyártó szerint, ami ki is jön..:))
A szögekre, csak, h. tudd miről van szó. A hátsó vario mozgó tárcsáján (külső) vannak ferde barázdák (6db ebből 3-3 azonos), amikben csapok vannak (3 db). Értelem szerűen tehát vagy az egyik 3-ban vannak a csapok v. a másik 3-ban. A hátsó vario a barázdák által kijelölt pályán mozog, amelyet a csapok vezetnek meg. Ugyanis a hátsó tárcsa nem csak axiális irányba végez mozgást, hanem eközben elfordul. Lsd. csigavonal. A 36 fokos szög eredménye, h. a hátsó tárcsa gyorsabban nyit, azaz gyorsabban változik az áttétel, ezzel szemben a 38 fokkal, amely miatt lassabban nyit.
és a görgök mennyiért, hogy vannak? Az ugy jó hogy 36fokos varioszög, kis pirosrugo, nagy pirosrugó 5.x görgő.? és a deltakuplunghoz is vannak sulyok??
a szij görgö és a rugók berakása mennyi időt vehet igénybe??
A kis piros rugókat nem lehet külön megvenni! A készletben van piros, kék és fekete rugógarnitúra + a Delta Kuplunghoz súlyok, ez így asszem 5600 ft. A 6,4 gr. nekem soknak tűnik, lehet ezért is megy kicsit szarul. Ja habár a piros nagyrugó miatt a gyárinál nehezebb kell tehát mégis elképzelhető.