Keresés

Részletes keresés

JohnShaft Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11784
a torveny kizarolagos uzemi/uzelti hasznalatot velelmez
utnyilvantartas vezetessel
ha ezt megoldod (pl arukiszallitas stb)
nem kotelezo neked futar tevekenysegi korodnek lennie
Előzmény: Villámcsiga... (11773)
JohnShaft Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11783
villamcsiga

en ezekbol runner fx sp dd 125-re v
vx 125 4T-re szavaznek
elobbi mellett szol kesobbi tuning 180-as hengerrel a meglehetosen jo menetteljesitmenyek es akciosan egy 50-es araban van szinte
4T 125 mellett a kis fogyasztas es karbantartasi ktg, varhatoan joval tovabb nem kell a blokkhoz hozzanyulni mint egy 2T-nel

125 mellett meg azert mert kesobb fel tudod tuningoltatni nagyobbre, ellenben az afa telleg visszajonne ugyebar...

Előzmény: Villámcsiga... (11770)
Villámcsiga... Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11782
Igen náluk nézelődtem. A XX. kerületben lakom.
Csiga
Előzmény: szpidro (11779)
Villámcsiga... Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11781
" Beverly formája nekem nem tetszik, de teszteltem már egy 500-ast belőle, az eléggé gusztustalan módón jól ment, egyészen egyszerüen felugrott "
Volt a teremben egy fekete 500-as, hát az szerintem nagyon szép volt.
Mégegyszer kösz.
csiga
Előzmény: szpidro (11778)
Villámcsiga... Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11780
Köszönöm, emésztem az infókat. :)
csiga
Előzmény: szpidro (11778)
szpidro Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11779
"Azt hittem, hogy a Vespa Gt kis pici motor. Ere a bejáratnál állt egy teljesen felextrázott ezüst GT 200"

Gyáli út?

Előzmény: Villámcsiga... (11777)
szpidro Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11778
Runner 2T 180, de 4T 200 egy hajszálnyival a második.

-a Beverly formája nekem nem tetszik, de teszteltem már egy 500-ast belőle, az eléggé gusztustalan módón jól ment, egyészen egyszerüen felugrott 160-ig. :-)

Előzmény: Villámcsiga... (11776)
Villámcsiga... Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11777
Azt hittem, hogy a Vespa Gt kis pici motor. Ere a bejáratnál állt egy teljesen felextrázott ezüst GT 200! Az államat kerestem a földön. :)
Gyönyörű volt. a szélvédője kicsit nagynak tűnt, de biztos hatásos.
csiga
Előzmény: szpidro (11775)
Villámcsiga... Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11776
Kösz az infókat.
A főforgalmazónál van még egy sárga/fekete 180 2T. arra gondoltam, hogy megveszema Runnert és máshol rakatok bele riasztót és valani extra immobilit :).
Természetesen egy komoly Abus láncot is venni kell.
A Beverly sokkal lágyabb formájára nem buknak a tolvajok?
De az 2-300.000 forinttal drágább. akkor inkább casco. (a részlet miatt úgyis kell)
Csiga
UI: mindent mérlegelve melyiket vennéd?
Előzmény: szpidro (11774)
szpidro Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11775
Viszont a GT kasznija igazi fémből van.. :-)
szpidro Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11774
Mostmár eléggé nehéz 180 2T Runnert szerezni, de ez viszi a prímet. Csak a forgalmazását szüntették be, nem fog negatív diszkrimináció érni a kétütem miatt. :-)
Függetlenül hogy rendszám vagy nem, sajnos a tolvajok körében a toplistán áll. Ezért van tele a város rendszám nélküli Runnerekkel!
Előzmény: Villámcsiga... (11773)
Villámcsiga... Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11773
A rendszámosat is lopják? Nappal forgalmas helyen állna, kamerával védett (?) helyen.
A Beverly nagyon szép, de nagyon drága.
A Runner sokkal kisebb (érzetre) és egyszrűbb, de talán sportosabb. (van még egy db 180 2T is)
A GT 200-as hatalmas egy jószág :), csak az is 1 M. :(
Szívem szerint a Beverly 200-at venném, anyagiak miatt a Runner lesz vlsz. a befutó. A kétüteműtől azért tartokegy kicsit, mert leállnak a gyártásával és a környezetvédelem terén biztos ezeket fogják először kiszórni.Az áfától sokminden függ. Tényleg, van valami infótok erről? Minden cég visszaigényelheti, vagy csak a futárok?
Csiga
Előzmény: szpidro (11772)
szpidro Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11772
Mind a 3 más kategóriába tartozik, de a motorok (Leader széria) megegyeznek.
- 2 személyes használatra a Runner eléggé kicsi és kényelmetlen
- döntsd el hogy 2T vagy 4T; szerintem a 125/4T viszonylag gyenge; de keveset eszik és kultúrált
- a 125cc 2T könnyebb mint a 4T-k
Szerintem Runner 125 2T, bár a szivem a Vespa felé húz.

szpidro Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11771
Szia!

www.vespa.hu >> forum!!

- A Runnereket lopják!!!, a Vespa sajna drága.

üdv: szpidro (Vespa PX150)

Előzmény: Villámcsiga... (11770)
Villámcsiga... Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11770
Sziasztok!
A tanácsotokra lenne szükségem.
Szeretnék városi használatra 125/180/200-as robogót venni.
A kiszemeltek: Runner FX SP DD 2T 650.000 (akciós), Runner VX/VXR 125/200 4T 775.000/880.000 és az Aprilia Beverly 125/200 949.000/990.000.
Esetleg a Vespa GT 200.
(a bruttó árakat nem villogásból írtam le) :)
Természetesen részletre venném. Városban kb. 30 km-t mennék vele egy nap, munkába járás céljából.
A 125-ös mellett szól az esetlegesen visszaigényelhető ÁFA, az új mellett pedig a Casco lopás ellen. A 16" kerék sem hátrány, csak az ára. :(
Melyiket érdemes, mert motorikusan a 4T ugyanazok.
Előre is köszönöm
csiga
Domy Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11769
Engem ez nem különösebben zavar:-) Az viszont egy kicsit gáz, hogy amikor hajnali fél kettő körül hazaérek, apámék simán felriadnak:-(
Előzmény: JohnShaft (11768)
JohnShaft Creative Commons License 2003.10.14 0 0 11768
kiuldoznek a parkolobol bazze, igy is ha leallitom es huzok ra elotte 2-3 gazt mar orditanak a lakok lefele
Előzmény: Domy (11767)
Domy Creative Commons License 2003.10.13 0 0 11767
Ilyet még tudtommal Suzukikra nem gyártanak. Az enyém is egyedi konfekcionált motyó lesz!

A sportszűrő kiba**** hangos! Én ha megyek haverhoz, mire megfordulok a házuk előtt már le is ért:-) Viszont nem kell csengetni!

Előzmény: JohnShaft (11765)
Domy Creative Commons License 2003.10.13 0 0 11766
A variot melegen kell hangolni, úgyértem hogy melegen menjen jól! Ez nem megy a Sepiánál. Traktort lehet belőle csinálni, de dinamikusan gyorsuló gépet a variátor megfelelő hűtése nélkül nem lehet:-( Próbáltam már a dekli nélkül és állat volt egy fél óra múlva is! Ja a rugó nem lehet nagy gáz, az enyémben a kisrugó a gyári kuplunghoz mért közepes erősségű (a legerősebb már túl sok volt), és a sokat emlegetett bivalyerős nagyrugó felalátétezve:-)

Télleg MBK! Meg kellene próbálnod a sárga nagyrugót felalátétezni. 1mm alátét is qrva sokat jelent!

Előzmény: krizsig (11764)
JohnShaft Creative Commons License 2003.10.13 0 0 11765
olyan szivocso johetne nekem is variator hutonek
de csak ha faszan nez ki :)
nincs tuning ugye erre sem ...

mennyire hangos a sportlegszuro kulso?
nekem szerelo aszondta h tartsuk meg a gyari szurohazat sportszurovel, max belezzuk ki a hazat h ne legyen benne korlatozo

Előzmény: Domy (11760)
krizsig Creative Commons License 2003.10.13 0 0 11764
beszarok ezen a türelmi időn mindig várnom kell

szóval hidegen az inditást követő 1-2 percben nagyon dinamikus gyorsan felpörög és húz is rendesen 50 ig de ha már bemelegedaett akkor olyan mint a csiga nagyon lassan pörög fel és az optimális fordulatszámot olyan 30 km/h nál éri el és onnan megint húz egy kicsit 50-ig.

gondoltam hogy a kuplung rugókkal meg a görgőkkel lehet a baj de ez hogy hidegen mindig jól megy nagyon megzavar

krizsig Creative Commons License 2003.10.13 0 0 11763
akarom mondani az én 90kg-om
Domy Creative Commons License 2003.10.13 0 0 11762
Figyuzzá kiccsávó, én 80 kg vagyok(Fábry style:-)

Ha már itt vagy, pontosan hogy viselkedig a gép hidegen és melegen? Tehát meddig gyorsul, hol húz és hol nem?

Előzmény: krizsig (11761)
krizsig Creative Commons License 2003.10.13 0 0 11761
Az én blokkom tökéletes állapotban van mivel már mondtam nagyfati szomszédja adományozta nekem ezt a mocit. és tényleg meg lehet szeretni. de lehet egy kis szemét dögnek is tartani attól függ milyen kedve van.

A varo tiszta mert volt egy kis generálon miután megkaptam.
A sebességet meg sehogy se tudom 55 fölé vinni.
(lehet a 90kg a hibás)? :))

Előzmény: Domy (11760)
Domy Creative Commons License 2003.10.13 0 0 11760
Hi!

A Sepia egy érdekes állat. Nagyon lehet szeretni... Az enyémen sportszűrő van tehát meleg levegőt véletlenül se tud szívni:-) Kopott motorral is megy 75 körül, és hidegen jól gyorsul pedig rugdosom vagy 1 percig mire elindul és úgy csörög hogy az már fáj... sajnos melegen már nem olyan jó... Sanya a múltkor kipróbálta és azt mondta hogy tuning helyett újítsam fel:-) Azóta kitakarítottam a variátort és nem is ugyanaz a gép volt... Sanya ezután is ment vele és már tényleg használható...

Problémák:
A Sepia variátor zárt házú és a probléma oka a vario túlmelegedése! Az enyémnek a hátulja már ki van vágva, várom hogy haver üvegszálból megcsinálja a kis légbeömlőt a variátorház deklijére. Terveim szerint vagy a taposó alól, vagy a tank környékéről szívja majd be a levegőt... Hosszú gégecső rulez. Ja kell mindenképp a hűtött első variátortárcsa mert anélkül kaki az egész. Nincs ami forgassa a levegőt, meg ugye több hőt is von el a venti....

A variátor a titka!!! Takarítsd ki és próbáld ki. Ha jobb, akkor megvan a baj. Az én blokkom is szarrá van kopva!

Előzmény: Sanya mako (11737)
JohnShaft Creative Commons License 2003.10.13 0 0 11759
telleg MBK

polini v malossi meg akar a tobbi nem ad kozze egy ilyen tablazatot h ez a henger ezzel a kipuffal, varioval, szijjal, kuplunggal es karbival ilyen gorgot, nagyrugot es kuplungrugot igenyel?
pedig gondolom a gyarban csak letesztelik ezeket, v lehet egy resze csak tapasztalat es ki sem elemzik minden beallitast?

Előzmény: MBK_O_E (11757)
_nike84_ Creative Commons License 2003.10.13 0 0 11758
Ja! Bocs!:)) Akkor szerintem ezt ne is ragozzuk!! Berakok 1 piros rugót, 5.2-es görgőt a varioszöget békénhagyom és lessz ami lesz!! Ennél szarabbul már ugyse mehet 1 replika!! Kipuffnál pedig egyenesen aszalósékhoz viszem! Szórakozzanak ők a 400variációs deltakuplunggal+ a többivel!

Ja!! A topnak a karbikittje! Az mikuni flatside-os vagy rosszul tudom?? Ezek a kittek amugy jók, vagy tudsz ajánlani v.mi jobb karbit? Nem érdemes akkor már a 25-ös delortot megvenni, amit a motorline kit-ben árul? vagy az már túl sok?

MBK_O_E Creative Commons License 2003.10.13 0 0 11757
_nike84_

Görgő ár? -> Változó a Malossi HT roller konkrétan 2700 ft ennél vannak persze jóval olcsóbbak is! A piros rugó együttes nem lenne rossz egy rezónál, de nemtom mit szól hozzá a gyári puffantód!! A Delta kuplunghoz is vannak + súlyok, összesen 2 garnitúra. Csak, h. ne keseregj a Delta Kuplingnak több, mint 400 beállítási lehetősége van a gyártó szerint, ami ki is jön..:))

A szögekre, csak, h. tudd miről van szó. A hátsó vario mozgó tárcsáján (külső) vannak ferde barázdák (6db ebből 3-3 azonos), amikben csapok vannak (3 db). Értelem szerűen tehát vagy az egyik 3-ban vannak a csapok v. a másik 3-ban. A hátsó vario a barázdák által kijelölt pályán mozog, amelyet a csapok vezetnek meg. Ugyanis a hátsó tárcsa nem csak axiális irányba végez mozgást, hanem eközben elfordul. Lsd. csigavonal. A 36 fokos szög eredménye, h. a hátsó tárcsa gyorsabban nyit, azaz gyorsabban változik az áttétel, ezzel szemben a 38 fokkal, amely miatt lassabban nyit.

Előzmény: _nike84_ (11756)
_nike84_ Creative Commons License 2003.10.13 0 0 11756
és a görgök mennyiért, hogy vannak? Az ugy jó hogy 36fokos varioszög, kis pirosrugo, nagy pirosrugó 5.x görgő.? és a deltakuplunghoz is vannak sulyok??
a szij görgö és a rugók berakása mennyi időt vehet igénybe??
MBK_O_E Creative Commons License 2003.10.13 0 0 11755
_nike84_

A kis piros rugókat nem lehet külön megvenni! A készletben van piros, kék és fekete rugógarnitúra + a Delta Kuplunghoz súlyok, ez így asszem 5600 ft. A 6,4 gr. nekem soknak tűnik, lehet ezért is megy kicsit szarul. Ja habár a piros nagyrugó miatt a gyárinál nehezebb kell tehát mégis elképzelhető.

Előzmény: _nike84_ (11754)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!