Keresés

Részletes keresés

Pocok Panna Creative Commons License 2016.01.31 0 0 2858

Sziasztok!

 

Végzős védőnő hallgató vagyok és szakdolgozatom elkészítéséhez kérem a segítségeteket. Kutatási témám a nők mentális egészségével kapcsolatos, amihez összeállítottam egy kérdőívet. Természetesen anonim és csak pár percet vesz igénybe, hálás lennék, ha minél többen ki tudnátok tölteni! :)

 

https://docs.google.com/forms/d/1nifynYqI6lePmdYbOmypdfkg_snWgQXYdO-1L8aZ6F0/viewform?usp=send_form

 

Köszönöm!

Beautiful07 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 2857

Sziasztok!

 

Kérdezném,hogy ismeri -e valaki,vagy járt -e már Dunakeszin Lódi Enikő elektrolízises kozmetikusnál? Ha igen,kérem írja le tapasztalatait! Köszönöm szépen!

Beautiful07 Creative Commons License 2016.01.14 0 0 2856

Kedves Gaoda!

Ez Magyarországon miért nem elérhető?

Előzmény: Gaoda (2855)
Gaoda Creative Commons License 2016.01.13 0 0 2855

Professzionális Elektrolízis: végleges, hatékony, biztonságos, nem fájdalommentes!

 

 

Sajnos Magyarországon nem elérhető Professzionális elektrolízis.

Előzmény: amexinka02 (2732)
Dr. Kádár bőrgyógyász Creative Commons License 2016.01.06 0 0 2854

Ha ilyen jók vagytok, akkor bátran adtok rá garanciát, ha mégse úgy alakulna a szőrtelenítés, ugye? Vagy visszafizetitek a pénzt vagy ingyen kezeltek. Előtte fotó, utána fotó, szépen korrekten dokumentálva.

 

Ha így csináljátok, én is csak ajánlani foglak benneteket!

 

Kádárdr

Előzmény: Jennifer Sánta (2853)
Jennifer Sánta Creative Commons License 2016.01.04 0 0 2853

Ezzel picit vitatkoznék,hogy nincs fájdalommentes-hatékony szőrtelenítés !! Én egy Fitness központban dolgoztam,recepciósként ,a testkezelő részén jártam szőrtelenítésre ( benfentesként ismerve a gépeket a technológiát bátorokodtam kipróbálni). Abszolut fájdalommentes és mára már több testrészem is pihe puhává varázsolta :)

 Ha vlkit érdekel nézzen utána, nyugodt szívvel merem ajánlani.

 

http://fit-club.hu/szolgaltatasok/slim-life/