Na azért fékezzünk egy kicsit, van a kötelezö eredetiség vizsgálat aminek az a feladata hogy meghatározza milyen az auto állapota,mérik a festék réteget,látják hol van hegesztve,körözik vagy lopott e az auto,voltak e balesetei, mindezért fizetünk csak épp nem mondják meg az eredményt,átiratom a kocsit és fél év mulva jönnek érte mert körözik, mindezek elött még egy másik cégnek is fizessünk azért hogy megállapitsák megvehetö e az auto? Eljátszom ezt jo pár autoval,kifizetem egy egész auto árát és még nem vettem semmit ?
innen nem igen lesz aki ezt vállalná felelősséggel, mi csak lelkes amatőrök vagyunk :) vannak akik ebből élnek. A legbiztosabb ha elviszed valahová ahol gyári diagnosztikával belenéznek, vagy a hivatásosok
Az emberek bő 80%-a nem törődik az autójával, csak egy sima használati tárgyként tekint tá, gyakorlatilag lesz.rja. Kisvárosban lakom, családi házak vannak nagyrészt, udvarral garázzsal. Az embereknek hiába van garázs, kint tárolja a kocsit a szabad ég alatt, a garázsba meg kacatok vannak. Mikor vettem a második kocsit, az első volt garázst építeni a réginek, addig nem is vettem meg az újat. Megszólnak, hogy az én autóim mindig csili-vilik, mondom nekem ez a természetes ezt láttam annak idején az édesapámtól is, ezt látta tőlem a fiam is, így ő is ezt teszi. Van aki lemossa a koszos kocsit egy fél vödör vízből, nekem ez nem megy... Ha valami "hangja" van az autónak nem törődik vele, megy, amíg meg nem áll.
Meg a sok kamuduma. Mire odaérek megnézni, hirtelen lejár a műszaki, csak a szomszéd utcában lehet vezetni. A másiknál kiderül hogy nem is az övé, tartozásba kapta, de elhozza nekem trélerrel jó pénzért. A harmadiknál a próbaút után dől a füst a motortérből, veri ki a főtengelytől az olajat, de eljátsza hogy nem tudott róla. A negyediknél én magyarázom el neki, hogy a Twingója nem 2001-es, hanem sokkal régebbi, és a sportos 75 lovas motorja 60 sincs és csak 8 szelepes... ☺ vicc az egész!
Megveszi a srác a 2 literes benzines citroen c5 öt a feleségének,egyszer megy el vele a meloba mert az övé épp nem müködik,vissza már ugy hozza hogy fel kell ujitani a motort,azt mondja egy kicsit beleléptem a gázpedálba,szétforgatta a motort,fél milla költség,a csaj majdnem leszurta nagykéssel :)
Megdöbbentö mennyire szét vannak rugva az autok plusz jo sok kilométerrel,nem számit a pénz,megveszik ujonnan és roncsként adják el,ezeket a kereskedö probálja némileg helyrehozni általában kisebb sikerrel mert ö sem akar költeni rá
Múltkor megláttam egy Scenicet HaHun, itt a helyi (Zeg) Rönó szalonnál lefényképezve. Elmentem megnézni, egy ott dolgozó értékesítőé. Kb mint a világháború, minden elemről málik a lakk, belül a kormányból darabok hiányoznak. Sírni lett volna kedvem.. Itt az összes kereskedés kamuzik, mikor a Cliot vettük, végignéztem az összeset. Minden autónál kijött valami hazugság.
Kár. Engem nagyon zavar. De a műszakinál sem kehet szűrni, csak afra hogy legalább. Ha itt lehetne legfeljebbre, akkor talán lehetne szűrni a neppereket.
A gyenge forint és egyébb költségek nyereségvágy miatt a kintröl behozottakat drágán adják,ez magával rántja az itthoniak árát is,mindaddig amig a nép simán elmegy és megveszi a visszatekert kintröl behozottakat addig ez igy lesz,még mindig nem indult el az ittthoni uj autok vásárlásának dömpingje hogy legyen elég hazai használt elado kocsi
Én többel is. Egy haveré kb 2 évesen robbant el a mélygarázsban, aztán azóta is több ilyet hallottam. A kombiból nincs értelmes motor. Az 1,2 tce iszonyat jó, de használtan lutri. A szívó meg harmatos nagyon. Akkor inkább az 5 ajtós, abban volt 1,4-1,6.
A gond az hogy hat év alatt annyit romlott a forint hogy ami akkor 1.1 milla volt évjárat az most a duplájába kerül és a megöregedett autot el tudom adni a hat évvel ezelötti árán,csak azért nem kapok semmit
Szuper kocsi, nekem 1,2 tce volt, de annyit nem adok ennyi felhasználásra autóért. Évi 2-3.000 km! És ott is vannak bajok. Leégő ablaktörlő kar, berobbanó hátsó üveg... Turbótól hasznáktan félnék, 1,4 meg abban nincs már, csak 1,2 75.
Nem kell olvasnom sem, céges m2/2 kb 1 millóban van az elmúlt évben, pedig benzines. Teljes komputer csere, leégett a generátor, új első lámpák, meg nem is tudom még mi...
Volt egy valagnyi Rönóm R5/Clio(4 db) Thalia/Logan/m1(2 db), de az m2 ismeretlen terep, ezért kérdezem. Mivel nagyon keveset lesz használva, egy 100.000 feletti javítás(ami nem kötelező szerviz) luxussá tenné. És nem az a lényeg, hogy ki tudom fizetni, hanem hogy megéri-e.
Használt auto vásárlásánál az ésszerüség általában elmarad,ennek örülnek a szerelök,jopofa a nyomogombos automatika egészen addig amig a falubol nem tudsz sürgösen eljutni sehova mert nem indul és nincs otthon a másik kocsi a busz meg fényevente jön egyszer,ne probáld ki hidd el nem jo
Tesómnak volt H 1,4 0 km-es, 120.000 körül megnyúlt a lánc..... kicsi, nagyon fapad, motorja max 70 le, szörnyű a kormánya, rettenet a hangja( cégnél is van vagy 10 db ilyen).
Én eladtam a Rovert. Akkor vettük a Cliot (2000 1,4 16 TechRun). Igazából azzal jár majd dolgozni, a Mazdát meg eladnánk, helyette kellene valami a lent leírt alkalmakra.
Ha jot akarsz magadnak akkor veszel egy g astrát láncos 1,4 es motorral vagy h astrát,olcso a gyári alkatrész jo a fogyasztása és nem olyan fapad mint a lacetti vagy a suzuki wagon,ignis,sx4
Használt japánba belenyulhatsz rendesen,nem olcso az alkatrész,igaz nem rohad az m2, de az m1 már belekezdett rendesen azt már nem vennék mert igencsak 16 éves abbol is az utolso
Nekem(nekünk) egy ph2 Classic tökéletes lenne, azt legalább ismerem is. Persze egy m2 szebb, modernebb, de nincs rá szükség, illetve sok felesleges kockázatot rejt.
Német ingyé' sem kell. Vagy Rönó vagy valami japán, ami nem rohad(na az sem kis feladat).
A négyes golfnak nincs tul jo hire de vannak belöle jobb állapotuak,nem is drágák és könnyen szerelhetök, alap hiba szokott lenni a pillangoszelep elektronika meghibásodása,cserével megoldhato és hosszu távon megint jo,a citroen c4 az bosch auto de tényleg minden része bosch a motortol a fékekig,egyszerü az alkatrész választás szerelése sem bonyolult,kulturált kis auto de csakis 1,4 est szabad venni mert az 1.6 os sokat eszik,hatalmas a fordulatszáma 130 nál ötödikben (4200)
Az utolso m2 is már 11 éves,az m1 összes fajtájához egyre kevesebb a bontott alkatrész a bontokban,kifutottak és nem éri meg nekik foglalkozni vele, lehetöleg valami rendes gyujtáskapcsolos autot vegyél,bármit amibe olcso az alkatrész és nem nagy gond neki a sok állás
Eljött az autócsere ideje, az asszony nem hagy békén, hogy M2 legyen ( 1,4 16v 2003-2004). Én inkább M1/2 felé hajlanék, valahogy azt jobban ismerem. Mitől kell félni legjobban? Kártyás rendszer?
Ez ilyenre sikerült. ;-) A vicc, hogy kint egyáltalán nem hallom a klímát bekapcsolni, nem kattan a kuplungja, annyit veszek észre, hogy megy a ventilátor és hideget fúj, ha leveszem a hőfokot.
Most vettem egy 3/4 es crowa hajtokart toldással és 30 as dugoval ilyen csavarokhoz,sok tipuson ez van és a félcolossal nem tudtam lazitani,ezen ugrálhatok de olyan nehéz hogy magátol is lazit
99%, hogy hengerfejes a kocsid. Nyomáspróbázni kellene. 1-1,5 bart rányomni, és nézni, hogy hol jelenik meg a víz. Ha nem vezet eredményre, akkor a hengerekbe 20-25Bar, amennyit tudsz nyomni. Vagy kamerával be kell nézni a hengerekbe, hogy van-e nyoma víznek.
A termosztátnak nem egyik pillanatról a másikra kell nyitni, hanem fokozatosan. Akkor jó, ha viszonylag gyorsan elindul felfelé a mutató, majd üzemmeleg előtt lassul, és végül megáll üzemmeleg állapotban. Innen nem mozdulhat már vissza. (persze kivéve, ha téli hideg van, és erősen fűtűnk a kocsiban, akkor kicsit lejjebb mehet, de akkor is csak lassan)
Nagyon hengerfejszagú történet. Keress egy bontásra ítélt kocsit, amiben még benne van a motor. Nézd meg a kiegyenlítő tartályt. ha patika tiszta, és tiszta benne a folyadék, vedd meg a motort, és építsd át a saját kocsidba.
Ha veszel egy új hengerfejet, akkor ugye új csavarkészlet, új vezérszíj, új fagyálló, tömítés, hézagállítás, szerelés... brrrr Aztán vagy-vagy.
Az "új" motor beépítése után alaposan légtelenítsd le, és új termosztáttal, de inkább új termosztátházzal rakd össze.
Ha mégis hengerfejet cserélsz, amikor szétszeded, a motortömböt ellenőrizzétek alaposan, hogy nincs-e valahol megrepedve. Le kell pucolni alaposan, és penetrációval megnézni. Pepecs meló, de körbe tud szivatni 1-2 repedés, ami elsőre nem látszik, csak melegen, vagy lehúzott csavaroknál nyílik meg.
Ok, hogy a hengerfejet síkoltátok, de mi van a blokktömb tetejével? Láttam már elvetemedett blokköntvényt.
Esetleg nincs valami otleted hogy mi lehet a problema ha nem a hengerfej?
Futesem nagyon ingadozik, elindulaskor jon egy kis meleg, aztan ahogy a mutato megy felfele a kijelzi feleig elmegy a futes, majd visszaesik a mutato akkor van futes, megint felmegy es csokken, visszaesik akkor ismet jo.
Fogy a vizem is.
Amikor a mutato elsore eleri a kozepet, de a termosztat meg nem nyitott ki, a kiegyenlito tartalynal a kupaknal jon ki a viz.
Megoldottam a nem biztonságos weboldalak problémáját,a digicert oldalárol le lehet tölteni a tanusitványokat és telepithetöek androidra most minden jol müködik
Most kell venni egy komplett, bontatlan motort, átrakni, és kész. Kár játszani a hengerfejjel. Annyira kényesek, hogy hiába adsz meg neki mindent, figyelsz oda az előírásokra, cserélsz, amit kell, ha olyanja van, akkor is el....ssa magát. Rendesen felújított hengerfejet kapsz annyiért majdnem, mint egy komplett motort. Aztán vagy sikerül összerakni, vagy nem.
2x csereltunk mar hengerfejtomitest. Csiszolva is lett, de most 2 ev utan megint ugyanazokat a tuneteket mutatja, mint mikor kiegett a tomites. Es egyszeruen nem tudom mitol lehet hengerfejes ha ismet az :/
Ugyanaz. Jönnek elő a csontvázak a szekrényből szépen lassan. Meghirdettem az egyik kétkerekűt, azzal kipótolom ennek az árát, meg még egy kicsivel, és egy fele ennyi idősre cserélem.
Köszi, kedves vagy, hogy segítenél, de megoldottuk. Vagy nem tartotta meg a csomagtartót vagy feszült, de a férjem rájött mi az oka és sikerült. Én még most sem értem miről beszél.
Sziasztok! A segítségeteket kérném. Megane coupe-m van 1996-os (nem tudom számít e). A csomagtartó teleszkópját próbáljuk cserélni, de nem akar sikerülni. Valaki lenne olyan kedves és egy közeli fotót küldene nekem a rögzítéséről...... Előre is köszi! Judit
Sajnos ezzel nem jutok elöbbre, a kormányzár mechanikus alkatrészeket tartalmaz,annak ellenére hogy kiherélhetö mégis marad benne mozgo alkatrész ami idövel elkopik,ha megáll a kormányzár onnantol nem indihato a motor söt legtöbb esetben uch csere is szükségessé válik,ennek elkerülésére lenne jo teljesen kiiktatni szoftveresen és mechanikailag is,utána következne az immobi annak érdekében hogy megszüntessem a kártyaolvasot és betennék egy gyujtáskapcsolot akár a startgomb helyére,az idö elörehaladtával egyre inkább észlelhetö hogy megpusztul az elektronika márpedig veszélyben van az inditás folyamata
Ült egy fiatalabb nö is az öreg mellett,ha esetleg neki van jogsija akkor nem lett volna szabad engednie az öreget, van olyan szomszédom aki mellé már nem merek beülni és hiába mondom neki jobb lenne eladni az autot,nem hajlando rá
A csatlakozon lévö része a csönek csont keménnyé vált,lehet hogy a ragaszto szivodott bele és az keményitette meg,el kellett vágni a csövet és a maradékot faragni,de a fargás sem volt egyszerü, a csatlakozo felülete ezzel megsérült,a fenyöfa formája az éle lekerekedett,arra már másik csövet nincs értelme rátenni
Gyári csatlakozorol probáltam leszedni csövet melegitéssel de nem sikerült,csak lefaragni tudtam mert nem csak rá volt melegen tolva majd lehült hanem ragaszto is volt a két réteg között ami nem lágyult meg,ezért problémás a dolog
Lehet, hogy megmelegítve lejön a cső a pumpáról. Utána meg egy körkörös bilinccsel vissza lehet szorítani az új pumpát. Esetleg a felhúzott cső tövét be lehet kenni FSB-vel a tuti légzárás érdekébe. Vagy vesz külön méterbe csövet és azzal szereli össze.
Kipróbáltam és ha lehúzom a szivattyúnál a csövet, akkor szépen adja a gázolajat, úgyhogy valószínűleg a szűrőböl visszamenő gázolaj hangját hallottam a tankban. Viszont érdekes, hogy szűrőcsere után nem bírtam vele felszívatni a tankból. Köszönöm az eddigi segítséget!
Nem tudom hol lehet még máshol kapni kézipumpát de az biztos nem lesz olyan mint a gyári,mivel vágnod kell a csövezetéket emiatt nem is oda fog kerülni a helyére,ezért vennék gyárit,annak egyik csöve a szürönél végzödik a másik a kocsi alatt valahol közép tájon egy csatlakozonál
Neked nem biztos hogy felkeményedik járo motornál mert régebbi fajta szüröd van,de tudnod kell légteleniteni vákum nélkül szépen a szivattyu felé és ha visszateszed a csövet akkor a szürön keresztül a tank felé
Állo motornál lehuzom a szivattyura menö csövet majd pumpálok és akármennyi gázolajat el tudok igy lopni edényben, akár az egész tankot ki tudom vele szivni és közben átment a szürön szép tiszta az anyag
Az enyém 2006 utáni az igaz de pályázás után megállok alapjáraton hütöm a turbot ha ilyenkor megnyomom a tápszivattyut akkor kemény,nem akar szétdurranni de van benne nyomás,lassan össze tudom nyomni de ha elengedem a tankbol szivja a gázolajat ismét felkeményedik
Az nem jo,nem jön létre a rendszerben és a szüröben az alapnyomás és emiatt is dadoghat,a levegö is igy szinte csak a szüröbe megy vissza és ott kering a szürö meg a motor között
A kézipumpának van egy kis nyomástarto szerepe is amellett hogy megakadályozza a visszafolyást,ha azzal nem tudod felpumpálni akkor a visszafolyást sem akadályozza meg, ne tegyél be visszacsaposzelepet mert más már csinálta és utána sokba került a szivattyu és többiek javitása, cserélj kézipumpát ha rossz
Itt felénk túl sok lehetőség nincsen. va ez a srác, aki igaz drágább egy kicsit, de helyben van, vagy van az unix, ami szerintem nagyon drága, és még kocsikáznom is kell 10km-t
Zs+u nál vásárolok,megrendelhetem neten de személyesen is bemehetek a boltba a kedvezményt akkoris megadják,ha nem jot veszek mert elnéztem akkor kicserélik gond nélkül
A kézipumpában két visszacsapo szelep van,tehát abbol ki kell jönnie a gázolajnak a szürö felé,nem lehet hogy rossz a kézipumpád és elég sok üzemanyag visszamegy ott a tank felé?
Az internetes vásárlással meg már kezd elegem lenni, mert az olajgombám sem olyan csatlakozóval volt, és a gázolajszűrő sem. Csak ezeket már vagy 2 hónapja vettem... Úgyhogy nem tudok reklamálni.
Ez a szürö nagyon jo a német autokra de a franciákra nem hinném hogy itt bárki is venne, a mecafilter és a purflux gyári beszállito a renaultnak, a bosch közösen szervizeli a delphit tehát az is belefér mindkettö szürö a rendszerbe, a mann filter alapbol jot gyárt
Akkor ha most jól értem ez a szűrő nem jó? Elég drága volt ahhoz képest. 11000FT volt némi kedvezménnyel. Vagy lehet valami mást csinálni, hogy megszűnjön a dadogás?
A légtelenitést ugy tudod csinálni hogy a szivattyurol lehuzod a befelé menö csövet majd utána pumpálhatsz de szerintem neked a régebbi szüröd van amit tudni kellene légteleniteni enélkül a mozdulat nélkül is és szépen nyomná a tank felé a levegöt
Valoban sok levegö megy vissza a szürö felé,ezért veszünk minöségi szüröt amelyik a levegöt szépen átirányitja a tank felé minél többet és nem az egészet a szüröbe,mann filter,bosch,delphi,mecafilter,purflux,ezeket a szüröket szoktuk venni
A két hátsó lámpából az összes izzót kiszedtem, és így is csinálja, tehát ott szerintem nem lehet gond. Amit eddig néztem: Autodata által Amit tudok testeket felcsiszoltam, zsírozva összeraktam, A főbiztosíték összes biztijét, és a rajta lévő csatlakozókat átmozgattam, és átfújtam olajzós kontakt sray-vel. A kormány melletti biztosíták táblát, és a központi + ablak vezérlő panelját kiszedtem, átmozgattam befújtam. A panel pozitív és negatív betápját próbáltuk direktbe megtáplálni is és a testeket is színtén. A panel olyan mint ha zsír új lenne, oxidáció egyedül az akku és a váltó közötti kábel saruja tövében volt, ami hozzáteszem hogy mérve tökéletes. De ezt is kicseréltem egy új kábelre. Ami ezek után változás történt, hogy Csak egyszer zár az ajtó, eddig többször is csinálta. Viszont most csinálja indításkor, néha: fékezéskor, indexeléskor, világítás felkapcsolásakor. Amit megfigyeltem, hogy kb 1-1,5V feszültségeséskor produkálja, de ezt se mindíg! Az akku indításkor leesik 11V környékére. Másik akkuval, és párhuzamosan bikakábellel táplálva is ugyan ez a hibajelenség. Tehát szerintem az akku is kizárva.
A helyzet a következő: Kicseréltem az üzemanyagszűrőt, és a kézi pumpával nem tudtam légteleníteni. Vákuummal átszívattam a gázolajat, vagy 3 litert, hogy biztosan kimenjen a levegő belőle. A kocsi pöccre indult, és láss csodát nem dadogott. Szépen ketyegett, majd kb 2 perc múlva elkezdte. Talán egy kicsit jobb lett, de dadog.Amit még észrevettem, hogy rengeteg levegő megy vissza a szűrőbe a résolajcsövektől. Esetleg attól nem lehet? A szűrő egyébként nem igazán volt koszos.
Dizel. Na akkor ma reggel inditottam es ehogy be indult most is kattant a hatso ajto ajto magyarul kinyilt. Nem tudom miert meg most sem. Pedig kikapcsoltam azt az ajto zarat is . Es meg is csinalja.pffff mar nagyon idegesit. Ja es ha le allitom a motort akkor is kattan egyet kinyilik vissza . Prrrrr.
Beinditod a motort,elmész a boltba veszel négy sört,jössz hazafelé és megállsz a ház elött de a motort még nem állitod le, a középkonzolon van egy ajtozáro nyito gomb,azt megnyomod és nyomva tartod kb 10 másodpercig vagy amig nem jön valami kattanás vagy zárás és elengeded,ha eddig neked elindulás után bezárt az ajto akkor mostantol nem fog
A kártyaolvasoban van mikrokapcsolo,mutatta egy villanyász hogy be se kell tennem a kártyát csak tegyem le középre,csavarhuzoval benyomom a mikrokapcsolot és máris indithatok,lehet van másik mikrokapcsolo is amelyik épp megpusztult az olvasoban ? Vagy épp ez amiröl irok?
Ha nincs benne a kártya, akkor 1 gombnyomásra nem csinál semmit. Ez meg lekapcsolja a műszerfalat, leteszi 0-ra a fordulatszámmérőt. A motor meg vígan jár tovább. Mindig ugyanazt a procedúrát csinálja végig. Mutató le, pár mp, kattan a központi, motor leáll.
Érdeklődnék tudna valaki segíteni.Renault 2 Grandtour 2000 cm3 benzines 2006 évjáratévjárat inditású 3 nyomógombos.Ha beíndítom a motort akkor a hátsócsomagtartó ajtó kinyílik.Ha megállok leállítom a motort kinyitom az ajtót ezzel eggyütt kinyílik a csomagtér ajtó is.Előre is köszönöm.
Azt mondtam már, hogy üljön sünre, aki megtervezte az M2/1 első irányjelzőját? Tegnap 1 óra alatt sikerült kitépni a helyéről az izzót, úgy be volt rohadva. Az utolsó utáni pillanatban jött ki a helyéről, amikor már azt terveztem, hogy flex-el körbevágom a lámpát...
...ja, és nem lett jó. Ma is vagy villog, vagy nem. A leállítós hiba is többször előjött tegnap. Érdekes jelenség, amikor gombnyomásra lekapcsolja a műszerfalat, a motor meg jár tovább. Pár másodperccel később, egy központizár-kattanás kíséretében meg leáll a motor.
Ha a saját kocsiját bontotta szét akkor meg kell lennie minden alkatrésznek a vezetékeknek is,ha csak ö is berakta majd most eladja annak akár olyan oka is lehet hogy levették a rendszámát mert szabálytalanul volt szerelve,persze jobban ismered a történetet mint mi,ennek megfelelöen dönts
Ha magad csinálod az idö nem tényezö,az autod most 15 éves inkább a pénz a kérdés hogy megéri e beletenni annyit,ha a mostani lámpád tükrei homályosak akkor esetleg uj lámpa uj emeltfényü bosch vagy osram nbu izzokkal megoldás lenne, egyszerübb és olcsobb,hacsak nem ingyen kapnád az egészet
Lámpamagasság állito karrok és potméterek a futomü lengökarokra van szerelve plusz vezetékek is vannak hozzá,ha minden de tényleg minden alkatrész megvan akkor semmi akadálya hogy beszereld
Ráncfelvarrás előtti mindkettő, a srác aki eladja a xenonost egybe adja minden tartozékkal és a lökhárítót is amibe benne van a mosó fúvóka azt szerintem meglehet oldani elvezetni hozzá a folyadékot, én egyedül a csatlakozó azonosságba nem vagyok biztos meg most így ebben a magasságállító megoldásában.
Az automata fényszoro magasságállito rendszert is be kell szerelni hozzá ami a futomühöz van kapcsolva,nem biztos hogy megkapod hozzá az alkatrészeket vagy csak horror áron,anélkül bele sem kezdj
Sima alap fényszóróval szerelve, kérdésem az lenne, hogy szeretném kicserélni gyári xenonos projektorosra. Megvalósítható-e, van aki már csinált ilyet? Mindennemű választ meghallgatok előre is köszönöm! :)
Hasonló gondom volt de nékem az üzemanyag szűrő csere után pár óra állás után nagyon nehezen indult. A hiba az volt hogy az ütemanyagszűrő csonkja 0.2mm-el vékonyabb volt mint az eredeti. Sajnos bedőltem a kereskedőnek mivel nem az eredeti gyári szűrőt adta de hitegetett hogy ez is ugyanolyan jó lesz.
Milyen tipus lett betéve? Elöfordul hogy némelyik nem jol tereli át a motortol visszafolyobol érkezö levegöt a tank felé hanem sok megy és marad benne a szüröben,az is elöfordulhat hogy valami miatt csökken a nyomás a rendszerben,elengedheti valamelyik porlaszto vagy maga a szivattyu,de amig kis rásegitéssel beindul addig azt a részt nem bántanám,föleg ugy hogy a további inditásoknál jol indul
Sziasztok! Lenne 2 kérdésem hozzátok: Az egyik egy 2005-ös 1.5DCi motoros grand scenic, melynek olyan problémája van, hogy alapjáraton, nem egyenlő időközönként dadog egyet, vagyis hirtelen olyan mint ha le akarna állni, utána mint ha semmi nem történt volna megy tovább. ez kb. 1 másodperc. Ha egy nagyon kicsi gázt adok neki, akkor nem csinálja, és menet közben sem. Én valami szenzorra gondolok. A légtömeg mérőt, és map szenzort takarítottam, a map kissé olajos volt, de változás nem történt. Működésében nem zavarja, csak engem idegesít nagyon. A másik problémám egy 2000-es kiadású 1.6 benzines scenic, amely mostanában minden nagyobb fogyasztóra, pl.: index, világítás, féklámpa megnyomására, illetve bekapcsolásakor lezárja az ajtót, pl. indexeléskor annyiszor, amennyiszer felvillan a lámpa. Az akku sarukat újra kötöttem, felcsiszoltam lezsíroztam, a kaszni testjét is! Így is csinálja. Ja, és leállított állapotában is, úgy hogy még a kulcs sincs benne. Mindkét autó a sajátom. Tippeket, ötleteket szívesen elfogadok, és köszönöm előre! :-)
Meglett a tolatoradar hibája,jo lett az uj szenzor,csak vissza kellett tenni a gyári rádiot mert miért ne cserélték volna ki azt is és a rádion keresztül a hangszorokban csipog a radar,az uj rádiot nem vezérli sehogy a rendszer nem kompatibilis :)
Gyári ajánlás 195/50/16 os kerék mehet rá, benne van a használati utasitásban de látnod kellene én is a 195/60/15 öt javaslom mert az csak 1% ban tér el és miért ne férne el ráadásul nem drágább az a gumi
195/65/15 helyett felrakhatok 205/60/15 öst ami váltoméret és csak 1 centivel szélesebb és elfér,felrakhatnék 185/70/15 ös gumit is csak annak darabja 70 ezerröl indul
M1 röl van szo, a motor méretének megfelelöen raktak rá fékeket,onnan indul a kerekek mérete 13 tol egészen 16" ig ahogy látom mert a kupékra mehet 16 os is de azokra nem is irtam 17 est ha jol megnézed, ha nem látnád akkor kinagyitom neked
Megsugom,m1 nél 13,14,15 colos a méretek amiböl választhatsz,m2 nél meg 15,16,17,18 colos kerekeket vehetsz, m1 nél az NT2713A kiegészitésben benne van milyen gumikat lehet feltenni, az m2 nél nincs kitétel mert átirják a rendszert amit Lászlolaci is meg tud tenni
Ott van a dialogysban egy csomo felniméret 15,16,17",valami gumit csak rátesznek ha ilyen kerekkel kéred és ha van erösebb eltérés a gumiméretben akkor átirják az ecut vagy uch t vagy valamit hogy jol mutasson a kilométerora
M2 nél hány féle méretü felnit lehet feltenni gyárit? Azokra gumi is kell és lehet hogy van bennük minimális eltérés amit még megengednek,ha benne van a 2,5% ban akkor miért ne?
A hahun 2000-2001 közötti szedánokon 15 ös felnik vannak különbözö peres 185 ös gumikkal, a kombikon meg mindegyiken 185/65/15 ös,olvastam itt aki 16 os felnit rakott fel tehát az is opcio
Ideje lenne épiteni kecskemét dunaujváros fehérvár györ utvonalon egy autopályát és igy összekötni az M5 M6 ot az M7 és M1 el mert a nullás állando foltozásának semmi értelme
Sötét szobában megy a tévé,én épp a hátamon ülök és fogalmam sincs a telot hogyan állitsam be hogy a tévét rendesen lefotozza aminek állandoan változik a fényereje :)
Nálam minden csatornaváltáskor jön ilyen kiirás,mutatja a pillanatnyi müsort és a következöt,jo sokáig mutatja,de a teljes epg behozhato,felvesz lejátszik,megy akár 1 terrás külsö vinyoval is
az Intek boxokat szerettem, de érdekes módon olyan 1-2évet bírtak csak, aztán fagyogatnak és cserélni kel. Ezen az Amiko 8140-en semmi nem segít indíthatod ezt újra bármi akkor is fos. A röhej hogy elhoztam egyet az ügyfélszolgálatról otthon bedugtam és 2 percet nem tudtam használni mert folyamatosan újraindult. Gyári hibás volt.
Ja ebay-es történet. Visszaküldték a pénzt rendesen. Ahogy ígérte 2 munkanapon belül a számlán volt. Most megrendeltem egy másik cégtől, meglátjuk, ideér-e.
Azt hittem, csak nálam van ilyen anomália. Néha többször is újra kell indítani a t-homokos boxot, mire betölti a csatornákat. Van, amikor csak kártya ki-be segít.
Miért jó a t-homoknak, hogy ilyen gagyi kütyüket ad ki az előfizetőknek?
Akkumlátor csere előtt állok 2012es,1.6 K4M. Aki már cserélt aksit, hasonló korú és motorral szerelt autójaban, milyet választott? Nekem a gyári ami benne van jelenleg 50ah 420a kapacitással rendelkezik. Érdemes nagyobbat kapacitást valasztani, vagy maradjak az 50/420nál?
És ez biztos, hogy a box bűne ? Akkor mikor a boxon nincs rendes EPG akkor megnézted, hogy a tv készüléken van-e rendes EPG.
Pld nálunk rengetegszer előfordul, hogy az EPG hiányos nálam a TV készüléken. Mérgelődtem, hogy lehet a TV a bűnös de épp tegnap beszéltem egy szerelővel aki azt mondta hogy egy a központ bűne nem a TV-é. Azt mondta, hogy az itteni fejállomás is már üvegszálon kapja a digitális jelet így már szinte csak átjátszók és csak az analógot veszik az űrből. Szóval nézd meg, hogy amikor a boxon rossz az EPG akkor a TV-n is rossz-e.
Most mutatta a tévé hogy élnek nálunk a kinaiak,rögtön ugy döntöttem hogy megyek és összeszedek mindjárt kettö kici kinai csajszit,ketten ügyesebbek :)
Van egy renault megane 1.6 2004-esem, a középdobot cserélték, de nem volt jól letömítve, kiírta, hogy check injection. Gyári diag kiadta, hogy az első lambda szondánál van időszakos hiba. Cserélve lett a szonda és a kipufogó is javítva lett, de újra kiírta ma a hibát. Valakinek valami ötlet? Annyi még, hogy hideg motornál 1700as fordulat környékén kicsit beránt kb 1 km után már elmúlik neki ez. Egyébként a hibát is hol írja hol nem, egy idö után a motorhiba is világít. Elöre is köszönöm!
Tudtátok hogy pesten a kinai srácok inkább kinai csajokat keresnek és a kinai csajok inkább magyar vagy más külföldi srácokat ? Ideje elindulnom az erzsébet térre :)
Univerzális auto gyári radarral, hátramenetbe téve a váltot csipogás ahogy kell, a kijelzö átáll radar üzemmodba és kiirja hogy hiba van, egy diagnosztika kiirta jobb szélsö hátso szenzor hibás,vettünk belevalot beraktuk,most az történik hogy hátramenetbe téve nincs csipogás a kijelzö nem áll át radarmodba és nem ir ki hibát,ha lekötjük az uj szenzort akkor minden a régi üzemmoddal hibával jön,vagyis az uj szenzorra elnémul az egész és nincs hiabüzenet sem
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék hogy renault megane classic 2003as típusban az elektronikás ablakemelő átalakitható mechanikusra? jobb első oldalt kellene kicserélni! kárpit csere tuti az ajtó része engedi?
Friss disznohust megsozom és nyersen megeszem de a marhát nem szeretem véres nyersen,tehát ne látszodjon már a vére, magát a marhát persze imádom és szoktunk is steaket csinálni, pár napig pácoljuk majd sütjük
Én sütöttem grilltárcsán kevés zsírban vadhúst. A húst nagyon vékony szeletekre kell elvágni kb 3-4-5mm és csak pár percig sült és puha lett ha sokáig van sütve megkeményedik. Gondolom a marhahús is hasonlóan viselkedik.
Behajtás után letörik a feje. Kiszedni úgy is lehet hogy a csavarfejbe egy hornyot vágsz a csavarhúzónak egy hasonló szerszámmal, . Utána ha minden jól megy akkor ki lehet szedni ezeket a védelmi csavarokat.
Az ibizánál ugyanez van, furni kell de abban az a jo hogy le kell venni a kormánykereket és az egész kormányoszlopot ki kell venni mert nem férsz hozzá sem furoval semmivel,szerencsére annál egy kis wd megoldotta a kulcs problémát majd eladták az autot,az uj gyujtáskapcsolo rám maradt. Az uj kapcsolo meg már rugos pöckös és kivehetö
Még csak annyit szeretnék elmondani hogy az új kapcsolóban nincs menet hanem csak egy sima 5mm-es furat van. Az alsó rugós részt is kell nyomni ha a fölsőt sikerül kiszedni csak úgy jön ki a kapcsoló.
Sajnos azt találták ki mint amit írtál is hogy csak fúrással lehet eltávolítani a gyújtás kapcsolót mert a fölső rögzítő egy csavarmenetes rögzítő amit még be is ragasztottak. Az vele a baj hogy fölülről egy mélyedésben van a csavar feje ami nem más mint egy alátét aminek nincs széle hanem kúpos az egész. Flexel sikerült kivágni mert acélból van amit fúróval nem tudtam megfúrni próbáltam kobalt fúrót is meg vidiát is ami vitte volna de nem tudtam olyan nagy nyomást kifejteni hogy belemenjen a fúró. Nem tudom miért csinálták ezt a megoldást mert ha a tolvajok ellen csinálták azok 5mp alatt kitörik az egész alaminium házat. Kiváncsi lenék rá hogy egy szakszervízbe hogy oldanák meg a problémát. Két autószerelő ismerősömet is megkérdeztem de ők sem tudták hogy kell kiszedni. Még egyszer köszönöm a segítségedet.
Utoljára zafira gyujtáskapcsolot cseréltem,abbol ki lehetet venni a zárbetétet is és átrakni a lamellákat az ujba,maradt igy a régi kulcs az autohoz,annál is rugotörés volt
Viszont ha átvették a vw konszern németek trükkjeit és nem nyomhato be a pöcök akkor furni kell,a gyári gyujtáskapcsolo csak ugy szokott kijönni,az utángyártott már kivehetö
Ha lekötöd az akksit akkor bármilyen csatlakozot széthuzhatsz és forgathatod a kulcsot ameddig kell,valamelyik bütyöknek be kell nyomodnia hogy kihuzhato legyen az egész a kormányoszlopbol
Közben kiszaladtam és lefényképeztem az első képen az új kapcsoló másik oldala van. A második képen meg a kormányoszlop felső oldala és a piros nyíllal jelölt helyen levő csappal nem kell semmit csinálni?
Igen elforgattam gyújtásig de megfogadom a tanácsod holnap újból próbálkozok vele. Még egy kérdésem lenne az Imobiliser vezetékét nem szabad széthúzni? A nyílal szemben levő kis csapot csak fölfele kell kierőltetni?
Probáltad ugy is hogy benne van kulcs és elforditottad kb gyujtásig? Le szoktuk ilyenkor kötni az akksit mert ki tudja meddig kell elforditani a kulcsot hogy a pöcök benyomhato legyel
Tudnátok e segíteni egy Renault Kangoo III as gyújtás kulcsot szeretnék cserélni mert a régiben eltörött egy rugó. A kérdésem az lenne hogy a kiszerelésnél a nyilal jelzett helyen levő kis csapot befele be kell nyomni de ezzel ellentétes oldalon is van egy rögzítő pecek amit nem tudok kiszedni, mintha be lenne ragasztva.
Van olyan tipus amelyiknél a szijtárcsánál nagyobb lemez van mögötte,együtt forog a szijtárcsával és szépen rá van hajtva peremezve a burkolatra de nem ér hozzá, attol függ mennyi hely van
Nagyon sok tipuson van ilyen kis szoknyácska ami védi azt a részt a kosztol és minden idegen anyagtol. Hogy miért nem csinálja senki,nagyon egyszerü a válasz, a 2006 elöttieknél a fötengelyre nincs ékelve egyik szijkerék sem,vagyis a fötengely csavar meglazitásával elmegy a vezérlés,sokan nem cserélnek otthon vezérlést föleg emiatt mert kellenek a spec szerszámok,inkább jön az hogy vezérléssel együtt mindent kicseréltetünk
Van egy 2007-es 1,6 benzines Megane és olyan probléma van vele mikor megállunk lámpánál vagy bárhol alapjáraton mintha szelep hangja lenne bent hallatszik az utastérben is. Olyankor mintha nem járna egyenletesen,de nem mindig csinálja .Okoskerék lehet? Indulni egy pöcre indul más hibát nem érzek rajta... Köszönöm előre is a segítségeteket!
Ha lenne egy védötárcsa a szijtárcsa mögött ami biztositaná hogy egy leszakadt szelet a hosszbordásbol nem jut be a vezérlésbe akkor addig használhatnánk mig el nem szakad,de nincs ilyen lehetöségünk
Egy ismerösöm ott dolgozik szeszámkészitö,hatszáz felett tesz zsebre havonta,ehhez képest sok helyen még mindig minimálbért fizetnek és dolgoznak az emberek,nem szabad telhetetlennek lenni,hagyni kell egy kis idöt hogy fokozatosan zárkozzunk fel ha már huszonöt évig nem történt meg,pedig ezalatt volt párszor nem baloldali kormány,egyszerre nem lehet mindent
Miért van az hogy ebben a topicban kicsik a betük, a több másikban meg nagyobbak jobban láthatoak? Itt állandoan növelnem kell a betüméretet hogy olvasni lehessen
Ez okés mert olyan munkát végez amihez télen nem kell a furgon, de egy ügyvéd telente mit csinál hogy nem dolgozik és nem kell a mercije? Tudom elmegy nyaralni a kajmán szigetekre :)
Ha minden évben kivonták majd visszahelyezték és állandoan kifizették az eredetiség vizsgálatot akkor az többe került mint maga az éves biztositás meg az ado
Ha én ideiglenesen kivonatom a forgalombol akkor visszaállitáskor nem kell eredetiség vizsgálat föleg hogy még érvényes müszakija is van és a nevemen van a kocsi
Tehát ha 20 fokra állítom a digitklímát akkor nem kapcsolja be az elektromos fűtést. (+4 fokos külső hőmérsékletnél.)
Megmaradhat ez a 20 fok 0W érték akkor is ha a külső hőmérséklet mondjuk -5 fok ?
Tudom most erre volt lehetőség de ha egyszer úgy adódik és kedved is lesz hozzá akkor megnéznéd majd ezt is hogy hidegebb időben ezek az értékek eltolódnak-e ?
Csináltam egy tesztet,automata klíma,belső hőmérséklet 19°C,külső hőmérséklet 4°C. 1 Keverőlapát helyzete,ezt folyamatosan változtatja,ha lehúzom 15 fokra akkor 0% ha nyomom felfelé akkor 21 foknál már 100%. 2 Folyamatosan változik,ha változtatom az irányt akkor gyorsabban. 3 20 fok-nál és alatta 0W, 21 foknál már 300W, 21.5 foknál 600W, 22 foknál 1000W volt a kérés.
M2 1,5 dci új kora óta ilyen. Hidegben rendesen meg kell hajtani, hogy elérje a vonalat. Ez az ára az 4-5-6 literes fogyasztásnak 7-8-13 helyett. Nyugi, ez ilyen.
Érdeklődnék, hogy milyen tapasztalatok vannak az 1.2 TCE motorokkal? Konkrétan Kadjar 130le-s kivitelt nézegetem, de megane-ban is ez volt úgy tudom. Mennyire megbízható, olajfogyasztás van-e ezeknél? Egyik fórumban azt írták hogy 100 ezer körül már generál van sok ilyen motornál mert nem túl jó konstrukció. Ez igaz?
Ez hidegben pár perc után a belső keringetést átkapcsolja külsőre magától... persze, védi a hülyéket, akik nem jönnének rá, hogy mitől párásodik le minden...
Nem is tudom, hogy ezen van-e így köztes állás, mint a tekerősnél, amit írtál, hogy megosztod a külső-belső keringetést.
Nekem nincs piros pontom(nem is volt soha) csak 5 ledem van.Pont tegnap dugtam be egy hőmérőt a rácsokhoz és kb.2 km után 40 fokos levegőt fújt ki,10 km nél 65 fok volt.