Nem tudom, a sky pl nagyobbat lep allorajtbol, de az 50 nel megall, mint a szog. A libin jobb a szelvedelem, a futomu, vegsebrol ne is beszeljunk. Es kellemesenszerelheto, holnap fuzom szetfele.
Hát vannak kétségeim hogy az a protektoros cuccra mennyire (nem) lesz jó, de egy próbát megér...csak ne essen az eső, mert akkor a boltig megint fossá ázok...
76, de ez már a gyilkolás kategória. Amit kényelmesen lehet vele menni, az 55-60. Gyorsulásról nem beszélhetünk, kb. 30-ig tudom tartani a lépést a forgalommal piros lámpától indulva. De ezt a részét meg már te is ismered.
Anno mikor megszereztem az "A"-s jogsit, filóztam, hogy Innovátor legyen vagy GS500, aztán a GS lett a befutó. Így 2 év után visszanézve lehet, hogy jobban jártam volna egy 'Novával.
Zsombi meg a fekaval ment egyszer o.sz. 120 at, majd megkerdem.
Volt egy nyarig cb125 egyhengeresunk. Azzal ugy ereztem olyan 70 a tuti utazo, 80 nal mar csak erolkodott, de kiprobaltam 120 at ment az is 32evesen, enyhen oszcillalva.
Ami sr yamahakhoz kozom volt, azok is max 80 nal elveztek a jarast. A cbf 125re kivancsi leszek.
A b&^~ *> ez a <°×@# idő, hogy csak akkor kezdett el szakadni ahogy el kellett indulnom haza...előtte egész nap persze nem esett egyáltalán...f@szom, holnap mehetek kib@szott esőkabátot venni...csak tudnám hova...
Baszki, azért mondjuk 100 ezerről beszélünk és nem úgy, hogy holnap nincs mivel munkába menni, tehát ha ezt egy áv alatt gyűjtük össze visszavitt üvegekből, akkor akkor lesz.:)
Olyan 40-50 ezer körül, ha kímélik. Deugye 20-30-40 van eleve azokban, amiket 100 ezer körül megkapsz, ráadásul a legtöbben fojtás sincs, ergo nem kímélték.
Alku után átiratással megáll 200-ból. Vagy egy Hexagon megáll 150 körül. Szal ha nagyon akarja az ember, akkor hamar megveghető az "álom FB gép", csak ilyenkor kell.:)
Úgya! Minél kisebb testű robogó, vagy valami 250-es, de abból nem túl magas enduro kellene. Nagyon bírnék vele huligánkodni.:D Szigorúan nyáron persze...
MZ-vel is lehetett menni mint a vöcsök...csak ott néha felnit kell cserélni.:D
Ez igaz, de ha hosszú távú fillérbaszásra tervezünk, akkor ez a különbség nem sok (mondjuk 2-3-4 év alatt visszaszámolva hónapra), miközben úgy abuzáljuk szerencsétlen fillért, hogy nem szívásnak éljük meg, és az egyetlen örömöt nem a forintosítható megtakarítás jelenti. Márpedig egy jó 125-ös simán szolgál 3-4 évet, míg egy ötvenest ez alatt egyszer már valszeg fel kell újítani, ami rögtön elviszi az árkülönbség felét-harmadát.
Csak eszembe jutott Csokosek cikke, az ero es az innova parhuzama, amikor a 110 ccm3 es vawe erolkodve trartotta 84 vegseessegu vespat...erted hova akarok kijukadni.
Pl az sh 150 i amit a leginkabb must have robogonak tartottam 105 ot meg csogazon enyhe lejton. Jester otveese meg nyolcvanat....
Szerintem 3-4 órán át az. Visen egy Neos-sal nyomtuk, de fél óránként meg kellett volna állni nyújtózkodni, ha nem álltunk volna meg amúgy is nézelődni. Az meg nagyobb, mint a Vespa, meg van külön hátsó lábtartója is (én szinte minden ilyenen az utas részén tartom a lábam). A városban elszaladni fagyizni nem kicsi, de én nem csak arra használom, idén is voltunk Tivadaron, Szegeden, meg ilyen 150-200 kilométeres szétnézős tripeken. Meg a mi fontos, hogy ezeket a nőm is igényli, tehát erre jobb figyelni.:)