Sziasztok!Kérnék egy kis segítséget,ha valaki tudna akár képet vagy linket kűldeni örömömre szolgálna. Tehát,van nekem egy Keeway Arn 125 robogóm. Villamossági rajzot nem találok hozá. Mivel szét égtek a vezetékeim a lámpa idom alatt és nem tudom mi hová kell kötni.
Robogósok, bírjátok még a reggeli hidegeket, vagy már robogány letéve? Én már erősen gondolkodom rajta, hogy a 0 °C a vízválasztó, és Márton pihenni megy. A kesztyű, meg a kabát a szűk keresztmetszet, ha beújítok valami komolyabb cuccot, az nem áll meg 50e alatt. :(
Most nézem.. le van akciózva 200 fontra, tavasszal még drágább volt.
Én már néztem, nagyon tudományosan egy faléccel :D
Csak elöl lehet bármit is művelni. Elöl középen ahol lejön a váz két csöve van hely, meg kicsit mélyebben van a két váz cső között egy merevítés ahová még lehetne kötni valamit. Összes többi részen csak az idom átfaragása esetén lehet bármit is csinálni.
Ráadásul az idom annyira ki van centizve hogy nagyjából egyszerre ér le az alja a kanyarban a lábtartóval. Tehát azt megkerülni se nagyon lehet.
Na mind1.. most én lépek, mert a végén lefeküdni se lesz érdemes.
Tök jó gumik voltak a gépen, amiket el akartam.. és el is adtam. Hülye lettem volna leégetni... meg eleve soha sem csináltam ilyet, és attól tartok nem is egy 270 kilós benga tehénnel kéne elkezdenem gyakorolni :D
Igazából én olyasmire gondoltam mint ami egy-két chopperen meg a 638-as Jawakon volt. Mert az fel lehetne úgy tenni, 3 ponton a vázhoz rögzítve hogy az idomon ne kelljen faragni semmit se.
Még a nyáron. Nagy baja nem lett, csak idomhegesztés, fejidomtartó konzol hegesztés meg egy kis fényezés kellett neki.... a fényezés még mindig hibádzik.
bocsesz, nem az én hibám volt nem tudtam tenni ellene.
egyébként meg alig voltunk az úton, többnyire néhány kamionos, meg én.
szarintem annak a személyautónak a sofőrje meg biztos egy drogos bevándorló volt, amelyik mögöttem aztán össze-vissza kezdett el cikázni, majd kigyulladt, miután betört szélvédővel nekicsapódott a szalagkorlátnak.
nem ott tört el, el volt már törve, (így vettem) és vissza lett hegesztve, de ezek szerint szarul.
fura élmény volt hallani a csörömpölést kb. 4ezerakárhány kilométer után, először azt hittem, kinyílt az egyik doboz, és elhagytam a cuccaimat.
sötét volt már, autópálya belső sáv, megállásról szó sem lehetett, motor nem billegegett, így kb. 5 km múlva álltam meg egy pihenőnél, megnéztem a dobozt, rendben volt, azt hittem, valaki más hagyott el valamit. kb. egy óra múlva leraktam bp-n a garázsban, akkor láttam, mi a hézag. ez volt az egyetlen veszteségem az úton, egyáltalán nem bánkódtam :)
Nem vagyok szakember, de én úgy gondolom hogy ami leszakad az nem visz magával semmi mást a motorból, ha esetleg csúszás közben beleakad valamibe. Lehet hallani bukógombás rémtörténtetket, hogy a tereptárgyba beakadó gomba elvitte magával a vázat..