Értem. A centizett mérésekben a Polini szokott rosszabb lenni (azonos kategóriában), erre írtam, hogy szerintem nem érezni a különbséget, ha nem mérsz, csak mész. Olcsóbb is. Meg akkor valszeg tartósabb is.
Kisebb szíj és motor élettartam (jó, a motoré mondjuk 20 ezer helyett 18 ezer, szal nem halálos azért). Nem csoda az, csak más.:)
A Speedcontrol és a Multivar között én nem szoktam különbséget észrevenni, amiket lentebb írtam, azokat a németek méregették GPS-sel (55-nél már 63-at mutat a Honda órája, az eredeti 45 is csak 40-41).Bár ez e kis Honda elég gyenge, itt nagyon számít, hogy a Malossi valszeg gondosabban számolta a karakterisztikákat.
A csoda így pár próba után a J.Costa. Nem tudom, mennyire tartós, fél éve raktuk be egy pajtásom 125-ös Velvetjébe (Na, az is egy csoda, mivel Renault néven fut:)), 70-ig lépést tart a 180-as majestyvel, a végsebessége is közel annyi, csak lassabban éri el.
Van, pl. a Choi Nori. Amúgy leírtam, hogy lehet felhúzni. Azon kívül van rá persze nagyobb henger, erősebb főtengely, átalakító karburátorosra, rádob az ember ca. 700-900 eurot és máris megy hetvenötöt. Valszeg nem ez az igény, mikor ez egy új árának a fele.
Még anno az eladó haverja mondta hogy egy Malossi varióval biztos lehetne javítani kicsit a végsebességen, de én nem találtam az oldalukon ehhez valót...mondjuk nem mintha sok értelmét látnám ennyi pénzt rákölteni...
Üdv mindenkinek.Rizsa!Az új robcsiknál 3-4 féleképpen fogják vissza a teljesítményt. 1/kipufogó folytás 2/a variátor távtartóját kell kisebbre cserélni 3/a görgők és 4/ elektronikailag.Azaz kell bele egy tilás mentes gyújtás.Ezek beszerzése használtból is megoldható,illetve szereld magad mozgalomban.Bocsi,hogy beleszoltam.Nem itt szoktam tartózkodni csak járkálok a fórumok közt.
Abszolút nem akarom fikázni ugyanis nagyon meg vagyok vele elégedve, nekem mindig Hondám volt, de egy 50 cm3 Kymcotól 55-60 at megyek, akkor Hondtáól is elvárnék ennyit!