nem ugyanaz a sztori de az olajról volt szó, és arra hivatkoztál hogy más olaj megsül, kokszosodik....
mégegyszer, a JASO az a kuplung miatt lett kitalálva, a diszpergálást pedig manapság szinte minden olaj tudja
ne misztifikáljuk túl és maradjunk annyiban hogy ezeket nem a NASA fejlesztette, gyakorlatilag egy kétütemű golyós/görgős csapágyazású aljára (aminek elég a keverékolajzás is) rábigyesztettek egy sapkát szelepekkel.
olajpumpa is azért ol,yan amilyen mert épp csak fel kell tüsszögni a szelepfedél alá némi anyagot.
szóval szinte még tökmagolajjal is működhet, csak legyen benne:D
Szerintem kenéstechnikailag alapvetően más egy olajszűrő nélküli léghűtéses motor, mint egy papírszűrős vizes. Ettől mindenki használhat, amit akar, csak arra utaltam, hogy aki ezt előírta, az tudja, hogy miért tette, nekem az a 2-3 havonta kiadandó 4-500 forint nem éri meg, hogy próbálgassam, mi mennyit bír. Egyébként a Piaggio 4T vezérműtengelyén csak a vezetőcsapágy golyós, az elmozduló sikló. A főtengelycsapágyak pedig gyanúm szerint C3-asok, szóval ez nem pont ugyanaz a sztori, mint a Smart.
No mi is gondba voltunk kicsit vele: elsőként is az az app nem akarta engedni, hogy képet etessünk meg vele. Aztán a monitorról próbáltuk, de nem tetszett neki a túl kevés kontraszt azokon a képeken, úgyhogy egy online képeditorral futottam egy kört.
Nem lett tökéletes, de így egy 5-10 perc közdés után elkezdte kiadni a szokásos kissé kusza, de megfejthető mondatokat.
bocsi én voltam a béna.valszeg azért fekete mert mechanikus szívató van rajt.és kicsit fel lett húzatva mer igazából csak így ment normálisan.más különben csak hörgőt.ezt elfelejtettem megemlíteni.
Hát minek van nektek okostelefonotok, gyorsabb a passziánsz?:D Nekem nincs, de kolléga is csak nézett mikor mondtam neki. Sebaj, legalább én is mutatok neked valami újat: így kell megérteni.:)
Node a hibásak 2-300 euro körül mennek az ebayen, én meg éppen most dolgozom ki, hogy további 40-50 ezerből hogy lehet jobbá tenni.:)
Pl. még idén bele akarok próbálni egy gázkaros elektronikát, hogy ne legyen sebességkorlátozás benne, meg most éppen szilikon-ólomakkukkal megy, amik nem olyan drágák, de nagyobb kraft jön ki belőle. Szal éppen a két legjellemzőb hibájára keresünk megoldást.
A környezettudatosságot értékeld. Priceless! Amúgy is véges javakat pusztítunk a füstokádó 2T/4T motrokkal, a környezeti elemek - vagy mik - értékét meg elég nehéz a pénzben kifejezni. Legalábbis a Zokos aszonták. Vagy így magyarázta nekem az Árpi.
kizártnak tartom hogy ebbe a fűnyíróba ami golyoscsapágyas vezérmű és főtengellyel fut, ne lenne megfelelő olyan olaj ami a Smart TURBÓ!!! motorokba is jó.
ha valamiben akkor abban kap hőterhelést rendesen, farmotor, turbó, 700ccm és 3 liter olajtöltet....
de ne nyissunk ezen vitát mindenki rakja bele...... amit akar.
Hiszem, ha látom. :) A konstrukció ugyanaz mint a többi underbone-é, semmi különleges tecnikai csemege. plusz azt sem adták meg, hogy milyen körülmények közt mérték. az innovánál is lehet ám csodát látni (értsd 1.5 alatti fogyasztás), ha szigorúan nem mész 50 fölé... :)
Tegnap voltam "bringázni" a hegyen. Egyrész éjszaka nagyon hangulatos a hóban, hogy hangosabban ropog, mint ahogy a villanymotor szól, másrészt eszembe is jutott, hogy ez FB-nek is mekkora már, hiszen sokkal olcsóbb, mint a benzin, meg nem is lassab különösebben, mint egy nagyon keveset fogyasztó 4T. Aztán ráfutottam egy jégfoltra és estem egy nagyot.:)
Előmelegítés helyett milyen fasza lenne ráheftölni egy mondjuk DEFA fűtőelemet (nem a vizes autós megoldást, hanem amit az olajteknő aljára szántak az autóknál), és ezt hozzátapasztani valahogy a levegős blokkhoz, vagy a kismoci olajteknőjéhez.
300wattos ez a fűtőszál, és szépen fél - 1 óra alatt átmelegítené indulás előtt .)
Az Astránál bevált (mondjuk az a víztérbe lóg), 30 fokra felnyomja a -10 fokban is.
segítséget szeretnék kérni meg néhány jó tanácsot.Nemrégiben vettem egy Malaguti F12 robogót.Gondoltam itt a tél van mit javítani rajt rendbe teszem.
70ccm henger lett rárakva amit sajna az önindító nem bír áthajtani,de rúgásra elsőre indul.Viszont vannak vele gondok.sajna a karbit már nem cserélték nagyobbra dellorto12 van rajt 75 főfúvókával.De ezzel így nem igazán úgy üzemel mint ahogy kellene,mintha keveset kapna.Nagyobb fúvóka segítene?A másik gondom vele,a légszűrő felé eléggé nyomja az üzemanyagot.Igazából arra gondoltam veszek rá egy 50 hengert akkor jó lesz az indítója is meg a karbi is talán megfelelő lenne hozzá.Nem száguldozni akarok kis fogyasztás és normális üzem lenne a cél.
Esetleg vélemény tanács segítség valakitől nagyon megköszönném.