Nem azt mondom, hogy azóta is folyamatosan a neten keresek ABbmot képeket*, de ha már nosztalgia bordós/pirosas fényezés, valamint négylámpás, tehát külön fényszóró és zárfény, akkor már nem kellene a homlokfényszóró is? Mert ismereteim szerint _pont_ilyen_ kivitelben nem létezett/létezhetett, és nem is találtam olyan képet, ahol nincs a noszatlgiának fent lámpája...
"Ha gyári valami,vagy felmagasztalt ember csinálja akkor minden hibás kaka jó,ha meg "nem gyári" akkor fika"
Biztosan az volt a baj hogy nem csinált egy kiállító sem pontosan olyan 41cm széles "L" alakú modult ami pontosan beilleszthető a sarok garnitúrád főlé,hogy csak felfúrhassad és örömködj? :))))
Szerintem szólj valamelyik gyárnak biztosan a kedved szerinti HQ minőségben készítenek egy limitált darabot nem "arany árért" :))))))
A kiállított terepasztalok minőségének valóban elég nagy volt a szórása, de azért voltak ott nagyon szép munkák is, minden méretarányban.
De nem gondolom, hogy csak ez számítana.
Fontosabb, hogy egy nagyon jó egész napos program volt családok számára és a legjobb alkalom, hogy megszerettessék a gyerekekkel a vasútmodellezést. Emellett jó volt hogy sok bolt és kisszériás gyártó elhozta termékeit, amit így egy helyen lehetett egyszerre megvásárolni. Stb...
Nem csak idén nem lesz, tavaly volt az utolsó. Nem kizárt, hogy a jövőben lesz hasonló rendezvény, amiben részben benne lesz a Temofeszt szervezőgárdája, de ilyen formában a Temofeszt (a jelenlegi álláspont szerint) megszűnt.
Az 1996-os dátum elírás, sajnos a parkos kottatartóra és a lefűzőmappás könyvbe is ez került. A kocsit az Árpád mentesítésére mázolták át így (én 1992-re emlékeztem), de a 1991-es rev dátum az igazi.
Ezt nem teljesen értem, a modellen 91-es revíziós dátum van, ha jól látom? A nosztalgia honlapja szerint 96-ban újították fel, és lett "az eredetitől eltérő bordó színre festve" Az interneten ugyanakkor találni 1993-as dátumozású képet is, amin bordó színű.
Igen, ha visszaolvasod a topikot, akkor elég sokat megtudhatsz a modell születéséről: hogy hogyan sikerült az MTB-vel egyezkedni, hogyan lapátolták össze egyes fórumtársak az információmorzsákat, hogyan segített a kolozsvári bolt a megrendelésekkel, hogy megszülethessen az első magyar vonatkozású MTB-modell.
A tervek szerint a zöld Bbmot után valóban a III. korszakos ABbmot következett volna, ha valakik nem kezdenek magánakcióba, és nem köpik bele a levesbe ezt az V-VI. korszakos variánst. Úgy tűnik, annyira gyorsan alakultak az események az MTB-nél, hogy a honlapjuk nem győzte követni :-/
Javítottam a hírdetést az Ebayen. Köszi. Egy cseh motorvonatot kopiztam, és ezért maradt a szín.
Az Ep. IV-re 1965-től 1990-ig, mig az Ep.III-ra 1949-től 1970-ig van az Ebayen a választási lehetőség. Ebben van 5 év átfedés. De, ha azt mondod Ep. III, akkor elfogadom. Inkább eladó vagyok, mint szakértő. :) Köszi!
Az említett "apró" eltéréseken túl, úgy mint feliratok, sárga csík és egyebek, én egy "szerkezeti" hibát vélek felfedezni: a két első osztályú fülke helyén egy utastermet látok, két páholyosztással... Szóljatok, ha tévedek...
Ami biztos, hogy a legutolsó ellenőrző rajzon még megvolt a doboz. A fellépő helye pedig látszik a másik képen. A feliratokkal kapcsolatban nem tudok mit mondani, sajnos ez ilyen lett, A III. korszakos ABbmothoz lett leadva felirati terv.