van megfelelo alu zartszelvenyed? nekem ilyen combos nincs. de mondjuk inkabb vasbol csinalnam. majd megnezem ocsemeknel hatha van elfekvoben anyag. amugy ha van valami keszen, normalis aron akkor inkabb megveszem, mert egy ilyen farigcsalasra siman elmegy egy napom, amit inkabb massal toltenek, tudod melo, kolkok, foto, ilyesmik;)
az emelomet is at kene alakitani szemesre, azt mar kinertem, valoszinuleg van is anyaguk hozza csak meg kene csinazni.
Nem ismerem az angol szak- és márkaszervíz állapotokat, ha ott mindegyikben olyan a helyzet, mint az itthoni legutolsó putriszervízben, akkor természetesen a tanácsom érvénytelen. :)
Nem egyszerűbb megoldás, ha szépen betolod egy szakszervízbe, ott faszán megcsinálank mindent és majd a szervíz elkéri szépen a pénzt a károkozó biztosítójától?
középállványra húzod és a kerék elejénél a villára támasztott krétával (vagy ilyesmivel) közelítesz a felnihez 1x oldalról 1x a belseje irányából, miközben forgatod. ha üt vagy ovális akkor lesznek részek amit előbb elér.
ha van száraz aszfalt akkor egy víztócsán áttolva egyenesen a vizes nyom megmutatja ha a kerekek nem egynyomon futnak....
Csak hogy legyen motoros téma is: Felavattam a VTR-t.
Röviden: gyalogos jő, Gyula megáll, mögötte autós nem, mentő jő, vizsgál-oké, adatok cserélve, szemtanuk jelentkezve.
Károk: kuplungkar, váltókar, hátsó sárvédő, rendszámtábla tartó, rendszámtábla.
Valószínüleg még csere: kormány, hátsó bal index
Kérdés: motor féke nem sérült, elengedett kormánynál egyenesen megy. Az ütközés nem volt nagy, a vétkes elmondása szerint 5 mp/h volt, fékezett csak leugrott a lába a pedálról. Én sem csúztam, hanem egy pici előreugrás után eldőltem, mint a büdösbogár.