Ezert irtam hogy elmennek együtt a szervizbe. Kapnak egy arajanlatot. Ha az ember rabolint akkor mecsinaltatjak es fizeti, ha nem jo , akkor biztosito.
Mind a ketten ki akarjuk hagyni a biztosítót. Ő gondolom spórolni akar én meg időt nyerni. A motor napi használatban van, ha be kell adnom valahova, akkor buszozhatunk, ami még kiadás is.
A kár nem jelentős, felmértem ma teljesen, leszereltem az idomokat és átnéztem mindent, ami kintről nem látszik.
Ugyan nem vagyok szerelő, de csavarokat ki- és visszatekerni tudok :)
Szóval ezt megtudom csinálni.
A biztosító nekem is macera, hitelezni kell ki tudja meddig, telefonálgatni, levelezgetni, stb.
Nekem eszembe sem jutott volna nem biztositon at csinaltatni. De ha mar ő igy döntött akkor hozza ki belöle a legtöbbet. Az meg nem az , hogy magam javitom azt ami nagyon latszik...
ezert kellene a betetlap. nem is igazan ertem mit kavarogsz ezen.
egyszer beletolatott a kocsimba egy foseggfej (nem irom ki, de egy nagy ceg vezerigazgatoja). nem akart bejelentot irni, aszongya itt van 20e es valahol lakatoltassam ki. nevettem egyett es mondtam hogy ez ugye vicc? markaszervizben alkatreszcserevel alaphangon egy szazas, ha nem tobb. de persze jott a dumaval hogy az nem lehet mert csak ra kell utni :) anyad utogesd a sajatodat. nem akarta a papirt kitolteni. aszongya nincs tolla. mondtam semmi gond pont itt van a sarkon a rendorseg bemegyunk es kerunk tollat ;) hirtelen lett neki is. aztan valami 220e lett a javitas mert volt egy motorhazteto csere, gyari fennyel, plusz az egyik lampanak letortek a tarto fulei, az is csere (onmagaban majd egy szazas, es eloszor eszre se vettem hogy serult, csak miutan otthon nezegettem). o meg 20e-et akart adni ;)
van egy masik sztorim is, amikor gyokernek nem volt kgf-bje:) nem dicsertek meg a rendorok;) sem a mabisz;)
Az a baj, hogy ez szervizben minimum 500 font. Ha meg nem fizet vagy valami, akkor fizessek zsebből ennyit egy 170 fontos javításért? Ha meg még nagyobb a gond, akkor még nagyobb a kockázatom.
Ha az emberfia előre mondja az összeget, de később kiderül még valami hiba, akkor szopacs. Nem egyszer van, hogy az elsőre a felek által pártízezresnek becsült kis horpadásról a végére kiderül, hogy rendesen javítva akár többszázezer...
Ha megjavíttatja és utólag kéri az összeget, ami a károkozónak nem tetszik, mert kissé sokallja, akkor már hiába is biztosítózna mert "lényeges körülmények kideríthetetlenné váltak".
Bár megvan annak az esélye is, hogy ha nagy összeget mond az ember és azt hajlandó is kifizetni a másik, akkor még jól is lehet kijönni belőle, de én inkább választanám a rendes szervízes javítást. Még ha befigyelne némi avultatás akkor is jobban érezném magam egy szakszerűen átnézett és javított járművön, főleg ha az kétkerekű.
és ezt hogy? Tessék Gipsz Jakab, itt a motorom, vidd el, jövő héten várom megjavítva, addig is itt a kulcs! vagy Persze, kelet-európai barátom, majd szólj, ha megjavíttatad, hát persze, hogy kifizetem, hogyne! ;)
Ha valhogy felemeled és forgatod a hátsó kereket, akkor a lánc egyenesen fut-e a lánckeréken. Elvileg már az egyenesfutásnál látni fogod, ha baj van, de ha a tengely hajlik, akkor az ezzel is kijön.
Én a helyedben megjavíttatnám egy szervizben, ha van ott jó, aztán fizesse ki azt, meg a rendszámtáblád árát.
Amúgy még mindig jól vagy? Novemberben belémtolatott egy autó, ott nem éreztem semmit, de estére elkezdett kegyetlenül fájni a csuklóm, ahogy megrántotta a kormány. Az pl. futárként sokág nehezítette volna a munkát.
A pali ki akarja hagyni a biztosítót, zsebből akarja rendezni. Most számolom össze az alkatrészeket. Ha a kormány és az egyenesfutás nem sérült, akkor eddig 160 font és ezeket én is ki tudom cserélni.
Akkor ő neki 350-et mondok, hátha lesz még valami amit most nem látok.
Na most lemegyek és átnézem a motort. A rendszámtáblát is vissza kell hekkölnöm, mert anélkül nem lehet közlekedni.
A tábla is gyűrött, azt mennyiért cserélik otthon?