De én mondtam. Mert így volt, nem szokásom hazudozni, mások szavait kiforgatni. Mondjuk a tieidet nem kell, tele vannak nyílt rosszindulattal, mondjuk ha már rendes tartalomra nem futja, legalább ez van bennük...
Visszakérdezzek, hogy én vajon hol írtam olyat, hogy nem tudom értékelni az ilyen motorokat? Nyilván nem fogsz ilyet találni tőlem, de ezért még nem foglak lebuzizni, hiszen sokkal kisebb vagy nálam, nem lenne sportszerű, mert még meg sem tudsz verni utolsó érvként.:) Csak én tudom értékelni a sokkal kisebbeket, meg az egészen kicsiket is.
Ez egyfajta hozzáállás (bájos amúgy, hogy mondjuk 1800-as V2-ről ugyanúgy tudják osztani a 160 lovas kézenállósoknak, mint bármiről a kisebb köbcentiseknek, kevesebb hengernek, több hengernek, nakedeknek, idomosoknak). Itt a fórumon nem igazán tapasztalom (kivéve az említettet), a kommentekben viszont egészen gyakori.
"Vagy a "felnőtteknek gyártott", az mit is takar nálad?:)2
Azt, hogy testes, nehéz, nagyméretü motor. Amit ilyen nagypofájú, robogón felnött billentyühuszárok nem tudnak értékelni, mert bonyolult dolog az a manuális váltó....
Ijj.. télleg nem tom, mire gondolsz. Oké, h piszkálod, az néha jól esik, de milyen buzi motor? Arra gondolsz, h tecc neki a 700-as Honda? Végülis 650-es Banditot hajt, az is hasonló árkategória, inkább használós motor. Amúgy hosszabb távokon futárkodni, vidékről melóba járni nekem is az kéne..
Konkrét tudást meg neki sem sikerült itt még felvonultatnia....max a villanymotorok nyomatékigányét sikerült kifejtenie. Kár hogy azok müködnek nyomaték nélkül is pl a felsövezetékböl....kár hogy mindenki mindenhez hülye, csak ö itt a helikopter...
Hogyismondjam, vannak olyan dolgok, amiket egyszerűen nem értek a motorkerékpárokat használók társadalmában. Ezeket itt valahogy mindig sikerül a nevezett szakterületen tevékenykedő kartársnak prezentálni.:)
Najó, de a kommenteknek mindig az a vége, hogy van 10-15 józan hozzászólás pro és kontra, majd összegyűlik tíz vasutas, aztán egymásra licitálnak hülyeségben.:)
Nekem például tök jó lenne, asszem. Élménymotornak is, csak ahhoz sok rajta az idom.:)
(ez a félbevágott Jazz blokk meg a világ legnagyobb marhasága, kb. a furat-löket ugyanaz, de sem a főtengely, sem a forgattyúsház, sem a henger, sem a hengerfej, de még a vezérlés sem hasonlít az autó motorjára.:))
De mint minden ilyen gyüszröl, lehetett volna írni egy ugyan ilyen terjedelmü cikket ami kihegyezve a hátrányait ecseteli.
Mert biztosan van.
Nem hiszem, hogy gyors, erös, jól gyorsul, szép a hangja, vagy nagyon szép, szemnek örömet okozó megoldások lennének rajta, nekem pl a kilóméterórája kimondottan nem tetszik..