Pedig már kezdtem irigykedni :-) nem elég hogy van egy faja frontkaszás képed, de még dizelesítve is lesz, majd megevett a fene :-)) de kárörvendő azért nem vagyok, kipor dizeleket nézted, vagy ez is kipor volt? Lipi is árul kiport dizelt, ha jól láttam...
Sajnos nem tudom......Wector a profi ebben!!! Mi M73LPX láncot fogunk venni,ami : 3/8-láncosztású, 1.5mm horonytávú lánc. De rajta kell,hogy legyen a láncvezetőn,hogy milyen méretű,hány szemes láncot lehet rá feltenni! Ha egyezik ez a két méretszám akkor jó!
Hát igen, lám mire képes egy szakember._)))) Nézd meg a dugó nem lötyög-e a hengerben, kipufogó le, karbi le, kétoldalról meg tudod mozgatni a dugót, nem szabad mozognia semmit. Ha lent van a karbi nézd meg lezár-e a tűszelep a tűszelep működtető karjának magassága egy síkban kell lennie a karbi síkjával, a membrán nincs-e megkeményedve. A csavarral csak az alapjárati fordulatot tudod beállítani. Gondolom jól van összerakva?
Mi köze a teli tanknak, az épphogy majdnem üreshez? Semmi. Mindenképp kell, hogy nyálat kapjon. Itt a hiba kizárva, de esetleg lehet valami dugulás, netán repedés a csöben vagy szűrőben ha van rajta. Mint tudjuk, az aromás termékek hatására a műanyag keményedik, majd reped. Ha épp a repedés alatt van az üzemanyag szint, akkor lehet, hogy ott levegőt szív benzin helyett, és leáll. De te épp a fordítottját írod. Ha minden uj, mint írod, én az üzemanyagellátásnál keresném a hiba okát.
Nem vagyok szerelő,de szerintem ezer apró dolog lehet, egy kis falslevegő stb. ,ami a nem bejáratott motorjánál kis rendellenességet produkál, egy kis gépes tapasztalattal valószínű gyorsan normalizálni lehetne a működését. Szerintem keress egy ismerőst, nem szerelőt drágán, aki dolgozott sokat benzines gépekkel és rád szán 15 percet segítségképpen.
A gondom a következő, remélem tud segíteni valaki. STIHL MS 170 láncfűrészt javítottak ( állítólag szakember ) majd nállam kötött ki mivel rosszabb lett mint volt. A következőket műveli : beindul, egy idő után felpörög és leáll, teli tankal besem indul.Most volt gyűrűzve, főtengely szimeringelve, kompresszió jó, de már már az őrületbe kerget, a gyertya boss új.
Kérem ha valaki tud adjon tanácsot mit tehetek már nemjut eszembe semmi.
A karbicsekre a gépkönyve 2 fordulat nyitást ír az is beállítva és több állítási lehetőség semmi.