Nos amig az új tura plexi beszerzésén munkálkodom eszembe jutott, hogy régit tartalkéknak meg lehetne menteni.
a)
mindkét oldalt lefestetem feketére (úgysem azon át nézek ki)
b)
bár 100-as csiszoló vászonnal átmentem rajta, lehet, hogy ki lehet még viztisztára polirozni (van benne két pókháló minta, de nem a teljes vastagságban).Végül is ez a kihivás a polirozóknak nem az új plexi nem?
Messzire vinne ez, de ha úgy nézzük, az ipari forradalom idején azok a gyerekek, akik jégpályára járhattak, akasztassafelapucikérem nézéssel tekinthettek bizonyos tevékenységekre, apuci meg felakasztatta, mer a gyerek az első.:)
Minden nézőpont kérdése. Az ő korukban az ipari forradalom gyermekei a csilléket tologatták, nehéz vasakat cipeltek vagy a szövőgépek közt kúsztak-másztak. Ehhez képest luxus, hogy csak korizni nem tudtak. Ha viszont onnan nézzük, hogy nem én motorozhattam ezzel a VFR hangú Yamakkával, akkor azt mondom, felháborító! :D
Jah. Kölköcskék még nagyon távlati tervnek tűntek, autót tartani eszünkbe sem jutott, kb a felét be kellett volna hitelezni, de úgy gondoltuk, egyszer kell megvenni :DD
Mikor a bálnát vettük, én elhatároztam, h előtte kipróbáljuk mindenképp, okulva az r1200rt tapasztalatokból(azt akartunk, a tesztútig). Telefonáltam az n sugarú környezetben minden suzukiba, sehol nem volt.
Végül a fullgasban lett egy. Direkt fejidomosat akartam próbálni, mert a szalonban azt erőltették,hogy de hidd el, 200-zal egyenes felsőtesttel, stb :DDDD
Fullgas hív, beígérték, ha találnak tesztmotort, rámcsörögnek:
-Heló, van egy 1200, próbálhatod.
-Ok, 2001 utáni
-Nem, a régebbi. De a motorja ugyanaz.
- :D na mindegy
- Csörögj szerdán, akkorra lesz bent.
szerdán
-Heló, akkor vinném az 1200-t egy pár órára
-Heló, az végülis nincs, de van egy fejidomos 650.
-WTF???
-Ez is idomos....
Aztán így próba nélkül maradtam a csupasznál, a későbbi tesztek alapján jól döntöttem :D
Neked annyi elonyod volt, hogy te egy olyan motorral probalkoztal, ami uj tipus, en pedig egy olyannal, ami eppen kifuto. Tesztmotorjuk mar nem volt a kifutobol.
Karasna nekem sem jött be, kétszer kellett ezres szervizre vinnem a VTR-t. Az eladó meg végig udvarolt a csajomnak, nem vette észre magát, végén nekem kellett leállítanom. Kellemetlen volt, na.
Hát akkor visszavonom a feltételezésemet és örülök, hogy jobb a helyzet mint gondoltam.
Karasnánál voltam párszor alkatrészért olyan 2-3 éve, amikor hondám volt. Valahogy nem úgy álltak hozzám, amitől kedvem lett volna náluk új Hondát venni vagy egyáltalán másik Hondát. Úgy éreztem kicsit nyűg vagyok a pár ezer, tízezer forintos alkatrészekkel. Amikor meg hibás alkatrészt hoztak, azt sem ügyfélbarát módon kezelték...
(Tényleg csak azért írok erre ellen példát, hogy biztassalak, nem olyan rossz a helyzet, mint amilyennek látod, fel a fejjel!)
Ez az egész NC vásárlás úgy indult, hogy lementem B.földvárra a Lehr-hez megnézni a CT DCT-t (erről egyébként Kisatti tehet, bár ő ezt nem is tudja :DDD) és nekik pont így állt bent egy rendszám nélküli CT DCT-jük a szalonban. Mikor látták, hogy nagyon sóvárogva nézem, simán dobtak rá egy rendszámot és kitolták, hogy mnejünk tesztvezetni. (Bele is zúgtam, de aztán leszálltam a földre.)
Az igazsághoz azért hozzátartozik, hogy előző évben náluk vettem az új SW-T600-amat, szóval oda azért nem az utcáról estem be.
nekem tetszett, fogo is probalta, de olyan mint egy 20 evvel ezelotti gep, nem csak a kinezete miatt, futomuve nagyon karcsu, facsarodik az egesz, feknel bolint nagyot. max 100-110-es tempoig nagyon jo menni vele, a felett mar olyan erzes mintha egy biciklin ulnel. hiaba megy tobbet (nekem max 145 volt kopp gazon) ott mar kicsit felelmetes, de orszaguton ez a 90-110 maraha nagy elmeny (pont azert mert olyan biciklis). az biztos hogyha egyszer kirohad alolam a yamaha akkor lesz egy ilyen stilusu gepem, arra maradek par evre;)