A franc se tudja. Én aztán igazán bármin aggódós és sajnos nem könnyen alvós típus vagyok, de eddig életemben eszembe nem jutott a hűtőfolyadék miatt forgolódni. Akinek volt már minimum egy guppija, aminek gondját viselte, az szerintem nem érzi nyomasztó felelősségnek évente egyszer ellenőrizni a folyadék szintjét, meg 3-4 évente lecserélni. Ennél a benzin/olaj szint lényegesen általánosabb "nyűg" (ha az).
Nem akkor kell irigykedned, hanem amikor hajnalban arra riadsz, hogy rendben van-e a hűtővíz a motorban. És utána órákig csak fogolódsz, hogy akkor fagyállót kéne tölteni bele, vagy szuperhűtőlét. És melyikből milyet.
de az meg akkor volt,nikor az innova volt a mindenhato ;-)
juteszembe, koma eladna a 23e-t futott makulatlan cbf 600s-t. gyari gumi,gyari lanc.
abs nincs, 2004,egygazdas
A kesztyűtartó helyére. De csak ha találok egy kasznit, mert ezt nem furkálom szét. Viszont akkor a talpam alá tudnám vezetni a meleg levegőt, az meg menő lenne, ha más nem is.:)
(Ha tényleg nyugi lesz márciusban (hááháá), akkor összerakom végre a hosszú blokkos Vespát, aztán ha összejön, akkor jövő télre kap egy vizes blokkot, mer az jobb, mint a kacsaszalag.)
zöld_I és a szakóca, avagy lakjunk barlangban, mert abban nem ég ki a villanykörte. :)
Ha most ezt a 36e Ft-ot elosztod az említett tizenpár évvel (ne adj isten arányosítod az eddigi összes költséghez), egy meglehetősen csekély árat kapsz azért, hogy egy csendesebb, jobban illesztett, korszerűbb erőforrással motorozhat az ember.
A VFR-be 17 éves korában, bőven 100e km felett kellett vennem bontóből egy vízpumpát (a szerelő szerint amúgy ez is szokatlan, vmelyik gazdája velószínűleg nem figyelt erre a fagyállós témára). 8e Ft volt, 2e-ért biztos megvolt a csere is. Egy tank benzin akkor is közel volt 5e-hez.
De mondok nyomósabb érvet: "Deaznemúgyvanmerazúgyvan!" Na, erre nem tudsz mit lépni! :D
nekem is azok. sot, csakaz elso volt vizes. dehat fiatalsag bolondsag.
mondjuk olyen par eveseknel nem szamit,de tizenesen gepeknel jo kis szopofaktor lehet.
multkor egy ntv be kellett egy termosztat meg egy hogomba. 36ezer forint volt. Uram, ez egy Honda ;-)
Node ha ebbe nem kell speciális, akkor nem kell. A jobb minőségűek a gyakorlatban is jobbak, ergo azzal más dolgod nincs, mintogy kiválasztod azt, aminek tetszik a doboza.:)
A C4-be három féle jó, mint az összes PSA motorba. Írtam is neked, hogy mi jó még bele, amit kapni is lehet (A C4 pikacsu német használatijában találtam). Ezek a motorok kb. öt éve léteznek, jóhogy nincs még sok gyártó. Szeretjük elfelejteni, hogy a VW is spec hűtőfolyadékkal futott (haltak is az öt- és hathengeresek a jó lesz bele az is, meg a csak lehúzás az előírt szemlélet miatt), most meg már minden sarkon kapni olyat.
Bocs, a lényeg nem hangzott el explicit módon. Szóval én sem igazán tudom a miértet, de láttam ahhoz eleget, hogy elhiggyem, nem mindegyik jó akármelyik cucc (habár biztos nem csak egyetlen alkalmas termék van). Végső soron azonban marad az elfogadás és a "csak", mint biztonsági megoldás, ami amúgy sem jelent vállalhatatlan költséget.
Én megértelek. Láttam anno aktívabb autós koromban nem egy szétrágott alu hf-et, és az okosságot, hogy abba csak a piros/kék fagyálló való. Mondjuk sejtettem, hogy ez a beazonosítás kb. olyan, mint Boborján válasza arra, hogy milyen könyveket szeret: "A pirosat." :)
Ha már van egy VW szám hozzá, az oké. Nem olcsó cucc, de valljuk be, nem kell évente cserélni (én a 3 évet sem veszem szigorúan). Ezek már nem fogyasztják a vizet, nem jellemző az után töltögetés, úgyhogy ezzel úrizálok. Ilyenkor nagyon segít, hogy belegondolok, egy új autó ennyit kis túlzással egy nap állásban veszít az értékéből. :)
Motornál az említett Motul cuccban bízok. Az sem a legolcsóbb, de ha belegondolok, hogy mennyit elb..szok egy évben benzinre, pálya bérletre, tapadós hátsógumira, amit a gázmarkolat segítségével rövid úton aszfaltrajz alkotássá metamorfizálok :) akkor belátom, nem a 2-3(?)e Ft küönbség fog anyagi romlásba dönteni 3 évente. ;)