Keresés

Részletes keresés

Vad Creative Commons License 2013.02.06 0 0 254413

akkor meg tele leszünk jogi meg könyvelői kérdésekkel :P

Előzmény: Vad (254412)
Vad Creative Commons License 2013.02.06 0 0 254412

veszel egy egyesületet is?

Előzmény: amator11 (254404)
daVeFR Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254411

Megőrültél?! Hypotermia, halál! ;)))

Előzmény: Törölt nick (254409)
Quattroman Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254410
daVeFR Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254408

Már késő. Most emiatt sem fogok tudni aludni. A te lelkeden szárad, hogy a víz miatt ver le a víz. :)

Előzmény: JGab (254406)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254407

"Ennél a benzin/olaj szint lényegesen általánosabb "nyűg"

 

 Az lehetne, ha télleg enné a V4 az olajat, ahogy ígérted, de nem.. s most meghegesztettem a bal deklin a hajszálrepedést, úgyhogy egy csepp sem fog elfolyni! :-)

Előzmény: daVeFR (254405)
JGab Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254406

Ott volt a szmájli.

Előzmény: daVeFR (254405)
daVeFR Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254405

A franc se tudja. Én aztán igazán bármin aggódós és sajnos nem könnyen alvós típus vagyok, de eddig életemben eszembe nem jutott a hűtőfolyadék miatt forgolódni. Akinek volt már minimum egy guppija, aminek gondját viselte, az szerintem nem érzi nyomasztó felelősségnek évente egyszer ellenőrizni a folyadék szintjét, meg 3-4 évente lecserélni. Ennél a benzin/olaj szint lényegesen általánosabb "nyűg" (ha az).

Előzmény: JGab (254398)
amator11 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254404
google honda cbf egyesulet elado megveszem.

Epp keresnek egyet
Előzmény: zöld_I (254397)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254401

Annak nem az orrában van? Úgy emlékeztem.

A kesztűtartó fedele megmarad, csak a belseje nem (akár le is vehető az ajtó, hogy jobban fűtsön, egy NRG hűtő jól elfér ott, azt próbáltam).

A levegő belépés problémásabb, bár kiszerelt indexekkel egészen sok megy oda. Csak télre a kormányvégindex pont nem okos opció.

 

Node ehhez kicsit sok dolognak kell összejönnie, egyelőre nagyon elvi dolog, csak a blokkok vannak meg, meg a Vespa.:)

 

Előzmény: Törölt nick (254393)
JGab Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254400

Mennyi egy olyan?

Előzmény: zöld_I (254397)
JGab Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254398

Nem akkor kell irigykedned, hanem amikor hajnalban arra riadsz, hogy rendben van-e a hűtővíz a motorban. És utána órákig csak fogolódsz, hogy akkor fagyállót kéne tölteni bele, vagy szuperhűtőlét. És melyikből milyet.

:)

Előzmény: Törölt nick (254395)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254397
de az meg akkor volt,nikor az innova volt a mindenhato ;-)
juteszembe, koma eladna a 23e-t futott makulatlan cbf 600s-t. gyari gumi,gyari lanc.
abs nincs, 2004,egygazdas
Előzmény: Törölt nick (254396)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254394
kiprobalja az enyemet,rajon,nem kell vizes ;-)
Előzmény: Törölt nick (254389)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254392
még ;-)
Előzmény: JGab (254388)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254391

A kesztyűtartó helyére. De csak ha találok egy kasznit, mert ezt nem furkálom szét. Viszont akkor a talpam alá tudnám vezetni a meleg levegőt, az meg menő lenne, ha más nem is.:)

Előzmény: Törölt nick (254387)
JGab Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254390

Addig még rengeteg gondtalan km áll előttem :)

Előzmény: Törölt nick (254389)
JGab Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254388

Én is csak annyit értettem, hogy még egy dolog, ami miatt nekem nem kell aggódnom :)

Előzmény: Vad (254383)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254386

Dehogynemúgyvan.:)

 

(Ha tényleg nyugi lesz márciusban (hááháá), akkor összerakom végre a hosszú blokkos Vespát, aztán ha összejön, akkor jövő télre kap egy vizes blokkot, mer az jobb, mint a kacsaszalag.)

Előzmény: daVeFR (254385)
daVeFR Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254385

zöld_I és a szakóca, avagy lakjunk barlangban, mert abban nem ég ki a villanykörte. :)

 

Ha most ezt a 36e Ft-ot elosztod az említett tizenpár évvel (ne adj isten arányosítod az eddigi összes költséghez), egy meglehetősen csekély árat kapsz azért, hogy egy csendesebb, jobban illesztett, korszerűbb erőforrással motorozhat az ember.

 

A VFR-be 17 éves korában, bőven 100e km felett kellett vennem bontóből egy vízpumpát (a szerelő szerint amúgy ez is szokatlan, vmelyik gazdája velószínűleg nem figyelt erre a fagyállós témára). 8e Ft volt, 2e-ért biztos megvolt a csere is. Egy tank benzin akkor is közel volt 5e-hez.

 

De mondok nyomósabb érvet: "Deaznemúgyvanmerazúgyvan!" Na, erre nem tudsz mit lépni! :D

Előzmény: zöld_I (254381)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254384
pedig az milyen jooo.
Előzmény: amator11 (254382)
Vad Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254383

én nem örülök a léghűtésnek. az utóbbi százötven hsz-ből egy mukkot se értettem.

valaki dobjon egy mélt, ha áttérünk a porlasztóra

Előzmény: JGab (254377)
amator11 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254382

no szepen vagyunk. a nemetben benne van a magyarban nincs.

 

innen egy lepes, hogy a motor magyar nyelvu utasitasaban az legyen benne, hogy csak a nemetben levetett hasznalt gumi a jo..

 

:)))

Előzmény: tcaoe (254376)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254381
nekem is azok. sot, csakaz elso volt vizes. dehat fiatalsag bolondsag.
mondjuk olyen par eveseknel nem szamit,de tizenesen gepeknel jo kis szopofaktor lehet.
multkor egy ntv be kellett egy termosztat meg egy hogomba. 36ezer forint volt. Uram, ez egy Honda ;-)
Előzmény: JGab (254377)
Quattroman Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254380

"Láttam anno aktívabb autós koromban nem egy szétrágott alu hf-et,"

 

azóta már a skodánál is jobb aluötvözeteket használnak.

Előzmény: daVeFR (254374)
JGab Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254377
Nekem meg léghűtéses a motorom. Yeaaaahhhhhh!
Előzmény: daVeFR (254374)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254376

Node ha ebbe nem kell speciális, akkor nem kell. A jobb minőségűek a gyakorlatban is jobbak, ergo azzal más dolgod nincs, mintogy kiválasztod azt, aminek tetszik a doboza.:)

 

 

A C4-be három féle jó, mint az összes PSA motorba. Írtam is neked, hogy mi jó még bele, amit kapni is lehet (A C4 pikacsu német használatijában találtam). Ezek a motorok kb. öt éve léteznek, jóhogy nincs még sok gyártó. Szeretjük elfelejteni, hogy a VW is spec hűtőfolyadékkal futott (haltak is az öt- és hathengeresek a jó lesz bele az is, meg a csak lehúzás az előírt szemlélet miatt), most meg már minden sarkon kapni olyat.

 

 

Előzmény: amator11 (254373)
daVeFR Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254375

Bocs, a lényeg nem hangzott el explicit módon. Szóval én sem igazán tudom a miértet, de láttam ahhoz eleget, hogy elhiggyem, nem mindegyik jó akármelyik cucc (habár biztos nem csak egyetlen alkalmas termék van). Végső soron azonban marad az elfogadás és a "csak", mint biztonsági megoldás, ami amúgy sem jelent vállalhatatlan költséget.

 

Előzmény: daVeFR (254374)
daVeFR Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254374

Én megértelek. Láttam anno aktívabb autós koromban nem egy szétrágott alu hf-et, és az okosságot, hogy abba csak a piros/kék fagyálló való. Mondjuk sejtettem, hogy ez a beazonosítás kb. olyan, mint Boborján válasza arra, hogy milyen könyveket szeret: "A pirosat." :)

Ha már van egy VW szám hozzá, az oké. Nem olcsó cucc, de valljuk be, nem kell évente cserélni (én a 3 évet sem veszem szigorúan). Ezek már nem fogyasztják a vizet, nem jellemző az után töltögetés, úgyhogy ezzel úrizálok. Ilyenkor nagyon segít, hogy belegondolok, egy új autó ennyit kis túlzással egy nap állásban veszít az értékéből. :)

 

Motornál az említett Motul cuccban bízok. Az sem a legolcsóbb, de ha belegondolok, hogy mennyit elb..szok egy évben benzinre, pálya bérletre, tapadós hátsógumira, amit a gázmarkolat segítségével rövid úton aszfaltrajz alkotássá metamorfizálok :) akkor belátom, nem a 2-3(?)e Ft küönbség fog anyagi romlásba dönteni 3 évente. ;)

Előzmény: amator11 (254373)
amator11 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254373
Mert mondtad hogy nezzem meg. Sot most megneztem a citroen c4 grand picasso konyvet is a temaban:

Specialos citroen folyadek kell bele.

Tehat a kezikonyv ezekben az esetekben fabatkat sem er. (Citroenbe valot egyebkent korabban linkeltem).

Az egesz arra jo hogy a szervizekben jo dragan arulhassak vagy sok embert elbizonytalanitsanak.

Nem a varialas a lenyeg csak a miertre ne "csak" legyen a valasz.
Előzmény: tcaoe (254371)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!