Reménytelenül komor és esős tél végi nap volt, mikor zöld_I "Úgyis mindjárt itt a tavasz!" felkiáltással előkereste szebbik, ünneplős multiméterét. Ha valaki ekkor közülünk ott állt volna, joggal értetlenkedhetett volna, hiszen az időjárás hősünket eddig sem igazán befolyásolta közlekedési eszköz választásban. Mindenesetre őszinte lelkesedéssel kattintotta feszültség mérő állásba kedvenc kis műszerét, melynek hosszú szendergésből ébredő LCD kijelzője hálás "0 V" megjelenítéssel nyugtázta gondos gazdájának utasítását. Zöld_I fülében még vidáman viszhangzott a slágerlisták egyik kurrens száma, ahogy gyakorlott mozdulattal mért feszültséget sokat látott csatalovának akkumulátorán. A mosoly azonban lefagyott mindig vidám arcáról, amikor szembesült a vágyak és a kemény valóság közt kérlelhetetlenül tátongó feszültség szakadékkal. ....
Ez a 13 V talán akkor, ha frissiben leveszed a töltőről. 1 napos állás után a 12,6-12,8 V a reálisabb - legalábbis nálam ilyen értékeket produkáltak a delejládák.
Ha 125 a nyerő, akkor nagy túrákat nem fogtok menni az tuti. Ha meg nem túráztok nagyokat, akkor annyit kell eldönted, hogy megér-e neked 800-et a napi egy óra kényelme.
Erre nekem is azt kell írnom, h ha városon kívül, s 2 személlyel is használnád, akkor 250 ccm (minimum). De aztán eszembe jut, h jókat motoroztunk a bnőmmel 125 ccm-el (igaz nem robi, kis cruiser)-is, igaz, 80-nál jobban nem mentünk, ill nem előzgettünk. Minden igény kérdése.