Nem volt kényelmetlen. Anno vmi kiállításon csináltam üléspróbát ER6-on, azon jobban össze kellett csuklani.
Amúgy ennek a kis izének (1981-es azt hiszem) olyan a váltója, hogy a legtöbb motor csak álmodik olyanról, szép a hangja, stabil a futóműve, mintha sínen mennél...
A fék meg a futómű 21. századi és ha utánaolvastok, a blokk sem rossz, minden paraméterében jobb (lóerő, nyomaték) mint egy 2011-es CBR 125 :-)
Reménytelenül komor és esős tél végi nap volt, mikor zöld_I "Úgyis mindjárt itt a tavasz!" felkiáltással előkereste szebbik, ünneplős multiméterét. Ha valaki ekkor közülünk ott állt volna, joggal értetlenkedhetett volna, hiszen az időjárás hősünket eddig sem igazán befolyásolta közlekedési eszköz választásban. Mindenesetre őszinte lelkesedéssel kattintotta feszültség mérő állásba kedvenc kis műszerét, melynek hosszú szendergésből ébredő LCD kijelzője hálás "0 V" megjelenítéssel nyugtázta gondos gazdájának utasítását. Zöld_I fülében még vidáman viszhangzott a slágerlisták egyik kurrens száma, ahogy gyakorlott mozdulattal mért feszültséget sokat látott csatalovának akkumulátorán. A mosoly azonban lefagyott mindig vidám arcáról, amikor szembesült a vágyak és a kemény valóság közt kérlelhetetlenül tátongó feszültség szakadékkal. ....