Viszont sokkal nehezebb vele gyorsan menni kanyarokban (ez az, amit Nachtstern pl. nem tud, mert sohasem próbálta). Ott ugye jön a hátsó fék (nem üdvözítő megoldás, főleg, mert hamar elmelegszik, aztán találd ki, hogy mikor helyettesíti még a visszaváltást, meg mikor blokkol, elvégre nem erre készült), két személlyel már csak elöl lehet a lábad, ami szintén nehezíti a dolgokat. Viszont ha nem önmegvalósítasz, hanem egyszerűen csak nem szereted magad körül a kasznit, akkor tényleg jók azok is. Plusz persze városban óriási előny, hogy külön koncentrálás nélkül nagyot tudsz startolni.
Nekem még soha nem okozott gondot sem a kuplung sem a váltó. Odafigyelés nélkül is tudom, hogy nem álló helyzetben a lámpánál kell 6-ból visszarakni egybe...
De vannak akik nem. Ezek nagy része eddig robogózott vagy nem is motorozott, most meg majd jönnek az utakra ezzel az istencsapásával...
Nagyrobogó (Aprilia Atlantic Sprint 500, aladó) óta meg tudnék lenni "manuális" váltó nélkül is. Mindig mosolyogtam a bukó alatt, mikor lámpához érkezve az elöttem guruló váltós motoros kollégák gépészkedését/bénázását néztem.
És gyorsulásban is lazán legyorsul nagyobb teljesítményű motorokat is.
Hogyne, ez végigkísér már engem :DD Mindig úgy próbálok fordulni, de néha le kell tenni a lábam, mert ha a doboz tele van pizzával, egyszerűen beborul a motor, ha nincs meg a kellő lendület :DD
Az a doboz nagyon sunyi, volt már hogy leszálltam, oldalsztenderre raktam, majd egy pici szellő jött és borult az egész motor :DD
Á, hatalmas piaca lesz ennek, felnött egy generáció akinek már nem az a motorozás mint az idösebbeknek. A lényeg, hogy egyszerü legyen vezetni mint egy robogót :-)
Az ördögtöl való manuális váltó és teljesítmény sokakat elriasztott a motorozástól (szerencsénkre), de most majd azok is az utakra szabadulnak...
Nem kell nekem nagy teljesítmény, de egy útramotortól elvárnám, hogy autópályán 170-et tudja tartani, teljesítményét egyenletesen, alacsony fordulattól adja le, futóműve és üléspoziciója hosszú távon is kényelmes, de ne hintalovas legyen. Úthibákon ne üssön fel és ne pattogjon el, fékei bírják az esetleges szerpentines terhelést. Lehessen pakolni rá csomagot (lehetőleg oldaldobozokat is) lehessen rá szerelni, valamiféle szélvédelmed biztosítson (fél- vagy teljes idomzat).
Túráztunk kedvesemmel sokat a VTR-el is, de minden túrán többször is eszembe jutott, hogy kéne egy másik motor erre...
Az lehet, hogy valaki azzal állítja szembe, én nem. Nekem ez a teljesítmény és kivitel városi szaladgálónak, agglomerációs bejárónak tűnik elégnek. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy nem alkalmas túrázni utassal, de biztosan több a kompromisszum az NC700-al, mint egy CBF600-al vagy egy Dövillel. Használtban meg nem lesz olyan nagy az árrés szerintem, de majd a piac beárazza.
Hehe, ismerősöm megtalálta a Klan fűtött motorosruha kínai gyártóját.
Mondta a figura, hogy nem vág alá a kereskedőinek, nála venni sem lehet, de mivel közép európában nem volt épp díler, megkérdezte, nem akar-e az lenni, rendelni egy kisebb bemutató szériát. Pár levélváltásból kiderült, 1000garnitúrára gondolt