Hát, az kizárt, mert nem tudom, de az biztos, hogy respekt, ahogy azzal a túra géppel kened! Se a fék, sem a motor erő nem vmi csúcs, de a tempó meg van.
Lehet, hogy őt is felveszed az idei "halállistádra" mellém? ;)
Előre engedtelek, h ne tartsál fel :-)
Amúgy aznap a halál haja mögé voltunk hivatalosak testületileg, mint kiderült egy olyan helyre ahol így jöttek a számok egy nyílegyenes utcában: 4,6,7,8,10,233,235,14,16,320....
Én az első körben sosem csapatok. Akkor mentél elöl. Visszafelé már nem láttalak a tükörben. Aztán hazamentél, mert csörgött a kakósbögre.
Jó eséllyel máskor is így lesz. Mármint én az első körben csak lazán. Ezt ha akarnám sem tudnám felülírni, de nem is akarom. Én megengedhetem magamnak, hogy nagyot álmodjak, és mondjuk akár 3(!!) kört menjek Lepencén. ;)))
Feladtam reptéren, de a repülőre már soha nem került fel. Nem csak enyém, bő fele ember csomagjai így jártak. Szerintem már valamelyik büdösbogár szeleteli a papayát a kedvenc bicskámmal, de azt akkor drágán ki fogják fizetni rohadjanak meg.
Ezt te mondod. Pont azért vettem Mazda 6-ot, mert ezt ajánlották a legtöbben, többek között a szerelöm is azt ajánlotta, ha már ragaszkodok a dieselhez, akkor legyen Mazda vagy Honda :-)
A céges autónk egy Golf 1,9 TDI, nekem az sem tetszik, az új 1,6-oss Cr-t meg meg is vettem volna, de pont a motorja miatt nem tettem. Valami rettenetes milyen gyenge volt az a 110Le, jóval kevesebbnek éreztem mint a céges 105 paciját.
Erröl van szó. Van akinek fekszik a benzinesek karakterisztikája, van akinek nem.
Az elmult idöszakban két olyan bezinessel is mentem, ami meglepöen jó volt alacsony fordulaton is. Az egyik egy Volvo S40 2,4 benzin volt 140Le, a másik meg egy Audi A4 2,0 TFSI. Mindkettö 1200-tól ment, rázkódás és vibrálás nélkül. Kimondottan tetszettek.
"A Duster tetszik, hamarosan lesz új Logan is :-)"
Tegnap voltam kötelező szervizen, közben megnézegettem a sanderot, lodgyt, dustert.
Majd közöltem az értékesítővel, hogy leginkább egy négykerékmeghajtású lodgy-t szeretnék a sandero árában. :)
Nos, ez nem ment, de éppen jár valami személyes kedvezmény, kalkuláltattam mind a háromra. Ha éppen nem lennék nagycsomagtartóra kényszerülve, már jelentkeznék is a sanderora... Bár jelenleg olyan kereslet van rá, hogy kb négy hónap a várakozási idő rá.
Ott álljunk meg szvsz, hogy most a Mazda erősen félresikerült motorja alapján minősíted a dízeleket. Annál szinte csak az Accordé rosszabb ilyen szempontból, az összes többi jobb. Igen, a Renault kisdízele is.
Engem azért idegesített, amikor "csak" közlekedni akartam, h jobban kell pörgetni. A 900 ccm-es Kawa ZX is ilyen volt, annak 4000 volt az a határ fordulatszám, ami alatt csak rázkódott. Viszont 9000-től olyat húzott.. :-)
Ez biztosan igaz, de egy magas fordulatra hangolt benzines esetében nem kell eröltetni az alacsony fordulatokat, hisz van egy tág fordulatszámsáv, ahol jól megy és szép a hangja is.
Pl az MX-5 1500-tól szépen muzsikál és vibibrációmentesen, morgás nélkül emelhetö a fordulatszám, gyorsul. Mindeközben egyre jobban életre kel és a hangja is egyre szebb lesz.
Na ez hiányzik nekem a dieselekben, nem lenne baj, hogy 1500 alatt olyan nyers, ha fölötte más lenne....
Egyik Citroenem sem csinálta, amit vázolsz, de a Volvo sem csinálja. A Mazda, az igen, de azt csak akkor vezetem, ha apám valahol orvul beborozik és nem hajlandó hazavinni semmiféle sofőrszolgálat.:)