Keresés

Részletes keresés

dieter Creative Commons License 2003.05.18 0 0 187
A valódi ok:a város ezen részén lakik a legtöbb idős ember

Miért másfelé talán nem lakik idős ember vagy gyerekkocsis/terhes anyuka vagy mozgáskorlátozott??

Szvsz valamely főnök lakik arra.

Előzmény: kristoof (183)
dieter Creative Commons License 2003.05.18 0 0 186
Én például mennék szivesen Szegedre de a vonat hosszu bonyolult.

Elemezzük csak ezt egy kicsit:
A hetek utolsó iskolai előadási napján busz indul Nyh: 5.30, Szeged érk: 11.20. Menettartam: 5.50
Minden nap vonat indul Nyh: 6.45, Szeged é: 11.00, menettartam: 4.15.

A hetek utolsó tanítási napján és a hetek első tanitási napját megelőző nap busz Nyh. i: 14.55, Szeged é: 20.40, menettartam: 5.45.
Minden nap vonat indul Nyh: 14.05, Szeged é: 19.07. De ennek az útnak van egy nagyon nagy bonyolultsága :), hogy Cegléden át kell szállni.

Autóbusszal: 995Ft, vonattal 809Ft. (diákjegy)

Talán ezen okok miatt van kevés busz Szegedre.

Debrecenbe pedig szintén vonattal érdemes utazni.

Előzmény: joska4400 (176)
kristoof Creative Commons License 2003.05.17 0 0 185
Jé most nézem!Ez a kép abban a városban készült ahol én lakom!Gabi bátyám feszít a vezetőülésben!

A kocsi régi rendszáma egyébként:DUD-702 ezt elhagyták majd GNW-874 lett,most FVJ-451.

Előzmény: Grimbi (175)
kristoof Creative Commons License 2003.05.17 0 0 184
Az amúgy.
Előzmény: joska4400 (182)
kristoof Creative Commons License 2003.05.17 0 0 183
Sziasztok!

Nem prémium járat,de valahol igazad van.A valódi ok:a város ezen részén lakik a legtöbb idős ember.Ezért olyan kocsiknak kell járniuk,amelyek a legkorszerűbbek.Egyébként meg sóstóhegy végső soron is prémium negyed és,ha nem normális kocsik járnak arra akkor az rontja az összképet.(Ez nem vicc!Árt a Volán és a város image-ének is.)

Előzmény: joska4400 (181)
joska4400 Creative Commons License 2003.05.17 0 0 182
Más!Senki ne vegye okoskodásnak,de a kedves volánunk honlapja szerintem katasztrofális!! Se egy értelmes menetrend ami van tök gyerekes s a a helyközibe bead vagy 3 irányt és csokolom!!Béna pancser vagyok a számtech-hez max megtalálom hol kell bekapcsolni.Bezzeg hogy a szerviz ezt-azt vállal meg minden böven reklámozzák.Fel kellene dobni pár jó képpel stb.Na ez csak egy ötlet.
joska4400 Creative Commons License 2003.05.17 0 0 181
14-es valami prémium járat?A legjobb buszok csinálják állandóan.Ne értsétek félre nem sajnálom csak 6 buszból 7 Solaris :-) .
Előzmény: PLACI (180)
PLACI Creative Commons License 2003.05.17 0 0 180
Nem, a 12-es rendszeresen hamarabb ér oda. :-) Ha Solarisozni akarok du. az állomástól, sajnos csak 14-esben gondolkodhatok, de engem már idegesít ez a sok állás.
Előzmény: joska4400 (179)
joska4400 Creative Commons License 2003.05.17 0 0 179
14-es pláne a kedvencem.Még az állomástol elér a temetöig 8(7-nél biztos9 lápán nagy valoszinuséggel pirosat kap,mert a köruton megy s a megállok miatt kiesik a zöld hullámból.Kell egy kellemes 20 perc még kiér a jósába.Majdnem egy 12-es kiér addig!
Előzmény: PLACI (178)
PLACI Creative Commons License 2003.05.17 0 0 178
Érdemes lenne - a helyi forgalomra visszatérve -, ha gyorsjáratot indítanánk a 8-as vonalán, és csak a Vasútállomás, Szabolcs utca, Kossuth utca 9./Kelet áruház, Teniszpálya és Sóstói úti kórháznál állna meg.
Másik, hogy az 5, 7, 14, 18 nem éri el a központ felé haladva a kölyökvár lámpáját, mert meg kell neki álli 2szer. Ha egyszer áll meg, eléri. Ki kell vmit találni...
joska4400 Creative Commons License 2003.05.17 0 0 177
Másik.Az informácios bácsiról nekem is van történetem.Egyszer egy szép szombati napon Debrecenbe akartunk menni a tesóval.A helyi menetrendbe 10:30 szerepelt Hajdunánáson át átszállás nélkül(!!).Kiballagtunk kiderült nem megy busz akkor csak h.nánásig.Én naiv beszottyantam az infóhoz napszaknak megfelelö köszönés után megkérdeztem hogyan jutunk el Debrecenbe.Válasz majd csak 16h után megy busz.Kösz.Nem hagytam annyiban s megkérdeztem a nánási busz vezérjét s ö mondta el hogy ezzel el lehet jutni csak át kell szállni.A többit gondoljátok hozzá.
Előzmény: kristoof (174)
joska4400 Creative Commons License 2003.05.17 0 0 176
Sajna én is tapasztaltam hogy igen kevés a távolsági járat.Söt a szegedi busz is csak péntek és vasárnap megy és nyáron talán egyáltalán nem mikor szerintem lenne rá igény.Én például mennék szivesen Szegedre de a vonat hosszu bonyolult.Utaztam mind az egri mind a pesti járaton és igencsak kihasznált volt még a vezér is mondta hogy teltház lesz.Az nem volt világos hogy még a Mátra volán is lejön hozzánk mi meg még Borsodba is csak ritkán megyünk.Aki azt állitja hogy nem lenne utas az nem valo oda ahol most van!Én sem értek hozzá de a fejlödést nem akadályoznám.Kollega egyet értek!
Előzmény: kristoof (173)
Grimbi Creative Commons License 2003.05.17 0 0 175
"A hetek utolsó iskolai előadási napját megelőző munkaszüneti napot kivéve naponta."

Nem stimmel, inkább az első isk. előadási napját megelőző nem?

Az nekem is feltünt, hogy a nyír1i járatok elég jól ki vannak használva.


Előzmény: kristoof (173)
kristoof Creative Commons License 2003.05.16 0 0 174
Bocsánat az öcsémmel kapcsolatos sztorival van egy kis kép zavar leírom érthetően:

Szóval az öcsém Nyír1en volt hétköznap és haza akart jönni Tiszavasváriba.Az időpont kb.16:45.Megkérdezte az infót aki azt válaszolta,hogy 17:45 innen a sztori ugyanaz...

Bocsánat,de három napja nem aludtam!Ez nem vicc!:-(

Előzmény: kristoof (173)
kristoof Creative Commons License 2003.05.16 0 0 173
Üdv!

Szerintem akkor sem kellene a kocsiknak mindenképpen bemenni a belvárosba!Több rövid vonallal,rövidebb követési idővel megoldható lenne a probléma.Úgy,hogy egy két hosszabb vonal megmaradna.Persze ez akkor lenne kivitelezhető,ha a belvárosból kitiltanák a gépkocsi forgalamat.Többször kellene átszállni,de,ha a buszok sürübben járnának akkor nem foglalkozna az átszállással a kutya sem!

Na akkor a helyközi közlekedés!

A megyén belül elviselhető hétköznap,a vonalak jók.Nagy ötlet a Nyíregyházára ráhordás a nagyobb városokból.Ezzel csak annyi a bajom,hogy nem elég ütemes a menetrend.Például Fehérgyarmatról indulhatna busz 3óránként.A másik probléma,hogy aki eljut Nyíregyháza egy másik Szabolcsi városból az nem tud tovább utazni más megyében lévő városba autóbusszal.Sajnos ez is annak az embernek köszönhető akit már említettem.Ugyanis ő kezdeményezte Miskolci járat megszünését.Mondván kevés az utas.-Érdekes a Borsod Volán kétszer jön naponta Miskolcról nekik nincs kevés utas-.(Szeretnék visszaállítani,de nem hagyják!Egyébként sem felhötlen a kapcsolat a Borsod volánnal.)3(!?)távolsági járatunk van.Eger,Budapest és Szeged.Sajnos ezt már nem is lehet nővelni ugyanis két pesti járatot akartak nem rég és ezt sem hagyták mondván elveszik az utast a Volánbusztól(!?).A Nyíregyháza környéki városokba is lehetne ütemesebb a menetrend.Például Tiszavasváriba mehetnének a buszok háromnegyed óránként napközben este és reggel ritkábban és nem egyszer negyed óránként máskor meg két óránként és ez így változik egész nap.
A hétvége az egynesen katasztrófális!Semmi összhang a helyi és a helyközi járatok között,olyan ritkán járnak a buszok,hogy szinte nem is járnak!A környező városokba meg szinte el sem lehet jutni.(Ez főleg vasárnap van így!Hát,ha meg tanszünet van akkor kész!).

Menetrend tájékoztatás még rosszabb mint a helyinél!A megállókban fellelhető menetrend sz*r kicsi is bonyolult is.kiemelek egy sort belőle:
A hetek utolsó iskolai előadási napját megelőző munkaszüneti napot kivéve naponta.
Nem rég amikor még ide költöztünk az öcsém jött haza Nyír1ről és megkérdezte az infot mikor megy busz Vasváriba hétköznap 3/4 hatkor.Azt felelték 17:45.Az öcsém nem hitte el ezért felhívott,hogy tényleg mondtam neki,hogy nem mert a Gyöngyösi 17:00-kor indult.Ennyit a tájékoztatásról!.(Amúgy aki tudja,hogy a tömegközlekedéssel foglalkozom mindig felhív engem,mikor megy busz mert nem érti mi van kiírva(!?)Az egy másik dolog,hogy négy féle menetrendet készítettem már szebbet,nagyobbat,érthetőbbet,de senki nem foglalkozott vele a Volánnál és mondva csinált okokkal elutasítottak.Mérgemben letöröltem őket,de a legjobb az még megvan itt a vinyómon és várja,hogy végre valaki ráébredjen,valami ilyesmit kell csinálni!

Sajnos nincs Túristabuszunk sem mert nincs rá igény(az a valaki mondta!)Ezt a marhaságot!Miért nincs legalább kettő?Hiszen a Szabolcs Volánnak van részesedése a Volbusz kft.-ből is.Ha az a két kocsi csak nekik szállítana néha megcsinálna egy-két különjáratot már tiszta haszon lenne!Csodálkoznak,hogy alig van különjárat.Hát persze addig nem is fog jönni senki amíg E95 lesz a legjobb kocsink!Meg ameddig egy E95-öst 5200Ft+áfáért adnak bérbe sofőrrel együtt egy órára!

A baj csak az,hogy én mindent próbálok megtenni a hőn szeretett volánunk érdekében,de mindig süket fülekre találok!

Még mielőtt megköveztek ezek a dolgok az én véleményeim,lehet valamiben tévedek,de"igen közel" állok a Volánunkhoz és ezért tudok néhány olyan dolgot is amit más nem annyira.

Előzmény: Carpy (172)
Carpy Creative Commons License 2003.05.16 0 0 172
A 12-es ha nem menne be a Buza terre, akkor az ertelmet veszitene el. Ha a 12-esrol leveszed azokat, akik az igy kihagyott megalloknal szallnak le vagy fel, nem sokan maradnanak meg rajta. A 12-est nem utazza vegig senki, de a kulso reszek as a Belvaros kozott sokan utaznak.
A 17-est merre vinned ugy, hogy ne ereintse a Belvarost? Szerinted ennek orulnenek a Kertvarosiak? Mert szerintem nagyon nem.
A piros szamokkal kapcsolatban viszont egyetertunk, az tenyleg butasag.
A megallohelyi tablak szerintem nem rosszabbak, mint mashol, sot. x-ekre, karikakra meg szukseg van, mert teljesen mas jellegu a forgalom a kulonbozo napokon. Mondjuk erdemes lenne ezeket kulonszedni, az igaz.
Előzmény: kristoof (166)
joska4400 Creative Commons License 2003.05.16 0 0 171
Mi történtént szegény C 80-sal?Miért égett ki?A rossz menetrendröl csak egy példa hogy egy kicsit az a keksz hogy májusban már tök jó idö van és vasárnaponta a 8-as 30 percenként jár sostóra mikor szerintem sokan mennének egy kis séta csonakázás vattacukorevés stb.
PLACI Creative Commons License 2003.05.16 0 0 170
Talán csak a Há jelzésű járatokat hagynám meg.
Én is egyetértek Veled. Csak ezeket hagynám meg, természetesen H nélkül, mert az is hülyeség. Ez a pirosas-feketés dolog is hülyeség, de szerencsére a LED-es kijelző megoldja ezt a problémát (narancssárga). Van két expresszjárat a városban (H31E, Újsor tanyára napi 1:16.30), ami édeskevés.
A 13-as is zsúfolt, kellene sűríteni.
Még talán az a baj, hogy túl nagy a különbség a követési idők között, pl. 8-as csúcsidőben 6, este 20! Az 5-öst kellene még sűríteni:10, illetve 30 helyett 20 percenkéntre.
Előzmény: kristoof (166)
kristoof Creative Commons License 2003.05.16 0 0 169
Üdv!

Jó-jó igazatok van,de én valami olyasmire gondoltam mint,ahogy a BKV adta ki a vonalait a VT-transman-nak.Ki lehet kötni egy szerződésben a járatsürüséget és a lefedettséget is például.Mondjuk itt az a gond,hogy valóban megéri-e?De szerintem lehet olyan helyi közlekedést létrehozni ,hogy mindenki jól járjon!

Előzmény: dieter (168)
dieter Creative Commons License 2003.05.15 0 0 168
Mégis mit csinálnék Nyíregyháza közlekedésével??Egyszerű:magán kézbe adnám.

Szerintem nem azzal van gond, hogy ki csinálja a helyi közlekedést, egy magáncég vagy egy állami vállalat. Ez hozzáállás kérdése! (Ne úgy hogy más is hozzáférjen, és mivel nagy munka, ne nagy ívbe kerüljék)

A magáncégnek van előnye: a profitorientáltság, hiszen a járatok úgy állítja össze, hogy az gazdaságos legyen, de ez a profitorientáltság hátrány is, mivel így minden buszon tömegnyomor, város peremterületeinek kiszolgálása nagymértékben lecsökken vagy akár meg is szünik. És akkor a nagyforgalmú csomópontok lennének csak összekötve. (hacsak ki nem kötik a szerződésben, de akkor is csak a minimum lenne teljesítve - és lehet így meg sem érné egy magáncégnek)

A tömegközlekedés nem azért van, hogy az nyereséget termeljen. Az államnak fizetnie kell a veszteségeket. A tömegközlekedés nemzeti érdek.

Előzmény: kristoof (166)
ADtranz Incentro Creative Commons License 2003.05.15 0 0 167
"Mégis mit csinálnék Nyíregyháza közlekedésével??Egyszerű:magán kézbe adnám."

Szerinted ez megoldás volna? Vajon egy magáncég tudná szolgálni tényleg a közösségi közlekedés igényeit, és nem a saját érdekeit tartaná szem előtt? Hiszen, ha egy vonal nem lenne elég gazdaságos, akkor kegyetlenül leszámolna vele, vagy megritkítaná. Például tegyük fel, hogy van egy kórház, vagy egy idősotthon, ami nagyon messze van a városközponttól. Ha óránként járna oda busz, akkor lenne rajta kb. 10-15 nyugdíjas utas. Megérné neki óránként járatni? Ugyanakkor szükség volna arra, hogy oda legalább óránként járjon busz. Az én véleményem az, hogy a magánkézbe adás legfeljebb csak egy átmeneti megoldás lehet. A legfontosabb (állami) feladatokat az államnak kell ellátnia. A hadügyet, pénzügyeket, közlekedést, vízellátást, szemétszállítást, stb. nem volna szabad ilyen egyszerűen kiadni a kezéből, vagy csak nagyon-nagyon szigorú, és alapos szakmai és gazdasági ellenőrzések mellett. Egyébként a cég teljesen monopólhelyzetbe kerül. Viszont ilyenkor csak a saját érdekei fognak szem előtt állni. "Minél többet tudjunk kaszálni a jegyárakból az utasoktól..."

Előzmény: kristoof (166)
kristoof Creative Commons License 2003.05.15 0 0 166
Pelleslaci!

Vessézgessük a témádat:

Mielőtt bárki bármit is mond le kell szögeznem,hogy szeretem a Szabolcs Volán Rt.-t-

Nyíregyháza helyi közlekedése csapnivaló!Én az összes járatot kiradíroznám és újra rajzolnám.Talán csak a Há jelzésű járatokat hagynám meg.Teljesen feleslegesek a piros járatok,nem hoznak akkora hasznot,hogy érdemes legyen müködtetni őket.Inkább gyors járatok lennének helyettük és azok kapnának piros számot.Például a 12-es lenne fekete és piros is.A piros nem menne be a Búza tér felé hanem végig a körúton.Ember legyen a talpán aki eltud igazodni a buszok vonalán úgy,hogy először jár Nyír1en, vagy nem ismeri a közlekedést!Nagy marhaság felesleges hurkákat tenniük a buszoknak azért,hogy bemenjenek a belvárosba pl,17,12,2...és még van egy pár ilyen.Elegendő jármű van ahhoz,hogy a járatok kicsit sűrűbben kövessék egymást kevesebb,de értelmesebb vonalakon.A járatsürüsség most egyetlen vonalon elfogadható ez az1A.Kellene egy pár hosszú vonal kelet-nyugat és Észak-dél írányba át a városon ez utóbbi például lehetne a 13-as meghosszabítása Rozsrétig.Egy normális vonala van Nyíregyházának a 7-es csak ritkán jár.
Iszonyú rossz az utastájékoztatás!A megállókban fellelhető menetrend használhatalan(Ez különösen igaz a helyközi járatokra,de erről majd legközelebb.)Szívesen elküldenék egy embert a Fővárosba (akinek a nevét nem árulom el)egy pár napra,hogy nézzen körbe és tanuljon!Főleg a menetrendekre értem ezt.Annyira feleslegesek a karikák keresztek stb...A sofőrök ritkán mondják be a megállókat,a Petőfi téren pedig,ha megkérdezem az információt valamiről akkor az estek 90%-ában marhaság a válasz!
Mégis mit csinálnék Nyíregyháza közlekedésével??Egyszerű:magán kézbe adnám.

(Legközelebb a helyközi közlekedésről írok véleményt.Az se lesz jobb!)

Előzmény: PLACI (152)
PLACI Creative Commons License 2003.05.15 0 0 165
Ma, 2003.05.15-én, csütörtökön reggel 7 órakor a Sóstói úti kórháznál kigyulladt a HHF-986 rendszámú C80.30 típusú autóbusz!!!
kristoof Creative Commons License 2003.05.15 0 0 164
Köszönöm Kiskavics!

Jó reggelt!Nem gond,hogy lekicsinyítetted!Aki kíváncsi rá így megtudja nézni közelebbről.

Túl sok kommentárt nem kívánok hozzáfüzni.Csak annyit,hogy biztosan rájötettek már ezek a buszok nem léteznek ilyen formájukban.Röviden ennyi...

Előzmény: Törölt nick (161)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.14 0 0 163


Kristoof, ha gondold, kommentárt majd fűzz hozzájuk! Bár a képek így is magukért beszélnek :-)

Grimbi Creative Commons License 2003.05.14 0 0 162
Állaglistája szerintem senkinek sincs!
Előzmény: joska4400 (157)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.14 0 0 161
Gond lenne, ha kivágnám a lényeget és egy kicsit lekicsiníteném (mondjuk 1024 pixel szélesre)? Nagyon nagy a mérete...
Előzmény: kristoof (159)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.14 0 0 160
Megérkezett!
Előzmény: kristoof (159)
kristoof Creative Commons License 2003.05.14 0 0 159
mail ment!A kiskavics@mailbox.hu-ra!
Előzmény: Törölt nick (155)
kristoof Creative Commons License 2003.05.14 0 0 158
Elküldöm most mégegyszer!!!:-(
Előzmény: Törölt nick (155)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!