Nemcsak akkor jo. Varosban dugoban forgolodni, araszolni, kis videki uton nezelodve poroszkalni. En pl. kifejezetten szeretek Dkorol Egomba a fak alatt lassan nezelodve legurulni.
A felnyithato sisakok nehezebbek es hangosabban atlagban, mint a zart sisakok. A fuldugo legyen nalad, ha messze mesz.
A Nolanok pl. reteszelhetoek is egy azok nem csukodnak le, csak ha a reteszt oldod. A lecsukodas erdekes dolog, mert ugyanaz a sisak nakeden meg 120 korul is stabilan allt felnyitva, idomos motoron meg ugy alakult, hogy 80 felett lecsapja a huzat.
A naked es a felnyithato sisak is megszokhato, idovel megtanulsz kuzdeni a szelel es megszokod.
A Libán is trükközni kell olajcsere közben, hogy ne csináljon maga alá. A szűrő - legalábbis a Libán - jobb oldalon van, kb. 24-es v. 26-os csavar megett. A Moto Italia néhány gyári alkatrészt egész emberi áron tart, kérdezz rá. (Viszont a 11e-s fékkar egy vicc...)
Az ócsai kirándulás után elmentem olajat venni (az utolsó két litert hoztam el a boltból), aztán itthon nekiálltam lecserélni a gyösznek a "vérét". Hát nem mondanám hogy agyondícsértem volna a konstruktőröket, konkrétan lehetetlen bármilyen edényt az olajleeresztő nyílás alá tenni, vagy az állvány "lábától" vagy az ütközőjétől nem fér el semmi amit találtam itthon, ráadásul a hátsófék bowdenje is olyan "ügyesen" van elvezetve hogy azon is f@szán végigfolyik a lecsurgó olaj...úgyhogy a művelet végeredménye egy jókora olajpaca lett a terasz betonján...
Ja és az "olajszűrőt" sem találtam meg, pedig jól megujjaztam a blokkot, de szerintem az már valamelyik korábbi tulajnál a veszteséglistára került...létezik ilyen cucc utángyártottban (gyárinak inkább meg se merem kérdezni az árát)?
"Megfordulás egy íven, lendületből, ötméteres körben. Nem túlzás azt állítani, hogy százból jó, ha egy-két motoros meg tudja csinálni, pedig alapvető része (lenne) a hétköznapi motorozásnak"
Viszont - ha erre célzol - tux kolléga szerelőjének gyaníthatóan nem az idén második éve forgalmazni kezdett, itthon néhány példányban előforduló (eddig) egyetlen indiai gyártmányú KTM-modellel vannak mélyreható tapasztalatai, hanem a "hagyományos" osztrák darabokkal...
Szóval KTM Duke 125 szelep, kétezer-párszáz km után:
Hiba oka: túlhűtött a motor, emiatt állandóan be van dúsítva a keverék (hüJe iNNYektor, ugye), persze csupa korom lesz a szelep (is), ettől túlmelegszik, majd amikor egy helyen leválik róla a koksz, akkor ott elég. Állítólag nem ez az első ilyen eset, bár nem is annyira gyakori (valamennyire nyilván használat-függő is a dolog).
Én ezt egy turulmadárral éltem át majdnem :-) Előttem lévő kocsi elcsapta a turult és a fejem mellett 2 centire húzott el a maradék :-) Nyitott sisaknál telibe kap, biztos tollas lett volna a hátam :-)
Amikor először döntöttem úgy, hogy motorral teszem meg a ház-melóhely távot, mindjárt elsőre nyitott plexinél az állrészen megpattant egy méh, és szépen bepattant a homlokomhoz. Persze mindezt az M3 bevezető leállósáv nélküli részén... Szépen éreztem hogy mozgolódik, míg leesett az állrészre és számomra végtelennek tűnő ideig szemeztünk egymással, amíg elértem egy alkalmas helyig, ahol sikerült elengedni.
Szerencsére elég kába volt, és még nagyobb szerencsére nem darázs, mert az már végigvarrta volna a homlokomat.
Azóta nem szerepel álmaim között a sisak, de még a plexi nagyobb mértékű felnyitása se a belvároson kívül. :)
A Roof kb. százig jó. A Progeny érdekes módon csendesebb felnyitva, de az ha előre dőlve ülsz, már kilencvennél is rángatja a fejed durván. Egyenesen ülve az is jó százig. Csak az állvédője nem simul rá hátul, így az oldalszél hatására nézelődni kezdesz. Mondjuk az most 20k körül van, azaz kifejezetten olcsó. Bár 45-ért is az volt.