Pár hónapja vettem egy Siamoto Geco 125 motort (tudom, sikeres ember...stb, stb.). Keresek hozzá javítási és/vagy kezelési leírást. Gúgli barátom tanácstalan.
A neten fellelhető információk szerint, kínai barátainkat a Suzuki GZ 125 Marauder ihlette, 2003-ban gyártották (legalábbis a neten eladásra kínált példányok kizárólag ebből az évből származnak), volt 250-es változata. A minimális információk nemzetközi eloszlása alapján elég sok jutott a spanyolokhoz, angolokhoz, lengyelekhez és csehekhez.
Esetleg van valaki az országban - és olvassa a fórumot -, aki rajtam kívül ilyen motorral rendelkezik?
Most benzinnel nem tudom kipróbálni (nincs itthon), de hogy menne be a matrica és a felni közé, hogy feloldja a ragasztót?
A WD40-et ráfújtam, lefolyt, vártam, megint fújtam, megint lefolyt, megint vártam. Ronggyal dörzsölgettem, szép tiszta lett a matrica és a felni is azon a részen, de le nem jött 1 mm matrica se. Próbáltam kapargatni, ugyan úgy a körmöm alatt gyülekeztek az apró matricadarabok mint WD40 nélkül
Eddig mindenhol csak 2üteműhöz valókat találtam meg 4ütemű kínait, de most is olyan van benne (szerintem sikerült amúgy jól hazavágnom a próbálkozás közben).
De amúgy a vezetékes részét érzem a problémásnak, ha találok is CDI-t, honnan a gyikomból fogom tudni hogy hogyan kell bekötni?8-o
Morini motorroll van szo. Azert is kerdeztem, hogy milyen dolgok kellenek, mert a kipufogohoz nem jart semmi tartozek.Igazabol csak egy kipufogo tuningot szeretnek, nem tobbet.
Első körben rakd be azokat a görgőket, amiket a kipufogóhoz kaptál. Nem írtad, hogy milyen SR, Piaggio motorosnál azt hiszem 4,8 gramm kell a TT-hez. Hogy fel tudjon pörögni, a kuplungnak is később kell fognia, gyári cuccnál általában a Piaggio közepes rugója kell, az piros. Vigyázz, mert ez nem azonos a többi tuning cuccal, a Malossi piros kuplungrugója nem ugyanaz. De a Leovince készletekben ennek is benne kellene lennie, pont olyannak, ami jó.
Ha nincs, akkor valamilyen kicsit erősebb kuplungrugó legyen.
Aztán jön az eleje: egy kétütemű motor vicces rendszer, tehát ha a karburátor nem tökéletes (17,5-ös kell legalább, amúgy hamarabb elfogy, mint kellene), akkor a kipufogó magában nem sokat hoz. Tökéletes legyen a membrán is.
Megtortent a dolog, kiszedtem belole a fojtast. Kb 10-20 km/h ig megindul mint allat, aztan ismet lassan gyorsul. Most olyan 60 koruli a vege(gyarilag ment jo 70et) mi lehet? konnyeb gorgok es erosebb kuplung rugo kellene?