Én is élveztem. Csak az első kanyar volt necces. Nyilván, ahogy fogó Úr írta, a véribe' van az embernek, nem is gondolkodik, csak ösztönbű' meglöki a kormányvéget, de ez az ördög szekere akkor bezony arra mén meg iramodik, merre tenmagad löködted, mer'hogy megdűni, es a kanyarba kucorodni nem van képességje. :)
Mer' egy vadállat vagy. Láttalak már eleget, tudom, hogy mész ott. Egykeréken a sorok közt, aztán egy stoppie-val állsz meg elöl a pirosnál, de félkézzel, mert a másikkal közben elveszed a hajléktalan Fedél Nélküljét, majd egy burnout-tal gumi borsot törsz az orruk alá, és szikrázó lábtartóval körbe karcolva a Hősök terét elviharzol.
Hát, ilyenek a Ferrari piros pszichopata nagymotorosok! :)))
A póni nem csak görbe kuplung karral, letört bal indexekkel és törött bal oldalidommal csumpizik a garázsban, de azóta még a műszaki is lejárt róla. A csere alkatrészek már Q mesternél, de őt meg szemlátomást úgy leterheltem a dél-alföldi szittya vírussal és a cseh ipar gyöngyszemével, hogy azóta nem tér magához. :)
Mindenhol ellenkormányzol, ahol kb. 20-nál gyorsabban mész, legfeljebb nem is tudsz róla.
Ez nekem csak akkor tűnt fel, amikor kipróbáltam egy quad-ot. Motor kormánya van, így az a "szoftver/alkalmazás" töltődött be. Az első kanyarban majdnem kirongyoltam a pályáról, mert ösztönösen úgy kormányoztam, ahogy motoron.
így van,de erre itt nem kaptam érdemleges választ csak a motorolaj fórumon,azt én is tudtam,hogy nem ebbe tervezték csak kicsit komolyabban érdekelt a dolog.
egyébként Yamalube motorolajat kapott ha érdekel.A Várpalotai Yamaha üzletben vásároltam,mielőtt még rosszindulatú megjegyzések ostromoznának ,-)
Mert felrak egy kérdést az ember és általában csak okoskodnak az emberek de meg nem indokolják mert lövésük igazából sincs.
Nos, amióta Eringen kifogyott alólam az út ("I don't crash, I run out of road" :) már nem bízok benne. ;)
De András XX-ében még annyira sem bíznék. A leírásod alapján az pont fordítva működik, az meg bekavarna engem. Egy normál motor akkor dől jobbra, azaz megy jobbra, ha a jobb kormény véget elfelé tolod magadtól, azaz balra kormányzol. Te azt írtad, jobbra kormányoztad, és az jobbra ment. Ördögi masinéria, a sátán biciklije. :))
Egyébként valójában csak a zergebaszó, bombatölcséres csapásokat hanyagolnám. Egy kis átlag magyar út egy laza túrára OK.
Tévedés ne essék, két út van, kb. a pisztrángos fölött ágaznak el.:)
Az egyiknek csak kb. 8-10 km a tróger része, de azon busz is jár, időnként betömik a gödröket.
Viszont az a helyzet, hogy pisztrángért Szilvásváradra szoktunk menni, az utsó szakadt lebujba a soron (bár a lillai sem rossz). Nekem az is jó, hogy elgurulok addig, vagy ha nincs nagyon hideg, akkor viszem a nőmet (nincs meleg nadrágja), ott elvileg nincs olyan rész, ami járhatatlan kézenállóssal.:)
Mindegy, egy-két héten belül piti bűnözök, akkor meg be kell járatni a Vespát, majd megyek egy Lilla-Mályinka-Lilla kört, megnézem, hogy milyen.
En egy eve jartam arra, ha finoman szeretnek fogalmazni, akkor azt mondanam, hogy nyomokban aszfaltot is tartalmazott. :-) Nem hiszem, hogy ugy 40 ev utan idenre leaszfaltoztak volna az egysavos erdei utat. :-)
Ha itthon akarunk motorozni, akkor alig par ut marad, a tobbi olyan amilyen. Az az ut tenyleg nagyon szep, bent megy az erdoben es tenyleg nagyon rossz a minosege.
De kihagyhatjuk, otlet volt, akar a nogradi utakat is (azok sem autopalyak). A 19-es elsokerek uj tavlatokat nyitott meg elottem. :-)