Igen, a maszkolás volt a legnehezebb feladat, arról nem beszélve hogy bármilyen jól alapoztam és csiszoltam, itt ott a maszkoló vissza szedte a festéket tehát volt vele plusz meló is. Jah és matrica a csíkozás, annyi hogy a világos részre raktam rá.
Üdv. Köszönöm az elismerést. A színeket nehéz eltalálni, abban a korszakban nem éltem még, ahány fotó annyi szín. Azért örülnék ha az eredeti kapna egy ilyen festést.
Ezen a fotón látszik a hossz eltérés, ezzel a Fuggerth modellen nem bajlódtam, persze le lehetett volna csiszolni, lámpákat stb újra kialakítani. Viszont mivel tettem rá egy trepnit azzal szépen el lehetett csalni ezt a különbséget.
Ja, és a festésnek szólt a dicséret. :-) Nagyon klassz a két vékony piros csík a fehér alatt-fölött, a színek is jók, innen nézve a festés minősége is.
Meg se próbáltam ilyesmit. :-) Azt tudom, hogy vannak eltérések itt-ott (rémlik pl. valami főkeret hossz, a többit nem tudom), de hogy ezek korszakonként meg pályaszám csoportonként hogyan változnak, nem tudom.
Ha arra kerül sor, hogy feltuningoljak egyet, akkor majd szakemberhez fordulok a szegecsek számát illetően. :D De túl nagy energiát (pénz, munka) akkor sem akarok belefektetni, kompromisszum-képes vagyok. A legegyszerűbb kezdő projekt a két egyforma, de eltérő pályaszámú gyári modell közül az egyiket vöröscsillagosítani. Azt sem néztem soha - pedig ott van vagy közel 20 éve a szekrényben - ezek (1341, 1346) mennyire korrektek?
Azért a volt RailTop szerszámos ACME kocsik java had ne mondjam, hogy milyen. Volt hogy b*szták lesorjázni rendesen az alvázat, aztán nem pattant rá rendesen a kasztni, de a derék kínaiak az alváz és a kasztni közé küldött pillanatragasztóban látták a megoldás kulcsát, mert az egyszerűbb és gyorsabb volt...
Én nemrég kaptam meg a V63-asomat, most volt időm vele foglalkozni. Webshoppon vásároltam, nemtudtam válogatni, de meg vagyok vele elégedve. Nekem a karosszéria gyorsan lejött, kipróbálni nem tudtam, mert a DT hangdekódert szeretném csak még nem vettem meg. Egyedül azt vettem észre, hogy a vontató végén hiányzik a csavarkapocs imitáció.
Egy technikai jellegű kérdésben kérnék segítséget attól, akinek van ROCO 64658 személykocsi, 4 tengelyes BPMEE (LANGE SCHLIEREN).
Beszereznék belőle, de egy helyen olvastam olyan infót, hogy 481 mm-es ívsugárnál kisebbre nem ajánlott.
Viszont a Roco leírásában ez van: "This car will not run on R2 reverse curves (S curves, 358 mm) without intermediate straight track G1 (230 mm)."
Tehát ha úgy vesszük, akkor a Roco mégha S kanyarról van is szó, azért a 360 mm sugár felett már nem tiltja, vagy egyenest kell közbeiktatni (akár 420 mm-es íven már jónak kell lennie).
Van esetleg valakinek tapasztalata, hogy mi az a sugár, amin még simán szépen futnak súrlódás, siklás nélkül?
Ugyan már, ne hülyéskedj! Bocsánatot kéri tőlem, miért? Elmondtad a véleményedet, amire válaszoltam és kérdést tettem fel. A te véleményed más, ettől senki sem kevesebb, vagy több és még a világ is kerek!
"A ruhaneműs és baleseti biztosítós ügyek nem ide tartoznak.. Még akkor sem ha az érdekeink érvényesítéséhez a technika esetleg ugyan az." Ezt szerintem is mindenki tudja. Nem véletlenül kezdtem előző hozzászólásom egyikét OFF-al. Ettől függetlenül valójában ugyan az az eljárásmód hibás teljesítés esten az érdekérvényesítéshez, amit a Gigantok esetében is követnie kell annak, aki elégedetlen valami műszaki tartalom miatt. Most lehet, hogy megint rosszat szólok, de mindennek van szűkebb és tágabb környezete.
Te valamit nagyon félre értettél. Nem ismersz engem Barátom! Azt hiszem udvariasan fogalmaztam meg egy kérést, még mielőtt elszabadulna a sztorizgatás. Ráadásul a Topik szabályzata is ez.
A kérés pedig arra vonatkozott, hogy sorolom:
- A ruhaneműs és baleseti biztosítós ügyek nem ide tartoznak.. Még akkor sem ha az érdekeink érvényesítéséhez a technika esetleg ugyan az.
Vagy igen? Akkor viszont én kérek bocsánatot.. :)
Azon érdemesebb lenne elgondolkodni, hogy miért is érezted úgy hogy meg lettél szólítva és csípve??
Ennek ellenére még személyeskedsz is...!!! (velem ellentétben)
Általában jó olvasni, amiket írsz. Ezt most miért kellett...???
Mindenek előtt köszönet illet, amiért egy csokorba szedted a hibákat és a gyártónak tálaltad, holott ez nem a te reszortod lett volna! Ezt hívják önzetlenségnek! Tényleg nagy köszönet érte!
Másrészt teljesen korrekt lenne, amit felvázoltál! A tatabányaiak és a M&H között elég szoros üzleti kapcsolat áll fent. Változatlan a véleményem a Gigant projekt kapcsán arcátlanul viselkedett az üzlet a Gigant hibával és a többi is az árak tekintetében. Most csak a fenti boltról tudok nyilatkozni. Korábban se tetszett már, hogy némely eladó görényező módon beszélt vásárlóval, azaz olyan emberrel, aki saját elhatározásából odavitte nekik a jövedelmének egy részét. Reklamált a vevőjük. A problémát nem figyeltem, csak arra kaptam fel a fejem, hogy az eladó emelt hangon beszélt és a pulton a RZD dupla szekciós Szergejét láttam. Nem ma volt, meg nem tegnap, de akkor is több, mint furcsa szerintem.
Már régóta az Ürménybe járok vásárolni, ha náluk is kapható az, amit szeretnék, mert ott tényleg úgy bánnak a vásárlóval, ahogy kell. Nem úgy, hogy add már ide a pénzed, aztán tűnj a francba. Először is a fejekbe kellene rendet tenni, hogy ki van kiért és ki miből él, vagy szeretne élni!
Ruhaneművel volt ilyen jellegű gondom, hogy selejt volt. Igaz, 10 ezres nagyságrendű volt az ára. Az üzlet ígérgetett fűt-fát, búzavirágot napokon át, de semmi nem történt. A vezető nem akart szóba se állni, mindig letagadtatta magát. Aztán teljesen besokalltam, és megkerestem a fogyasztóvédelmi felügyelőséget. A vége az lett, hogy hibátlan újat kellett adniuk és a portéka árának a sokszorosára megbüntették őket. A lényege ennyi.