Keresés

Részletes keresés

daVeFR Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256410

No, meg eszembe jut a kocsmás vicc, mikor jön a faszi fia, hogy "anya üzeni, gyere haza", aztán félholtra itatja a srácot, rosszul van, és akkor mondja, hogy "na, akkor menj haza, aztán meséld el anyádnak, hogy nem szórakozni járok ide!" :)))

Előzmény: zöld_I (256405)
daVeFR Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256409

Azért az ekkora megmozdulás egész napos pályázást takar, szóval nem 3-4*20 perc. Ezen kívül a szállítással mindig potyázom (gsxr-es haverom messzebről jön, logikus becsatlakozni). Plusz Hringre, Eringre én lábon járok, de belőled kinézem a nagyobb profizmust. ;)

Előzmény: zöld_I (256405)
tux Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256408

"Scottoiler és a PDoiler rendelése Interneten" a legjobb megoldás, vagy van olcsóbb alternatíva?

(nagyon egyszerű szabályozatlan megoldást nem szeretnék)

Előzmény: zöld_I (256395)
jakuza80 Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256407

Ezt éreztem én is állandóan

Előzmény: zöld_I (256391)
jakuza80 Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256406

Ezt nem értem. 2 is volt belőle. Jó robogó, de a futóműve nincs szinkronban a teljesítményével. 100-110-zel instabil volt mind2( az egyik elég új volt, sérülésmentes!). Ugyanezzel a sebességgel a Dink tök stabil. Azt mondjuk hozzáteszem, hogy kanyarokban eleve a tömege miatt ügyetlenebb, mint pl a Runner!

 

Előzmény: tcaoe (256389)
zöld_I Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256405

Na, ezt még sosem gondoltam így át, komolyan.

De ezzennel Téged nevezlek ki a SRC (Sajtreszelővel Rejszoló Club) alelnökévé(az elnök én vagyok),

mert ha ennyit képes vagy szopni 3-4* 20 perc körbe körbe menésért, mindezt szerény 20 rongyos pályadíjért, ráadásul mindig ugyanazon a 3 pályán, hát le a kalappal.

 

Előzmény: daVeFR (256398)
zöld_I Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256404

kár hogy a D-t kihagytam a nevéből :D

Előzmény: babar34 (256403)
babar34 Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256403

 

Hi Colin!

Schwantz feneke majdnem leér az aszfaltra, sokkal lejjebb van a motor, 25 évvel korábbi gumitechnika és 2x annyi a tempó.

Ezzel együtt ilyet többet is láttam az elmúlt 10 évben, de nagyon ügyes!

 

Szép volt Colin!

 

Szevasz!

Előzmény: Törölt nick (256387)
tcaoe Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256402

Az lesz ennek a vége, hogy egyszer csak elindul a skanzenbe Kínán keresztül, akkor meg te tehetsz majd a síró családról, főleg, ha valahol nem lesz tél út közben.:)

Előzmény: daVeFR (256398)
tcaoe Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256401

Én is így gondolom, az árammal baszkurálós részt erőst átugrottam, nem is szeretnék tudni róla, hogy van ilyen.:)

Egyszer volt erről egy vita máshol (az alapja a "kurvanagy autóm van, köcsög városvezetés nem csinál parkolóhelyet, tiszta szívás a belváros, azannyukat - robogózz - a kicsik lassúak, a nagyokra meg nem érvényes az autós jogsi, bezzeg aolaszoknál" helyzet volt). Ott persze előjött, hogy sok helyen tényleg lehet az A1 kategóriát B jogsival is vezetni, az már nem zavarta az ezt támogatókat (amúgy egyik sem robogózik, motorozik vagy bringázik:)), hogy ezek egytől egyig olyan helyek, ahol a népesség nagyon jelentős része nemtől függetlenül 14 éves korától napi szinten forgalomban motorozik/robogózik, nem csak hobbi szinten. Meg a hatóságok finom félrenézése mellett általában 16 évesen már nem ötvenet megy a gépe. Másol általában a nálunk is bevezetett rendszer van, amiről én nem tudom, hogy milyen valójában (mármint ez a miénk), de lehetne akár jó is.

 

De az összes ilyen helyben közös, hogy a kismotorok elfogadott részei a közlekedésnek, nem csak útakadályok. Egyes helyeken azért, mert majd kikerülik, más helyeken meg azért, mert a városi tempó megfelel a megengedettnek, annál meg nem sokkal lassabbak. Itthon ez alakulgat ugyan, de messze nem oké még. A bringásokkal kapcsolatban meg főleg nem az.

Előzmény: daVeFR (256397)
zöld_I Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256400

Hozzátenném, ezeket a speed fitness, flabelos és hasonló ****ságokat kb kizárólag a nők igényei hívták életre.

Rengeteg hölgy van a környezetemben, aki bármit megtesz, zsírszegény, ízetlen vackokat eszik, h vékony legyen/maradjon , egy a lényeg, csak mozogni ne kelljen. Egy ilyenre meg be lehet csábítani.

Előzmény: daVeFR (256397)
foveon Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256399

miert ne lenne biztonsagos? sztem ha a did patenteszemt ad ra alapban akkor eleg. nekem es meg par havernak patent van es nincs vele gond (pedig neha meg lajtosat terepezunk is). eredetileg nittelos lett volna csak volt egy kis kavaras aztan maradtam a patentnel en is. de mondjuk sztem a patent sem arra valo hogy le-fol teszegesd, a nittelest is el lehet rontani, szoval minden lehet biztonsagos, meg nem ;)

 

Előzmény: tux (256394)
daVeFR Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256398

A Kawászolásról már lemaradok, mert egész hétvégés program van akkorra, de a Suzukis jó lehet. Pláne, ha be lehet nevezni az említett gsxR nyereményjátékra. Mondjuk kibérlik a Hringet, és ha mégsem sikerül onnan visszahozni a gixert, akkor sincs gixer - na, akkor vállalom. ;)

 

Amúgy Colin pajtásod minek küldetné neked? A Skanzenig a Bálnát is eléggé szépen tereled. Pályanap az olyan, hogy:

- előző nap elmész a futóért

- ellenőrzöl mindent a motoron

- felpakolod a gépet és minden szart, amit viszel

 

- másnap kora reggel kimész a pályára

- előpakolsz

- leszeded a gépet, felrakod paddock stand-re, beüzemeled a gumimelegítőkt

- regisztrálsz

- közben megmelegedtek a gumik, beállítod a baseline guminyomást

- átöltözöl

- motorozol (ha ennyit szoptál, akkor nem 20 percet)

- felpakolod a gépet a futóra

- összeszeded az összes motyót, bepakolod

- letusolsz, átöltözöl

- autóbe be, haza

- lepakolsz, kipakolsz

- válogatod, hogy mi a cserés, rossz, cserélendő; ha precíz vagy lemosva, karbantartva rakod el a gépet

- visszaviszed a futót

(- még másnap is hasznavehetetlen vagy, izomláz, bevérzett szem, katatonikusan csak az új fékezési/bekormányzási/kigyorsítási pontokat és váltási stratégiát futtatod fejben újra és újra és újra)

 

Sztem ez nem fér be két kakósbögre csörgés közé. ;)

Előzmény: zöld_I (256392)
daVeFR Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256397

Én továbbra sem tudnám tiszta szívvel támogatni a nulla képzéssel 125-ös robogózást. Nagyon rá van állva a világ a "rögtön mindent lehetőleg ingyen" attitűdre (lsd. "speed fitness" ahol árammal baszkodják magukat edzés helyett). A motorozás nem velünk született készség. Aki nem akar/tud ehhez egy kis képzésen átesni, nem motorozzon.

 

Ettől független kérdés a rendszer korrupciója, hatékonysága, stb.

Előzmény: tcaoe (256390)
babar34 Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256396

Egy kis infó:

Évadnyitó Motoros Nyílt Nap

Kecskemét, 2013. április 06.

Kecskeméti Gokart Stadion

(Kecskemét, Monostori u. 6.)

 

 

A Bács-Kiskun Megyei Balesetmegelőzési Bizottság - a Kiskun Next Kft. a Füredi Felnőttképző és Szolgáltató Kft. a KO Autósiskola Kft. a Magyar Vöröskereszt Bács-Kiskun Megyei Szervezete, a Kecskeméti Gokart Stadion, Kawasaki Magyarország, és a Rodeo Ride 34 Kft, az Országos Mentőszolgálat Bács-Kiskun Megyei Szervezetének közreműködésével - 2013. április 06-án 10.00 órától 17.00 óráig Évadnyitó Motoros Nyílt Napot szervez a Kecskeméti Gokart Stadionban (Kecskemét, Monostori u. 6.)

 

A rendezvény célja a motoros közlekedők biztonságos, kultúrált közlekedési magatartásának kialakítása, ezáltal a közlekedésbiztonság javítása, a motoros balesetek, valamint a sérültek számának csökkentése. Az egész napos programok is kivétel nélkül ezt a célt szolgálják. A helyszínre érkező motorosokat KRESZ-tesztlap kitöltési lehetőséggel, vezetéstechnikai gyakorlás lehetőségeivel várjuk a felállított ügyességi akadálypályán, továbbá lehetőség nyílik a gokart pályán történő bemotorozási feladatok gyakorlására is. A programot színesíti a Magyar Vöröskereszt által biztosított véradás lehetősége, elsősegély-nyújtási bemutató, valamint a motoros védőfelszerelésekről tartandó bemutató. A rendezvényt motoros felvonulással zárjuk Kecskemét város frekventált útvonalain.

 

A rendezvény programterve:

 

10.00-15.00 óráig folyamatosan zajló programok:

 

-          Regisztráció a közlekedésbiztonsági vetélkedőkre segédmotoros kerékpár, motorkerékpár  kategóriákban folyamatosan, a regisztráció zárása 14.30 óra.

A vetélkedő több versenyszámból tevődik össze: kategóriának megfelelő KRESZ elméleti teszt kitöltése, elsősegély-nyújtási ismeretek felmérése, kategóriának megfelelő ügyességi akadálypálya feladatainak megoldása, lézeres lőszimulátoron történő pontgyűjtés, valamint motoros szimulátor feladatainak végrehajtása. A versenyzők „pontgyűjtő kártyát kapnak, melyre a különböző állomáshelyeken elért pontszámok kerülnek rögzítésre. A pontgyűjtő kártyák leadási ideje folyamatosan történik, ahogy befejezték az összes versenyfeladatot, de legkésőbb 15.00 óra. A verseny eredményhirdetése 16.30 órakor kezdődik. A rendezvény ideje alatt motorkerékpáros szépségversenyt is meghirdetünk, valamint díjat sorsolunk ki a véradók között is.

 

-          Vezetés gyakorlása motoros szimulátoron

 

-          12.00-17.00 óráig Véradás lehetősége. Aki a véradáson részt kíván venni, szüksége lesz a TAJ kártyájára, személyi igazolványára, valamint lakcímkártyájára. A véradókat a Magyar Vöröskereszt értékes ajándékokkal jutalmazza, de ezen felül a Bács-Kiskun Megyei Balesetmegelőzési Bizottság külön díjat sorol ki a véradók között.

 

10.30-11.00 Elsősegély-nyújtási ismeretek gyakorlati bemutatója, hasznos tudnivalók a segítségnyújtással    kapcsolatban

 

11.00-11.30 Bemotorozási feladatok gyakorlása csoportosan a gokart pályán vezetéstechnikai oktató instrukciói alapján, majd önálló motorozási lehetőség

 

 

11.30-12.00 Motoros biztonsági rendszerek bemutatója

 

12.00-12.30    Kanyartechnikai feladatok gyakorlására alkalmas egyénenkénti motorozás lehetősége a gokart pályán.

 

13.30-14.00 Elsősegély-nyújtási ismeretek gyakorlati bemutatója, hasznos tudnivalók a segítségnyújtással    kapcsolatban

 

14.00-14.30 Bemotorozási feladatok gyakorlása csoportosan a gokart pályán vezetéstechnikai oktató instrukciói alapján, majd önálló motorozási lehetőség

 

14.30-15.00 Motoros biztonsági rendszerek bemutatója

 

15.00-15.30    Kanyartechnikai feladatok gyakorlására alkalmas egyénenkénti motorozás lehetősége a gokart pályán

 

16.00-16.30 Önálló motorozás a gokart pályán

 

16.30-17.00    Versenyek eredményhirdetése, majd felsorakozás a motoros felvonuláshoz

 

17.00-17.30 Motoros felvonulás Kecskemét város frekventált útvonalain rendőri felvezetés mellett.

 

 

 

Az Évadnyitó Motoros Nyílt Nap programjai és felelőseik

 

-          Regisztráció MBB, KO Autósiskola Kft.

-          KRESZ elméleti feladatok laptopon – Füredi Felnőttképző és Szolgáltató Kft.

-          Elsősegély-nyújtási ismeretekkel kapcsolatos bemutató és teszt – Magyar Vöröskereszt Bács-Kiskun Megyei Szervezete

-          Motoros biztonsági rendszerek bemutatója – Rodeo Ride 34 Kft.

-          Véradás – Magyar Vöröskereszt Bács-Kiskun Megyei Szervezete

-          Motoros szimulátor – Kiskun Next Kft.

-          Kanyartechnikai feladatok gyakorlására alkalmas szimulátor üzemeltetése – Füredi Felnőttképző és Szolgáltató Kft.

-          Moped ügyességi akadálypálya felépítése és a verseny lebonyolítása – Füredi Felnőttképző és Szolgáltató Kft.

-          Motoros ügyességi akadálypálya felépítése és a verseny lebonyolítása – MBB, Bálint Levente r. őrgy. BKMRFK Forgalomellenőrző Alosztály

-          Gokart pálya bemotorozási feladatai – Bálint Levente r. őrgy, BKMRFK Forgalomellenőrző Alosztály, Kecskeméti Gokart Stadion

-          Motoros felvonulás biztosítási feladatai – BKMRFK Forgalomellenőrző Alosztály

-          Mentő biztosítása ápolószemélyzettel – MBB

-          Lézeres lőszimulátor feladatai – KO autósiskola, MBB

-          Versenydíjak – MBB, Rodeo Ride Kft.,

-          A közreműködők étkezésének biztosítása – MBB

-          Motorkerékpár szépségverseny lebonyolítása – MBB, Füredi Felnőttképző és Szolgáltató Kft, Kiskun Next Kft. KO. Autósiskola Kft.

-          Sétáló kártyák pontjainak összesítése, eredményhirdetés előkészítése – MBB, KO. Autósiskola

-          a felvonulási útvonal engedélyeztetési eljárása - MBB

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Közreműködők várható létszáma:

 

-          MBB                                                              5 fő

-          BKMRFK Forgalomellenőrző Alosztály 4 fő

-          Bálint Levente r. őrgy. veztechn. oktató                        1 fő

-          Füredi Felnőttképző és Szolgáltató Kft.              4 fő

-          Kiskun Next Kft.                                             6 fő

-          KO Autósiskola Kft.                                        3 fő

-          Magyar Vöröskereszt elsősegélynyújtók            9 fő

-          Magyar Vöröskereszt véradás                          7 fő

-          Országos Mentőszolgálat BKM-i Kir.               3 fő

-          Rodeo Ride 34 Kft.                                          2 fő

-          Kecskeméti Gokart Stadion                              2 fő

          Összesen                                                                    44 fő

 

 

 

 

 

 

 

Kecskemét, 2013. március 04.

 

 

                                               Geisztné Kamasz Erzsébet r. őrgy.

                                                           főelőadó, MBB titkár

 

 

Láttam:

 

 

 

 

                        Dr. Vaslóczki Ferenc r. őrgy.

              osztályvezető, MBB ügyvezető elnöke

Előzmény: babar34 (256386)
zöld_I Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256395

A Te problémádra a megoldást úgy hívják, hogy láncolajzó

Előzmény: tux (256394)
tux Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256394

60 LE-s motor, 520-as lánc esetén a patentszem nem lehet biztonságos megoldás?

Annyival egyszerűbb lenne tisztítani, ha lehetne venni a láncot és nem kellene mellette görnyedni...

tcaoe Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256393

Na, a Dink ugyanaz, csak negyvennel lassabban, plusz a váza is tekeredik hozzá.:)

Előzmény: zöld_I (256391)
zöld_I Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256392

Babaréknál fórumtalálka? Kis Suzuki gyilkolás közben?

zöld_I Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256391

Hááááát,

rokonnak van egy 200-as quattrotempi.

Gyönyörű gyári mindene, úgy húz, mint az álom, de a futóműve az tényleg egy fos. Pl fordultam vele balra a váciról a Ferdinád hídra lenületből, bármelyik motorom befordul, ez elpattogott a sáv szélére. Mintha hátul merev cső lenne, vagy nemtom.

Előzmény: tcaoe (256389)
tcaoe Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256390

Azért kössük már a kereket.:)

Az én 125-ösöm mondjuk megy száztizet (mármint a gyári blokkjával). Ez önmagában még semmitmondó érték, de a gáz meghúzása után három másodperccel megy annyival, ahol már nem lehet pánikreakciókkal talpon maradni, meg ahonnan már nem lehet ész nélkül fékezni.

Nem tudom, hogy milyen a 8 órás képzés, de azért minimum lehetne, hogy valaki elmeséli, mit hogyan kell csinálni. Aztán az állampolgár jobb esetben már belátja, hogy nem árt egy kicsit gyakarolni, mielőtt kimegy a forgalomba, még akkor is, ha van amúgy rutinja mondjuk kisebbekkel. (Tavalyelőtt eladtam a százas BWS-emet. Az arc már két éve járt valami Keeway ötvenessel, azzal nyitott, hogy nem sikerült bevennie a kanyart, úgyogy a járdán át elporzott a mezőre. Tja, már vagy hetvennel ment ott, ahol a kicsivel negyevennel ment volna.)

 

Előzmény: Törölt nick (256370)
tcaoe Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256389

Khm. A Runneres rész tán nem kellett volna.

Előzmény: jakuza80 (256382)
zöld_I Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256388

tommy := to my

Előzmény: Törölt nick (256387)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256387

Hi!

 

http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/motogp/colin-edwards-kanyar-59861

 

Please send the GsxR tommy friend, Zöld_I

 

 

best regards

Colin

Előzmény: babar34 (256386)
babar34 Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256386

Sziasztok!

 

Rég jártam felétek, de két eseményről szeretnék értesíteni Benneteket.

Április 6án, jövő hét szombaton a kecskeméti GOKART pályán egy kis KAWASAKI tesztnapot szervezünk a helyi Bács-Kiskun Megyei RENDŐR-FŐKAPITÁNYSÁG Baleset-megelőzési Bizottság "Évadnyitó Motoros Nyílt Napján".

 

Kipróbálható modellek:

ZX636 2013-as modell (első magyarországi alkalom!)

ZX300 Ninja 2013-as

Z800 2013-as új modell

W800 a klasszikusoknak.

 

Tervezünk mellé egy kis ruházati akciót Thor illetve Icon termékekből - remélem sikerül!

 

 

A másik esemény pedig május 11-én az üzletünknél lesz, ahol viszont Suzukikat lehet tesztelni, nézelődni, beszélgetni és persze jó áron vásárolni! Talán még valami kaja is lesz...

8 db Suzuki modellt lehet majd tesztelni, a lista egyenlőre nem ismert.

 

 

és aki innen visszahozza a motort, kap egy új Gsx-r750-t :)!

 

Ritkán járok erre, mélem publikus.

Sziasztok!

tux Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256385

Dolgozom rajta, de jobb lenne ha itthon fordulnának az ésszerűség irányába a dolgok...

Előzmény: zöld_I (256368)
zöld_I Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256384

Nem, ott talpaltam, nyúlbéla vagyok, trepnin tartott lábbal még nem megy.

de lesz időm gyakorolni :D

Előzmény: JGab (256380)
jakuza80 Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256383

2012-ben azt hiszem, 2* annyi 125-öst adtak el, mint 2011-ben, de nincs bizonyítva, hogy a B125 miatt..

Előzmény: Törölt nick (256370)
jakuza80 Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256382

Nem csak azért szerettem, mert nem romlott el. Egész dinamikus volt, nagyon keveset evett, kényelmesen mentem vele napi 70 km-t. Vezetése is inkább volt motoros egy kis robogóhoz képest(pedig ez még a kiskerekű volt). Volt pl 180-as Runnerem 2 is, de azokon 100 felett remegtem szinte, olyan instabilak voltak. 

Kb 30 valahány ezerrel került hozzám, és egész végig hiba nélkül ment. Első égőt pár havonta kiégette, meg a szivatója nem volt tökéletes(ha 1-2 hetet állt, utána nagyon nehezen indult). Nehéz elképzelni, hogy a többi szar lenne, de nekem ilyenből csak ez az egy volt, és bizonyított.

 

Előzmény: tcaoe (256328)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2013.03.27 0 0 256381

 

Előzmény: zöld_I (256364)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!