Na látod most jól össze zavartál :D Lehet, hogy az egy Exide volt? (fejvakarós smile:) 3 éve volt, már a kutya sem emlékszik rá, hogy mi lett kikukázva belőle :) De ha az egy Exide is volt, akkor is utálom a Yuasa-t is! :D
Banner-nál van kedvezményem, rengeteg akkut hoztam már onnan és eddig sosem volt velük gond. Én arra esküszöm ;)
Tudom, itt voltam. Voltak igazán elborult arcok.:)
De ez most egy szál variátor egy szinte teljesen gyári motoron (ha későbbi modell, akkor csak a kipuff más, az enyémen eredetileg 12-es karbi volt, most a későbbiekből származó 16,5 van), ami nem egy hónapos hajtókar-reszelés (az megvolt? Még olvasni is alig mertem:)), hanem 15 perc meló, meg 16000 forint.:)
A 4T eleve érdkes, nem tudom, annál mennyit hozhat. Teljesen más karakterisztika, teljesen más teljesítmények.
Tulajdonképpen a variátoron kívül semmi érdemleges lehetőség nincs bennük, nem hiszam, hogy a sport vezérműtengely sok-sok pénzért hatalmas teljesítményt hozna.:)
Csakhát kéne egy elszánt arc, akinek van 4T 50-e, aztán reszeli két kakaó között mondjuk.:)
9 év alatt eddig 1 akku halt be nálam teljesen ok nélkül egyik napról a másikra, egy Yuasa ;) Kőkemény 1 éves volt :) Ezután már csak akkor vennék Yuasa-t, ha Gencsydani fegyvert tartana a fejemhez :D
Felszereltem a Vespára egy Malossi variátort. Sajna valaki eltüntette a Gtechpro kábelét, így pontosan nem tudtam kimérni a különbséget, de elég feltűnő. Főleg, hogy óra szerint 50-nél még emelkedőn is határozott gyorsulás van, a végsebesség óra szerint 68 helyett 76 lett. Szal igen, javul a gyorsulás és a végsebesség is.