Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kkn Creative Commons License 2011.01.13 0 0 61787

Aha! Régen Akzo volt a festék, és csak egy széria kék, meg a metálszürke, vagy ezüst volt BASF az Ignis korában. Most nem tudom, honnan jön, majd megkérdezem. A lökhárító festéke az talán Standox, de nem biztos.

Előzmény: chip foose (61786)
chip foose Creative Commons License 2011.01.13 0 0 61786

Köszi!

Igen, arra gondoltam, hogy milyen márka, pl.: standox, rm, lechler...stb!

 A polírozás egyszerű egy új autónál, de mikor egy több éves össze-vissza karcolt lakkozásból kell kiszedni a hibákat, 

az már nem annyira! Azért érdekelne a lakk márkája, mert szerintem egy másik kocsi lakkozását könnyebb polírozni,

mint a suzukiét, de ez vonatkozik a többi japán márkára is, valami oknál fogva gyengébb minőségűek, könnyen karcolódnak

és amikor forgatod a gépet rajta alig csinál valamit, tapad bele a paszta.

Előzmény: kkn (61785)
kkn Creative Commons License 2011.01.13 0 0 61785

Azt mondják, hogy már mind vízbázisú.

 

Mit értesz azon, hogy milyen? Márka, összetétel, micsoda?

 

Azt tudom, hogy itt bent a festőknél a polírozás egyszerű dolognak számít, először a csiszolás-polírozást tanulják meg. Később betanítják nekik a foltban történő festékjavítást is magas hőfokú égetőlámpával. És ezt nők is csinálják, akik előtte pl. kereskedelmit végeztek, mert itt betanított munkások vannak lényegében.

Előzmény: chip foose (61780)
Pityorka Creative Commons License 2011.01.12 0 0 61784

Nincs mit, szívesen.

Előzmény: xantia1.9d (61783)
xantia1.9d Creative Commons License 2011.01.12 0 0 61783

Igazán köszönöm.

Előzmény: Pityorka (61782)
Pityorka Creative Commons License 2011.01.12 0 0 61782

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9051125

 

A régi Swift topic linkje, hátha tudnak ott segíteni.

Előzmény: xantia1.9d (61781)
xantia1.9d Creative Commons License 2011.01.12 0 0 61781

Sziasztok.

Problémám a következő. Suzuki 1.0   2002-es évjárat Swift 2. alapjárat ingadozik 800 és 1500-as fordulat között.

Szeretnék rá megoldást ha tudtok kérem segítsetek.

Előre is köszönöm.

chip foose Creative Commons License 2011.01.11 0 0 61780

Az jó lenne, köszi! Meg esetleg, ha azt még megtudnád,hogy milyen fajta lakkot használnak, az jó lenne, mert

valami utálatos polírozni!

Előzmény: kkn (61779)
kkn Creative Commons License 2011.01.11 0 0 61779

Én úgy tudom, hogy már minden festék vízbázisú, de majd megkérdezek egy festőt, hogy mi van.

Előzmény: chip foose (61778)
chip foose Creative Commons License 2011.01.10 0 0 61778

Hali!

 

Nem, csak azok vízbázisúak amelyek lakkozva vannak! Suzukinál ez minden metál és gyöngyházmetál szín!

Akril pl.: a szemcse nélküli fehér(26U), piros, citromsárga. Ezeket nem védik lakkal!

Előzmény: kkn (61774)
joeyfiu Creative Commons License 2011.01.10 0 0 61777

Én is pont azért mertem megvenni, mert csak ez a kicsi sérülés van rajta, illetve a szervizelés történetét is sikerült megbízhatóan kiderítenem, + vezetett szervízkönyv + számlák mindenről. Nem akarok ebből többet kihozni, ha valaki megfelelő összeget mond, meg fogom csináltatni, de nem mindenáron és nem életbevágóan sürgősen. :) Merthogy úgyis lesznek rajta apró karcok, bárhogy vigyázok rá.
Köszi egyébként, hogy rámutattatok arra, hogy csak egész elemet érdemes fényeztetni.

Előzmény: Gaben. (61776)
Gaben. Creative Commons License 2011.01.10 0 0 61776

Nem tudom ki hogy van vele, de ha autót vennék és tudnám hogy a lökhárítója lett csak javítva, műanyagozva, festve akkor a döntésemet ez biztosan nem befolyásolná és megvenném. Ezzel párhuzamban pedig ha tudnám hogy egy autót még több évig fogok nézegetni a ház elött, akkor biztosan megcsináltatnám ha lenne rá lehetőségem. Tudom, nem vagyunk egyformák. :o)

Előzmény: joeyfiu (61770)
Gaben. Creative Commons License 2011.01.10 0 0 61775

hátazkuuurvaszarársajnos.

Előzmény: joeyfiu (61765)
kkn Creative Commons License 2011.01.09 0 0 61774

A már pár éve a Suzukiban használt vízbázisúak is akrilnak számítanak, vagy csak a hígítósok?

Előzmény: chip foose (61773)
chip foose Creative Commons License 2011.01.09 0 0 61773

Akril festéknél igen, de évek kellenek hozzá és mivel a suzukik uni színei akrilból vannak, így számítani lehet a 

színváltozásra, de nem vészes. A lakkosoknál kevésbé észrevehető.

Előzmény: Meister (61772)
Meister Creative Commons License 2011.01.09 0 0 61772
Meg ugye valtozik is a kocsi szine, ahogy oregszik.
Előzmény: chip foose (61771)
chip foose Creative Commons License 2011.01.08 0 0 61771

Üdv!

 

Senki nem dolgozik gyári festékkel! A gyárak nem adják ki, hogy milyen receptúrával dolgoznak!

Azokat a festékeket amit a boltokban vagy szervizekben találsz, az mind csak javító festék! Ezért vannak

a színeltérések! A színkód is csak kiindulópont, többféle árnyalat van egy színkód alatt, van úgy, hogy 

akár 6-8 is, de lehet, hogy csak egy! A te kocsid kódja melyik?

Előzmény: joeyfiu (61770)
joeyfiu Creative Commons License 2011.01.08 0 0 61770

Szia!

 

Nem terveztem oda vinni! :) Igazából olyan a sérülés, hogy lehet vele élni, a műanyag meg ugye korrodálni nem nagyon fog. Eladáskor meg (ami pár évig biztos nem következik be), vajon egy csilli-villi, újrafújt autó őszintébb, vagy egy ilyen? :)

Amiért rákérdeztem a márkaszervízben, hogy legyen valami fogalmam az áraikról. A technológia érdekelne, hogy úgymond a "gyári" festékkel dolgoznak-e? Merthogy a színkód megegyezik az egy dolog.

Előzmény: chip foose (61768)
chip foose Creative Commons License 2011.01.08 0 0 61769

Az nagyon jó ár, a kérdés az, hogy hol festik és milyen anyaggal?

Előzmény: Shkiz0 (61767)
chip foose Creative Commons License 2011.01.08 0 0 61768

Hali!

 

Annyiért 2 elemet is majdnem kilehet hozni, ne vidd oda!

Fél elemet meg nem érdemes festetni, mert lehet, hogy olcsóbb, de az elfújás megfog látszódni

majd később és lehet majd polírozni! Metál festés 17000/elem az már jó, persze kamrában

festve, garázsban olcsóbban is kijön!

Előzmény: joeyfiu (61765)
Shkiz0 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 61767

Enyém még nem volt, de itt Vásárosnaményba 15.000 /elem-től indul.

Előzmény: chip foose (61764)
Shkiz0 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 61766

Sziasztok.

A régi swifteken, amiken még a kiegészítő tolatólámpa van hátul, alul a lökösbe, azt hogy lehet szétszedni?

Jól sejtem hogy nem tudom a burát anélkül leszedni, hogy le ne szedném a lámpát?

Csak mert kiment az izzó és nem igazán bírtam leszedni. Egy képet találtam a lámpáról. ami ugye 2 csavarral van felfogatva, de annyira nem volt minőségi a kép hogy lássam, esetleg hátulról tartja a burát is pár csavar vagy csak pattintós.

joeyfiu Creative Commons License 2011.01.07 0 0 61765

Szia,

 

Én úgy vettem májusban a kocsim, hogy a hátsó lökhárító bal oldalán van egy karmolás. Erre a szombathelyi egyik márkaszervíz azt mondta, hogy a lökhárító felét le kellene fényezni és kb. 30 ezer Ft. Még nem csináltattam meg, tájékozódom én is. Tudom ez nem sok infó.

 

Üdv, joey

Előzmény: chip foose (61764)
chip foose Creative Commons License 2011.01.07 0 0 61764

Üdv Mindenkinek!

 

Csak érdeklődnék, hogy akinek volt már fényezve a kocsija (akár csak egy elem is) 

az mennyibe fájt neki?

A kérdést csak ár összehasonlítás miatt tettem fel, kíváncsi lennék, hogy 

az ország különböző részein milyen árak vannak!

Persze, aki nem akar, annak nem muszáj hozzászólni! 

ltz-400 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 61763

Végül is igazad van már elképzelted mit tudsz kihozni belölle .

Előzmény: chip foose (61739)
Pityorka Creative Commons License 2011.01.07 0 0 61762

Ezért kérdeztem, hogy van-e valami alapja, vagy most miért is ne húzzunk elő ilyen "sztorikat." :)

Előzmény: t.lantos (61760)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.07 0 0 61761

Én is 7 évig Suzukiztam, a szervizeknek is gyakori látogatója voltam (a gyakori szervizek miatt), de eddig két motorhibás Swiftről hallottam.

Az egyiknek égett a motorolaj nyomás kontroll lámpája, mint később kiderült 68.000km-nél a gyári olaj volt benn, a minimum jelzés alatt volt a szint a sűrűség meg mint a mézé 5 fokban :-) Egyébként a motor túlélte ezt is, motor mosás és olaj csere után ment mint a doxa.

Egy másiknál meg a fiatal utcai harcos, én sem értem hogyan, de a leszabályzásig húzatott motornál valahogy visszaváltott. 16 szelepből 12 kiszakadt és javíthatatlan károkat szenvedett el a motor.

Előzmény: t.lantos (61760)
t.lantos Creative Commons License 2011.01.07 0 0 61760

Az ignisben guyanezeknek a motoroknak semmi baja. Szerinted?

Nem akarok en a kolelga lelkebe taposni, de kicsinek tartom a valsozinuseget, hogy a motorral volt gond. Inkabba karbantartas es hasznalat teren volt valami malor.

Előzmény: Pityorka (61755)
AFUTO Creative Commons License 2011.01.07 0 0 61759

akkor 2 külön emberről beszélünk...

írok neked

Előzmény: Gaben. (61758)
Gaben. Creative Commons License 2011.01.07 0 0 61758

Sanyi, de megírom a számát csak nem tudom a mailed.

Előzmény: AFUTO (61757)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!