JA 10 ezerért nem volt vészes......én szoptam mert 30-ért vettem újonnan az elődjét, de sztem csak a küllemén változtattak azóta az anyag amiből gyártják ugyanaz, ja meg a kipuff oldalról előre került.....
Ez nem igaz, csak a dolmaros agymosás része. Sajnos ezen már Deskó barátom átesett, így nézzük el ezt neki ! Természetesen NINcs olyan hülye, aki Stihlt, Husqvarnát eldobálna, viszont elég könnyen akadsz jogosan megrugdalt, és elhajított Dolmarra . Úgyhogy kalandra fel, irány a festői Brazília !
Azt talán bírni fogja, mindenképp full szintetikus magas teljesítményszintű 2T olajat használj hozzá mert ennek érzékeny a hengere....képzeld mikor én vettem, leesett az álam mikor a jótálási jegyén azt olvastam anno, hogy a gép motorjára nem vállalunk garanciát......akkor mire, a karbira meg az olajpumpára.... ?
,,Az az érdekes,hogy sok gazdátlan Stihl,Husi fűrész hever szanaszét az erdőkben
és mégsem szedi őket össze senki,ott rozsdásodnak.....mióta megismerték a
Dolmar-okat..."
Húúúúú, Valaki nem tud valami nagyon olcsó kedvezményes repjegyet Brazíliába, és már amint lehetséges utazom is....úgy is olyan szar itt az idő, ott meg szép környezetben Stihlt szüretelhetek, visszafele meg hajón jövök a horvát kikötőig, oda meg leugrik elém Gypsy, cserébe kap pár 660-ast meg 880-ast, én meg szintén kiválogatok magamnak pár jobb darabot a többit meg jól eladom, és tuti hogy nem ragad rajtam egy sem amit eladásra szánok...... ja meg hozok Deskónak is fűrészt az infóért no meg egy raklap kávét hogy DOLMIS style-t is nyomassak picit..
Nem újan vásároltam.6 hónapos a gép és kb 5 mázsa volt vele vágva de az is inkább deszkák. Szinte még a lap is karcmentes! Számlával garival vettem 10000 ftért! hobbicélra itthonra nem jó? Vagy egy dolmar ps-25-öm is és egy husi 40-em is de őket inkább tüzifavágásra "méterfára" használom. Őt meg inkább ácsmunkára.ágazásra meg apróbb munkákra akarom. arra sem jó?
Ez még csak a kezdet, bár ez a tünet bármelyik kisgéppel előfordulhat, de ez a görény AL-KO gép nem áll meg ennél, lessz itt még gond bőven....szerintem most pont kapóra jön ez a hibácska ha a 3 napon még belül vagy........vidd a 3.14csába vissza amíg nem késő.....
Nem nagyon fogod tudni te azt javítani, ha még mindig a Jenn-feng motor van benne akkor valami erős csavarrögzítővel bevannak ragasztva például a hengerfej tőcsavarok.........
Így látatlanban kb 100%, hogy kontakthibás a kapcsoló. Könnyű kontakt sprayt belefújni, esetleg kapcsolót cserélni .Egyébként meg szerintem inkább ne javítsd ...
,,Vásároltam egy Al-ko bks 40/40 II -es fürészgépet!"
Szerintem gyorsan vidd vissza ha még három napon belül vagy hogy szeretnél elállni a vásárlástól, hátha rendesek és visszaveszik. Remélem még nem próbáltad ki, ha igen akkor nagyon szépen pucold meg, hogy csili vili legyen és repessz vissza a boltba vele....
különben esküszöm hogy nagyon megbánod...és ezt nem fenyegető hanem aggódó hangnemben írom... :-((((((
Ja....visszatérve,hogy miért is lehet találkozni 2006 körüli évjáratú Dolmar-okkal
újonnan vásárolva itthon???
Nem lenne szabad elárulnom,de a kedvedért megteszem....:-)
Ez szigorúan belső infó....
Na szóval az a helyzet,hogy a Dolmar fűrészekre,csúcsminőségüknek köszönhetően
az elmúlt pár évben olyan szinten nőtt meg a kereslet,hogy a hamburgi gyárban
4 műszakban éjt nappallá téve,dupla,sőt tripla gárdával dolgozva sem bírják
kielégíteni a felmerülő igényeket.
Brazíliába például teherhajók viszik a Dolmar fűrészeket, az első szállítmány kiérkezése után olyan szinten voltak megelégedve a fűrészek dzsungel írtásban tanusított
átütő erejével,megbízhatóságával,hogy azon nyomban eldobták eddigi,Stihl,Husi
fűrészeiket és csak Dolmar-ra hajlandók dolgozni ezek után.
Az az érdekes,hogy sok gazdátlan Stihl,Husi fűrész hever szanaszét az erdőkben
és mégsem szedi őket össze senki,ott rozsdásodnak.....mióta megismerték a
Dolmar-okat...
Különösen a 6400 típus számú modellt kedvelik.
Tehát minden új 2010-es fűrész oda megy egyből a futószalagról...a hajók gyomrába
és ide mifelénk csak régebbieket küldenek raktárról még egy ideig,amíg azok is el nem fogynak.
Tegnap jött a hír,hogy Canada is szeretné a Brazil példát követni.....
Úgyhogy,most nagy a nyomás a gyárban,......ha nem jelentkeznék itt egy pár
napig,akkor tudjatok róla,hogy engem is behívtak dolgozni.....:-)
Csak azért kellene , hogy ha bármi baja lenne tudjak olvasni róla vagy esetleg javítani is!
Igazából annyi a baja a gépnek,hogy a leállítógombja nem működik.De nemtudom , hogy a kapcsoló-e a rossz. teljesen gyárinak tünik a kapcsolón a vezetékek forrasztása is és a kapcsoló is kattanik rendesen! Lehet valami más baja is ha nem áll le csak a szivatóval?
Ha leírnád, konkrétan MIRE vagy kiváncsi ? Egy benzines láncfűrész kezelése szerintem kevéssé tipusspecifikus, így ezt, fogod tudni használni. Ha nem, kérdezz .
Vásároltam egy Al-ko bks 40/40 II -es fürészgépet! Sajnos a magyar használatija nincs meg de nagyon kellene !Esetleg tud-e valaki egyet küldeni nekem akár mailban akármilyen file-ban vagy olyan oldalt ahol le tudom tölteni vagy esetleg megvásárolni !
Mea culpa!Elfelejtettem a hengerborda kaparót.Na,azzal már igen,azzal bármit lehet,pláne ha van pótlégszűrő is.Akkor majdnem olyan,mint a plazma vágó. :-)))