Szerintem felesleges állófűtéssel bajlódni, a kaszni nem lesz melegebb, hacsak nem oldod meg hogy folyamatosan menjen a szellőzőventillátor és tolja be a meleg levegőt...
Igaz rögtön fűteni tud majd, de az ülések pl. ugyanúgy jéghidegek lesznek...
Bizd a fűtést a motorra, hidd el jobban és gyorsabban melegit mint a skodri... Inkább szerezz egy utólagos ulésfűtést, hogy a hátad meg ne fázzon! 100x többet ér!
Skoda volt a drága, most vagy egy Kadett, vagy egy Escort lesz az áldozat.
Mogyoród külterületén lakom, dombtetőn. Télen igencsak -10 -15 is előfordul reggelente.(Sőt a múlt télen súrolta a -20 at is.) Ezért gondoltam erre. (Minden reggel kabátban bekászálodni egy jégverembe...)
Azért kellene, mert nincs garázs, és reggelente a kertben, télen elég hideg a kocsi.(Napi munkábajárás M3-mason, kb 15 km. Azt hiszem jót tenne a motornak egy ilyen fűtés, meg a fázó seggemnek is. :) (Gondolom hamarabb felfűt az autó is. A mostani kb akkorra lesz meleg mire beérek a városba..)
1. Amit te gondoltál az olyan, mint egy merülőforraló, a blokk fagydudója helyére lehet beütni, (akár többet is). Főképp északi országokban használják. Időkapcsolós órával célszerű alkalmazni.
2. Milyen kocsiba, miért?
3. Akár csinálni is lehet otthon egy kis kézügyességgel (fagydugó+mer.forraló+el.csati, hogy ne nézzen olyan idiótán ki egész télen a kocsi mint az IFA), de érdemes lehet beépiteni egy kis keringetőszivattyút a vizcsőbe.
Aha, a jó öreg ifa-fűtés:o) Csinálták ezeket házilag is: mindenféle 1-2kW környéki villanybojler-fűtőbetétet egy vasból hegesztett hengerbe, bekötni a fűtőrencerbe, csá! (jobb esetben egy hőkapcsoló vót hozzá)