K-Termo Bt. Tel.: 06-1/276-0520 , 06-30/949-6291, FAX:
Személygépkocsik klímaberendezéseinek beépítését, javítását vállaljuk. Egyéb szolgáltatásaink: diesel motorok bevizsgálása, riasztók, központizár, motoros ablakemelő, állófűtés szerelés, javítás.
1213 Budapest, Badacsonyi u. 46.
A télen jártam náluk, 130 ezer körül lett volna egy beszerelt benzines készülék. A fő bajom az volt, hogy nagyon nehezen indult az autóm mínusz 15 körül. Aztán még mielőtt berakattam volna a készüléket, valami másért el kellett látogatnom az elektronika varázsló szerelőmhöz, aki megállapította, hogy egyáltalán nem működik a hidegindító rendszer... és megjavította. Szóval nem szereltettem be az állófűtést, de a cég szimpatikus volt. Ha gondolod, látogasd meg őket.
Vannak olyanok, amik segédaksiról villannyal fűtik fel a mocit + az utasteret (bekapcsolva a szelllőzőventillátort), és van olyan, amit a benzinvezetékre kötnek, és a kocsiüzemanyag felhasználásával teszi ugyanezt.
Mindkettő 150-300e között van, ízlés szerint választhatod. A pótaksis terheli a generátort, a benzines pedig mivel az üzemanyagellátó rendszerbe kötik, állítólag plusz ellenállás, és kipurcanhat hosszabb távon a benzinpumpád (is).
Nálam van bontott benzines Webasto.
Egy barátoméra "vigyázok", a Volvód gyárijának a 1/4-ért elvihető (75k). Műxik!
Vagy a legjobb móccer:
Motorindító elektronika SR-5208
Az AMAX autóriasztók 3-as csatornájának segítségével beindítható a jármû motorja,
télen elõmelegítés, nyáron a klimával rendelkezõ gépkocsik elõhûtése.
Majd' minden kocsihoz lehet kapni gyári állófűtést, és tapasztalatom szerint nem drágább mint a Webasto. A Volvomba ugyanúgy kb. 300k mind a kettô.
Ha jól sejtem a Webasto árul elektronyosat is.
A Volvonak van 2-3 fajta gyári állófűtése, szerintem kis ügyességgel akár azt is lehet adaptálni szinte bármihez. Van egy olyan cuccuk, amit idôzítôvel ellátva építenek be, beállíthatod mikor kapcsoljon ki-be, ráadásul telefonról is lehet pingelni és dtmf kódokkal működtetni. A Volvo gyári telefonrendszerére kötik, ha van beépített, de ha nincs akkor is működik az Ericsson és Nokia teflonokkal.
Amúgy szerintem nagy királyság, én is régóta fontolgatom, idén talán meg is veszem...
Szerintem felesleges állófűtéssel bajlódni, a kaszni nem lesz melegebb, hacsak nem oldod meg hogy folyamatosan menjen a szellőzőventillátor és tolja be a meleg levegőt...
Igaz rögtön fűteni tud majd, de az ülések pl. ugyanúgy jéghidegek lesznek...
Bizd a fűtést a motorra, hidd el jobban és gyorsabban melegit mint a skodri... Inkább szerezz egy utólagos ulésfűtést, hogy a hátad meg ne fázzon! 100x többet ér!
Skoda volt a drága, most vagy egy Kadett, vagy egy Escort lesz az áldozat.
Mogyoród külterületén lakom, dombtetőn. Télen igencsak -10 -15 is előfordul reggelente.(Sőt a múlt télen súrolta a -20 at is.) Ezért gondoltam erre. (Minden reggel kabátban bekászálodni egy jégverembe...)
Azért kellene, mert nincs garázs, és reggelente a kertben, télen elég hideg a kocsi.(Napi munkábajárás M3-mason, kb 15 km. Azt hiszem jót tenne a motornak egy ilyen fűtés, meg a fázó seggemnek is. :) (Gondolom hamarabb felfűt az autó is. A mostani kb akkorra lesz meleg mire beérek a városba..)
1. Amit te gondoltál az olyan, mint egy merülőforraló, a blokk fagydudója helyére lehet beütni, (akár többet is). Főképp északi országokban használják. Időkapcsolós órával célszerű alkalmazni.
2. Milyen kocsiba, miért?
3. Akár csinálni is lehet otthon egy kis kézügyességgel (fagydugó+mer.forraló+el.csati, hogy ne nézzen olyan idiótán ki egész télen a kocsi mint az IFA), de érdemes lehet beépiteni egy kis keringetőszivattyút a vizcsőbe.
Aha, a jó öreg ifa-fűtés:o) Csinálták ezeket házilag is: mindenféle 1-2kW környéki villanybojler-fűtőbetétet egy vasból hegesztett hengerbe, bekötni a fűtőrencerbe, csá! (jobb esetben egy hőkapcsoló vót hozzá)