Keresés

Részletes keresés

JGab Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257146

Szerintem.

Szirénázó mentőautót megelőzni nem menő.

Másik sorközbe bemenni meg veszélyes, mert az autós, aki az egyiket veszi észre, a másikra simán ráhúzhatja a kormányt.

Szerintem.

Előzmény: Roadkill (257145)
Roadkill Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257145

?

Előzmény: JGab (257144)
JGab Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257144

Ezzel kár dicsekedni.

Előzmény: Roadkill (257135)
tcaoe Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257143

Ezt majd megpróbálom érteni, ha már szükség lesz ilyesmire.:)

Előzmény: Quattroman (257140)
tcaoe Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257142

Ezeket baromi egyszerű vezetni, egyik sem a japppán szeppukura felkészítő közlekedési eszközökre hasonlít.:)

Előzmény: Roadkill (257141)
Roadkill Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257141

Vespa...DNA... Olyan nem vetődött fel, hogy olyan valamit adsz a kezébe amit egyszerű vezethetőségre terveztek?:) Lehet megoldaná a gondokat.:)

Előzmény: tcaoe (257138)
Quattroman Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257140

nos én nem reagáltam rá, Te igen...

:DD

 

nagyon magaslabda volt:))))))))))))))

Előzmény: Törölt nick (257139)
tcaoe Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257138

Node: A nőm nincs ötven kiló, neki pl. a felállítást én hiába magyarázom (bár a kormányvégnél emelve a Maya határolója pl. le is törne), eleve el sem fektetném a saját motorjainkat.:)

 

Ezen kívül összesen ment tavaly 3-4 órát a Vespával, ez nagyrészt azzal telt, hogy hogy kell elindulni (ne próbáljon kuplungot csúsztatni), meg hogy kell kezelni a lámpákat és az indexeket. A fékezést gyakorolgatta egy kicsit, de vészfékezni nem mert még. Most gyakoroltunk egy órát a DNA-val, de azzal pl. kanyarodni alig tud, merthát keményen meg kell borítani, hogy forduljon, kormányozni nem lehet.

Tehát innen indulunk.

Előzmény: Roadkill (257132)
zozo.sz Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257137

kicsit?:))))

Előzmény: Törölt nick (257134)
tcaoe Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257136

Jahogy a kicsivel is feltartanak? Az már igazán szép.

 

Ilyet itt még nem nagyon láttam, igaz, nem mindenki megy előre, valszeg akik nem tudnak elindulni, azok nem. Kivéve hétvégén, mert akkor húsz fős csoportoknak is mintha kötelező lenne a lámpánál ácsorgó két autó elé tülekedni.:) Pesten meg utoljára kb. 10 éve motoroztam sokat, akkor ez nem volt akkora divat, aki előre ment, az sietett is (meghát az autók is sokkal jobban nyomták neki, nem is csináltak helyet, sőt, direkt betartottak rengetegen. Ma meg inkább csak a bambákra kell vigyázni, bár azok sincsenek kevesen).

Előzmény: Törölt nick (257131)
Roadkill Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257135

Mondjuk balra-egyes sávban én se állok mellé jobbról az elsőnek ha az teljesen a bal oldalt áll. Akkor már mögé, viszont ilyenkor "a belső ívet zárom".

Amúgy meg mindenre nincs orvosság, díszmotoros f@szokkal nincs mit kezdeni. Mivel én általában jól ismert helyeken járok, ezért hálisten sokat nem tudnak szivatni (lámpaváltás, helyes helyezkedésválasztás kisegít) csak a sorok közt araszolással.

Ja a minap 3 sávoson a szélső kettő közt menve előztem meg 2 nagymotort amik a belső kettő közt mentek. A dolog attól érdekes, hogy előttük ment egy szirénázó mentő ami nyitotta az utat. Ezek a toyota mentők nagyon keskenyek.:D:D

Előzmény: tcaoe (257129)
Roadkill Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257133

Mikor voltam is mutatták a horpadást az egyik kapun, hogy a kedvesüffél felült az motorra, és egy mozdulattal egyenesen vonalú intenzív gyorsítással csapódott a falnak.

Teljesen kezdőn én ilyen szintű csoporttársakra számítanék, aztán ha beülsz 8 ilyen mellé akkor tökmindegy mi lenne a tematika.

Előzmény: Roadkill (257132)
Roadkill Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257132

Ha úgy alapvetően az élethez nem reménytelenül hülye, mondjuk be tudja kötni a cipőjét akkor szerintem el ne menjen a teljesen kezdőre.

Azon nem voltam, de az 1-en viszont igen, az kezdőknek lehet tényleg hasznos szerintem.

Előzmény: tcaoe (257128)
zozo.sz Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257130

Fórumon belüli szervezkedés is folyamatban, de nem tudom hol tartanak a srácok.

JLT talán többet tud, ha a tegnapi guruláson dumálgattak a dologról Zsoltival.

Előzmény: tcaoe (257128)
tcaoe Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257129

Ok, de mondjuk ma egyből balra kellett kanyarodni. Előttem egy fószer állt, mögöttem három (amúgy együtt voltak valszeg). Elindult az első, én teljesen együtt indultam vele, de mögötte. A mögöttem álló azonnal mellém jött és pont sikerült úgy megelőznie, hogy nagyobb lett az ív, mint gondolta, a tempókülönbség meg kisebb, így pont fellökött volna.  Úgyhogy fékeztem én. Utána megelőzött a másik kettő, aztán beálltak az én órám szerint hatvanra. Visszaelőzni meg nem tudtam őket, mert az egész sávot elfoglalták, szembe meg jöttek. Ezeket én udvariatlan cselkedetként értékelem.:)

Előzmény: Roadkill (257127)
tcaoe Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257128

Ott éppen most találtam egy teljesenkezdőknek valót, igaz, nem robogós, de végülis a DNA csak a váltóban különbözik, szorítanivaló van.:) Viszont nem kell A.

 

Volt már valaki ilyen SH képzésen? Jó?

Előzmény: mzsombi (257125)
Roadkill Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257127

Bp-en nagyrészt az van, hogy egymás mellé állunk. Nem ritkán 3-4-en is egy sávba, hátrébb én is csak akkor állok ha már nem jut hely.

Induláskor után 30m-el úgyis kialakul a sorrend mindig, nem zavarjuk egymást.

Előzmény: tcaoe (257124)
tcaoe Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257126

Köszi. Az IVTM-et néztem, ott sajna nincs hely már.

Előzmény: Quattroman (257123)
mzsombi Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257125

A Hondáson lehet robogóval is tolni, igaz, az nem ötvenes, de a technikát meg lehet tanulni, mmint hogy vario van, nem váltó, és hogy nincs mit szorítani a térdeid közt. 

Előzmény: tcaoe (257118)
tcaoe Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257124

Engem nem tart fel senki ezeken a helyeken, én nézelődni megyek és a legerősebb gépem sem tud sehol százzal menni felfelé két kanyar között.:) Plusz én tényleg nem vagyok jó motoros, egyszerűen csak nem szeretem magam körül a karosszériát. Ha meg utolérnek, azokat elengedem.

 

De a városban szívesen. Főleg hétvégén.:) Mert itt érdekes módon valahogy fel tudnak tartani, ma ez sokmindenkinek sikerült, utána meg figyelni kellett, hogy el ne üssenek.

 

Btw.

 

Lámpánál előrecsorgás. Én azt az elvet alkalmazom, hogy ha már áll ott valamilyen kétkerekű, akkor megvárom, míg elindul, tökmindegy, hogy mi az. Éppígy elindulok én is az utánam érkezők előtt, aztán ha olyan, majd megelőzöm.

Ez hétköznap itt kiválóan működik, de hétvégén kb. semennyire.

Én csinálom rosszul, vagy ezeknek tényleg jár a prospektus?

Előzmény: Törölt nick (257121)
Quattroman Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257123

IVTM-en sem és amit kétéve csináltunk ott sem kellett.

Jim Junior is ott Vespázott...

Előzmény: tcaoe (257122)
tcaoe Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257122

Amiket én láttam, ott mindenhol megkötés volt az A jogsi.

Még az SH robogós tréningjén is.

 

Itt szoktak a rendőrök szervezni évente egyet-kettőt, de az is inkább váltóssal jó, én egyszer voltam nagyrobogóval és gyakorlatilag elégett a hátsó fékem. De oda is kellett A jogosítvány.

Előzmény: Quattroman (257119)
Quattroman Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257119

sosem volt megkötés hogy milyen és mekkora mocival lehet résztvenni ezeken a tréningeken

Előzmény: tcaoe (257118)
tcaoe Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257118

Olyat tud valaki esetleg, hogy ötvenesre (vagy inkább robogóra, amihez nem kell A jogsi) van-e ilyen tréning?

A nőm tanulgat lelkesen, de jó lenne pár profibb instrukció neki.

 

 

Amúgymeg remek ötlet, megfelelően falubeli is.:)

 

Előzmény: Törölt nick (257116)
Quattroman Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257117
Előzmény: Törölt nick (257116)
tcaoe Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257115

Mondjuk gyújtást ellenőrizni. A légkulcsos indítás egyfajta hobbi, olyat az ember nem tesz üzemszerűen.

Előzmény: Roadkill (257114)
Roadkill Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257114

Ja tényleg, láttam is ilyen légkulcsos indítást. De azon felül nem tudom minek így forgatgatni, mert a gyertya kivételén túl bármilyen bontáshoz ezt le kell venni az enyémnél biztosan.

Előzmény: Quattroman (257112)
Quattroman Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257112

benyúlhatsz egy dugókulccsal forgatni a főtengelyt?

Előzmény: Roadkill (257110)
tcaoe Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257111

Egyébként számolj:

 

85 wattos a generátorod.

A normál világítás kb. 30 watt (15+10+kb. 5-6).

A gyújtás kb. 30 watt.

A maradék 25 jut a töltésre. Nem véletlen, hogy az akkuról időszakosan működő fogyasztók mennek, mint a féklámpa, index és az önindító. Ha erre kötöd a világítás 30 wattját is, az láthatóan nem vezethet már jóra.

Előzmény: kacagógerle (257106)
Roadkill Creative Commons License 2013.04.21 0 0 257110

Annak mi az értelme, hogy a hűtőventilátor borításának közepén van egy kivehető gumidugó?

(Most jól kivettem, hátha jobban hűl.)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!