Keresés

Részletes keresés

M.Bandi Creative Commons License 2020.11.27 0 0 39801

Szerintem, nem. Csak nem kell külön ráraki a teleszkópokat és egyszínüre van gyártva.

Előzmény: Törölt nick (39799)
M.Bandi Creative Commons License 2020.11.27 -1 1 39800

Viszont az új Acme átdolgozott kocsivégekkel, és áramszedő lemezkékkel rendelkezik a világítás beszereléshez!

Az Nmj pedig még alvázkidolgozottsággal sem! Anno, amikor 9000.ért megjelent, kézben tartva, hanyattfordítva, megköszöntem a lehetöséget. Csak Acmét vásároltam, ahogy ma is!

Előzmény: Törölt nick (39789)
Törölt nick Creative Commons License 2020.11.27 0 0 39799

Jé, ez még a régebbi forgóvázzal van?

Előzmény: Mantaevo (39793)
Mantaevo Creative Commons License 2020.11.27 -7 4 39798

Köszi a pénztárcában való turkálást,de úgy gondolom ehez semmi közöd;)

Előzmény: kavicsasínen (39796)
cyber12 Creative Commons License 2020.11.27 0 0 39797

Igen,viszont majdnem az összes ütköző rosszul van betéve gyárilag nincs a helyere pattanva.Futás közben nyikorognak a kerekek is.

Előzmény: Törölt nick (39795)
kavicsasínen Creative Commons License 2020.11.27 -9 9 39796

A 150ezerért árult Gigantod árából? :)

Előzmény: Mantaevo (39793)
Törölt nick Creative Commons License 2020.11.27 0 3 39795

Elég jól sikerült ahogy nézem. Módosították a zárlámpát is ha jól látom. A viszonylatkijelzőért meg külön plusz pont jár. Mindenesetre nekem ez a festés alapvetően nem tetszik, viszont a modell nagyon szép lett. 

Előzmény: Mantaevo (39793)
Törölt nick Creative Commons License 2020.11.27 -5 4 39794

Ma egy újabb nemzetközi vonat került a terítékre, EX336 Báthory, a 2007/08-as évből. Érdemes nagy képernyőn nézni, és 4K-ra állítani a felbontást: https://youtu.be/-lwhsGa8GPs

Mantaevo Creative Commons License 2020.11.27 -7 7 39793

Sziasztok,

 

Én már meg is vettem.Elégedett vagyok.

 

kavicsasínen Creative Commons License 2020.11.27 -4 1 39792

Hát nem olcsó...emlékszem, pár éve még a 20.000 Ft-os (akkor) lélektani határt lépte át az ACME, talán ÖBB-s vagonnal.

Előzmény: Törölt nick (39789)
kavicsasínen Creative Commons License 2020.11.27 -4 2 39791

Holnap.

Előzmény: Törölt nick (39790)
Törölt nick Creative Commons License 2020.11.27 0 0 39790

M41 mikor lesz már? :-)

Előzmény: kavicsasínen (39788)
Törölt nick Creative Commons License 2020.11.27 -2 0 39789

25 ezer / kocsi. Szépen emelt az áron az ACME is (mondjuk ebben legalább van belső is, bár egy 3D nyomtatottal még mindig az NMJ olcsóbb egy paraszthajszállal).

Előzmény: kavicsasínen (39788)
kavicsasínen Creative Commons License 2020.11.27 -1 7 39788
dave_dömper Creative Commons License 2020.11.27 -1 0 39787

Gondolod, hogy ilyen kocsi egyáltalában kapható még a "másodkéz" - piacon ?  De azért megköszönöm

a toppet. Megpróbálkozom vele.

róbertke Creative Commons License 2020.11.27 0 0 39786

Én is úgy csináltam ahogy RhB 10 éve: a szett mellé beszereztem a KPEV barnát. 

Mint lentebb a képek alapján Georg von Bleichröder lótenyésztőnek 2 vagonja volt  - Koeln 4155 - 1895 kettőtengelyes és Koeln 4127 - 1902 háromtengelyes

Te is próbáld meg elcserélni az egyik fehéret egy barnára.

Előzmény: dave_dömper (39783)
róbertke Creative Commons License 2020.11.27 0 1 39785

A kocsi eredeti gyári fotója egyenlőre nincs közzétéve.

 

Wolfganh Theurich görlitzi gyárról szóló könyvében így szerepel a felsorolásban németül:

 

"Alfons Freiherr von Rotschild 1 Wagen - MAV 85067 - 1908" 

Előzmény: nazareth (39782)
dave_dömper Creative Commons License 2020.11.27 -1 0 39784

És egyébként is. valami egész eszméletlenül jó érzés, hogy ezekről a "neandervölgyi" - korú kocsikról is

lehet még találni ennyire jó minőségű fényképeket.

dave_dömper Creative Commons License 2020.11.27 -1 0 39783

Köszi a segítséget. Szóval nekem úgy "szendvics" a három kocsiból álló (kibővített szett, hogy két tört-fehér fogja közre a mélysötét/feketés-szürkét.

Előzmény: róbertke (39781)
nazareth Creative Commons License 2020.11.27 0 0 39782

Vajon az eredeti oldalán is "M.Å.V." állt, vagy esetleg "M.Á.V."?...

Előzmény: róbertke (39768)
róbertke Creative Commons License 2020.11.27 0 1 39781

Biztonságosabb, nyugodtabb futást biztosított a kocsinak, ezáltal a szállított versenylovak is nyugodtabban tűrték a hosszú szállítást. 

Előzmény: Törölt nick (39779)
Törölt nick Creative Commons License 2020.11.27 0 0 39780

Törölt nick Creative Commons License 2020.11.27 0 0 39779

Érdekes, hogy ugyanazt a felépítményt kétféle alvázra is gyártották. A felső 4155 két- az alsó 4127 háromtengelyes.

Előzmény: róbertke (39770)
RhB Creative Commons License 2020.11.27 0 2 39778

A kocsi 1907-es típus, és alapvetően gyorsvonatokba sorolva továbbították. Középen a kísérő fülkéje és a takarmány helye. Nekem megvan a szett is, és a szóló barna porosz kocsi is, ami pályaszám szerint ugyanaz, mint itt a fotón.

 

 

Előzmény: róbertke (39773)
RhB Creative Commons License 2020.11.27 0 0 39777

Melyik ott a kísérőkocsi? Én nem látok ilyesmit, van két lószállító, söröskocsik meg egy württembergi süllyesztett rakterű.

Előzmény: dave_dömper (39767)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2020.11.26 0 9 39776

Most egy picit félreálltak a személyvonatok a karantén idejére, és átvették a helyüket a tehervonatok. 

 

Kétségkívül a Vectron az egyik kedvenc építményem, megbízható, és sokat lehet bízni rá!

 

róbertke Creative Commons License 2020.11.26 0 1 39775

Találtam egy Brit oldalt. Nem voltak szívbajosak az tuti.... 

Besorozták a Lószállító kocsikat a vonat elejére, közepére, végére ha arról volt szó. 

https://www.steve-banks.org/prototype-and-traffic/129-horse-race-traffic

Előzmény: 9393 (39771)
róbertke Creative Commons License 2020.11.26 0 0 39774

Egyenlőre csak információ a Görlitzi vagogyár oldalán:

 

Nikolaus von Szemere 1 vagon: MAV - 85062 - 1908
Alfons Freiherr von Rotschild 1 vagon: MAV 85067 - 1908

Előzmény: róbertke (39772)
róbertke Creative Commons License 2020.11.26 0 0 39773

Találtam egy érdekes adalékot is: 

A Görlitz luxus lószállító kocsi három tengelyre épül és kormányzott tengellyel rendelkezik, és a fedett teherkocsi típusán alapul, és minden felszereléssel rendelkezik, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a kocsi 80 Km/h-nál nagyobb sebességű nagy sebességű vonatokba lehessen állítani, valamint a nemzetközi forgalomhoz, hogy a menetidőt a lehető legnagyobb mértékben lerövidítsék. 

 

Remélem rájössz, hogy 1902 környékén milyen korhű vonat végére rakhatták ezeket a kocsikat. 

Előzmény: 9393 (39771)
róbertke Creative Commons License 2020.11.26 0 2 39772

Liliput 240005 KPEV COELN 4127 Luxus-lószállító eredeti gyári fotói 1902-ből

Georg von Bleichröder számára (G.v.B.)

(Verkehrsmuseum Dresden)

  

Sajnos a készlet másik MÁV Ha 85067 kocsijáról - báró Rotschild Alfons - nem találtam fotókat.

Előzmény: róbertke (39769)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!