Viszont az új Acme átdolgozott kocsivégekkel, és áramszedő lemezkékkel rendelkezik a világítás beszereléshez!
Az Nmj pedig még alvázkidolgozottsággal sem! Anno, amikor 9000.ért megjelent, kézben tartva, hanyattfordítva, megköszöntem a lehetöséget. Csak Acmét vásároltam, ahogy ma is!
Elég jól sikerült ahogy nézem. Módosították a zárlámpát is ha jól látom. A viszonylatkijelzőért meg külön plusz pont jár. Mindenesetre nekem ez a festés alapvetően nem tetszik, viszont a modell nagyon szép lett.
Ma egy újabb nemzetközi vonat került a terítékre, EX336 Báthory, a 2007/08-as évből. Érdemes nagy képernyőn nézni, és 4K-ra állítani a felbontást: https://youtu.be/-lwhsGa8GPs
25 ezer / kocsi. Szépen emelt az áron az ACME is (mondjuk ebben legalább van belső is, bár egy 3D nyomtatottal még mindig az NMJ olcsóbb egy paraszthajszállal).
Én is úgy csináltam ahogy RhB 10 éve: a szett mellé beszereztem a KPEV barnát.
Mint lentebb a képek alapján Georg von Bleichröder lótenyésztőnek 2 vagonja volt - Koeln 4155 - 1895 kettőtengelyes és Koeln 4127 - 1902 háromtengelyes
Te is próbáld meg elcserélni az egyik fehéret egy barnára.
A kocsi 1907-es típus, és alapvetően gyorsvonatokba sorolva továbbították. Középen a kísérő fülkéje és a takarmány helye. Nekem megvan a szett is, és a szóló barna porosz kocsi is, ami pályaszám szerint ugyanaz, mint itt a fotón.
A Görlitz luxus lószállító kocsi három tengelyre épül és kormányzott tengellyel rendelkezik, és a fedett teherkocsi típusán alapul, és minden felszereléssel rendelkezik, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a kocsi 80 Km/h-nál nagyobb sebességű nagy sebességű vonatokba lehessen állítani, valamint a nemzetközi forgalomhoz, hogy a menetidőt a lehető legnagyobb mértékben lerövidítsék.
Remélem rájössz, hogy 1902 környékén milyen korhű vonat végére rakhatták ezeket a kocsikat.